InfoNu.nl > Pc en Internet > Diversen > Zylom: online spelletjes spelen

Zylom: online spelletjes spelen

Zylom: online spelletjes spelen Zylom is een Nederlandse website waar je online spelletjes kunt spelen en (meestal tegen betaling) downloaden.

Wat is Zylom?

Zylom is een, inmiddels bij velen, bekende website waar je gratis online spelletjes kunt spelen. Verder kun je er spellen downloaden om uit te proberen en spellen kopen. Zylom is één van de grootste leveranciers van online games.

Wat voor spellen biedt Zylom

Zylom heeft een uitgebreid assortiment aan spellen die je gratis online kunt spelen. Deze spellen zijn een vereenvoudigde of verkorte versie van de spellen die tegen betaling worden aangeboden, maar bieden nog voldoende speelplezier om er uren mee bezig te zijn. De scores van je spellen worden opgeslagen, en je kunt ook de highscores van andere spelers bekijken.
De volgende soorten spellen worden aangeboden:
  • Puzzelspellen
  • Actiespellen
  • Kaart- & Bordspellen
  • Woordspellen
  • Speel&Win spellen

Puzzelspellen

Onder de puzzelspellen vind je onder andere spellen waar je drie of meer items moet matchen (b.v. Bejeweled), Drie op een rij spellen, Sudoku, Hidden Object Games.

Actiespellen

De actiespellen zijn spellen zoals Diner Dash (bedienen in een restaurant), Delicious, Feeding Frenzy (vissen voeren), Brickgames etc.

Kaart- & Bordspellen

Onder de kaart- & Bordspellen vind je o.a. diverse Majongg spellen, diverse Solitair spellen, meerdere Triviant spellen en Yahtzee.

Speel & Win Spellen

Met de speel & Win spellen speel je om geld, je dient je hier apart voor aan te melden. Je kunt de diverse spellen uit de voorgenoemde categorieën spelen als Speel & Win spel

Wat is gratis?

Zylom biedt een groot assortiment aan gratis spellen, die je online kunt spelen. Dit zijn vereenvoudigde versies, die je vaak niet geheel kunt uitspelen. Verder krijg je, wanneer je je aanmeldt bij Zylom als speler (je kunt ook als gast spelen) een gratis volledig De Luxe spel. Ook is er een aantal De Luxe spellen die je gratis kunt downloaden en spelen, je krijgt dan wel tussendoor steeds een Zylom reclame te zien.

Wat wordt tegen betaling aangeboden?

Complete spellen (De Luxe) worden tegen betaling van een bedrag van 19,95 voor de oudere spellen en 29,95 voor de recentere spellen. Verder kun je ook een abonnement nemen, een zgn. Fun Pass. Dan kun je voor een bedrag van 9,95 per maand de volledige versies van de De Luxe spellen spelen.

Kies je voor gratis of voor betaling?

Wil je je beperken tot de gratis spellen, dan zul je alleen de online spellen kunnen spelen. Dat geeft beperkingen, soms is het jammer dat je wanneer je net lekker in een spel zit, het spel stopt omdat je het aantal gratis levels hebt gespeeld. Voordat je overgaat tot aankoop van één van van de spellen kan je iedere De Luxe versie gratis downloaden en gedurende een uur uitproberen. Na dat uur kun je kiezen of je overgaat tot aanschaf van het spel. Wanneer je heel veel spellen speelt en helemaal weg bent van de spellen van Zylom, dan is het wellicht goedkoper om de Fun Pass af te sluiten.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Online spelletjes/Online games: het verschilOnline spelletjes/Online games: het verschilEr zijn veel sites waar je kleine spelletjes kan spelen online. Heel veel kleine spelletjes, met kleine inhoud. Er zijn…
Nederlandse wet Downloaden en UploadenNederlandse wet Downloaden en UploadenHet is vaak onduidelijk wat wel en niet mag met het uploaden en downloaden van muziek, films en games. We zochten er het…
Steam: Gratis downloaden Steam en Steam gamesSteam: Gratis downloaden Steam en Steam gamesWat is Steam? Steam is een applicatie en digitaal distributie platform, waarmee je online games kunt downloaden en spele…
Het downloaden van games voor jouw PSPDe Play Station Portable (PSP) is een leuke, handzame en geavanceerde spelcomputer. Zowel bij kinderen als bij volwassen…
Bronnen en referenties
  • www.Zylom.nl

Reageer op het artikel "Zylom: online spelletjes spelen"

Reacties

Ans Steenbergen, 09-02-2016 10:52 #5
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik van die fun pas af kan komen? Betaal al enige jaren met automatische incasso voor niks, wordt bij ons geen gebruik meer van gemaakt maar eraf komen kun je niet want er staat nergens met wie je contact kunt hebben! Kwalijke zaak!

Gelderam, 25-08-2011 18:51 #4
Ik heb vorige week een zylom deluxe spel via zylom.nl gedownload. Het ging om een gratis download. Ze zeiden erbij dat ze het spel gratis aan konden bieden omdat het spel telkens onderbroken wordt door reclame. Ik vind dit geen probleem en voor mij werkt dit prima. Maar nu wilde ik ditzelfde spel weer downloaden op een andere computer, maar ik kan deze optie nergens meer vinden… Weten jullie hier iets van? Of is het sinds vorige week ineens niet meer mogelijk? Ik hoor het graag!

Frie Anthoni, 29-09-2010 14:19 #3
Beste, ik heb het spel Holywood Director's cut gekocht via Zylom (was in aanbieding, dus goedkoop). Ik heb het twee maal gespeeld en twee maal was het daarna onmogelijk mijn computer op de gewone manier uit te schakelen. Zelfs ctrl/alt/delete was geen optie; moest via startknop. Bij terug opstarten van computer kreeg ik tweemaal bericht dat een ernstige systeemfout was hersteld. Ik heb het spel verwijderd. Ik heb al meerdere spellen gekocht en nog nooit een probleem gehad. Graag uw reactie. Bedankt

Ceetee (infoteur), 24-03-2009 21:20 #2
Op de website van Zylom, ga je naar het eerste tabje links bovenin. Hier staat "alle spellen". Je krijgt dan alle spellen die Zylom beschikbaar heeft te zien. Je kunt het spel wat je wilt hebben hier downloaden om uit te proberen of op "Nu kopen" klikken om het spel online aan te schaffen. Je kunt op die manier tegen betaling het volledige spel downloaden, installeren op je computer en ongelimiteerd spelen.

Ron &. Grace, 24-03-2009 19:13 #1
Willen graag Azkend kopen. Weten niet hoe het te doen. Graag info.

Infoteur: Ceetee
Gepubliceerd: 10-07-2008
Rubriek: Pc en Internet
Subrubriek: Diversen
Special: Computergames
Reacties: 5
Schrijf mee!