InfoNu.nl > Pc en Internet > Communicatie > Facebook: account maken, gebruik en meer

Facebook: account maken, gebruik en meer

Facebook: account maken, gebruik en meer Facebook is de populairste sociale netwerksite (social networking) in de wereld en één van de grootste internetsites. Het aantal gebruikers bevindt zich rond de miljard. Sinds de oprichting in 2004 groeit het bedrijf snel, en is in ruim 50 talen waaronder het Nederlands beschikbaar. Hier vind je informatie over hoe je een account kunt aanmaken, hoe je kan inloggen, welke applicaties (apps) er zijn en wat je kan doen bij problemen. Er wordt ook aandacht besteed aan het verwijderen van een account.

Geschiedenis en informatie Facebook

Facebook is opgericht door Mark Zuckerberg op 4 februari 2004. De site was in eerste instantie bedoeld voor studenten van het Harvard College en al snel werd dat uitgebreid tot Harvard. Op dat moment had ongeveer de helft van de inwoners van Harvard zich geregistreerd op Facebook. Dustin Moskovitz en Chris Hughes begonnen Zuckerberg te helpen met het promoten van de site en werken nog steeds mee.

In maart 2004 breide Facebook zich uit naar de staten Stanford, Columbia en Yale. Al snel daarna opende Facebook zich voor alle universiteiten in Canada en de Verenigde Staten. In juni 2004 werd het hoofdkantoor geopend in Palo Alto, Californië. In september 2005 werd er een versie geopend speciaal voor hoge scholen. Een tijdje later was Facebook ook beschikbaar voor verschillende maatschappijen als Apple en Microsoft. Op 26 september 2006 werd de site voor iedereen geopend.
Op 24 oktober 2007 kocht Microsoft 1,6% van Facebook voor €240 miljoen wat de totale waarde van de site rond de 15 miljard bracht. In 2009 had de sociale site voor het eerst een positieve cash-flow en eind 2010 werd de waarde van het bedrijf op 41 miljard dollar geschat. Facebook werd hiermee de derde site in de Verenigde Staten na Google en Amazon.
De bezoekersaantallen bleven toenemen en in maart van het jaar 2010 werd de site vaker bezocht dan Google. In januari 2011 werd er 500 miljoen geïnvesteerd in Facebook wat de waarde van de site op 50 miljard dollar bracht. Eind 2011 werd de waarde zelfs geschat op 100 miljard wat ertoe leidde dat het bedrijf naar de beurs ging. Op 18 mei 2012 ging Facebook ook definitief naar de beurs maar de koers is sindsdien flink gedaald.
Facebook bevindt zich de laatste jaren rond de eerste plek in de meest gebruikte websites in de wereld.

Account aanmaken en inloggen

  • Ga naar Facebook.com
  • Vul rechts bij registreren je gegevens in (Voornaam, achternaam, e-mailadres, wachtwoord, geslacht en geboortedatum)
  • Klik op registreren (Sign Up)
  • Op het volgende scherm staat de beveiligingscontrole en moet je de woorden uit het schermpje invullen
  • Klik nog een keer op registreren
  • Je krijgt nu een mail waarin je, je account kunt activeren door op de link te klikken
  • Nu kun je, je aanmelden en beginnen met je account op Facebook

Gebruik en functies van Facebook

Om aan de slag te gaan met Facebook ga je weer naar de site en log je in met je e-mailadres en wachtwoord. Als je ingelogd bent zie je de startpagina van je account met aan de linkerkant een overzicht van groepen, apps en favorieten. In het midden zijn de laatste berichten van je vrienden en pagina's die je volgt te zien. Aan de rechterkant bevindt zich de chatfunctie en kan je de laatste gebeurtenissen van je vrienden zien. De balk bovenaan geeft verschillende menu's weer die je kunt bekijken. De toepassingen en functies zullen hieronder worden besproken.

Mensen zoeken
Je kan mensen zoeken op verschillende manieren:
  1. Je kunt via de knop bovenaan "vrienden zoeken" op verschillende manieren vrienden zoeken.
  2. Via je het adresboek kan je mensen zoeken door op je Windows live account in te loggen.
  3. Bij de foto's die bij suggesties te zien zijn kunnen mensen zitten die je kent en die kan je toevoegen.
  4. Je kunt zoeken naar mensen op naam of e-mailadres.

Profiel bekijken en bewerken
Door op je naam te klikken bovenaan kom je in de tijdlijn terecht. Aan de tijdlijn worden alle berichten, foto's en gebeurtenissen gekoppeld. Hier kan je ook de persoonlijke informatie bijwerken en instellingen veranderen. Aan de rechterkant kunnen verschillende jaren en maanden van de tijdlijn bekeken worden. Content die je kunt toevoegen zijn onder andere:
Foto's: hier kan je een fotoalbum aanmaken en instellen wie de foto's kan bekijken, bovenaan kunnen de foto's worden bekeken. Er geldt geen opslag limiet voor het opslaan van foto's.

Startpagina
Op je startpagina kan je verschillende toepassingen bekijken en installeren. Aan de linkerkant kan je meerdere menu's bekijken:
  • Berichten: bij berichten kan je de laatste reacties van vrienden zien.
  • Evenementen: hier kan je belangrijke evenementen zien en toevoegen zoals verjaardagen van vrienden.
  • Groepen: je kunt door op groepen te klikken een eigen groep toevoegen bestaande uit vrienden, familie, kennissen etc. . De groepen komen daarna aan de linkerkant te staan.
  • Apps: door op de knop apps te klikken kan je alle applicaties zien die je hebt geïnstalleerd. Via het app center kun je vele apps bekijken die populair zijn, per categorie of die je vrienden hebben. Hier kunnen ze ook worden geïnstalleerd.
  • Vrienden: hier zijn verschillende lijsten van vrienden te zien. Je kunt bijvoorbeeld lijsten van je werkgever of familie maken.

Vrienden uitnodigen
Je kunt je vrienden uitnodigen om lid te worden van facebook. Dit kan door te kiezen aan wie je het bericht wilt versturen of e-mailadressen uit je hotmail, yahoo, g-mail of een adresboek importeren. Je kunt ook zien wie je al uitgenodigd hebt en of die persoon de uitnodiging al geaccepteerd heeft.

Hoofdmenu
Bovenaan de site vind je een menu met verschillende pagina's die je kunt bekijken.
  • Profiel: door op je naam te klikken kom je op je persoonlijke tijdlijn.
  • Startpagina: op deze pagina kan je alles toepassen en wijzigen zoals het maken van groepen, het toevoegen van apps en het zoeken van vrienden.
  • Vrienden zoeken: je kunt hier mensen zoeken en vrienden bekijken (voor meer informatie zie "mensen zoeken" en "vrienden uitnodigen").
  • Instellingen: de instellingen kunnen via het driehoekje worden bekeken. Zowel de "accountinstellingen" als de "privacyinstellingen" kunnen daar worden aangepast.
  • Afmelden: via deze optie log je uit van je account, door op Facebook weer in te loggen kom je weer in je account.
  • Help: hier kan je veel informatie vinden over problemen met Facebook.

Twitter toevoegen
  1. Ga naar facebook.com/twitter of apps.facebook.com/twitter
  2. Hier kun je, je Twitter account koppelen aan Facebook
  3. Berichten kunnen hierna automatisch worden geplaatst op Twitter

Problemen met account

Er kunnen zich verschillende problemen voordoen, hier worden er een paar besproken.

Wachtwoord kwijt of vergeten
Als je wachtwoord kwijt is of je bent hem vergeten dan moet je de volgende stappen ondernemen:
  1. Surf naar facebook.com
  2. Klik rechtsboven op "Je wachtwoord vergeten?"
  3. Vul je e-mailadres in en klik op wachtwoord resetten
  4. Je krijgt nu een nieuw wachtwoord naar je e-mailadres gestuurd

Bevestigingslink werkt niet
Als je link die je hebt gekregen niet werkt volg dan deze stappen:
  • Probeer eerst in te loggen op je account, je Facebook account is mogelijk al bevestigd.
  • Als je je niet kunt aanmelden, kopieer en plak dan de volledige link die je hebt ontvangen in je e-mail in de browser.

Account verwijderen
Ga naar accountinstellingen rechtsboven te vinden bij het menu onder het de driehoek. Links drukken op de knop "beveiliging" en onderaan staat er "je account deactiveren".

Persoon blokkeren
Ga naar privacyinstellingen rechtsboven te vinden bij het menu onder het de driehoek. Klik op "blokkeringen beheren" naast "Geblokkeerde personen en apps". Hier kun je de naam of het e-mailadres van de persoon invoeren, klik daarna op "Blokkeren". Dit kan je weer ongedaan maken door te klikken op "Verwijderen" bij de persoon die je geblokkeerd hebt.

Veelgestelde vragen over Facebook

Welke webbrowsers worden door Facebook ondersteund?
  • Internet Explorer
  • Firefox
  • Chrome
  • Opera
  • Safari

Wat te doen als mijn account is gehackt?
Ga naar het help menu rechtsboven onder de driehoek en volg de link bij "Gekraakte accounts en spam".

Ontvang ik chatberichten indien ik niet beschikbaar ben?
Ja, je kunt de berichten altijd later teruglezen want ze staan dan bij ontvangen berichten.

Wie kan mijn profielfoto zien?
Je vrienden kunnen je foto zien, dit is te wijzigen onder “accountinstellingen”.
© 2008 - 2014 Hugoboss, gepubliceerd in Communicatie (Pc en Internet) op . Het auteursrecht van dit artikel en antwoorden op reacties ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde links
Facebook startkabel en Facebook startpagina.
Gerelateerde artikelen
Hyves, Twitter en Facebookaccount snel verwijderenIn dit artikel: hoe verwijder je het account van Hyves, Twitter en Facebook? Er is een snelle manier om jezelf te wissen…
Wachtwoord in Windows XP wijzigenHet wachtwoord wijzigen in uw Windows account lijkt een hele opgave maar is het niet, u kunt dit gewoon zelf doen met ee…
Je Facebook account verwijderen – Tips en trucsJe Facebook account verwijderen – Tips en trucsMisschien heb je je wel eens afgevraagd waarom het zo moeilijk is om je Facebook account te verwijderen. Mensen kunnen o…
Facebook: hoe maak je een account aan + gebruik!Facebook: hoe maak je een account aan + gebruik!FaceBook, ook wel eens Face genoemd door jongeren, is een social netwerksite waar jongeren samenkomen om berichten, vide…
Hoe verwijder je je Hyves, Twitter, Hotmail en FacebookHoe verwijder je je Hyves, Twitter, Hotmail en FacebookWil je je Hyvesaccount, Twitteraccount, Hotmailaccount of Facebookaccount verwijderen? Dit lijkt op het eerste gezicht m…

Reageer op het artikel "Facebook: account maken, gebruik en meer"

Reacties

Yvonne, 20-08-2014 16:06 #207
Ik wil van 2 bestaande zakelijke pagina's een nieuwe maken is dat mogelijk?
Ik wil dan graag mijn likes behouden.

Alvast bedankt
Yvonne van Diepen

Saskia, 18-07-2014 13:37 #206
Beste redactie,

ik heb zojuist een verkeerd bericht op de tijdlijn van mijn facebook account meteen verwijderd. Zat ongeveer 2 minuten tussen. Kan iemand dit berichtje nog of al gelezen hebben…

met een vriendelijke groet, Saskia

Jeroen, 04-07-2014 15:10 #205
Beste Redactie,

Ik wil een nieuwe account registreren maar FB geeft aan dat mijn email adres niet bestaat. Het adres bestaat wel degelijk en word dagelijks gebruikt.

Gr Jeroen

Jakob, 22-02-2014 13:34 #204
Ik krijg steeds deze melding. Je registratie kan helaas niet worden verwerkt. Hoe kan ik nu een account voor mijn zoontje aanmaken. Ik heb het al verschillende malen geprobeerd, maar ik krijg steeds deze melding. Ook heb ik het in verschillende browsers geprobeerd maar het lukt nog steeds niet… Hoe kan ik nu een nieuw account aanmaken? kunnen jullie mij zo snel mogelijk helpen? a.u.b.

Miranda Terpstra, 20-01-2014 12:33 #203
Ik krijg steeds deze melding. Je registratie kan helaas niet worden verwerkt. Hoe kan ik nu een account voor mijn zoontje aanmaken. Ik heb het al verschillende malen geprobeerd, ook onder mijn eigen naam, maar ik krijg steeds deze melding. Ook heb ik het in verschillende browsers geprobeerd. Ik heb facebook op alle apparaten afgemeld in huis. Hoe kan ik nu een nieuw account aanmaken.

Merckx Christine, 12-01-2014 23:50 #202
Ik ben nog altijd niet geholpen met mijn facebook account hoeveel maal ik al geprobeerd heb langs alle mogelijke informatie kan ik niet zeggen en de uren hieraan gespendeerd ook niet, ik word als een misdadigster behandelt, ze hebben me uitgeschakeld omdat ik mijn voornaam Marie heb gebruikt en ik heet Marie Christine, mijn roepnaam is Marie of Christine. Hoe kan ik in Godsnaam hen bereiken, het zijn de onschuldige mensen die gestraft worden en niet de hackers want die zijn slim genoeg om er binnen te geraken. Een misnoegde facebookfan

Gemma, 01-01-2014 18:55 #201
Iemand heeft mijn mail gebruikt bij facebook nu kan ik mezelf niet meer aanmelden. Hoe los ik dit op?

Frederiek, 20-11-2013 08:34 #200
Mijn dochter is vandaag 13 geworden. Toen wij vanochtend haar langverwachte FB account wilden gaan aanmaken kregen we een melding dat de registratie niet kon worden voltooid omdat ze niet in aanmerking komt voor een FB account? Graag zo spoedig mogelijk hulp! Ze kijkt er al tijden maar uit om op haar 13e verjaardag eindelijk een FB account aan te maken!

Rehaan, 10-11-2013 21:37 #199
Hallo.
Mijn facebook account was gehackt door iemand. Nu heb ik mijn wachtwoord opnieuw ingesteld, maar ik kom er nog niet op.geeft aan dat ik moet aanmelden via sms code of een eerdere web browser. Via de sms code kan niet want heb een andere nr. en had dit nog niet veranderd. en eerdere browser lukt niet.

Hoe moet het nu?

Simon, 17-10-2013 09:08 #198
Ik probeer mij aan te melden voor facebook, maar telkens als ik al mijn gegevens invul en op 'registreren' klik, komt er te staan: u komt niet in aanmerking om u te registreren op facebook'
Waarom is dit?

Jan Kiekens, 12-07-2013 20:07 #197
Ik heb een probleem met de links van besloten groepen in Farmville.Ik werk met Windows 8 en die geeft inhet tabbladvak bovenaan de vorige pagina(met een foto )weer.Als ik die links in de besloten groep aanklik;wordt de vorige pagina niet meer getoond!Kan iemand mij aub helpen?
Veel dank en appreciatie hiervoor!

Corine Boegel-Van der Werf, 02-07-2013 07:11 #196
Veel info, alleen niet waarom ik met mijn e-mailadres niet aangemeld kan worden…
Krijg de melding dat het emailadres niet akkoord is.
wie weet de oplossing?

Lieve, 21-06-2013 14:19 #195
We waren FB-vrienden en hebben elkaar niet geblokkeerd. Toch zijn we uit elkaars vriendenlijst verdwenen en kunnen we geen elkaar geen nieuw vriendschapsverzoek meer sturen. We krijgen steeds deze boodschap: 'Sorry, deze pagina is niet beschikbaar. De link waarop je hebt geklikt, is mogelijk gebroken of de pagina is verwijderd.' Is hier een oplossing voor?

Annie Henstra, 15-06-2013 09:32 #194
Sinds gister krijg ik op mij startpagina ineens berichten van "vrienden van vrienden" te zien. Hoe kan dit? Heb ik wellicht iets ingesteld (niet van bewust)? Hoe krijg ik dat weer weg?

Met vriendelijke groet,
Annie Henstra

Yil, 08-06-2013 12:04 #193
Hallo,

Ik probeer een account te maken maar krijg telkens de melding "de registratie kan niet worden verwerkt". Dit terwijl ik alle velden in heb gevuld. Waar ligt dit aan en hoe kan ik dit oplossen?

Graag hoor ik van jullie!

Groetjes

B. van Bronkhorst, 15-04-2013 12:32 #192
Hoe kan ik voor mijn vrouw ook een account aan maken?

Lara, 06-04-2013 16:24 #191
Staat er ook nog ergens hoe je het kunt oplossen als je account door facebook is geblokkeerd en je moet raden wie op de foto's staan en daarna dat die zegt dat er geen vertificatiemethodes beschikbaar is? nou dan is hier mijn vraag: 'wat moet je doen als facebook zegt van - Er zijn momenteel geen verificatiemethodes beschikbaar. Kom later nog eens terug- en staat daaronder verzenden. klik ik daar op en er veranderd niets.
dan probeerde ik om later terug te komen staat het er nog! Hoe los ik dat op? >L<

Stef Wiegerinck, 25-03-2013 12:46 #190
Is het mogelijk 2 accounts aan te maken met hetzelfde emailadres?

Oldenhof, 13-03-2013 23:10 #189
Krijg nu al voor de tweede keer een verbod om mensen uit te nodigen omdat ik deze niet zou kennen. Het zijn nota bene door Facebook zelf voorgestelde personen en mensen die mijn pagina leuk vinden! Een vriendin van me uit Griekenland heeft maar liefst 40.000! vrienden. Voor mij is het belangrijk mijn werk onder de aandacht te brengen. Als ik kijk wat ik kan doen dan kan je niets dien.

Henny van den Berg, 08-03-2013 16:18 #188
Ik probeer me te registreren voor een facebook account maar ik krijg steeds de melding dat ik een geldig e-mail adres moet invoeren terwijl dit e-mail adres geldig is en al jaren wordt gebruikt. Als ik mijn e-mail adres van mijn bedrijfje invoer krijg ik dezelfde melding. Ik kan via facebook nergens iets vinden om contact te leggen. Geen erg gebruiksvriendelijk systeem. Wat en hoe doe ik het nu? Weet iemand het

Maria, 08-03-2013 10:05 #187
Help me alstublief ik heb de zelfde probleem! Ik probeer me aan te melden maar steeds geeft facebook reeds bevestigd aan account reeds bevestigd hoe kom het!

Wilt er iemand mij helpen hoe ik dit probleem kan oplossen?

Kees, 06-03-2013 09:23 #186
Ik wil mijn e-mailadres veranderen. Bij het invoeren van een nieuw e-mailadres krijg ik steeds de melding: "Je moet een geldig e-mailadres opgeven." Terwijl het een geldig e-mailadres is.

Roel, 23-01-2013 17:24 #185
Help! Ik krijg steeds de melding: Reeds bevestigd, Deze account is reeds bevestigd.?
op het moment als ik wil inloggen. Ik kan wel een nieuw wachtwoord aanmaken, maar inloggen helpt dan nog steeds niet. Wat te doen?

Groet,

Roel

Adriaan, 15-01-2013 20:47 #184
Vraag, Wat moet je doen wanneer je overstapt naar een andere provider voor internet, dus een ander email adres krijgt. Deactivering van je huidige account, of kun je simpel het emailadres veranderen bij het aanmelden?

Mjel, 09-01-2013 21:17 #183
Ik heb een keer mijn gegevens gedownload, maar wil dit nog een keer opnieuw doen. Maar ik krijg nu steeds de melding dat er een download klaarstaat, maar dat is de download die ik in het verleden gemaakt heb. Ik wil nu een nieuwe aanmaken. Ik kan alleen nergens vinden hoe dit kan. Dus eigenlijk wil ik een nieuw archief aanmaken.

Lisette van Nuland, 04-01-2013 13:06 #182
Kan ik twee accounts aanmaken met een e-mailadres? Mijn zoon en ik willen allebei op facebook.

Lvdongen, 26-12-2012 15:08 #181
Wanneer ik contact wil maken met facebook krijg ik de mededeling dat er een ongeldig serversertificaat is geretourneerd, is dat en wat moet ik nu doen? ik zeg er even bij dat ik niet zo, n crack ben op de computer dus graag hulp van uw zijde, met vrgr lvdongen

Wim Haalboom, 17-12-2012 00:01 #180
(Hoe) kan ik een tweede Facebook-account aanmaken? De eerste heb ik al en dat is mijn prive-account. De tweede wil ik op verzoek van het bestuur maken voor Toonkunstkoor Concordia Leeuwarden, maar Facebook opent automatisch mijn eigen Facebook. Ik snap niet hoe ik dan in het scherm kan komen om een nieuwe account kan aanmaken. Kunt u mij dat uitleggen?

Arnie, 11-12-2012 00:09 #179
Ik heb per ongeluk bij een foto die ik op facebook had staan spam gedrukt maar moest verwijderen zijn en nu kan ik niet meer op facebook :( Help

Cecilia de Craemer, 19-11-2012 11:02 #178
Vraagje: kan ik voor mijn man ook een account aanmaken voor facebook?

Figo Rooker, 15-11-2012 11:00 #177
Ik heb mijn naam, email adres, geslacht en zo ingevuld en op registreren geklikt maar hij zegt: helaas kan je registratie niet worden verwerkt. Hoe kan dat?

Elin, 31-10-2012 11:35 #176

Margot, 28-10-2012 18:07 #175
Het lukt mij niet om talen toe te voegen bij facebook. Ik vul de talen in en wil het opslaan en weg is het weer. Is hier een oplossing voor?

Milo, 19-10-2012 13:51 #174
Sinds vandaag is mijn "eigen" profiel blanco in mijn Facebook app op mijn iPhone. Als ik op de pc inlog werkt het allemaal wel? Wie kan mij helpen?

Iris, 14-10-2012 22:00 #173
Hallo,
Ik wil heel graag van de tijdlijn af, en gewoon de oude terug, maar kan in geen enkele mogelijkheid de tijdlijn veranderen. Hoop dat je mij kunt helpen, vriendelijke groet iris

Andre de Boer, 05-10-2012 10:33 #172
Ik heb een Youtube kanaal en ik wil daarvoor een Facebook account aanmaken. Ik wil daarvoor niet mijn eigen naam gebruiken maar de naam van mijn Youtube kanaal. Is het mogelijk om op deze manier een account aan te maken?

Andre

Irma, 21-09-2012 21:57 #171
Hallo,

Ik wou een account voor mijn 12jarige dochter aanmaken. Ik heb inmiddels gelezen dat je daar minimaal 13 voor moet zijn, maar mijn zoon wil op deze computer ook facebook aanmaken. Maar telkens krijg ik nu de tekst: Je komt niet in aanmerking voor registratie op Facebook. Verdwijnt dit na een tijdje, of moet hij facebook nu op een andere pc aanmaken?

Irma

Maureen, 20-09-2012 09:36 #170
Hallo,

Afgelopen maandag heb ik een profielpagina omgezet in een bedrijfspagina. Dat was gelukt. Echter toen ik even later weer in wilde loggen, kreeg ik een serverfout (500). Ik kan nu dus al een aantal dagen niet meer inloggen op dit account. Echter is het wel mogelijk om in te loggen op mijn persoonlijk account. Als ik vervolgens bij het account "wachtwoord vergeten" aanvraag, krijg ik "Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw over een paar minuten." Ook dit krijg ik alleen bij het betreffende account. (ik heb overigens op meerdere computers geprobeerd en overal treedt hetzelfde probleem op). Hoe kan dit en wat moet ik doen om het te verhelpen?

Wendy, 16-09-2012 22:41 #169
Hoe kan ik voor sommige vrienden de foto's afschermen? Ik wil de vrienden niet verwijderen, maar wil niet dat ze de foto's van mij kunnen zien. Reactie infoteur, 19-09-2012
Beste Wendy,

Ga als volgt te werk:
- Klik in de tijdlijn van uw account op foto's
- Hier kunt u per foto onderaan de instellingen wijzigen en voor wei ze zichtbaar zijn

Van Hool, 16-09-2012 22:29 #168
Ik ben van provider veranderd en mijn FBregistratie werd niet aangepast - ik kan me nu niet meer aanmelden. Als ik een nieuw account aanmaak ben ik dan mijn profiel kwijt van mijn vorige registratie of kan ik dit hergebruiken? Reactie infoteur, 19-09-2012
Best van Hool,

Dat u van provider bent veranderd heeft verder geen invloed op uw account. U kunt gewoon inloggen met de gebruikersnaam en het paswoord waarmee u het account heeft aangemeld.

Lea, 13-09-2012 23:32 #167
Ik had mijn facebook mobile apps geupdate maar na het update het werkt niet meer. Ik had geprobeerd om de apps te herinstalleren maar mijn gsm wil het niet meer laten installeren, wat moet ik doen? Mijn gsm is Nokia e5, kan iemand mij helpen?

Cindy, 06-09-2012 10:35 #166
Ik zou graag een profiel aanmaken voor mijn zoon. Het is wel met hetzelfde e-mailadres als het mijne. Gaat dat? Reactie infoteur, 13-09-2012
Beste Cindy,

Helaas is het niet mogelijk om twee accounts aan één e-mailadres te koppelen. Een nieuwe account kan worden gemaakt door bijvoorbeeld een nieuw e-mailadres op Hotmail of G-mail aan te maken.

Tsaar, 31-08-2012 10:21 #165
Mijn vriend wil graag een Facebook account op mijn pc. Hoe doe ik dit?
Tsaar Reactie infoteur, 13-09-2012
Beste Tsaar,

U kunt gewoon een account aanmaken op dezelfde pc indien u uitlogt uit uw account. Registreren kan per e-mailadres maar één keer.

Rosita Domen, 30-08-2012 13:46 #164
Hoe kan ik voor mijn dochter een facebook account aanmaken op dezelfde pc en e mail adres dat ik gebruik? Reactie infoteur, 13-09-2012
Beste Rosita,

Indien u uitlogt is het mogelijk een account aan te maken op dezelfde pc. Helaas kunt u per e-mailadres maar één account aanmaken, dus zou u bijvoorbeeld via een e-maildienst zoals Hotmail een adres aan kunnen maken.

Sandra, 19-08-2012 23:25 #163
Mijn dochter van 12 wil graag een facebook account aanmaken, maar als ze zich aanmeldt krijgt ze de melding: Je registratie kan helaas niet worden verwerkt.
Hoe kan dit? Reactie infoteur, 13-09-2012
Beste Sandra,

De reden dat uw dochter niet kan worden aangemeld is dat de minimumleeftijd 13 jaar is voor het aanmaken van een account.

Kris Appelmans, 16-08-2012 12:00 #162
Hoe kan ik voor mijn vriendin een nieuw lid-account aanmaken op dezelfde Pc, zelfde e-mail adres als dit? Ik kom steeds op mijn account als ik facebook.com opvraag. Daar kan ik haar nieuw account niet aanmaken. Hulp graag, dank U. Reactie infoteur, 13-09-2012
Beste Kris,

U kunt uitloggen door rechtsboven naast startpagina op het driehoekje te klikken, hierna kunt op afmelden klikken. Uw vriendin kan zich dan aanmelden maar dit kan alleen met een ander e-mailadres aangezien er per e-mailadres maar één account kan worden aangemaakt.

Svenja, 08-08-2012 15:04 #161
Mijn facebookpagina kan ik wel openen maar staat helemaal vol met blokjes (open vierkantjes) waardoor ik eigenlijk niets meer kan lezen. Ik heb geprobeerd om mijn ww te wijzigen maar het probleem blijft? Op meerdere computers dus het ligt echt aan mijn account. Iemand een oplossing?

Dieter, 07-08-2012 13:44 #160
Hallo

Sinds een maand geraak ik overdag niet meer aangemeld op facebook. Op een andere pc gaat dit probleemloos, maar thuis dus niet. Virusscanners kunnen niets vinden, anti-spyware programma's vinden ook niets. 's Avonds laat gaat het dan wel terug. Iemand enig idee aan wat dat kan liggen?

Bedankt alvast

Steven, 02-08-2012 14:42 #159
Hallo, ik heb een account op facebook met mijn persoonlijk wachtwoord, mijn zoon wil ook op facebook met een eigen account en wachtwoord, maar op hetzelfde emailadres, is dit mogelijk? en hoe doen we dit? dank u Reactie infoteur, 13-09-2012
Beste Steven,

Helaas is het niet mogelijk om twee accounts aan één e-mailadres te koppelen. Een nieuw account kan worden aangemaakt door bijvoorbeeld een e-mailadres bij hotmail of g-mail aan te maken.

Jacky, 22-07-2012 21:46 #158
Ik probeer een account aan te maken op Facebook maar krijg steeds de melding "Je registratie kan helaas niet worden verwerkt." Hoe kan dit?

Jacky

Veruska Sastra, 12-07-2012 18:46 #157
Goedenavond, ik moest mijn telefoon updaten en nu kom ik mijn facebook niet meer in, hij pakte mijn email adres niet met mijn wachtwoord of ik een nieuwe aan wilde wilde maken. heb ik gedaan. ik heb nu een nieuw email adres en wachtwoord maar kom mijn "oude" facebook niet in, blijkt nu dat ik een nieuw facebook heb. andere kunnen mijn facebook nog in behalve ik. heel erg vervelend, ik wil mijn facebook terug maar weet niet hoe!?!?!? help!

groetjes veruska

Toto, 06-07-2012 08:45 #156
Ik kan geen account maken voor Fb. Ik krijg de melding "je registratie kan niet verwerkt worden". Hoe kan dit?

Christina Postma, 22-06-2012 07:34 #155
Goedemorgen Facebook en alle anderen die dit eventueel ook lezen.
Helaas is er steeds wat met Fb en zag ook al spam staan bij iem een vriend (ruim 1000 vreinden)van me die last van spam heeft en eventjes niks kon doen.Gelukkig heb k geen spam, echter wel dat mijn hele beeld nu wit is als ik op FB wil, kan helemaal niks meer doen, zie alleen mijn fotootje en kan wel een liedje downloaden, echetr voor de rest kan ik niks met FB doen, echt zeer irritant.O ja en word je gevraagd of je mensen kent en vrienden wilt worden, dacht leuk doe ik:)bang krijg ik te horen dat ik die mensen niet ken, nou ken ze wel echt wel en soms is het iemand waar ik mee wil netwerken, net zoals al die grote manen doen, nou ja zeer vervelend, hoop dat het snel opgelost is.Nog een fijne dag en veel succes emt Fb en zo te zien regent het klachten van alle kanten, zo FB doe er wat mee zou ik zo zeggen, groetjes Christina Postma

Imke, 20-06-2012 14:19 #154
Hallo,
Graag wil ik een account aanmaken op Facebook. Maar dit lukt niet.
Geeft aan… Je komt niet in aanmerking voor registratie op Facebook.
Hoe kan dit?
groeten Imke

Dinne, 15-06-2012 08:09 #153
Hallo,

Bij veel profielen van vrienden zie ik achter hun foto direct hun werkzaamheden staan, zonder 'werkt bij'. Dat wil ik zelf ook graag. Maar hoe?

Groet, Dinne

Marjelle, 12-06-2012 21:33 #152
Sinds een dag of twee kan ik de reacties die mijn vrienden plaatsen op mijn statusupdate niet meer zien. Voorheen kwamen deze altijd keurig onder mijn status te staan, maar nu kan ik ze alleen zien als ik eerst zelf een reactie (op mijn eigen status!) heb gegeven. Er zal vast iets bij de instellingen (ergens) niet goed meer staan, maar kan IEMAND me vertellen wat en waar? Ik heb geen idee en dit is heel irritant.

Linda, 29-05-2012 02:15 #151
Ik wilde bij de foto's van een vriend op facebook mijn nichtje laten zien. Maar deze foto staat nu vast. Ik krijg hem er niet af. Ik had me al afgemeld en toch blijft die foto staan. Hoe krijg ik het weer als voor dit vervelende gebeuren? Gr. Linda

Bernadette, 28-05-2012 21:16 #150
Kan ik zien wie mij verwijderd heeft en wanneer en kan ik zien wie ik verwijderd heb en wanneer? Kan iemand mij helpen?
Gr. Bernadette

Mirthe, 28-05-2012 14:41 #149
Er staat bij mij: Je komt niet in aanmerking voor registratie op Facebook.
Waarom staat dat er en waarom kan ik niet registreren?

Janny, 16-05-2012 12:44 #148
Waar kan ik een probleem doorgeven over een spel?

Wil, 16-05-2012 08:54 #147
Heb perongeluk mijn facebook van mijn mobiel afgehaald hoe krijg ik dat terug?

Josephine, 14-05-2012 14:40 #146
Hallo, ik heb een vraagje, als je een foto per ongeluk wist uit je album, kan je het dan nog terugkrijgen via Facebook?

Groetjes, Josephine

Vincent, 08-05-2012 09:01 #145
Zelfde als Loes, 01-04-2012 18:22
Er zijn momenteel geen verificatiemethodes beschikbaar. Kom later nog eens terug.

Sjannie, 03-05-2012 20:05 #144
Goedenavond, Ik heb een ipad, en gisteren kon ik daar foto's op facebook plaatsen, vandaag gaat dat niet meer. Ik kies een foto uit bibliotheek dat gaat tot zover goed. Maar er is geen foto te zien op facebook. Wat doe ik verkeerd? Met vriendelijke groet, Sjannie

Peggy, 25-04-2012 16:16 #143
Hallo. Mijn zoon wil ook op Facebook op het zelfde mailadres als mij, maar als we dit doen krijgen we de melding dat het niet gaat. Hoe kunnen we dit oplossen?

Leon Machielse, 23-04-2012 19:26 #142
Het is misschien een rare vraag maar, iedere keer als ik op facebook wil geeft de site aan dat er een http 500 fout is opgetreden. Wie weet wat dat inhoud en wat ik er aan kan doen? Ik kan al dagen niet meer op mijn facebook account komen en ik kan geen mail sturen naar facebook om de vraag voor te leggen. Wie o wie kan mij helpen?

Carla, 23-04-2012 14:57 #141
Ik heb ook problemen om in te loggen bij facebook. Ik zit bij ziggo en als ik via ziggo op facebook wil komen krijg ik de foutmelding 500. Wat wij ontdekt hebben dat het hier in de bollenstreek niet goed gaat met inloggen. Als ik via mijn mobiele telefoon en die provider naar facebook gaat, gaat dat 8 van de 10 keer ook goed. Alleen met mijn mobiel zit ik bij vodafone, die momenteel ook storingen heeft. Dus wie o wie heeft een oplossing om gewoon thuis via ziggo naar facebook te gaan?

Emmy, 23-04-2012 08:58 #140
Mijn vriend heeft per ongeluk zijn Facebook gewist en wil het graag weer terug. Hij heeft al van alles uitgeprobeerd maar niet gelukt. Wat moet hij nou doen?

A. Haak, 22-04-2012 20:16 #139
Ik heb al een paar weken geen contact meer met mijn Facebook, de steeds meer bekende HTTP 500 fout heeft mij al heel wat hoofdbrekens gekost, heb contact gehad met mijn provider, die vertelde mij dat hij er nog nooit van gehoord had en dat ik maar verder moest zoeken want het lag niet aan de provider. Via Hyves en mijn lidmaatschap bij Seniorweb de vraag gesteld maar krijg tot op heden geen antwoord waardoor mijn Facebook weer functioneert. Blijf verder zoeken, maar je wordt er wel een beetje hopeloos van want contact met Facebook kan ik niet leggen om het probleem voor te leggen.

Esther, 21-04-2012 15:49 #138
Ik heb een vraag. Ik probeerde facebook aan te maken, dus ik registreerde, maar het lukte niet. Ik ging proberen of hij het al deed, maar nee. Er stond dit: 'Je komt niet in aanmerking voor registratie op Facebook.' Daardoor kon ik niet meer registreren. Hoe kan dat? Kan iemand me helpen?

Mariska, 20-04-2012 13:51 #137
Mijn vriend en ik hebben er ook last. wij komen ook niet op Facebook. En als ik ergens anders ben. Dan kom ik er wel op? Is hier al een oplossing voor bedacht? Andere websites doen het wel gewoon

Gerard Duijf, 20-04-2012 10:24 #136
Sinds een paar weken wordt het steeds lastiger om de Facebook pagina te bereiken. Bekende fout wat wordt weergegeven is HTTP error 500. Opmerkelijk is dat deze fout niet constant is, af en toe verschijnt ineens de pagina en even later is het weer afgelopen. Nieuwe routers hebben meer last dan oudere. Bij oude routers gaat het dus beter maar tussendoor verschijnt er ook een Facebookpagina van ruim een week oud. Als dit probleem niet wordt opgelost zullen dus steeds meer gebruikers last krijgen van dit probleem.

Dominique, 20-04-2012 01:48 #135
Mijn account wordt uit veiligheidsredenen tijdelijk geblokkeerd. Wanneer wordt mijn account terug actief? Ik heb meerdere malen proberen te verifieren maar als ik mijn code invul gebeurt er niets. Hoelan duurt deze blokkade?

Helma Vervoort, 19-04-2012 23:09 #134
Ook ik krijg een melding van http500 interne server fout en niks helpt, wat kan ik doen?

Nancy Kraayenbos, 19-04-2012 09:47 #133
Ik krijg melding HTTP 500 interne server fout en ik kom niet meer op de Facebook site, alle andere sites geen probleem. Wat kan ik hier aan doen?

Marianne, 18-04-2012 13:12 #132
Ook ik kan al enkele dagen niet op Facebook. Foutmelding 500 gaf hij aan, en sinds gisteren is het gewoon blanco, dus de beginpagina van fb is er zelfs niet meer. Wat kan ik hieraan doen?

Retta, 17-04-2012 22:28 #131
Hebben meer mensen problemen om in te loggen op facebook. Ik kan op het moment niet op de site komen. blijft aangeven dat er een serverfout is bij de site. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Petra, 16-04-2012 15:13 #130
Ja ik kan inloggen via de betaversie, maar dan werkt het nog niet goed. Ik kan monster world en andere spelen nog niet doen. Wanneer wordt dit probleem eens opgelost?

Esther, 16-04-2012 10:54 #129
@ Tamara: Veel mensen hebben daar last van. Je kunt inloggen via: https://www.beta.facebook.com. Succes!

Tamara, 12-04-2012 17:24 #128
Hallo Sinds een week heb ik problemen met het inloggen op facebook en ingelogd blijven. voordurend krijg ik de melding : pagina kan niet gevonden worden en moet ik weer opnieuw inloggen.
Dit betreft alleen de site van Facebook.
Heb cookies en geschiedenis al een aantal x verwijderd. Geprobeerd zonder firewall.
DNS server aangepast naar die van google,
Heb internet Explorer, Firefox en Chrome geprobeerd.
Modem al ontelbare keren opnieuw gereset
Maar niks schijnt te werken.
Ben nu bijna op het punt om het op te geven, maar hoop dat iemand nog een oplossing of suggestie heeft.
Kan iemand mij helpen?

Yvonne, 12-04-2012 13:38 #127
Hallo, sinds enkele dagen kom ik niet meer op Facebook. Ik krijg steeds een melding over fout 500. Wat kan ik doen om weer op Facebook te komen?

Arjen, 09-04-2012 14:11 #126
Hallo, ik heb een account aangemaakt bij facebook. maar omdat ik gene foto kon uploaden is mijn account tijdelijk geblokeerd. en kan ook niet inloggen. wat moet ik doen?

Loes, 01-04-2012 18:22 #125
Hallo mijn probleem is dat ik om veiligheids reden een block heb die wil ik opheffen deed wat me gevraagt werd krijg ik elke keer de zelfde melding zodat ik nog niets kan

is bijna 24 uur nu kan iemand me helpen

Ans van Vlijmen, 28-03-2012 11:58 #124
Als ik op FB requests of posts probeer te zetten van spelletjes lukt me dat niet. Weet niet wat er aan de hand is, alleen dat het FB betreft. Wie weet hier meer van?

Sara, 27-03-2012 15:02 #123
Ik had nog een account aangemaakt onder hetzelfe e-mailadres voor mijn man. Heel dom, maar nu kom ik niet meer op mijn eigen account. Die van mijn man heb ik inmiddels verwijderd, maar als ik het e-mailadres invoer staat hij nog op zijn naam. Hoe kom ik weer op mijn eigen account?

Els, 21-03-2012 11:12 #122
Hoe kom ik van die vervelende spelletjes gegevens en horescoop gegevans af op FB?

Eric, 15-03-2012 09:39 #121
Ik wil een facebook pagina maken met een info@ account is dit mogelijk?

Melany, 14-03-2012 23:38 #120
Hallo, we hebben een ipad en daar speel ik graag farmville op. Op de startpagina staan de items die vrienden kunnen delen. Sinds vandaag kan ik ze nog wel zien en aanklikken maar dan blijft hij hangen. Heeft iemand een oplossing.

Julian, 29-02-2012 09:39 #119
Ik heb een probleem
als ik een facebook account wil aanmaken dan staat er u gegevens kunnen helaas niet worden verwerkt
kan iemand mij helpen

Patricia, 28-02-2012 22:06 #118
Mijn telefoon geeft de foutmelding bij het opstarten van facebook en bij het openen van nieuwsoverzicht; 1/an unknown error occured. Ik kan wel mijn profiel nog bekijken. Wie weet raad?

Trijntje, 20-02-2012 23:24 #117
Aargh, ik heb hetzelfde probleem en wordt er niet goed van! Status updates verschijnen niet op mn profiel, als ik mn profiel bewerk, veranderd het niet. Mijn foto heb ik veranderd, maar nog steeds mijn oude foto, enz… Hoe kan dit? Is er iemand die de oplossing heeft?!

Frank van Helvoirt, 13-02-2012 15:24 #116
Ik heb een probleem met up loaden van fotos, en of stus updates via mobiel, maar ook via de Pc. uploaden gaat prima maar ze zijn niet zichtbaar. als ik de App eraf gooi en weer opnieuw installeer dan weer wel!? maar als ik dan de pagina vernieuw is de foto of status update weer verdwenen?

Herby Karsdorp, 11-02-2012 21:42 #115
Ik heb op de roze F van facebook geklikt nu is mijn http geblokkeerd help ik wil gewoon weer terug naar mijn vertrouwde blauwe facebook

Marja, 02-02-2012 22:21 #114
Sinds ik mijn zoon heb toegevoegd als "vriend" lijkt het wel of mijn account overgenomen of gekoppeld is aan het zijne. Zodra ik mijn account open, staat rechtsboven in de blauwe balk zijn naam in plaats van de mijne.(hij heeft zijn eigen gmail-adres) Als ik dan naar zijn account toe ga, staat informatie van mij op zijn account. Wat is er aan de hand en, belangrijker nog, wat kan ik er aan doen. Ik wil baas zijn over mijn eigen account.

Jacqueline, 02-02-2012 11:12 #113
Ik heb geprobeerd om een facebook account aan te maken voor mijn zoon maar met één email adres. Gevolg dat ik nu niet meer op mijn eigen account kan komen. Nu staan er 2 profielen onder mijn naam maar kan ik niet meer op mijn eerst afgesloten account! Wat te doen nu?

Francisca, 31-01-2012 16:45 #112
Hallo,

Het lukt mij sinds de laatste dagen niet meer om op mijn profiel van facebook te komen. Als ik mijn inlog krijg ik een pagina te zien wat over advertenties gaat, en boven in alleen afmelden en instellingen. Ik heb er al van alles aan geprobeerd om op mijn profiel te komen maar dat lukt mij niet ook niet als ik mijn wachtwoord wijzig. Wie kan mij helpen?

Inass, 28-01-2012 15:08 #111
Hallo,
Het lukt mij niet om een facebook te maken, dus wil ik dat jullie er iets aan gaan doen.
Het zou heel fijn zijn als jullie dat gaan doen, dan word ik heel erg blij en praten met vrienden.
met vriendelijke groet,
Inass

Leny van Gils, 16-01-2012 13:04 #110
Ik wil in Facebook onder profiel de ingevoerde sporters en sportclubs weghalen. Dit lukt mij niet. Kent iemand een oplossing?

Sander, 09-01-2012 11:55 #109
Wanneer ik een willekeurige website (google, hotmail, moviemeter etc.) open of open heb staan, springt de website om de paar minuten automatisch over naar de toepassingen Zoosk of Cityville op Facebook. Ik verwijder de applicaties elke dag, maar de volgende dag staan ze gewoon weer tussen mijn applicaties. Mijn virusscanner heeft nog geen virus kunnen vinden. Heeft iemand ervaring met deze probleemstelling? Zou het zeer op prijs stellen indien iemand mij kan helpen…

Inez, 08-01-2012 01:52 #108
Heb al een aantal dagen last van het feit dat ik mijn eigen posts niet zie op mijn profiel. dan geeft ie een foutmelding. Heb een nieuw account aangemaakt, omdat ik dacht dat dat zou helpen, maar nu kan ik mijn profiel niet bewerken. Geeft ie dezelfde fout aan. Iemand een idee?

Wim Bakker, 06-01-2012 08:52 #107
Probeer te registreren op facebook maar krijg steeds de melding dat mijn email adres niet geldig is terwijl ik daar elke dag mee mail.
Kom er dus niet in weet iemand een oplossing

Anoniem, 05-01-2012 19:31 #106
Ik heb een facebook account voor mijn moeder gemaakt, zij had nog geen e-mail adres dus moest ik deze ook maken, nadat ik deze had gemaakt kon ik een facebook account voor haar maken. alles ging goed maar ik zag constant een gele banner waarin stond dat ik het e-mail adres moest bevestigen (confirm you'r e-mail adres) zodat ik prive berichten kon ontvangen en versturen, hiervoor moest ik inloggen op het hormailadres en het berichtje bevestigen. dus probeerde ik in te loggen op hotmail, maar dit lukte niet.
vervolgens heb ik het e-mail adres waar het bevestigingsberichtje naar word gestuurd veranderd in het e-mail adres van mijn broer. toen ik een antal dagen inlogte op zijn hotmail adres zag ik de bevestegings mail. ik klikte op de link om mijn moeder's facebook account te bevestigen maar dit lukte niet omdat er een fout was opgetreden volgens facebook; probeer het later opnieuw. ik probeerde het een aantal keer opnieuw en vervolgens werd ik uitgelogd en kon ik niet meer inloggen op mijn moeder's fb account.
telkens als ik het probeerde stond er dat er geen account bestond op haar e-mail adres. ik heb alles geprobeerd maar het werkt niet, ik heb nu dit gevonden:
'' Een niet-bevestigd account mag maximaal drie dagen op de site blijven staan. Na drie dagen kun je je niet meer op je account aanmelden voordat je deze stap hebt voltooid. ''
maar het laatste '' voordat je deze stap hebt voltooid' snap ik niet. hoe moet ik deze stap alsnog voltooien als ik met het account niet kan inloggen. ik weet niet wat er aanmoet.
kan iemand mij helpen?

Bakko, 03-01-2012 11:01 #105
Al twee weken heb ik een probleem om posts op mijn facebook te zetten. Dan geeft hij de melding: er zijn problemen, we proberen het zo snel mogelijk op te lossen. Dus als ik iets wil posten, moet ik het via mijn iphone doen. Alle andere berichten, ook reageren op andere posts, lukt wel. Heb geprobeerd in internet explorer, google chrome en firefox. Iemand een idee waaraan dit ligt?

Elise, 28-12-2011 20:53 #104
Ik heb sins kort een tijdlijn. Hij wordt over 7 dagen gepubliceerd alleen ik vind hem heel vervelend en wil het liefst mijn prikbord terug. Alleen ik kan nergens vinden hoe ik mijn prikbord weer terugkrijg. Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

Edmond, 27-12-2011 18:46 #103
Ik heb een gans ander aanmeldingsblad als mijn vrouw, en het werkt allemaal niet zo goed ook niet. Ik heb ook geen mail gekregen voor de bevestiging van mijn account. Is er mischien een manier om volledig opnieu te beginnen, want ik weet niet waar ik in de fout zijn gegaan kan iemand hier mee helpen alvast bedankt groetjes Mon
ik heb windows vista home premium SP2 3GB

Maurice, 24-12-2011 11:07 #102
Hoe kan ik ervoor zorgen dat iedereen en niet alleen vrienden mijn meldingen, vrienden acceptaties en spotify meldingen e.d. ziet? Heb al van alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar terwijl ik volgens mij alles op openbaar heb gezet…

Anoniem, 22-12-2011 08:36 #101
Als ik me op beschikbaar / online zet op facebook, dan kan ik iedereen zien die online is, maar die mensen zien niet dat ik online ben. Ik verschijn ten hoogste 3 seconden online en dan ben ik weer weg. Ook als ik chat met iemand, moet ik telkens het gesprek opnieuw openen om te zien wat ze geantwoord hebben. Hoe kan ik dit vermijden?

Anoniem, 10-12-2011 11:06 #100
Heey iedereen
het lijkt mij leuk om op facebook te kunnen
maar ik zelf kan geen acc maken
ik heb het 1000 keer geprobeert maar het lukt niet
er staat vul je imailaderes in en je wachtwoord
dat heb ik gadaan dan doe je je leeftijd en zovoort invullen
dan moet je klikken op maak account
dat doe ik en dan staat er dat is geen profiel kan aanmaken
weeten jullie hoe dat komt als je dat weet schriijf het dan gewoon bij reactie!
groetjes

Maukie, 02-12-2011 17:32 #99
Een vriend van mij is uit mijn vriendenlijst verdwenen. Bij berichten is zijn foto weg en krijg je alleen de avitar te zien. Als ik echter op naam zoek in facebook dan zie ik zijn foto nog wel en als ik dan op zijn naam klik krijg ik de melding dat het waarschijnlijk een verlopen pagina is of dat ik een verkeerd adres heb ingetypt. Heeft hij me dan geblokkeerd?

Sharon Droeshoudt, 27-11-2011 12:18 #98
Hallo
ik heb problemen met het aanmaken van een facebook account er komt altijd op dat mijn naam niet geldig is maar het is mijn juiste naam wat kan ik doen om toch lid te worden van facebook graag een antwoord aub

Lies, 26-11-2011 20:30 #97
Ik krijg constant notificaties van iemand die ik NIET in mijn vriendenlijst heb staan. Hoe kan ik dat voorkomen? Deze persoon reageert ook niet op mijn interne mails naar hem. Ik dacht dat het een ex van me was, maar er zijn blijkbaar meer honden die luisteren naar de naam Fikkie:-(
Graag een bruikbare reactie. Dus hoe ik ik die boodschappen van die persoon stoppen op facebook? BVD!

Amber, 18-11-2011 08:27 #96
Hallo, ik heb een vriend geblokkeerd terwijl dit niet de bedoeling was. De vriend staat echter niet in de lijst met geblokkeerde personen en dus kan ik hem niet deblokkeren. Kan iemand mij zeggen hoe ik de blokkade ongedaan kan maken? Alvast bedankt!

Petra, 17-11-2011 00:17 #95
Hallo, ik heb op mijn blackberry een facebook geinstalleerd dus bij het aanmelden mijn facebook naam en wachtrwoord gebruikt die ik ook op de computer gebruik. Maar nu wil ik aanmelden op mijn computer en daar staat nu een nieuwe facebook account. als ik mij nu anmeld kom ik op het nieuwe account en niet meer op mijn bestaande account. mijn bestaande account wordt als een ander persoon gezien. ik kom dus niet meer op mijn bestaande account. Hoe los ik dit nu op. Wachtwoord veranderen heeft geen zin want ik blijf op het nieuwe account.

Raymond, 13-11-2011 19:57 #94
Mijn probleem is opgelost. Ik kreeg gisteravond, enkele uren later, een sms met daar in de toeganscode om in te loggen.

L. Kersten, 12-11-2011 15:25 #93
Hoe oud is deze info? Ik kan nergens meer vinden "meer toepassingen zoeken".

Raymond, 12-11-2011 15:02 #92
Ik een zelfde soort probleem als Esther en Tina. Ik heb echter wel mijn gsm nummer doorgegeven maar krijg tot op heden geen toegangscode per sms.
Ik kan dus (ook) niet meer inloggen op facebook.

Rudy, 08-11-2011 10:29 #91
Ik probeer Login Approval voor Facebook in te stellen (SMS met code op GSM), om account extra te beveiligen dit lukt me niet. Nochtans toen ik vorige week in Italie was werkte het daar perfect. Mijn Zynga account is al meerdere malen gehackt en tracht nu een oplossing te zoeken om dit te voorkomen. Reeds alles geprobeerd. Wat kan ik doen? Ben radeloos…

Tina, 03-11-2011 09:58 #90
Ik heb denk ik net het zelfde voor dan Esther.
Het probleem is ik vertrouw dat helemaal niet dat ik mijn gsm nr moet doorgeven.
Het kan toch niet dat ik zonder dit door te geven niet meer op facebook kan?
Heeft er iemand al ervaring met dit probleem of weet er iemand hoe ik dit moet oplossen?

Esther, 20-10-2011 15:34 #89
Na een vriendschapsverzoek van iemand die ik niet herken heb ik besloten éérst een bericht te sturen. Toen ik dit bericht wilde verzenden ging er iets mis. Ik moet mij nu opnieuw inloggen en een beveiligingscode invoeren die alleen per SMS wordt verzonden. Maar ik heb geen mobiel en wil ook niet het nummer van iemand anders koppelen aan mijn Facebook account! Is er een andere manier om weer op Facebook te komen?

Bakker, 09-10-2011 13:41 #88
Ik probeer the chatten met een persoon via mijn mobile ( blackberry kpn ) maar het bericht komt niet door. kan wel chatten, en zie dat de persoon online is maar kan niet direct chatten en reageren op de ander wat hij/zij chat waar ligt dat aan?

Rosa, 08-10-2011 16:54 #87
Hallo
Ik heb een profielfoto gemaakt en als ik rummikub speel komt mijn foto er niet op.
Kun je mij uitleggen hoe dat komt?
Groetjes

Maria Spekkels, 07-10-2011 16:11 #86
Hoi, ik had een vraag over facebook. Ik speel got, maar ik krijg alle meldingen over dat spel op mijn prikbord. nu wil ik wel de "normale" posts van mijn buren ontvangen, maar niet van over dat spel. mijn prikbord zit zo vol, dat ik de normale berichten moeilijk kan terugvinden. Ik ben bang dat als ik iets zomaar blokkeer ook meteen de persoon blokkeert en dat is niet de bedoeling. Hopelijk kan iemand me vertellen hoe ik die meldingen blokkeer. Bedankt alvast. mvg, maria

Marco, 02-10-2011 20:47 #85
Ik probeer mijn naam te wijzigen op Facebook dit lukt. Echter is het niet mogelijk om Marco van de Ven te noteren. Hij noteert dit automatisch in Marco Van de Ven. Als ik Marco van der Ven probeer lukt het wel met kleine letters bij de tussenvoegsel. Is dit een fout van Facebook of weet iemand hoe je van de met kleine letters kan weergeven op facebook!

M. Bos-Sewing, 30-09-2011 09:18 #84
Als ik mijn pagina aanklik dan is het beeld helder maar na een halve seconde springt hij op wazig hoe kan dat? Als ik bij mijn vrienden aanklik zijn hun beelden goed maar als ik terug ga naar mijn pagina springt hij weer op wazig

Kora Hoekstra-De Vries, 26-09-2011 21:14 #83
Ik wil mij, net als mijn man registreren, maar krijg dan de melding dat het emailadres al bestaat. Ik kom dus niet verder, omdat we samen dus één emailadres hebben. Wat moet ik doen?

Jose Brok, 24-09-2011 13:24 #82
Ik kom sinds donderdag niet meer op facebook. Hoe ik er ook naar toe wil. Geeft steeds aan geen gegevens ontvangen. Krijg wel brichtjes binnen op mijn mail dat er gereageerd is op facebook. Wie kan mij helpen?

Roos, 10-09-2011 14:38 #81
Een tijd geleden heb ik ruzie gehad met een paar meisjes uit mijn klas, en heb ze toen geblokkeerd op Facebook. Na een tijd heb ik ze unblocked, en kon hun profiel weer zien en zij de mijne. Nu is er 1 vriendin van mij, ik ben niet zeker of ik haar ook geblokkeerd had, die ik niet meer kan vinden op facebook. De fotos waarin zij getagged is, staat haar naam niet bij, als ik zoek bij personen staat ze er nergens tussen. het is dus eigenlijk zo dat het lijkt of ze helemaal geen facebook heeft. Via google kan ik haar ook niet vinden, en zij mij ook niet. ik heb mijn privacy instellingen gechecked maar alles klopt. herkent iemand dit toevallig, of weet iemand wat ik hier aan kan doen? bvd (:

Hans Sterck, 09-09-2011 11:05 #80
Ik persoonlijk heb een profiel aangemaakt bij facebook. Mijn echtgenote wil ook een profiel aanmaken bij facebook via dezelfde computer. We weten niet hoe, ik kom steeds op mijn profiel terecht. Wat moeten wij doen?

Heleen, 05-09-2011 12:47 #79
Ik heb hetzelfde probleem als Lenny. WIE kan ons helpen? Ik komt ook niet op het Help-menu wanneer ik hierop klik.

Stephanie, 03-09-2011 13:18 #78
Ik heb een heel groot probleem, een vriendin van me is op mijn facebook geweest en heeft mijn beste vriend op facebook geblokkeerd en verwijdert :(, ik ben er helemaal niet goed van geworden en ik wil hem terug op facebook? maar hoe moet dat? als ik hem weer op facebook heb, zal mijn wereld weer beter zijn, ik ben er kapot van.

Lenny, 31-08-2011 11:49 #77
Sinds paar dagen FB, geen problemen gehad. Bovenin stond wel steeds dat ik mijn account nog moest bevestigen in mijn email. Si. paar dagen lukt het mij niet meer om op FB te komen. vraagt steeds om emailbevestiging. ontvang wel de mail met de link om te bevestigen werkt niet, ook niet via code, kom steeds terug op scherm; bevestig je email-adres. Wat kan ik doen?

Mvb, 28-08-2011 20:15 #76
Mijn vrouw wil een eigen facebook account maken maar als we dat proberen komen we steeds op de facebooksite van mij. Als ik de naam e.d. invul en haar eigen mailadres krijgen we de melding e-mailadres al in gebruik. Hoe kunnen we op de zelfde computer een tweede eigen facebook account maken?

Ria, 02-08-2011 22:06 #75
Sinds gisteren kan ik niet meer op facebook. Ik krijg de melding dat er problemen op de site zijn en dat ze het zo spoedig mogelijk zullen verhelpen, ook staat er dat ik het over enkele minuten weer moet proberen, maar het duurt al meer dan een dag. Vanmorgen kon ik er een uurtje op en toen was het weer hetzelfde. Weet iemand hier meer over of heeft iemand dit ook gehad?

Karolien, 14-07-2011 14:44 #74
Dag,

Kan je het instellen dat wanneer ik online (chat) ben via de pc, dat er ook een melding komt op mijn iphone?

Groetjes
Karolien

Lia, 13-07-2011 17:39 #73
Hoi,

Ik sta geregistreerd op facebook, maar mijn huisgenoten willen ook!
We hebben echter maar één e-mailadres. Kan het dan toch?

Groetjes, Lia

Bea Brinkman, 12-07-2011 10:54 #72
Hoe kan ik een account maken als mijn man al een account heeft op dezelfde computernet?

Amber, 09-07-2011 13:24 #71
Ik heb een vraag over het verwijderen van chatgesprekken. Als ik heb gechat met iemand worden die gesprekken onder "berichten" opgeslagen. Op de computer kan ik deze berichten verwijderen maar op m'n FB op m'n iPhone blijven ze er gewoon staan (ook al is hij op de compueter verwijderd). Hoe krijg ik deze berichten weg op m'n telefoon? Ik heb er eentje "gearchiveerd" maar weet niet waar die gebleven is.
2 vragen dus eigenlijk.
- Hoe verwijder ik m'n chatgesprekken uit de berichtenmap op m'n telefoon?
- Waar blijft je gearchiveerde bericht?
Bedankt alvast!

Carlo Faatz, 03-07-2011 21:53 #70
Stel een facebook vriend stelt iemand anders via facebook aan mij voor - ik stuur die persoon dan een uitnodiging en die persoon klikt aan - "deze persoon ken ik niet" (en negeert mijn uitnoding) - als dat een paar keer gebeurt wordt ik geblokkeerd - ra ra hoe kan dat bij een social network - zo kan ik nooit nieuwe mensen leren kennen? m.i. mooier als facebook elke gebruiker laat aanvinken of deze wel/of niet nieuwe mensen wil leren kennen. Dan hoef ik niet meer geblokkeerd te worden!

Regina, 19-06-2011 12:27 #69
Hoe stel je in dat mensen direct op je prikbord pagina komen i.p.v. op je info pagina?

Mariola Labordus, 14-06-2011 22:14 #68
Ik gebruik Facebook voor htc sense. Als ik me wil afmelden door middel van een touch op 'afmelden' reageert deze niet meer. Hierdoor ben ik constant aangemeld. Ligt dit aan facebook (eerst werkte het wel) of aan mijn htc?

Loes, 10-06-2011 23:51 #67
Hee, ik had een vraagje. Laatste tijd doet facebook heel erg raar bij mij. Hij logt van zelf uit. Ik krijg een beeld waarop staat dat ik me moet aanmelden om verder te gaan. Waardoor kan dit gebeuren?

Player, 17-05-2011 00:36 #66
Ik kan niet meer op facebook na mijn hotmail was gehackt en mijn facebook account nu vragen ze om ID bewijs te uploaden via een vragen formulier maar als ik wil verzenden gebeurd er niets ik wil eindelijk terug op mijn fb weet iemand een oplossing?

Fransen, 26-04-2011 15:12 #65

Jaap, 11-04-2011 13:29 #64
Ik krijg mijn facebook acount niet werkend omdat ik de foto's van mijn vrienden niet herken. Te gek voor woorden vind ik dit. Hoe weet ik nou welke foto er bij mijn zogenaamde vriende hoor. Ik moet er 5 herkennen, nou ik herken er niet 1.

Dien, 15-03-2011 10:56 #63
Ik heb een vraag over facebook.Als iemand op mijn foto klikt dan komen ze op mijn info pagina.Ik zie bij iedereen dat ze op het prikbord komen. Wat is er fout gegaan en wat moet ik doen.Groetjes Dien.

Saskia Dufrenne Dokter, 14-03-2011 21:02 #62
Ik heb vanavond te vaak een nieuw wachtwoord aangevraagd op facebook en nu kan kan ik mijn niet meer aanmelden. Ik wil wel graag weer mijn facebook account gebruiken. Als ik dit probleem op zoek op facebook, krijg ik de melding dat ik contact met opnemen met facebook, maar dat dat niet meer mogelijk is. Wat nU?

Yvette, 03-03-2011 18:47 #61
Ik wil een eigen profiel op facebook maken, mijn man heeft er één en telkens ik iets wil doen om mij te registeren kom ik op het profiel van mijn man terecht! hoe maak ik dan een eigen profiel aan los van deze van mijn man? Kan iemand mij helpen?

Amber Befort, 15-02-2011 21:04 #60
Probleem: als ik mij wil aanmelden bij Facebook, dan krijg ik de volgende tekst 'naam afgewezen door het geautomatiseerde systeem'. Terwijl ik geen bekend figuur, organisatie of merk ben. Het ligt aan mijn achternaam, want met een andere achternaam kan ik mij wel registreren. Kan iemand mij helpen?

Miep Schuurman, 28-01-2011 15:27 #59
Vraag: Ik ben weduwe geworden en wil mijn meisjesnaam toevoegen achter Schuurman. hoe doe ik dat?

Jeroen, 15-01-2011 10:19 #58
Ik heb een probleem, een vriend van mij had mij een tijdje geleden verwijderd als vriend (omdat we ruzie hadden) maar nu zijn we terug vrienden, maar we weten niet hoe mij terug kan toevoegen als vriend, omdat: als hij mij opzoekt via gelijk wat (e-mail, opzoeken, …) vind hij mij niet terug en omgekeerd. Kan iemand ons helpen?

Nynke, 28-12-2010 16:08 #57
Marrion en Bert: Jullie moeten eerst die andere gebruiker uitloggen (Account/Uitloggen). Dan kom je in een inlogpagina waar je ook een nieuwe registratie kunt doen

Marrion Dickmann, 08-12-2010 13:25 #56
Als ik probeer een account aan te maken op facebook kom ik alleen maar iedere keer terecht op facebook van mijn man. We gebruiken dezelfde computer. Hoe kan ik een account voor mezelf aanmaken?

Nika, 24-11-2010 13:39 #55
Ik kan nergens op reageren, of mijn mail openen. Ook kan ik niet chatten. En als ik op iemand zijn pagina ga kijken staat alles door elkaar. Zijn er nog die die problemen hebben?

Bert Thooenen, 07-11-2010 21:52 #54
Hey. Ik geraak maar niet op facebook. Als ik het adres intik kom ik steeds op de pagina van mijn vriendin terecht en daar vind ik nergens de knop "registreren". Met als gevolg dat ik niet mijn eigen pagina kan aanmaken. Kan je me helpen?

Kimberley, 31-10-2010 11:39 #53
Stap 1
Account herstellenKies een verificatiemethode.
Om verder te kunnen gaan, hebben we je telefoonnummer nodig. Dankzij deze snelle veiligheidscontrole blijft Facebook een community met echte mensen die contact maken en informatie delen met behulp van hun echte identiteit.

?Een sms-bericht ontvangen

Waarom krijg ik dit te zien?.

ook al volg ik alle stap, kan ik nog steeds niet niet inloggen, hoe kan ik nu anders mijn account afsluiten als ik me niet meer kan inloggen

Roos, 26-10-2010 16:52 #52
Je moet 13 zijn voor Facebook, dus misschien is dat het probleem.

Cali, 25-10-2010 18:29 #51
Hoi, ik heb een account op Facebook (heel erg leuk trouwens) maar nu wil mijn dochter er ook een aanmaken maar dat gaat niet lukken. Steeds pop ik op en bij het aanmelden komt ze niet in aanmerking. Ze heeft haar eigen e-mailadres dus daar zal het niet aan liggen. Suggesties? Alvast bedankt!

Ann Vanbelle, 06-09-2010 19:07 #50
Ik geraak sedert meer dan een week niet meer ingelogd. Ik kreeg steeds de melding dat ik mijn identiteit moet bevestigen, nl. door mijn telefoonnummer in te voegen. Echter ook dit lukt me niet. Ik dien het land en de provider aan te klikken. Het probleem is dat België en proximus er niet tussenstaan. Hoe los ik dit op. Ik zou heel graag terug op Facebook kunnen.

Devlet, 01-09-2010 01:33 #49
Beste facebook gebruikers ik heb een probleem en kan geen oplossing vinden ik heb dringend hulp nodig ik wou mijn onlangs inloggen op facebook gelijk altijd maar ik kreeg het melding van dat mijn account uitgeschakeld was zonder enig reden ik weet geen enkele oplossing kant er iemand mij eens helpen ik zou u heel dankbaar zijn. Gelieve te reageren aub!

Carine, 27-08-2010 11:11 #48
Sinds gisterenavond geraak ik niet meer op facebook, als ik wil aanloggen, krijg ik de melding, dat mijn account tijdelijk onbeschikbaar is wegens onderhoudswerken op de website, kan enkele uren duren, sorry voor het ongemak. Kan er iemand mij helpen aub? Geraak er nog steeds niet in.heb ik iets verkeerds gedaan? Zou echt niet weten wat.ben helemaal geen duister persoon hoor. Wil zo graag terug op facebook. Wie kan mij helpen aub?

Bart, 24-08-2010 13:04 #47
Hoi. Als ik mij op facbook wil registreren, komt er dit op ons automatisch systeem aanvaard deze naam niet Wat kan ik dan doen? Dank U.

Sofie van den Broeck, 14-07-2010 16:16 #46
Hoe kan ik een account aanmaken zonder dat van mijn echtgenoot te verwijderen? Mijn man heeft ook een account op facebook en telkens ik zelf op account klik krijg ik zijn gegevens op mijn pc. Als ik die verander dan is hij zijn account kwijt.:-(

Christine Vaes, 08-07-2010 12:12 #45
Hallo nog steeds geen reactie gehad op mijn foutieve mail adres waarom kunnen wij niet onze eigen profielen aanpassen ik ben nog maar 1 keer op facebook geweest en men pc ontvangt zelfs geen mails meer van buitenstaanders hoe moet het verder greetz

Sarina, 06-07-2010 07:33 #44
Zat gisterenavond 5 juli 2010 op facebook en patat wordt ik gewoon geblokkeerd door facebook dit is toch een misverstand hoop ik. Ben ik wel geen duister persoon, versta er niets van.Hoe moet het nu verder?:-(

Christine Vaes, 05-07-2010 14:16 #43
Hoi,
mijn dochter heeft een fout gemaakt met maken van mijn account met gevolg dat ik niets van e mail kan ontvangen ivm mijn code ik had al een account en daar kan ik nu niet meer op ongeldig mail adres zeggen ze steeds dit is fustrerend
ze heeft veas ipv vaes geschreven weten jullie ee oplossing

Charlier Anita, 21-06-2010 08:31 #42
Mijn gemeenschappelijke vrienden zijn verdwenen op mijn profiel, hoe krijg ik die terug dank u

Vandaele Christine, 30-05-2010 15:44 #41
Hallo,
Hoe kan ik een account of registreren op face book mijn man heeft al een profiel
maar ik wil er ook een maar als ik probeer te registreren kom ik steeds op zijn profiel terecht
hoe kan ik dit doen los van mijn man
gr

Ingrid, 27-05-2010 20:27 #40
Ik ben aangemeld geweest, maar kan nergens mijn wachtwoord meer terugvinden, nou heb ik een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar ik ontvang geen mail van facebook. Het duurt nu al dagen. Het mailadres klopt wel, er komt ook niets binnen als spam. Hoe kom ik dan aan de link?

Hoi, 28-04-2010 18:54 #39
Mijn nichtje is afgelopen november overleden. Ze had een account op facebook en die willen we graag deactiveren. Hoe moeten wij dit doen? We hebben haar wachtwoord niet om in haar account te komen. Wie kan me helpen?

Afg Angel, 22-04-2010 11:43 #38
Hallo

Ik heb een klein probleem mijn profiel zit er heel anders uit dan de anderen ik kan weinig veranderen aan de instelling terwijl dat de anderen wel veel kunnen veranderen aan hun account kunnen jullie mij helpen?

José Flipsen, 19-04-2010 08:31 #37
Ik kreeg een uitnodiging van iemand om mij als vriend aan te melden bij Facebook, waar ik nog geen account heb. Ook stond er bij: Other people you may know on Facebook: met namen en foto's van mensen, die ik inderdaad ken, althans 3 van de 4. Wie weet hoe dat kan?

Hedy, 06-04-2010 23:37 #36
Ik heb geen tijd meer voor mijn farmville activiteiten. Ik wil er graag vanaf. Kan iemand mij ook vertellen hoe ik mij af kan melden / uit kan schrijven?

Booike, 23-03-2010 17:22 #35
Ik zit met een probleem ik heb perongeluk gedrukt op een knop op facebook waarmee je spelletjes kunt blokeren (je kunt er niet meer op en krijgt geen brieven meer) zou er iemand mij kunnen helpen om dat terug te kunnen spelen.

Sylvia, 22-03-2010 23:13 #34
Iets te snel doorklikken heeft ervoor gezorgd dat ik mijn hele adressenbestand een Face-book uitnodiging heb verstuurd. Dit was niet de bedoeling. Enkele weken later volgde er voor alle personen ook nog een herinnering om "vrienden" met mij te worden. Ik vind dit erg vervelend naar div zakelijke contacten. Hoeveel herinneringen worden er gestuurd, hoe kan ik dit stopzetten. Bij voorbaat dank voor uw reactie!

Armand Spelier, 10-02-2010 11:17 #33
Goeie middag,
Telkens als ik Farmville open kan ik niets planten en staan de dieren of andere zaken niet meer op het scherm. Wat kan hier de reden van zijn?
Kan iemand mij raad geven?
Groetjes en alvast bedankt.

Kim Aarts, 05-02-2010 20:41 #32
Ik kan mij sinds deze morgen niet meer inloggen op facebook er komt steeds op account niet beschikbaar.
En dan komt er een uitleg dat ik tijdelijk niet kan inloggen en het binnen een paar uur nog eens moet proberen.
Ben al heel de dag bezig is echt frustrerend.

Kan iemand zeggen wat ik eraan kan doen?

Estelle, 04-02-2010 08:33 #31
Goeiemorgen,
ik heb een probleempje met facebook. Ik speel namelijk heel graag op farmville, en ik zou dan ook graag farmville nieuws van mijn vrienden zien. En ik had zo'n knopje onder nieuwsoverzicht, maar dit is nu weg, en komt niet meer terug en zie ik dus niks meer van farmville van mijn vrienden… Hoe kan ik dit terug activeren?

Alvast bedant & met vriendelijke groeten

Ingrid, 03-02-2010 18:54 #30
Op aanraden van de infoteur heb ik alle vakken ingevuld. Nu wordt aangegevgen dat de naam teveel woorden bevat, terwijl het hetzelfde aantal karakters is alleen is de hoofdletter van tussenvoegsel nu klein en eerste letter naam in hoofdletter. Begrijp er niets van.

De Backer Peter, 01-02-2010 22:05 #29
Heeft een witte startpagina. niks te zien kan op geen enkele manier op mijn pagina komen. blijft blanco.
heb opnieuw ingelogt en niks. ben via andere berichten van vrienden geprobeert naar mijn pagina te gaan. kan wel reactie openen maar kan niet naar mijn pagina gaan het is en blijft blanco

De Muinck Thomas, 01-02-2010 12:05 #28
Yup, ik wil een eigen profiel op facebook maken, mijn vrouw heeft er één en telkens ik iets wil doen om mij te registeren kom ik op het profiel van mijn vrouw terecht! hoe maak ik dan een eigen profiel aan los van deze van mijn vrouw?

Els Meers, 24-01-2010 18:52 #27
Ik krijg steeds foutmelding op pagina met name bij melding op prikbord of post-in en verzenden mail. Kan U me zeggen hoe dit verholpen kan worden.
Ik hoor het graag.
Groet Els

Ingrid, 22-01-2010 14:57 #26
Graag hulp bij het wijzigen van naam. Nu sta ik geregistreerd als Ingrid Vanderent. Ik probeer het te wijzigen in Ingrid van der Ent, maar krijg elke keer de melding dat deze wijzing is afgewezen door het geautomatiseerde systeem. Op welke manier kan ik het wijzigen? Reactie infoteur, 30-01-2010
Zorg ervoor dat alle vakken ingevuld zijn en daarnaast kan het 24 uur duren voordat de nieuwe naam gekeurd is.

Michel, 09-01-2010 20:17 #25
Ik ben mijn wachtwoord vergeten maar de bevieligings code die twee woorden die je moet invullen die heb ik al hondered keer geschreven maar het werkt gewoon niet ik blijf bij die beveiligings codes staan voor in te vullen steeds :-( weet niet wat doen Reactie infoteur, 30-01-2010
Zorg dat beide woorden geschreven worden zoals ze er staan, dus met hoofdletters. Als het dan niet lukt kan je gebruik maken van de audio, waarbij getallen worden genoemd die je moet intypen.

Brigitte Dirckx, 08-12-2009 09:44 #24
Ik heb mij op facebook geregistreerd, maar als ik naar google ga en ik tik mijn naam in dan zie ik dat niet verschijnen. Wel een andere naamgenoot. Ik heb facebook aangesloten omdat ik hoop mensen uit het verleden te vinden. Maar als ze mijn naam bij google intikken en er verschijnt niks, dan vinden ze me nooit. Hoe komt het dat mijn naam niet bij google verschijnt? Reactie infoteur, 30-01-2010
Ten eerste duurt het een tijd voordat google de link nar jouw profiel heeft geïndexeerd. Daarnaast kan het ook enige tijd duren voordat de naam op de eerste bladzijde staat van google. Daarnaast kan het nog zo zijn dat bij je privacyinstellingen uitgevinkt is dat je kan worden gevonden in zoekmachines.

May, 06-12-2009 12:22 #23
Hallo ik kan sinds vrijdag niet meer op farmville, ik hoor wel het geluid van mijn boerderij, maar als ik het open doe, momt er onderaan gereed maar met fouten in de pagina.kan iemand mij helpen? Reactie infoteur, 30-01-2010
Ik ken deze applicatie wel maar ik maak er geen gebruik van. Misschien dat het een tijdelijke fout is.

Caroline Deloof, 19-11-2009 15:31 #22
Beste,

ik wil mij o zo graag van facebook afmelden, omdat ik het niet gebruik én wordt lastig gevallen door mensen die mij via facebook vinden, en dit wil ik niet.
Nergens vind ik hoe ik me kan afmelden.
aub help me spoedig.

Dank
Caroline Reactie infoteur, 30-01-2010
Ga in je account bovenaan naar instellingen, en onderaan zie je account stopzetten. Klik hierop en je wordt verder gehlopen.

Sophie, 12-11-2009 11:28 #21
Alles werkt behalve mijn prikbord. Ik krijg meldingen van personen die een bericht achterlieten en nieuwe vrienden enz… maar er verschijnt helemaal niets op mijn prikbord. Weet iemand hiervan de oorzaak of liever nog de oplossing?

Sandra Verhulst, 28-10-2009 17:00 #20
Hallo, hier heeft mijn man ook problemen met zijn account op facebook. Zaterdag heeft hij die aangemaakt, bevestigd via de link enz… Hij heeft kunnen foto's opzetten, vrienden toevoegen, … Maar als hij de dag nadien wou inloggen, krijg hij de boodschap dat zijn emailadres niet correct. Het nochtans wel het correcte emailadres. Iemand raad?

Ann, 24-10-2009 16:45 #19
@Kimberly: Ja dat probleem heb ik ook sinds afgelopen woensdag (21 okt)! Ik heb al contact opgenomen met Facebook en ze zouden ernaar kijken ofzo maar tot nu nog geen verbeteringen… Steeds als ik inlog krijg ik precies hetzelfde te zien als jij, en sommige pagina's van vrienden worden ook zo weergeven. Heel vreemd. Hopen dat het snel verholpen wordt :S

Kimberly, 22-10-2009 15:51 #18
Ja, ik heb dus ook dat probleem met facebook dat ik niet meer op mijn eigen pagina kan, en als ik op de hoofdpagina ben, dan zie ik enkel de bovenbalk, en de kolom links maar de rest is wit. Via via geraak ik wel op profielen van andere personen en op farmville enzo, maar niet op mijn eigen pagina, en op mijn hoofdpagina.

Hannelore, 14-10-2009 17:36 #17
Ik kan ook niet meer op facebook, er staat dat mijn account werd geblokkeerd!
weet er iemand wat ik kan doen?
help me please! ik zou heeél graag terug op facebook willen!

Eveline, 08-10-2009 17:45 #16
Ik kan ook niet meer op mijn profiel; doet niets meer en als ik op mijn naam klik ook niet meer!
al de rest gaat wel gewoon, en ik zou toch zo graag op mijn profiel kunnen! wie helpt mij?

Mel, 08-10-2009 14:16 #15
Sinds een paar dagen ik kan niet meer inlogen op facebook, hij geeft aan dat mijn account geblokt is. Ik heb geen idee waarom ik geblokt ben en of dat dit tijdelijk is of permanent. Iemand een antwoord of het zelfde probleem?

Tina, 07-10-2009 12:10 #14
Ik kan ook al sinds het weekend niet meer inloggen bij Facebook. Mijn vriend kan wel inloggen en mijn foto staat nog bij zijn vriendenlijst, maar als hij me aanklikt staat er 'profiel tijdelijk onbeschikbaar'.
Zelf krijg ik de melding dat er onderhoudswerken aan de site bezig zijn en dat dit hooguit enkel uren zal duren, maar ik kan er dus al 5 dagen niet meer op… We hebben reedsl alle stappen gevolgd die je volgens de helpdesk moet volgen, maar zonder resultaat. Weet iemand raad? bedankt!

Linde, 04-10-2009 12:20 #13
Ik heb sinds enkele dagen problemen met facebook ik kan alle links openen behalve die van mijn profiel? Hoe kan dit en hoe kan ik het verhelpen?

Rebecca, 28-09-2009 18:19 #12
Sinds enkele dagen kan ik mij niet meer inloggen op Facebook. Pas na meerdere keren proberen lukt het toch, maar dan moet ik eerst heel lang proberen en soms lukt het ook gewoon niet. Ik ben er zeker van dat niemand mijn account heeft gehackt, daarvoor is het wachtwoord te moeilijk als ik dan klik op wachtwoord vergeten en de letters invoeg zeggen ze steeds dat mijn email adres niet correct is. Kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt.

Christie, 22-09-2009 23:18 #11
Sinds enkele uren heb ik problemen met Facebook. Het begint al bij de startpagina. Die staat in het engels en ik kan dit niet wijzigen. Ik kan enkel nog mijn profiel bekijken, maar niet meer antwoorden op statussen en dergelijke. Is ook niet mogelijk om mijn postvak in te openen. Weet iemand wat er aan de hand zou kunnen zijn? Dankjewel! Reactie infoteur, 23-09-2009
Log even uit en kijk op de voorpagina, onder zie je verschillende talen slaan probeer nog is Nederlands. Log opnieuw in en kijk of elk menu het doet ook het postvak. Is dit niet het geval meld het op de help sectie op de site.

Sophie, 06-09-2009 00:05 #10
Hoi
ik heb een ander soort probleem. Mijn facebook doet al vanaf dag 1 raar. Zo zage sommige mensen niet wie ik was. dat __ je wou toevoegen als vriend :s. Maar daar heb ik voor de rest niet meer op gelet. Nu heb ik weer een soort fout ontdekt. op mijn pagina, staat mijn profiel, en ook wat vrienden en ook foto's (aan de linkerkant van de pagina) maar ik merkte op dat er in de plaats van foto's dit stond: foto#%039's
en ik wou het oplossen, ik heb dan aan de zijkant op het podloodje geklikt en heb dan de kader verwijderd. ik heb dus nog wel al mijn foto's maar de kader is weg :(
en ik zou het graag terug zette. Maar vind nergens iets, om het terug te zetten. Heb al veel keer op foto's geklikt of ik de opties niet kon veranderen, maar nog niet gelukt. Ik hoop dat iemand anders mij wel kan helpen
dankje

Linda van Pelt, 07-08-2009 20:29 #9
Als je een Facebook-account deelt met iemand, kunnen beiden dan zien wanneer de ander voor het laatst heeft ingelogd? Is dat een lijst van beschikbaar? Reactie infoteur, 19-09-2009
Volgens mij is het niet mogelijk om een lijst te zien met wanneer er ingelogd is. Maar het zou beschikbaar kunnen zijn.

Adrie Duiker, 06-08-2009 08:17 #8
Ik kan niet zien vrienden profiel geen foto stond hoe moet ik fotoprofiel maken? Reactie infoteur, 19-09-2009
Profielfoto maken kan via het menu profiel en dan foto's kiezen.

Lien, 06-07-2009 19:26 #7
Ik zou graag een blog maken op facebook, hoe doe ik dat? Reactie infoteur, 19-09-2009
Via de toepassing notities in de balk onderaan kan je een blog starten.

Sabrina, 25-05-2009 05:07 #6
Hallo Yvette, op google vul je facebook in, enter, en log daar via een link in met eigen gegevens, … Groetjes, Sabrina.

De Vries François, 26-04-2009 11:32 #5
Ik ben bij Facebook gekend als François Vries terwijl mijn echte naam François De Vries is. Ik krijg dat onmogelijk aangepast. Quid? Reactie infoteur, 19-09-2009
Via instellingen kan je bij naam kiezen "wijzig". Het proces zou binnen 24 uur veranderd moeten zijn anders kan je het melden op facebook.

Karolien, 09-04-2009 17:25 #4
Ik heb een facebook account aangemaakt, ik kan iedereen zoeken en toevoegen maar blijkbaar kunnen anderen mij niet vinden. ik heb nogthans de instellingen ingesteld op iedereen…
heeft iemand een oplossing?
merci Reactie infoteur, 19-09-2009
Ga naar instellingen en kies dan Privacy-instellingen. In het menu waar je komt klik je op Zoeken en bij zoekmachtiging klik je op iedereen en sla je de wijzigingen op. Hier kan je ook instellen wat iemand kan zien de je vind.

Elizabeth, 15-03-2009 10:57 #3
Als jezelf online bent kun je natuurlijk zien of je vrienden ook online zijn, mijn vraag is : kan ik ook ergens aan zien dat een vriend online is geweest terwijl ik niet online was?

Inge, 07-02-2009 19:40 #2
Ik heb sinds een paar dagen een probleem met facebook. Ik geraak niet meer ingelogt op facebook. Andere sites zijn probleem maar als ik probeer in te loggen dan komt de pagina vast te zitten en doet die pagina niets meer. Hoe is dit op te lossen? Reactie infoteur, 08-02-2009
Er kunnen meerdere redenen zijn voor dit probleem. Ten eerste zou het kunnen dat Facebook een tijdje een probleem heeft met mensen die inloggen. Ten tweede zou het kunnen zijn dat dat iemand je account gehacked heeft, als dit het geval is moet je een bericht sturen naar facebook. Het kan ook zijn dat je wachtwoord niet correct is dan kan je een bij "Je wachtwoord vergeten?" en nieuw wachtwoord aanvragen die je dan naar je e-mail gestuurd krijgt.

Yvette Reweghs, 16-01-2009 11:37 #1
Ik vraag me af of ik ook via een pc van iemand anders mijn account kan opvragen. Heb dat geprobeerd via de pc van mijn vriend en ik kwam telkens op zijn account uit. Graag vond ik hierop een antwoord maar heb dat niet via deze site gevonden. Misschien kunt u mij helpen? Dank, Yvette Reweghs Reactie infoteur, 16-01-2009
Ik denk dat het eraan ligt dat hij vanzelf inlogt in zijn Facebook account op zijn computer. Ik denk dat u eerst moet uitloggen zodat u weer op de hoofdsite komt van Facebook. Daarna kunt u of inloggen of een account aanmaken en inloggen. Zorg ervoor dat bij het inloggen het "Mij onthouden" vak niet aangevinkt is zodat als iemand inlogt op dezelfde pc niet in het account van u komt.

Infoteur: Hugoboss
Rubriek: Pc en Internet
Subrubriek: Communicatie
Reacties: 207
Schrijf mee!