InfoNu.nl > Pc en Internet > Communicatie > Online geld verdienen met bloggen op Yoors

Online geld verdienen met bloggen op Yoors

Online geld verdienen met bloggen op Yoors Bloggen wordt steeds populairder. Er zijn ook steeds meer professionele bloggers die er hun brood mee verdienen. Zij hebben veel volgers en hun blog wordt druk bezocht, waardoor zij goed hun boterham verdienen. Maar ook als beginnende blogger of als hobbyblogger kan je online geld verdienen dankzij Yoors. Professionele bloggers verdienen op verschillende manieren geld. Als je als blogger geld wil verdienen, moet je dus een groot aantal volgers hebben zodat het voor bedrijven interessant wordt om met je samen te werken. Op Yoors heb je die duizenden lezers niet nodig om een centje bij te verdienen.

Wat is Yoors?

Yoors is een platform opgericht door Henkjan De Krijger. Yoors is een antwoord op sociale media zoals Facebook die geld verdienen door hun gebruikers. Op Yoors creëer je content, maar je content blijft van jou en de inkomsten van die content worden met jou gedeeld.

Wat zijn Yoors Points of YP?

Als Yoors-blogger verdien je Yoors Points of YP. Als je voldoende Yoors Points hebt, kunnen ze omgezet worden in geld en uitbetaald worden.Daarvoor heb je minstens 10 000 YP nodig. Die 10 000 YP worden omgezet in 10 euro. Maar hoe kan je YP verdienen?

Hoe verdien je YP?

Door content te posten

Er zijn verschillende manieren waarop je Yoors Points kan verdienen. Een eerste manier is door content te posten. Dat kan een blog zijn, maar ook een foto, quote of prikbordbericht. Afhankelijk van de content kan je daar anno 2017 al 5 YP mee verdienen.

Door views

Nadat je je content gepost hebt, wil je natuurlijk dat die gezien of gelezen wordt. Die (page)views zijn ook een manier om YP te verdienen. Goede, originele content wordt meer bekeken. Kwaliteit is dus belangrijk. En door de juiste trefwoorden aan je post toe te voegen, kan je er zelf voor zorgen dat je content beter gevonden wordt door zoekmachines.

Als je zelf niet zo goed bent in bloggen, maar wel een groot netwerk hebt om blogs van andere Yoorsleden te delen, kan je op die manier ook YP verdienen. De views die je genereert door te delen worden 'supporterviews' genoemd. Per view (supporterview of pageview) verdien je in 2017 1 YP. Die YP worden aan je saldo toegevoegd als je een van de volgende mijlpalen bereikt hebt.
  • 10 views/10 YP
  • 25 views/25 YP
  • 50 views/50 YP
  • 100 views/100 YP
  • 250 views/250 YP
  • 500 views/500 YP
  • 1000 views/ 1000 YP
  • 2500 views/ 2500 YP
  • 5000 views/ 5000 YP
  • 10 000 views/ 10 000 YP
  • 25 000 views/ 25 000 YP
  • 50 000 views/ 50 000 YP
  • 100 000 views/ 100 000 YP

Door te reageren

Maar views en content plaatsen zijn niet de enige manieren waarop je bij Yoors YP kan verdienen. In tegenstelling tot andere blogsites zoals Wordpress heeft Yoors een community. Leden kunnen elkaar volgen. Als je iemand volgt, zie je automatisch alles wat die persoon post. Op basis van trefwoorden zie je ook automatisch relevante posts van bloggers die je niet volgt, maar die je wel kunnen interesseren. Daarnaast kan je actuele posts bekijken. Dan zie je alle recente posts, ook van de personen of trefwoorden die je niet volgt. Op Yoors kan je reageren op posts van anderen. Door te reageren verdien je anno 2017 1 YP en de maker van de post waarop je reageert 3 YP.

Door mee te doen aan challenges

Er worden ook regelmatig acties of challenges georganiseerd waarbij je tijdelijk meer YP verdient bijvoorbeeld door een bepaald aantal views te halen. De nadruk ligt bij die acties op pageviews en zoals eerder al gezegd kan een kwalitatieve blog je gemakkelijk pageviews opleveren.

Door je aan te melden

Een laatste of eerste manier om bij Yoors geld te verdienen is door je aan te melden. Daarmee verdien je anno 2017 al 125 YP. Je begint dus niet vanaf 0 dankzij een welkomstbonus.
© 2017 Belgianwriter, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Geld verdienen met professioneel bloggenGeld verdienen met professioneel bloggenSteeds meer mensen verdienen geld door professioneel te bloggen. Ruim tweeduizend bloggers verdienen er in Nederland een…
Geld verdienen met bloggen (beginners)Steeds meer mensen realiseren zich dat bloggen een van de beste manieren is om uw eigen online bedrijf te starten. Het v…
Geld verdienen op internetGeld verdienen op internetKun je wel wat extra geld gebruiken? Misschien is het een idee om geld te verdienen op internet, geld verdienen op inter…
Hoe verdien je geld met bloggen?Hoe verdien je geld met bloggen?Valt er geld te verdienen met bloggen en hoe werkt dat dan? Een blog opzetten kost wat tijd, maar daarna heb je inkomste…
Bloggen met WordPress, Blogger en TumblrBloggen met WordPress, Blogger en TumblrJe eigen blog schrijven kan leuk zijn en is zeker de moeite waard. Maar als je nieuw bent in het blogmilieu is het belan…
Bronnen en referenties
  • Inleidingsfoto: Kaboompics / Pixabay
  • https://yoo.rs/henkjan.de-krijger/blog/wat-is-yoors-1474398150.html?Ysid=69013
  • https://yoo.rs

Reageer op het artikel "Online geld verdienen met bloggen op Yoors"

Infoteur: Belgianwriter
Gepubliceerd: 08-09-2017
Rubriek: Pc en Internet
Subrubriek: Communicatie
Schrijf mee!