InfoNu.nl > Pc en Internet > Communicatie > Windows Live Hotmail, online E-mail

Windows Live Hotmail, online E-mail

Windows Live Hotmail, online E-mail Windows Live Hotmail is een zeer veel gebruikte online e-mail service, wat vooral bij de jongeren bekend staat voor MSN. Windows Live Hotmail is de opvolger van MSN Hotmail, wat door Microsoft werd overgenomen in 2006.

Account

Om gebruik te maken van Live Hotmail, moet je een account aanmaken. Dit is helemaal gratis, en je zit nergens aan vast. Als je het online registratieformulier invult, kies je je eigen e-mail adres, wat eindigt op ‘@live.nl’. Vroeger was dit ‘@hotmail.com’, maar omdat het is over genomen door Microsoft, is dit veranderd. Ook kies je een gewenst wachtwoord.

Hoe maak je een account aan?
  • Ga naar http://account.live.com
  • Klik op ‘Registreren’
  • Vul het registratieformulier in
  • Je bent klaar om het Live account te gebruiken

E-mail

Webmail
Hotmail biedt de mogelijkheid om overal en altijd je e-mail te kunnen lezen. Als er maar een internet verbinding is. Dit kan omdat Hotmail gebruik maakt van webmail. Omdat er geen software nodig is, is het makkelijker je e-mail te lezen als je niet achter je thuiscomputer zit, maar voor veel mensen is het juist een rede om Hotmail niet te gebruiken.

E-mail lezen
Als je een account hebt aangemaakt, kan je met dit account gemakkelijk inloggen op de site van Hotmail. Als het e-mail adres en het wachtwoord overeen komen, kom je vanzelf op jouw persoonlijke pagina waar je ziet of je ongelezen e-mail hebt of niet. Ook kan je gemakkelijk een e-mail sturen.

Spam

Van spam heb je bij Live Hotmail geen last. Als je je bij een site registreert die jou e-mails zou gaan sturen, en deze is niet bekend in jouw Hotmail contactenlijst, zullen deze mailtjes van onbekende afzenders in de map ‘ongewenste e-mail’ komen te staan. Hier heb je dus verder geen last van. Als je de ‘spam’ afzenders goed keurt, komen ze de volgende keer gewoon in je postvak in.

Persoonlijk

De uitstraling van je persoonlijke Hotmail pagina kan je zelf bepalen. Je bepaald je eigen kleuren, en de stijl hoe alles geplaatst wordt. Zo krijg je snel het idee dat het echt je eigen pagina is, en is alles heel vertrouwd. Ook kan je eigen mappen en contactpersonen toevoegen. Het laatste is handig voor het versturen van e-mails. Als je van de naam of het e-mail adres de begin letters intypt, krijg je een lijst met de mogelijke ontvangers. Hier kan je dan makkelijk uit kiezen.

MSN

Door middel van je Live account kan je gebruik maken van de messenger service. Vaak wordt dit MSN genoemd. Ook hierbij kan je door middel van je e-mail adres en wachtwoord in je persoonlijke vriendenlijst komen, waarmee je vervolgens kan chatten, webcammen, en praten doormiddel van de audio optie. Als je ingelogd bent op de messenger, en je hebt op de account ongelezen e-mail, wordt dit ook aangegeven, en hoef je dus niet nog extra te kijken.

Kort

Live Hotmail is een online e-mail service die ook een messenger heeft. Het wordt veel gebruik bij de jongeren. Er is geen software nodig, en alles is gratis.
© 2007 - 2014 Grotefrits, gepubliceerd in Communicatie (Pc en Internet) op . Het auteursrecht van dit artikel en antwoorden op reacties ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Windows Live: het nieuwe portaal van MicrosoftWindows Live: het nieuwe portaal van MicrosoftEr is een opvolger voor MSN, en hij heet Windows Live!!! Windows Live zal echter veel meer omvatten dan alleen een porta…
MSN en Hotmail besprokenMSN en Hotmail besprokenMSN is een gratis communicatiemiddel die vooral populair is bij jongeren. Met MSN Messenger kan je chatten met je vriend…
Windows Live Mail - Meld je nu aan!Windows Live Mail - Meld je nu aan!MSN is een zeer uitgebreide communicatiedienst van de grootste software- en harwarefabrikant Microsoft. In het begin was…
Windows Live Hotmail aanmakenWindows Live Hotmail aanmakenMet Windows Live mail zijn er afgelopen maanden de nodige dingen veranderd. Het is dan ook één van de grootste maildiens…
Waarom kiezen voor Hotmail?Waarom kiezen voor Hotmail?Windows Live Hotmail is sinds 1996 actief als gratis webmail. Webmail is een service die email via een browser aan de ge…

Reageer op het artikel "Windows Live Hotmail, online E-mail"

Reacties

Erik Korevaar, 18-07-2014 13:30 #278
Ik kreeg de laatste dagen een melding van microsoft dat ik ter beveiliging een code aan moet vragen om mijn email te kunnen openen. Andere mensen hebben dze melding niet gekregen. Ik kon de code ook niet op laten sturen naar mij eigen emailadres, dus heb ik het naar dat van een vriend laten sturen. Ik moest de instructies opvolgen, maar dan vragen ze om mijn password. Ik vind dit nog al raar, aangezien het mijn mail juist zou moeten beveiligen. Klopt dit?

mvgr,
Erik Korevaar

Dorien Blankers, 16-06-2014 00:53 #277
Ik kreeg een melding dat ik Windows 8.1 moest installeren en moest daarna een Microsoft e-mail aanmaken. Toen ik later op Hotmail wilde gaan kreeg ik constant Outlook.com mailbox. Ik kan nu dus niet meer naar Hotmail.com, ook niet via Google en daar inloggen want Hotmail lijkt wel verdwenen op mijn PC! Weet iemand hoe je Hotmail toch kunt bereiken want er staan belangrijke mails in; w.o. getuigschriften?!

Diana Segeren, 07-12-2013 15:09 #276
Beste,

Wij hebben een zeer groot probleem ons @live account is of bestaat een eens niet meer wat wij gebruiken voor ons bedrijf en waar belangrijke informatie contracten en alles opstaat en wij hebben het vermoeden dat het verwijderd is door iemand.
Is dit nog terug te halen?
Graag op zeeer korte termijn antwoord alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Diana Segeren
Clubmanager Fitness4all Breda

Hellemans, 30-10-2013 10:57 #275
Mijn hotmailadres is geblokkeerd, wat kan ik doen?

Roelof Trip, 22-10-2013 11:22 #274
Als ik mijn Emailadres opgeef komt op het beeldscherm adres onbekend, ra ra hoe kan dat? GRAAG EEN REACTIE

Michiles, 13-09-2013 10:44 #273
Waarom moet ik steeds een account aanmaken. ik wil gewoon openenen met mijn e-mail adres. gaarne snel een antwoord.

M. Valk, 01-09-2013 16:04 #272
I.v.m óverbescherming 'kom ik niet meer bij outlook-express, bij postvak (in), er wordt een code opgestuurd als je je alternatieve wachtwoord hebt. Dit staat ook aangegeven, maar kan de code die dan is opgestuurd niet ontvangen.
Ik heb opnieuw registreren geprobeerd, maar kom dus echt niet uit die tekens…

Zo kan ik ook geen nieuw account aanmaken!

Graag en reactie en een mogelijkheid/oplossing hiervoor.

Martin, 010913

Frank, 20-07-2013 20:28 #271
Mijn Hotmail is geblokkeerd. nu krijg ik een vragenlijst, en deze schijn ik niet helemaal goed in te vullen. Daar ik dingen gewoon weg niet weet. bijv. de laatste onderwerpen in uw mail en de mailadressen daarvan. kan ik niet gewoon een code via sms krijgen. heb daarom speciaal mijn tf. nummer doorgegeven bij Hotmail. wie kan mij helpen

Mirjam, 04-07-2013 18:37 #270
Ik heb zowel een live, outlook als hotmail account wat eerst op doorsturen stond. nu heb ik hotmail verandert naar outlook, echter kan ik niet meer bij mijn instellingen van live waardoor mijn mail niet wordt doorgestuurd naar outlook. hoe los ik dit op?

Hennie, 01-07-2013 11:05 #269
Waarom kan ik met mijn hotmail adres niets meer ontvangen en verzenden? Krijg steeds de 4402 foutmelding.

Greet van Geertsom, 26-06-2013 10:49 #268
Ik kan mijn e-mail adres niet meer open maken. Kun je me hier mee helpen?

Marijke, 17-05-2013 17:50 #267
Ik kan niet meer in mijn mailbox, wachtwoord wordt geweigerd. Nieuw proberen aan te vragen maar ik krijg geen SMS / mail zoals beloofd wordt, met nieuwe inlogcodes. Ten einde raad nieuw adres aangemaakt, maar omdat ik niet in mijn oude live.nl kan ben ik ook al mijn contactpersonen kwijt. WAT TE DOEN?
Ben echt ten einde raad.

Denis, 22-02-2013 20:16 #266
Ik heb Outlook ongedaan laten maken op me hotmail en ben alle die oude mails kwijt?

hoe kan ik die ouwe mail terug laten zetten in me postvak in?

alvast bedankt

Henk, 05-12-2012 14:08 #265
Sinds enkele weken bestelt iemand via een anoniem email-adres van live.nl allerlei producten en abonnementen op mijn naam, met een fictief banknummer erbij vermeld. Ik moet alles weer telefonisch herstellen. Kan deze pester via Windows hotmail/live geschrapt worden? Hoe en waar moet ik dit melden?

Marga Timmers, 07-11-2012 12:37 #264
Kan mijn Hotmail weer eens niet gevonden krijgen. Ik heb het gewoon bij mijn Favorieten staan.Maar krijg te zien… Deze webpagina niet gevonden?!… en ook worden er bij mijn geen verzonden berichten opgeslagen, wilde ik ook graag even meteen noteren.
Thanks

A. Bogerd, 15-10-2012 00:28 #263
Ik baal dat ineens na heel veel jaren. Denk 12 jaar. Ineens mijn hotmail account onbereikbaar is. Ik moet daar een vragenlijst invullen. Maar ik weet echt niet of ik hem na al mijn verhuizingen ook mijn postcode nieuw heb ingevoerd. Of ook nog zo'n domme vraag wie ik het laatst gemaild heb. Ja mensen van marktplaats maar daar krijg je geen mail van te zien op je telefoon. Ik wil mijn id zo doorsturen vind dit erg. Eerst ben ik wanadoo kwijt geraakt. Hierdoor alles overgezet naar mijn hotmail. Omdat ik bijna 12 jaar nooit problemen heb gehad. En ineens hup ook die eruit.

Pku, 09-10-2012 10:15 #262
Sinds gisteren kan ik mijn Hotmail account niet meer openen, niet op mijn werk-computer en ook thuis niet (niet op iPod Touch en niet op laptop). Ik krijg de mededeling: "Internet explorer cannot display webpage" of "Kan geen veilige verbinding openen". Ik zag dat meer mensen dit probleem hebben, wat is er aan de hand?

Hetty Rolleman, 08-08-2012 22:14 #261
Hallo,

Ik wil graag morgen mijn hotmail terug niemand behalve ik maak hier gebruik van AUB help mij telefonisch krijg ik niemand te pakken en de mail met wachtwoord en alles wat erbij hoort bij het invullen en de 72 uur die het kunnen duren zijn ook voorbij!

Nic, 01-08-2012 09:04 #260
Ik ben ineens afspraken kwijt uit mijn Hotmail-agenda van 6 augustus t/m 2 september 2012. Voor die tijd en daarna staat alles er nog gewoon in. Hoe krijg ik mijn afspraken terug?

Wim, 23-07-2012 11:20 #259
Ik heb sinds afgelopen zaterdag geen msn meer.ik heb al 3 keer gereageerd, maar krijg steeds het bericht dat ik nog 24 uur moet wachten.
Hoe kan dat?

Heidy, 14-07-2012 21:48 #258
Ook ik krijg vandaag de melding dat mijn account geblokkeerd is en ik een code op moet vragen. Helaas is het weergegeven emailadres al jaren niet meer in gebruik. Lees hier meer van dit soort berichten, iemand al tips gekregen?

Franka van de Koolwijk, 03-07-2012 11:11 #257
Ik zou graag willen of ik de verwijderde items uit mijn agenda nog terug kan halen?

Karin Schoorlemmer, 02-07-2012 12:34 #256
Hallo,

Mijn email is gehackt. Nu moet ik een code opvragen via een emailadres wat niet meer bestaat. Wat moet ik nu doen?

Yvonne, 07-06-2012 13:50 #255
Krijg van iemand geen mail meer binnen via Hotmail. Voorheen wel. Heeft iedere keer gereageerd op mijn mail, maar ik krijg ze ineens niet meer binnen. Hoe kan dat?

B. Hoving, 07-06-2012 09:39 #254
Hoe kan ik het e-mailadres wijzigen voor als mijn account geblokkeerd is? Als ik nu een wijziging doorgeef moet ik dit bevestigen via een link, maar die link wordt naar het email adres gestuurd dat niet meer bestaat.

Peter Michiels, 01-06-2012 10:19 #253
Heb mijn computer opnieuw geinstalleerd. Hoe moet ik mijn e-mail weer opvragen? Normaal tik ik in www.hotmail.com en krijg daarna inloggen en e-mailadres en nu niet. Wat moet ik doen met een leek op dit gebeid?

Leo Thys, 29-05-2012 11:27 #252
De harde schijf van mijn laptop is gecrasht, en heb die dus laten vervangen. Ik ontvang wel mail, maar wanneer ik zelf wil verzenden kreeg ik de melding: kan niet verzonden worden serverfout: 5102
windows live mail-fout-id: Ox8DE20003
Wat kan ik doen?

Kim den Hartog, 25-05-2012 13:36 #251
Hallo, ik wil graag inloggen en mijn mail bekijken op hotmail maar ben mijn wachtwoord vergeten! Hoe kan ik nu dus een nieuw makkelijker wachtwoord invoeren zonder dus mijn oude te hoeven gebruiken?

Itsron, 30-04-2012 19:24 #250
Account geblokkeerd en het emailadres waar de code naar toegestuurd moet worden is allang niet meer in gebruik… Is er geen ander adres op te geven oid, Please HELP!

Daniël de Coster, 20-04-2012 16:40 #249
Bij openen van bestanden krijg ik melding " mapnaam is ongeldig ". De mapnaam was echter wel geldig en herhaaldelijk gebruikt vooraleer ik het bestand terugbracht van een diskette 'A'. Ik stel vast dat betreffende mapnamen nu zijn uitgebreid met de extensie A /. Hoe kan dit opnieuw geopend worden?

Fz78, 26-03-2012 21:31 #248
Help, ik heb hele belangrijke email per ongeluk verwijderd. Hoe kan ik deze terug krijgen? Ik hoop dat iemand mij kan helpen hierbij. Alvast bedankt.

Walter Beeckman, 20-03-2012 14:14 #247
Ik kan sommige mails niet meer openen of verzenden. Het is al 14 dagen zo! Is daar een oplossing voor?

Beppie, 15-03-2012 11:30 #246
Is het normaal als je in in accountservice elke weer in wachtwoord in moet tikken.?
De ene keer hoeft het niet en dan weer wel, ik begrijp dit niet.

Laura, 18-02-2012 09:33 #245
Het lijkt net als wanneer ik een maitlje verstuurd dat de mensen hem niet ontvangen, omdat de mensen vervolgens niet meer terug schrijven, dit is niet omdat ze niet terug willen schrijven daar ben ik zeker van, ik snap er niks van waar zou dit aan kunnen liggen?

S., 03-02-2012 02:59 #244
Hallo,

Sinds een jaar kan ik niet meer inloggen in mijn hotmailaccount.
Ik heb het nu met opzet meer dan een half jaar niet geprobeerd om in te loggen *ik weet het password niet meer, helaas*.
Wat ik dan apart vindt aan dit is het feit dat ik ook niet een nieuwe (met dezelfde naam) email kan openen! (Ik ben echt veel data hierdoor kwijt en ik baal er best van, alle contacten weg… minder hoor, chips).

Waarom kan ik niet een nieuwe emailadres aanmaken met precies dezelfde naam die ik toen meer dan een jaar terug gebruikt heb?

Wie weet hierop een solution

Greeets

Ruud, 18-01-2012 06:33 #243
Balen hoor: niets meer bruikbaar help!

Vreemd hoor begon met G-Mail die ik ineens niet kon gebruiken terwijl ik het goede wacht woord gebruikte ook een nieuwe helpt niet de 1 na de ander blijkt ik niet meer te kunnen gebruiken. Msn daar krijg ik cijfers en letters die ik niet kan wissen ik vind dit een zeer kwalijke zaak worden als ik niet meer kan doen op mijn msn en met mijn mail. ook Twitter en facebook zijn bij mij niet te gebruikken kan daar wat aan gedaan worden.

Nader, 16-01-2012 21:21 #242
Hoii
mijn account is geblokkeerd.
ik druk op verder dan komt er een email waar ik het wachtwoord niet eens van weet!.
en nu kan ik men bevestegingscode niet krijgen.
iemand? hoe verander ik die email waar ik het wachtwoord niet van weet door een ander waar ik het wel van weet. Reactie Graag :D Bedankt.

Peter, 05-01-2012 14:44 #241
Heb een zeer belangrijke uigebreide mail verstuurd maar is gewoon zoek. kreeg wel een bevestiging dat hij verzonden was op een pagina die er anders uitzag als normaal. hij is niet ontvangen en staat ook niet in de map verzonden mails. maar wil hem graag terug, daar hij zeer uitgebreid was opgesteld en zeer moeizaam om weer opnieuw te doen. iemand idee?

Dustin, 02-01-2012 11:57 #240
Hey ik kan me hotmail niet meer openen dit is meerdere malen gebeurt en me hele oude email staat nog genoteerd wat ik niet meer kan wijzigen heb het geprobeerd te wijzigen maar dat is niet mogelijk.
Hulp graag want ik heb het nog nodig.
iedere keer als ik probeer in te loggen staat dat ik geblokkeerd ben.
gr Dustin Schreuder

Bos, 19-12-2011 17:29 #239
Zowel op mijn telefoon als op mijn Ipad krijg ik geen nieuwe mails meer binnen van hotmail. Ook kan ik in beide gevallen via internet ook niet inloggen bij hotmail.com.
Iemand een oplossing of iets dergelijks?

Harry, 16-12-2011 16:30 #238
Kan mijn mail wel versturen, maar er komt niets binnen in hotmail.
heb ook windows live mail, daar kan ik alleen op ontvangen.
erg vervelend.

Zwijsen, 08-12-2011 13:47 #237
Ik ben Sky Drive gaan gebruiken. Mijn deelgenoten aan wie ik het document stuur kan het document niet openen/ afdrukken. Wat is fout in deze procedure? Dank

Sylvia, 05-12-2011 20:17 #236
Als je iemand hebt geblokkerd kun je dit later weer ongedaan maken en hoe?

Mimon, 01-11-2011 15:18 #235
Hoe kan ik mijn hotmail deblokkeren

Astrid, 05-10-2011 00:33 #234
Evac, ik heb sinds een week hetzelfde. Ik kan mij inloggen maar kan mijn mail niet openen, in geen enkele map komen. Erg vervelend want kan nu geen mail openen en ook niet versturen. Heb jij inmiddels al een oplossing voor het probleem ontdekt of ben jij nog niks wijzer?

Evac, 28-09-2011 11:24 #233
Het begon met dat ik gister mijn mail niet meer kon openen, had me aangemeld op hotmail.com en dat ging nog gewoon, maar ik kon niet op mijn inbox klikken of of de concepten. Sinds vandaag kan ik niet eens meer inloggen, als ik naar hotmail.com ga, krijg ik te zien dat ik javascript moet installeren. Dit staat al op mijn computer, . weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

Isabel, 15-09-2011 18:40 #232
Hey Rolf Rolink,
Ik heb net hetzelfde gehad vandaag, en ik word er gek van!
Ik heb belangrijke documenten waar ik moet aankunnen in mijn hotmail!
Ik heb geklikt op contact opnemen met service en moest allerhande vragen invullen en zou nu moeten wachten op reactie via een ander mailadres.
Ik vind dat zoiets niet kan! Ik heb hier niet om gevraagd en ik moet dringend terug op mijn account kunnen!

Eric Smedts, 14-09-2011 12:58 #231
De logo's en foto's die in mijn mails binnenkomen, kan ik niet zien. Ik zie alleen een kader met tekst erin (naam van de foto). Als foto's in bijlagen binnenkomen lukt het wel. Hoe kan ik dat oplossen?

Rolf Rolink, 13-09-2011 23:44 #230
Hoi allemaal, Ik kan niet inloggen in mijn Live/hotmail account. Heb alle stappen al minstens 100 keer doorlopen maar kom telkens op het zelfde uit.

Your account has been blocked
Why are you seeing this?
Someone may have used your account to send out a lot of junk messages (or something else that violates the Windows Live Terms of Service).
We're here to help you get your account back.
What do you need to do?
We'll walk you through a few steps to verify that you own the account, then have you change your password in case someone else has been accessing your account. It should only take a few minutes and then you'll be unblocked and on your way.
We've cleaned your account settings
Often customers get here because someone else has access to your account and are using it without your knowledge to send spam. To protect you and your contacts, we've removed any Hotmail auto-replies or linked accounts you may have had.

Druk dan op continue en zie dan me oude mail adres van 10 jaar geleden die allang niet meer werk. Weet niet waarom dit sinds een maand zo is. Heb er al heel de tijd last van.
Graag tips of oplossingen.

Miranda Bressers, 10-09-2011 10:49 #229
Mijn msn verstuurt uit zichzelf spammail naar al mijn contactpersonen, hoe krijg ik dt verholpen, want dat is heel vervelend.

Ruud Hartman, 04-09-2011 20:11 #228
Ik heb de laatste tijd 2x een nieuw hotmail account aangemaakt en weet mijn ID en mijn wachtwoorden maar kan niet inloggen. Een nieuw wachtwoord aanmaken kan ook niet omdat er dan een melding komt over verkeerde ID? Hoe los ik dit op. Ik krijg er een punthoofd van…!

Dieta, 23-08-2011 20:24 #227
Bij gebruik van een link in een e-mail bericht word ik meestal uit de Hotmail gegooid. Ik hoef me daarna niet meer aan te melden. Klikken op Gratis Hotmail is voldoende om weer in mijn Hotmail-account te komen. Erg irritant, dit is sinds een paar dagen zo. Verder blijft mijn account niet opgeslagen bij het inloggen (ook al geef ik aan dat ik aangemeld wil blijven).

Hilbert, 19-08-2011 19:59 #226
Hoi ik kan niet meer in messenger komen met mijn acount ook niet op hotmail.com!
Waarschijnlijk ben ik ge hackt!
Maar het opnieuw instellen adres is er niet meer maar hbe ik nooit veranderd wie kan me helpen?

M.V.G. Hilbert

Amanda, 18-08-2011 15:04 #225
Hallo

ik kan vanaf gister niet meer in me live.nl mail komen
de messenger doet het wel en ook vanaf messenger kan ik niet naar inbox mail gaan
en ook via www.live.nl inlog pagina ook niet.Wie weet wat de oorzaak kan zijn.
graag antw

groetjes

Sjoerd Agema, 18-08-2011 10:02 #224
Hoe is het mogelijk dat mijn msn dat aanmelden niet lukt omdat het ergens anders open staat. Graag zou ik dan weten bij wie. Dit komt heel vaak voor.

Natascha, 15-08-2011 12:05 #223
Hoi, ik vroeg me af of iemand mij kan vertellen hoe ik weer hotmail (in google chrome venster) automatisch geopend kan krijgen. Want nu opent ie steeds windows live mail (dat ding wat op outlook like) en ik weet niet eens waarom ie dat doet. Ik wil toch liever de gewone hotmail terug. Gr.

Vangronsvelt Nathalie, 12-08-2011 22:01 #222
Ik kan mij niet meer inloggen want mijn account is geblokkeerd (waarschijnlijk door spam of iemand wat met mijn account is aan het spelen). Kan dus mijn hotmail niet meer openen en krijg ook geen code toegestuurd via sms. Kan dit probleem zo spoedig mogelijk worden opgelost? Alvast bedankt.

Bernadette, 04-08-2011 14:39 #221
Gossie! Dit had ik niet verwacht! Dacht dat het aan mij lag dat het allemaal niet wou. Ik heb 3 e-mailadressen, bij 2 heb ik het wachtwoord veranderd (tijdens zwangerschap) en heb deze niet opgeschreven (omdat ik ze normaal wel onthoud). Van 1 e-mailadres had ik het wachtwoord niet veranderd en die wist ik dus nog. Gelukkig had ik één e-mailadres hier nog aan gekoppeld, dus uiteindelijk was er maar eentje weggevallen, maar goed wel met belangrijke contactpersonen en gegevens, want laat dit nou net een inbox zijn geweest die ik voor zakelijke doeleinden heb gebruikt.
Tot gister kon ik inloggen via die ene box, maar vandaag probeer ik het en krijg ik de melding:
Er is een probleem opgetreden op de site
De site maakt geen deel uit van Windows Live Network
U kunt:
U kunt zich aanmelden of registreren bij andere sites op Windows Live Network of het later nogmaals proberen op deze site.

Gaat lekker! Ook ik heb al meerdere keren een formulier ingevuld om mijn wachtwoord opnieuw in te kunnen stellen, maar kreeg iedere keer de melding dat het niet was gelukt en ik het later nog een keer moest proberen! Joepie de poepie! Ik ben dus alles kwijt en kan ook niets meer versturen nu!
Bekende problematiek dus en we klagen er hier met zijn allen over, TERECHT! maar ik zie nergens een oplossing! Ik wil graag een oplossing en ik wil mijn accounts terug! Heeft iemand al een oplossing aangereikt gekregen?

Golden2, 03-08-2011 16:22 #220
Sinds juni is mijn account ook geblokkeerd, volgens mensen van messenger schijnt er een hacker spam te sturen via mijn hotmailaccount, kheb formulieren ingevuld, krijg steeds te lezen dat ik niet de eigenaar ben van mijn account.die ik al zo'n 10jaar heb.ben al mijn contactpersonen kwijt, mailtjes kwijt ook betaalde emailtjes kan geen mailtjes meer beantwoorden, en ook natuurlijk niet lezen.advies krijg ik van maak een nieuwe account aan, kheb r niks aan, dan ben ik toch alles kwijt.kmag ook geen discussie voeren, de moderator doet er niks meer aan en heeft naar hun zeggen alles opgeschoond,
na meer dan 10x formulieren ingevuld te hebben, houden ze ook dat nu tegen… ook op het forum worden mijn berichtjes gewist door de moderator.
nooit verwacht van zo'n bedrijf. k wil niet opgeven maar doorzetten tot ik mn account terug heb.maar niemand die mij kan helpen.iemand een suggestie?

Edwin, 02-08-2011 09:59 #219
Ik heb dus ook het probleem, ik kan MSN wel opstarten, maar mijn inbox krijg ik af en toe op een hele moeilijke manier geopend. Wie weet wat ik hier aan kan doen? Net via mijn andere computer geprobeerd te openen, maar ook zonder resultaat. Vorige week op mijn werk zonder problemen, kunnen openen. Zou er misschien een probleem met de provider zijn?

met vr. groet Edwin.

Bre, 30-07-2011 18:27 #218
Hey
zit al een tijdje met een probleem bij het word en excel programma
bepaalde documenten vind ik niet meer weer op mijn pc
hij zegt dat de mapnaam ongeldig is en na de naam staat.docx
hoe kan ik mijn bestand nog terug vinden of hoe komt het eigenlijk?
enige reacties?

Albertine, 26-07-2011 00:46 #217
Hallo iedereen, ik lees hier dat er nog zijn met dit probleem op msn, ook ik krijg steeds de melding dat er iemand op mijn acount zit, en moet ook steeds bevestigen dat ik ben wel wie ik ben, tot nu toe, lukt het mij ook niet om msn te openen, mijn wachtwoord is dus ook juist, maar krijg steeds geen bevestiging en kan niet openen, ook ik zou mij een nieuw account moeten maken, dat ga ik ook niet doen, en ook de vragen die ze stellen, daar ga ik niet op in, dacht niet dat ze er zaken mee hebben betreffende info over bankkaarten of visa, ik vertrouw deze zaak helemaal niet meer, en zal in de toekomst een ander mail adres opgeven, ben da gedoe op msn kotsbeu…

Jeanine, 25-07-2011 17:02 #216
Ineens zijn al mijn berichten verdwenen uit mijn hotmail agenda dat is toch niet normaal, er waren heel belangrijke berichten bij, en ik kan ze niet terugvinden

Thomas, 23-07-2011 15:21 #215
Sinds afgelopen zaterdag avond kon ik opeens niet meer in mijn msn/hotmail account. Daarvoor heb ik helemaal geen probleem gehad en gewoon kunnen mailen en msnen. Ik heb mijn gebruikersnaam en wachtwoord op nieuwe ingevoerd en weet 100 procent zeker dat ik het correct gedaan heb maar kon er niet meer in. Nu merkte ik wel op dat als ik op msn ga inloggen dat hij wel alles feeds en contacten laad maar dan ben ik opeens weer terug in de aanmeldscherm. En als je een foutief wachtwoord gebruikt dan gaaat ie gelijk terug naar de aanmeld scherm. Dus mijn wachtwood was correct. Nu heb ik zoveel mogelijke gegevens wat ik zo wist doorgegeven aan hotmail maar krijg steeds reactie terug dat ze het niet kunnen bevestigen. Weet iemand hoe dit werkt en wat ik nog meer kan doen om te bevestigen dat het mijn account is? Krijg steeds het zelfde antwoord terug met dat ik een nieuwe account aan moet makken. Hier heb ik geen zin in dit ivm dat er belangrijke gegevens in mijn hotmail staat. Zodra ik dit heb dan stop ik voorgoed met hotmail want vind de service wel heel slecht. Want heb zelf gegevens doorgegeven die niemand kan weten. Als ik via msn inlog krijg ik wel een scherm met een foutcode weet niet wat dit betekent maar wie weet weet iemand van jullie wat dit betekent en kan ik hier mee verder gaan. De foutcode is 80048823. Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ben de gegevens echt hard en snel nodig. Wat kan ik doen om hotmail te laten zien dat het echt mijn account is? Hoor graag antwoord en ideeen van jullie. Alvast bedankt.

Eddy, 18-07-2011 14:10 #214
Ben dus ook slachtoffer van een hacker. Contactpersonen krijgen een mail dat ik in Spanje vastzit en dat alle documenten (paspoort etc) gestolen zijn. Hotel rekeningen niet kan betalen enz. Wat een gedoe. Het ergste is dat ik dus niet meer kan inloggen op mijn oude account en al mijn contactpersonen en mail kwijt ben. Formulier ingevuld, dus afwachten maar. Als ik alle racties zo lees, kan het nog lang duren voor een herstel van mijn oude account.
Heeft iemand een suggestie wat te doen? Wij wonen in het buitenland, dus onze contacten zijn onze levenslijn naar familie en vrienden. Vast bedankt

Nenad, 30-06-2011 19:38 #213
Het is echt schandalig wat windows nl doet. Ook mijn account is gewoon geblokkeerd en kan er niet op. Code werd naar me lycos mail gestuurd, alleen die bestaat niet meer. Ik moest van alles intypen om te verifieren en zelfs dan is het niet genoeg. Ze kunnen niet verifieren. Nu ben ik zo boos dat het niet te bevatten is. Alles is gelinkt naar me Facebook pagina. Als iemand me iets stuurt op facebook komt het op mijn hotmail binnen. Je kan toch makkelijk controleren en zien dat ik het ben. Heb alle inkomende en uitkomende mail verstuurd plus al me contacten naar hun opgestuurd en niks. Hoe kan ik me account in hemelsnaam terug krijgen? Kan er iemand mailen naar neno_for_ever@hotmail.com met een email adres of een telefoonnummer waarop windows te bereiken zou kunnen zijn?! Ik kan wel via mijn blackberry in me inbox kijken maar via pc niet.

Marouschca, 28-06-2011 16:56 #212
Mijn probleem is dat ik op mijn computer mijn mail wel kan openen maar niet de inhoud kan lezen en ik kan ook geen mailtjes sturen. Maar op een andere computer kan ik dit wel. Ik snap er vrij weinig van, is er iemand die me kan helpen?

Marije, 23-06-2011 15:00 #211
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Account geblokkeerd en wachtwoord werd naar een oud e-mail adres gestuurd. E-mailadres bestond echter niet meer. Heb met het oude e-mailadres weer opnieuw een account aangemaakt en kon op deze manier toch de bevestigingscode ontvangen. Nu is mijn hotmail account weer gedeblokkeerd. Hopelijk werkt dit ook voor een van jullie

Sabine, 09-06-2011 17:04 #210
Ja ik ook al, en hoor het van anderen ook. Heb maar even een nieuwe aangemaakt maar alles staat op die oude. Heel vervelend en ben ook al mijn contactpersonen op msn kwijt! Echt klote Mjaaaaa

Ilonka, 09-06-2011 09:40 #209
Het is toch schandalig dat er zoveel mensen waarvan een account is geblokkerd en er niet meer op komen.? ik ben nu al een week bezig en kom helemaal niks verder, heb ondertussen een nieuw e-mail aan gemaakt en alles maar daat kan ik ook niks mee want al mijn zakkelijke mensen hebben mijn oude e-mail adres, ik moet indd zoals zo veel zeggen hier ene code in voeren en daarvoor gebruiken ze mijn alternatief e-mail adres nou denk je nu echt dat ik na 10 jaar nog weet wat daar het wachtwoord van is!
ik wordt er echt scheit ziek van en kan niet begrijpen dat hotmail zo`n slechte service weggeeft… er is niemand of niks wat je kan bellen of mailen om je probleem voor te doen en dat er dan ook serius antwoord op gegeven wordt (behalve die standaard baentwoordt mailtjes) ik heb zelf al met microsoft gebeld maar ook die kunnen jou daarin niet verder helpen!

Margo, 08-06-2011 18:48 #208
Nou fijn om te horen dat er meer mensen zijn met Hotmailklachten! ik probeer een contact te zoeken om een klacht te melden maar kom bij deze site uit ipv bij Hotmail zelf:)
Wij kappen binnenkort ook maar met Hotmail. Erg spam-gevoelig en die irritante reclames! word er doodmoe van, wat een waardeloze dienst van MS.

Bas Schippers, 01-06-2011 09:15 #207
Bij mijn hotmail worden geen verzonden berichten opgeslagen, er staan er nu 1080 in de map "verzonden". Wat kan ik doen? Ik heb een betaald abonnement op hotmail. En weet iemand wat mailadres is van Windows Hotmail Live?

Marie-Claire, 28-05-2011 14:28 #206
Dag,
Bij mijn weten kun je niet bellen met hotmail of microsoft over deze zaken. Bij mij is herstel goed gegaan. zie hieronder bij 22.05.2011. Hier waren geen kosten aan verbonden. Dit was in januari 2011. Je moet zeker geen creditcardgegevens invullen.
Ik heb opgegeven welke mappen/bestanden in mijn mailbox zaten, een beschrijving van een aantal foto's, de adressen waarmee ik regelmatig correspondeer, en de laatste paar mailtjes+afzenders die ik had ontvangen en had verzonden. Nogmaals, je kunt het beste even de professionals op je werk om hulp vragen, en niet 100x hetzelfde formulier opsturen, jezelf frustreren en steeds bozer worden. Ik ben echt een sufferd op dit vlak, en het is goed gegaan met deskundige (gratis) hulp. Maak eventueel een nieuw mailadres aan, bijvoorbeeld een google mailadres zodat wel met jou gecommuniceerd kan worden tijdens het herstel van je hotmail account. keep cool, succes

Sander, 27-05-2011 21:48 #205
Even voor de duidelijkheid! Je gaat toch zeker geen creditcard gegevens invullen via een vaag aanmeldformulier? Mijn account is ook geblockt. Maar de gegevens die ik moet aanleveren zijn mij te privé. Hebben jullie de voorwaarden al wel gelezen? Daarin staat volgens mij ook iets over betalen voor bepaalde diensten. Ik kap er mee, mijn hotmail mogen ze hebben. Microsoft bepaalt ineens dat ik na 9 jaar mijn wachtwoord moet veranderen. Kan mij niet voorstellen dat dit een actie van Microsoft is… En als dit wel een MS actie is, zijn ze mij bij deze als klant kwijt…

Lies, 27-05-2011 18:12 #204
Zelfde bij mijn dochter onmogelijk om sommige vragen te beantwoorden over creditcard no als scholier zonder X-Box en creditcard blijft er weinig over om te bewijzen dat jij het bent.

trouwens wat een hoop reacties in mei zou er bij microsoft zelf wat mis zijn?

Cindy, 27-05-2011 10:54 #203
Net zoals zo velen, is ook mijn account gehackt en kan ik vervolgens niet meer verifeeren dat ik de eigenaar ben van mijn account. Ik kan nergens een telefoonnummer vinden van hotmail/microsoft. Weet iemand hoe je alsnog je account kan terugkrijgen? Ik heb het formulier met gegevens ook 2 keer ingevuld en zelf nog extra info gestuurd naar windows live prive forum, maar niks helpt!

Kim, 26-05-2011 20:40 #202
Ik heb dus ook het probleem dat ik mijn hotmail niet meer in kan. Ik ben mijn wachtwoord kwijt en ik heb van alles geprobeerd, zoals vele van jullie ook. Is er iemand op dit forum die daadwerkelijk weet hoe je contact kan krijgen met hotmail?

Inge, 26-05-2011 09:18 #201
Ik heb ook hetzelfde probleem! Het probleem is dat die vragenlijst die je moet invullen nergens op slaat. Als je geen creditcard hebt, kun je al vier hokjes niet invullen, en het zelfde geldt voor als je altijd het zelfde wachtwoord hebt gehad. Als ze dat soort dingen vragen snap ik waarom niemand zijn account terug kan krijgen!

'Robert, 20-05-2011 16:12:
Ik ga microsoft Nederland maar eens bellen!'

Heb je een telefoonnummer gevonden dan? Ik kon niets vinden op de website. Maar als er een telefoonnummer is, is dat wellicht een idee. Er zijn hier zoveel mensen met hetzelfde probleem, als we nou allemaal dat telefoontje even plegen…

Ik heb ook dat formulier al een paar keer ingevuld, en ik heb op dat forum al verschillende keren om een persoonlijke reactie gevraagd, maar ze blijven automatische berichten sturen. Ik heb het gevoel dat ze mijn berichten niet eens lezen, want daarin geef ik zoveel informatie dat het onmogelijk is dat iemand anders dat weet…

Marie-Claire, 22-05-2011 15:45 #200
In januari 2011 had ik ook opeens het probleem dat vanaf mijn hotmailadres vreemde mailtjes werden verzonden (ik zou in het buitenland zitten, en om geld vragen). Ik zat op mijn werk, en mijn collega's kregen dus die mailtjes, en die begonnen natuurlijk meteen te brullen. Ik ondernam direct actie natuurlijk. Ik kon toen zelf niet meer in mijn eigen mailadres komen met het paswoord. De helpdesk/ICT mensen van mijn werk hebben mij geholpen het probleem op te lossen. Zij wisten een site van microsoft, en nog een andere site waar je duidelijke instructies en uitleg krijgt. Helaas heb ik de http-adressen hiervan niet bewaard. Zelfs ik begreep de instructies op de formulieren. Het heeft (in mijn herinneringen) zo'n 2 weken geduurd voordat ik mijn account weer terug had. Of het nu een virus of een hack was, weet ik ook niet precies. Wel kon men zien dat er vanuit oost-europa met mijn account was gedonderjaagd, en ook mijn profielgegevens waren helemaal veranderd. Ik wist mijn geheime vraag nog wel, maar dat hielp niet. Er was met alles gedonderjaagd. Van de helpdesk/ICT jongens op mijn werk dat mijn password niet veilig genoeg was, en dat ik het regelmatig moest veranderen, minstens 1x per twee maanden. En ook dat je altijd je account moet verlaten via sign out, en voor de zekerheid daarna helemaal het net moet verlaten. Dat doe ik nu. Misschien kun je ook op je werk hulp vragen bij de helpdesk of ICT afdeling. Ik was heel blij dat ik al mijn documenten, foto's e.d. weer terug had. Ik was ook bang dat het niet meer goed zou komen, maar het is toch gelukt. Succes met het terugkrijgen van je account.

Robert, 20-05-2011 16:12 #199
Zelfde probleem als zoveel mensen hieronder. Hotmail adres geblokkeerd omdat er via mijn account spam verstuurd zou worden (mogelijk gekraakt bij het playstation netwerk, weet niet of meer mensen hier lid van waren).

Vervolgens het formulier twee keer ingevuld. Wel netjes een automatische mail op gehad alleen je raad het al men heeft niet genoeg informatie terwijl ik ze de inhoud van minstens 10 e-mails letterlijk heb gegeven. ONGELOVELIJk wat moet je in hemels naam nog meer doen om je account terug te krijgen.

Ik ga microsoft Nederland maar eens bellen!

Nadia, 20-05-2011 09:09 #198
Heb ook het zelfde probleem. Kan niet meer inloggen terwijl ik zeker weet dat het het juiste wachtwoord is. Heb al hun vragen beantwoord maar vinden het nog te weinig om te deblokkeren. Heb hier echt alles in staan. Wachwoorden foto's enz. Al een jaar of 9. Ik word hier helemaal gek van. En een echte oplossing krijg je niet hotmail. Er moet toch iets aan te doen zijn via hotmail. Wie o wie kan mij helpen.

Juud, 18-05-2011 21:17 #197
Help, wat is hier nou weer aan de hand, ook mijn account is geblokkeerd! De geheime vraag weet ik niet meer en mijn oude wachtwoord kan ik ook niet meer herinneren. Wat een gedoe zeg, heeft iemand een antwoord? Heb mijn account echt nodig!

Lynet, 18-05-2011 19:54 #196
Mijn account is geblokkeerd en nu is er een code naar mijn oude e-mail gestuurd, maar die heb ik allang verwijderd. Ik krijg dus geen code en ik kan mijn account ook niet deblokkeren, helaas. Kan iemand helpen?

Kim, 18-05-2011 14:28 #195
Helaas ben ik ook de gelukkige… Heb mijn hotmail al 10 jaar, weet de geheime vraag niet meer, heb een ander tel.nr… en al mijn belangrijke info staat in mijn hotmail… maar kan er niet meer in! Hoop dat iemand de oplossing weet…

Tom, 18-05-2011 11:47 #194
Ook hier mijn account geblokkeerd, ik kan er niets meer mee, alle gegevens ingevuld maar geen reactie. Ook de code ophalen lukt niet gezien ze een zeer oud mail adres gebruiken, en ik daar het wachtwoord ook niet meer van weet.

Zoals ik hier lees betreft het met name mensen die hun Hotmail account al lang hebben.
Jammer dat Microsoft hier zo slecht mee omgaat. Totaal geen reactie van hun kant.

Nolly, 18-05-2011 08:34 #193
Mijn vriend heeft ook sinds ongeveer een week geleden dezelfde probleem, zijn e-mail werd geblokkeerd omdat het gebruikt om spam naar andere contactpersonen te sturen en kon niet meer inloggen. Hij heeft met nieuwe wachtwoord geprobeerd niks hielp.
als je een email account al 10 jaar hebt, dan is het onmogelijk om de geheime vraag nogsteeds te kunnen onthouden. Hij heeft ook prive dingen in zijn concept map staan. Werden jullie ook naar creditcard nummer en vervaldatum gevraagt? Dit is echt een drama… Ik heb zelfs een andere email account gegeven zodat ik een code kon krijgen. Ik heb de code gekregen code ingevuld moest een formulier invullen maar toch hielp het niet., Informatie was niet voldoende. Ik heb voor de 2de keer het formulier opnieuw ingevuld en creditcard nummer gegven en alles en toch wwas het niet voldoende. En het ergste is dat je nergens heen kan dan hier online je frustratie te kunnen uiten. Er is geen telnr niets waar je contact met iemand kan opnemen. Dit is echt frustrerend…

Ivy, 16-05-2011 21:50 #192
Als ik een berichtje wil versturen wordt internet onmiddellijk afgesloten. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

Yvon Leidelmeijer, 13-05-2011 07:17 #191
Ik heb alles geprobeerd, om mijn oude account van hotmail terug te krijgen waarschijnlijk gehackt, maar omdat ik het al zo lang heb ken ik mijn geheime vraag niet meer. Er staat heel veel informatie over mijn dochter op die overleden is, en contactpersonen om het graf van mijn dochter te vinden want die was naar Engeland mee genomen door haar vriend en daar aan hersentumor overleden ik vind het vreselijk dat ik niet in mijn oude account kan kan iemand mij alsjeblieft helpen? Ik ben alle mails over mijn dochter kwijt

Suzan, 11-05-2011 09:46 #190
Ik heb sinds vanmorgen ook hetzelfde probleem. Heb het formulier met al die info (laatst verzonden mails, namen van contactpersonen, etc) opegestuurd. Hoe lang moesten jullie wachten op een reactie? Heb mijn account dringend nodig namelijk.

Luuk, 10-05-2011 13:52 #189
Hoi Linda, ik heb sinds 5 mei exact hetzelfde. heb nu al 4 keer heen en weer gemaild en ik weet gewoonweg niet meer wat ik nog meer voor informatie kan opgeven. Ik lees op andere plekken dat je een telefoonnummer kunt invullen waarna je dan een code toegestuurd krijgt, maar dit kan bij mij niet. Ik weet het ook niet meer nu. Heb ook al sinds 2000 die account, weet dus het antwoord op de Geheime vraag ook niet meer. Wat een drama is dit man. Als iemand weet hoe je dit kunt oplossen, alle hulp is welkom! Alvast bedankt!

Linda, 09-05-2011 20:02 #188
Ik heb sinds afgelopen weekend ook het probleem dat mijn account is geblokkeerd, waarschijnlijk omdat mijn account is gehacked. Ik heb dit mailadres al 10 jaar en al mijn mails en foto's ben ik nu dus kwijt, ik baal hier vreselijk van en weet niet wat te doen. Heb al 2 x zo'n formulier ingevuld bij de helpdesk om na te gaan of ik wel de.rechtmatige eigenaar van dat mailadres ben, heb contactpersonen en onderwerpen van recente mails ingevuld en nog is dat niet genoeg, want ze gaan er nog steeds niet meer akkoord. Nu vraag ik je, wat te doen? Iemand antwoord voor een soortgelijke vraag? Dank alvast!

Els Montagne, 24-04-2011 13:54 #187
Ik word hier helemaal DOL van. Sinds een week ben ik geblokkeerd. Kan gewoon niet meer terug. Ik ga geen creditcard of banknummers noteren. Ik krijg een pincode of een link op mijn hotmail. Ik kan bij pincode aanvragen géén alternatief emailadres vermelden. Lekker handig… als ik niet op mijn hotmail kan komen… dan moet dáár de pin dus niet naartoe. Heb alle sites inmiddels gehad en ik krijg hotmail niet terug.Nieuw wachtwoord maken kan ook niet, want dan heb ik eerst het oude nodig en helaas… je raadt het al DIE DOET HET DUS NIET.

Jolanda, 18-04-2011 20:38 #186
Sinds enkele dagen is mijn account op hotmail geblokkeerd. Opheffen lukt niet omdat ik steeds foutmeldingen krijg of men de gegeven info onvoldoende vindt. Er wordt gevraagd naar creditcard nummers etc. en dat ga ik dus niet geven. Hoe kan ik de blokkering opheffen?

I. Straathof, 15-04-2011 15:12 #185

Chris van den Dikkenberg, 11-04-2011 08:54 #184
Goeiedag,

Ik heb even een vraag,
ik ben het wachtwoord van mijn emailadres kwijt:
heb toen ingesteld dat mijn wachtwoord naar mijn andere mail word gelinkt, maar ik krijg hem niet binnen, volgens mij had ik toen toch echt gekoppeld aan mijn andere emailadres maar weet het niet meer zeker wie zou mij even willen helpen alstubieft?

Mkas, 05-04-2011 16:41 #183
Ik heb laatst een nieuw e-mail adres aangemaakt bij hotmail, maar ik kan niet inloggen. Ik weet zeker dat het het goede wachtwoord is, want toen ik ingelogd stond en ik wilde het veranderen zei ie het is hetzelfde, dus toen heb ik het maar niet veranderd. Maar het mail adres wat ik ingevuld had als back-up zegmaar is helemaal niet degene die ik ingevuld had. Dus ik krijg ook geen nieuw wachtwoord oid toegestuurd. Ik heb laatst gesolliciteerd met dat nieuwe mail adres, en nu kan ik dus nieteens kijken of ik daar een reactie op heb. Ik baal hier echt verschrikkelijk van.
Kan iemand mij helpen? Hoe kan ik wel weer bij dat e-mail adres, of moet ik hem verwijdereren oid zodat ik weer een nieuwe aan moet maken.
Alvast bedankt.

Andre, 01-04-2011 17:13 #182
Ssinds een tijdje (1 maand) worden er emails verstuurd via mijn Emailadres.
Meestal 's nachts het zijn mailtjes met allemaal linkjes met verwijzingen naar iets op het internet. Sommige van mijn contactpersonen krijgen van hun PC een melding van een virus. Wat kan ik hier nu aan doen?
Ik vind het vervelend dat er mail wordt gestuurd zonder dat ik er iets van weet!
Als je dit bekend voorkomt en je hebt een oplossing voor mij mail me A.U.B.

Sylvia, 31-03-2011 10:27 #181
Sinds 2 dagen kan ik geen emails meer versturen vanuit hotmail. Ik word direct van internet gegooid. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Sascha, 30-03-2011 20:28 #180
Ik kan nu al zo ongeveer 2 weken niet op mijn account (als het niet langer is). Er staat steeds dat mijn account geblokkeerd is door een aantal waarschijnlijke redenen, waar ik geen idee van heb hoe dat kan. Maargoed, ik baal er wel een beetje van want als ik mn account terugwil krijgen moet er een code naar een oud emailadres gestuurd worden, maar ik heb geeeeen idee meer wat dat wachtwoord daarvan is, omdat ik al JAREN niet meer op dat emailadres gezeten heb. Kan iemand me ajb helpen? Ik wil mijn mails gewoon lezen. Ik krijg elke dag tientallen mails van allerlei dingen, dus het loopt nu lekker op zeker. Die Help pagina stelt ook geen ene fluit voor!

Marijke, 11-03-2011 15:54 #179
Ik heb dus precies hetzelfde verhaal! Er staat dat me account geblokkeerd is, en dat ier een code naar een e-mail adres gestuurd wordt dat helemaal niet van mij is, ik weet niet hoe dit kan, maar ik wordt gek van windows live. Als je dan een goed bedrijf wilt zijn, zet dan een nummer online waar mensen met vragen heen kunnen bellen, inplaats van alles via internet en dan gewoon niet reageren :S

Nora, 25-02-2011 13:01 #178
Ik heb dus precies hetzelfde verhaal! Er staat dat me account geblokkeerd is, en dat ik me nr achter moet laten en binnen enkele minuten een smsje zou ontvangen, paar uur later nog geen sms! Kan nu dus niet bij me e-mail! Baal er ontzettend van! kan wel janken… Kan iemand mij helpen?

Marleen, 21-02-2011 10:27 #177
Sinds ik, gedwongen, de nieuwe msn gebruik ondervindt ik nogal wat ongemak. Zoals bijvoorbeeld dat mijn msn steeds 'beschikbaar' gaat staan terwijl ik juist bewust kies om 'afwezig' als status te gebruiken. Vanzelf veranderd dit dan weer. Tevens gooit ie bij tijd en wijle mijn foto eruit.ook vreemd en met de oude versie nooit last van gehad. Het schermpje dat je automatisch krijgt wanneer je aan het msnen bent middenin je bericht wanneer je een e-mail aan het typen bent vind ik ook vreselijk irritant… Echt, over dat nieuwe msn ben ik niet te spreken, en hoopte ook dat de 'bugs' die erin lijken te zitten snel opgemerkt en verholpen werden maar tot op heden is daar niks van te merken.
Ik wil dit ergens kwijt, zou windows live/ hotmail of wie er ook achter de ontwikkelingen zitten graag feedback geven maar vind nergens waar dat kan? Wellicht weten anderen dit?

Mireille, 08-02-2011 16:42 #176
Nou erik ik heb de oplossing gevonden voor dit irritante probleem. Als je naar de postvak pagina gaat zie je daar bovenin messenger staan, die moet je even afmelden en dan heb je dat probleem niet meer. Als je wilt chatten via het postvak moet je hem even aanmelden en dan weer afmelden als je klaar bent.

Raskin Dora, 07-02-2011 13:39 #175
He, ik kan geen fotos of brieven meer doormailen enkel nog een berictje er komt steeds een vakje met u licencie is vervallen weet iemand wat dat wil zeggen ben niet zo goed in dit groetjes

Erik, 03-02-2011 21:37 #174
Zodra ik mijn mail open om alleen mijn mail te checken terwijl ik bij messenger offline sta, kom ik spontaan online:-(.
Is dit nieuw of zo, want hier ben ik helemaal niet blij mee.Wil alleen mijn mail checken en niet meteen online komen.Dit gaat automatisch dus.Weet iemand hier iets tegen te doen?

Jenske, 01-02-2011 14:07 #173
Sinds vandaag merk ik dat als ik in mijn hotmail mijn e-mail lees, ik constant kleine aparte schermen met msngesprekken krijg te zien. Het is zeer storend tijdens het versturen van een e-mail als je constant je msngesprek krijgt geopend. Als ik dit aparte kleine schermpje wegklik, dan klik ik meteen het gesprek weg dat ik geopend heb op msn en dat is ook weer niet de bedoeling. Bovendien klopt dit 'mini'schermpje in hotmail niet met het gesprek dat ik voer in msn; hij loopt als ware achter. Ik vind dit storend en ik wil het weg hebben. Ik heb hier toch niet om gevraagd? Weet iemand wat ik kan doen? Of wie ik kan e-mailen. Die helpservice van hotmail lijkt helemaal nergens op namelijk.

Lois, 23-01-2011 14:06 #172
Beste allemaal,

Sinds gisterheb ik het volgende. Als ik mijn hotmail wil openen ( mail wil lezen ) dan gaat hij naar windows live mail. Voorheen bleef ik gewoon in hotmail. Ik wil deze verandering niet. iemand een oplossing?

Anoniem, 20-01-2011 10:57 #171
Hoi Anoniem, Als ik jouw was zou ik aangifte doen van smaad/laster tegen jouw stalker. Maar je kunt dus ook aangifte doen van stalking en bedreiging. Nadat je deze aangifte hebt gedaan zoek je weer contact op met de sites waar het geplaatst wordt. Zij moeten dit dan weghalen!

Anoniem, 16-01-2011 12:51 #170
Hallo allemaal. Ik heb even een vraag en weet even niet waar ik moet zijn. Iemand die mij stalkt en bedreigd, heeft nu een hotmailadres gemaakt met mijn volle voor en achternaam plus een foto van mij, hij meld me aan bij site`s en zet me in een zeer kwaad daglicht met allerlei leugens. Ik probeer in contact te komen met hotmail beheerders zodat zij dat adres kunnen verwijderen, maar dit lukt dus niet.Wat kan ik hier aan doen, en hoe kom ik in contact met de beheerders van hotmail? Hopelijk heeft iemand snel een antwoord voor me.

Irene, 12-01-2011 16:13 #169
Ik heb hetzelfde probleem met beantwoorden. Zodra ik op beantwoorden of allen beantwoorden klik geeft hij problemen met de verbinding. Ik kan nog wel gewoon nieuwe berichten versturen en lezen. Maar het is toch wel heel vervelend. Weet iemand wat er aan te doen is?

Sanne, 08-01-2011 10:33 #168
Ik heb het zelfde probleem als Lonneke, Erika, en René. Hotmail kanik openen, mail kan ik lezen maar beantwoorden of een nieuwe mail aanmaken geeft problemen. Wie weet wat ik moet doen om weer mail te kunnen versturen?

Sanne

Rianne, 06-01-2011 17:29 #167
Ik kan sinds gister ochtend niet meer op mijn mail, krijg steeds de melding dat er onderhoud wordt gepleegd, maar dit duurt nu wel erg lang. Heb mijn wachtwoord al veranderd maar geen resultaat. Ook heb ik de laatste tijd vaker gehad dat mijn account vast liep. Wie kan mij helpen?

René, 30-12-2010 11:33 #166
Ik heb ook hetzelfde probleem als Lonneke en Erika. Ik kan wel gewoon mails openen en lezen, maar een mail beantwoorden of een nieuwe mail aanmaken lukt niet. Hotmail denkt dan een tijd na en daarna gaat Hotmail weer naar de beginpagina.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Misschien dat de instellingen niet goed zijn? Alvast bedankt.

René

Liset, 06-12-2010 12:36 #165
Zelfde probleem als Lonneke en Erika, maar ik kan ook geen mails openen die naar een van mijn mappen is gegaan omdat ik die mappen niet open krijg. Op een andere pc lukt het wel gelukkig, maar niet thuis op mijn eigen.

Renate Vederpel, 13-11-2010 23:07 #164
Ik lees op dit forum verschillende reacties van mensen die problemen hebben het hotmail. Dat hotmail de verzonden mails niet meer op zou slaan. Nu had ik dit probleem ook van de een op de andere dag en had geen idee hoe het kon komen. Nu bleek dat in mijn instellingen ineens stond dat ik mijn verzonden mails niet wilde opslaan. Dit heb ik dus echt niet zelf ingesteld en het ging al jaren goed dus wat er fout is gegaan ik weet het niet.

Kijk even je instellingen na, te vinden rechts bij Opties - dan Meer opties… aan klikken in dit menu staat de optie: verzonden berichten opslaan. deze aan klikken en kijken welke keuze is aan gevinkt!

Hoop dat dit helpt en het probleem kan oplossen!

Brenda, 11-11-2010 11:46 #163
Hallo, ik heb zojuist een sollicitatie verstuurd en nu staat deze op skydrive. Ten eerste weet ik niet wat het is en ten tweede kunnen al mijn vrienden deze lezen en weet nu niet of deze mail is aangekomen bij het bedrijf waar ik heb gesolliciteerd. Ik vind dit echt heel erg vervelend en kan nergens een telefoonnummer vinden van Hotmail. Kan ik ook documenten verzenden naar alleen de ontvanger? Ik snap van dat hele hotmail geen fluit meer en wordt er echt moe van!

Linda, 10-11-2010 15:56 #162
Ik heb hetzelfde probleem als Klaudia. Wie heeft een oplossing Zie niet in mijn "verzonden"box wat ik heb verstuurd. Bericht is wel bij ontvanger aangekomen. Alvast bedankt!

Klaudia, 02-11-2010 09:22 #161
Als ik een mail verstuur kan ik hem niet meer terug vinden in het vak verzonden. De mail is wel verstuurd, dat heb ik nagevraagd bij de ontvanger. Maar ik kan dus niet meer na lezen wat ik verstuurd heb en naar wie? Weet iemand een telefoon nummer van een help desk waar ik dit na kan vragen.

Valentina, 31-10-2010 09:51 #160
Help… ik kan mijn verzonden e-mail berichten niet meer inkijken, en ook geen concepten opslaan.
Het probleem speelt zich al twee weken af, dat vind ik heel vervelend.

Groet Valentina

Erika, 27-10-2010 18:06 #159
Ik kan al eneke dagen geen mails beantwoorden of doorsturen. Ik krijg dan meteen te zien: " De webpagina kan niet worden weergegeven". Vergelijkbaar met de vraag van Lonneke. Weet iemand of het aan de instellingen ligt, of aan een virus, of een storing? Ik heb niets veranderd of aangepast. Ik kan mijn mails wel openen. Alvast bedankt.

Lonneke, 25-10-2010 10:03 #158
Ik kan sinds 3dgn geen mail meer verzenden. Ik kan ze wel lezen en opslaan, maar als ik op beantwoorden druk kom ik weer op de home page van windows live hotmail.
Wie weet hoe ik dat kan veranderen?
alvast bedankt!

Dj, 23-10-2010 12:26 #157
Hallo, Wie kan mij vertellen hoe ik mijn email account weer in kan loggen. Het email adres wordt door iemand anders (gehacked?) gebruikt. Ik wil het weer terug. Zelfs het alternatieve adres heeft de hacker verandert en de politie kan voorlopig niets aan doen. Heeft iemand suggesties. Of heeft iemand voor mij de adres van windows live waar ik in contact kan komen. Kan deze nl. nergens vinden. Alvast hartelijk dank.

Reinout, 12-10-2010 23:46 #156
Sinds drie weken heb ik niet meer de mogelijkheid om mijn account te openen. Met onderstaand bericht wordt dat mij duidelijk gemaakt. Het account is geblokkeerd
Waarom wordt dit weergegeven? Mogelijk is het account door iemand anders gebruikt om een groot aantal ongewenste berichten te verzenden (of voor andere activiteiten die een schending zijn van de Gebruiksrechtovereenkomst van Windows Live). Wij helpen graag om het account terug te krijgen.

Wat moet er gedaan worden? Er wordt gevraagd om een mobiel telefoonnummer voor ontvangst van de bevestigingscode. Dit telefoonnummer wordt aan het Windows Live-profiel toegevoegd voor toekomstig gebruik. Na invoeren van de code kan het wachtwoord worden gewijzigd. Aanmelden is dan mogelijk met het nieuwe wachtwoord.
De account instellingen zijn opgeschoond. Gebruikers komen hier doorgaans terecht omdat iemand anders toegang heeft verkregen tot hun account en dit gebruikt om spam te verzenden. Eventuele automatische antwoorden in Hotmail en gekoppelde accounts zijn verwijderd om het account en contactpersonen te beschermen.

Ih heb er alles aan gedaan om via speciale formulieren weer toegang tot mijn account te krijgen, maar ze laten je gewoon barsten. Net als bij zoveel andere slachtoffers kan ik niet bij mijn adressen en opgeslagen gegevens. Ik baal daar stevig van. Personen die voor mij belangrijk zijn, zijn voor mij hierdoor onbereikbaar. Nergens wordt duidelijk gemaakt hoe je weer gebruik kunt maken van je eigen e-mail adres. De belofte dat het na een paar dagen weer in orde zal zijn is een grote leugen. Wie heeft dit reeds eerder aan de hand gehad en kan mij de juiste weg vertellen.

Tomas, 30-09-2010 12:42 #155
Kheb op 28/9/2010 problemen met mijn account ik kan deze niet meer openen want iemand heeft te veel een fout wachtwoord geprobeerd. Ik heb dan geprobeerd met tekens in te vullen en wachtwoord maar na verschillende keren te proberen is de account nu helemaal geblokeerd. Ik werk sinds 2004 met hotmail en nooit problemen gehad. Ik heb 6 maand geleden mijn wachtwoord veranderd en moeilijker gemaakt dus ik denk niet dat ik gehakt ben maar iemand probeert het blijkbaar wel. mijn geheime vraag ben ik ook niet meer zeker van dus hoe kan ik verder geholpen worden? Ik wil mijn wachtwoord niet veranderen ik wil gewoon mij n mails terug kunnen lezen.

Michiel, 29-09-2010 16:21 #154
Hoe kan ik mailadressen verwijderen? Ik heb een heleboel adressen die beginnen met info. Die krijg ik niet weg. In Outlook kun je ze gewoon deleten, maar bij hotmail krijg ik dat niet voor elkaar.

Janwillem Brinks, 29-09-2010 13:47 #153
Sinds een paar dagen kan ik niet meer mijn hotmail openen. Ik krijg een foutbericht 80048821 dat mijn Windows Live ID niet bestaat. Ook wordt mij gevraagd om mijn wachtwoord opnieuw in te vullen. Als ik dat doe krijg ik het bericht dat mijn wachtwoord niet klopt. Wachtwoord veranderen kan ook niet want de benodigde info wordt gestuurd naar mijn hotmail e-mail adres en die kan ik dus niet openen… Een hulpwebsite van Hotmail is ook al dagen niet bereikbaar. Dus probeer ik het op deze manier. Ik kan wel een nieuw @live adres gaan maken maar dan ben ik mijn adresboek en van 7 jaar berichten kwijt. Alvast bedankt voor de hulp.

Annrobben, 28-09-2010 15:32 #152
Sinds enkele dagen kan en kon ik moeilijk bij mijn mails komen; nu sinds gisteren heb ik ineens een ander mailadres! Mijn adres is annrobben31@hotmail.com en NIET ann.robben31@hotmail.com! IK krijg geen enkele mail meer op mijn normaal adres, want ik kan het niet meer openen! Ik heb een grote adressenlijst en voor mijn job zijn er nu vele adressen verdwenen en ik kan ook de mails niet ontvangen! Ik hoop dat jullie dit ASAP zullen verhelpen, ik heb écht niet gevraagd om al die flauwe zever en die veranderingen die er continu gebeuren!
Een zéér boze cliënte

Jeannette, 27-09-2010 15:02 #151
Hoe lang duurt die storing nog? Ik baal vreselijk. Kan niet bij mijn mails komen. Ik geloof niets van een storing. Er moet veel meer aan de hand zijn. Dit gebeurt anno 2010 NIET TE GELOVEN.

Irene, 24-09-2010 20:23 #150
Ik word er werkelijk niet goed van, steeds wanneer ik mijn windows live hotmail berichten wil openen, krijg ik de mededeling dat er onderhoud gepleegd wordt, dat nu al dagen lang.Of ik krijg zelfs de gehele Windows Hotmail niet geopend, wat is er toch aan de hand?Door dat voortdurende onderhoud ben ik tot overmaat van ramp ook nog een opdracht misgelopen.Ik vind het om het dan maar zo te zeggen allesbehalve onderhoudend.

Margriet, 24-09-2010 10:11 #149
Ik heb ook een groot probleen 3 emailaccount van live.nl waren verdwenen in mijn emailprogramma. Wil ze dus terugzetten, maar hij pakt het wachtwoord van 1 niet mee, wachtwoord voor alternatief emailadres komt ook niets binnen. Ik heb hier een map in staan met de hostinggegevens van websites. Die ben ik nu kwijt, en het hostingbedrijf wil ze ook niet naar een ander e-mailadres sturen. Dus ik heb een groot probleem. Hoe kunnen nu zomaar 3 emailaccounts verwijdert worden in het emailprogramma? Het erger nog het wachtwoord waarvan ik zeker weet dat het goed is pakt niet meer. Nou ik begin dus nooit meer aan live.nl maak wel een nieuw account aan in Gmail.

Martin Biesmans, 08-09-2010 22:07 #148
Waarom kan ik ineens geen fotos meer doorstuuren ik kan het alleen nog maar via een bestand doen dat zijn maar 2 fotos per keer voorheem was dat geen probleem wat moet ik nu doen?

Joost, 07-09-2010 15:05 #147
Ik heb hetzelfde… Laats viel het me ineens op dat er allerlei mails van voor bv. 1 juli weg waren. Er stonden al mails in van 2002 tot nu en die zijn allemaal weg. Vandaag zie ik wederom dat de mails voor 22-08-2010 verdwenen zijn. Kan iemand me zeggen waar die mails heen zijn? Bepaalt hotmail ineens zelf welke mails je mag bewaren? Let wel, het betreft mails in mijn inbox. De mails die ik ooit weg heb gezet in mapjes staan er nog.

Renée, 31-08-2010 09:57 #146
Ik ben sindskort zo'n 500 mails kwijt uit mijn inbox. Heel vervelend, zou best met die nieuwe versie te maken kunnen hebben.
Is er iemand die dit herkent en misschien weet hoe dit op te lossen. Zit er best mee in mn maag want er zit nog belangrijke mail tussen.

Leo, 27-08-2010 19:56 #145
Hoe krijg ik de tekst van mijn inkomende mails op een andere grootte.
deze zijn nu standaard klein ingesteld maar hoe kan ik dit anders instellen.
alvast dank voor een mogelijke oplossing.

Maud, 25-08-2010 15:17 #144
He, zucht, ik dacht al dat het aan mij lag. Ik zit met hetzelfde probleem: ik kom wel in mijn inbox, maar met geen mogelijkheid kan ik e-mails openen, beantwoorden, aanmaken of versturen. Wat nu?!

Fieke, 17-08-2010 18:46 #143
Super vervelend. Ik kan wel zien van wie ik mail heb gekregen, maar niks openen, ook alle andere tags die via t openingsscherm toegankelijk zouden moeten zijn, kunnen niet geopend worden… gaat Hotmail hier nog iets aan veranderen?

Ria, 13-08-2010 23:20 #142
Wie weet hoe ik "automatisch wachtwoord" onthouden terug kan zetten, zodat ik weer gewoon mijn wachtwoord weer moet intypen?

Rbo, 12-08-2010 22:37 #141
Ik kan mijn E-mail sinds vandaag niet meer lezen.Ook op andere accounts werkt hij niet.Hoe lang gaat dit duren?Dit is een serieus probleem.En vooral als er geen helpdesk is of een telefoon nr.waar ik naar toe kan bellen om het probleem op te lossen.

Jp, 11-08-2010 19:46 #140
Ik kan ook sinds een week mijn e-mail maar zeer beperkt openen, omdat er onderhoud wordt gepleegd. Ik zit met men handen in het haar, ik weet niet wat nu te doen.

Noontje, 11-08-2010 18:47 #139
Help! ik heb me vanochtend ingelogd op msn en kon ineens niet meer in mijn mail komen en toen dacht ik misschien opnieuw inloggen en toen kon ik niet meer in mijn mailbox en msn komen wie weet hoe ik er weer in kan?

Krissy, 09-08-2010 07:39 #138
Help! Ik heb gister een emailadres aangemaakt dat eindigt op @hotmail.com, maar nu kan ik het niet meer openen, er wordt steeds gezegd dat mijn windowsID niet correct is. Ik verwacht er zeer belangrijke mail op vandaag. Wat kan ik doen?

Wilhelmien, 03-08-2010 19:12 #137
Dat probleem wat Nathasja heeft hebben wij ook, wij kunnen ook geen emails openen nadat hotmail de pagina veranderd heeft. Heel lastig hopelijk kunnen we het oplossen.

Nathasja, 03-08-2010 14:40 #136
Een paar dagen geleden heeft hotmail zijn site veranderd, nu kan ik niets meer. ik kan geen mail openen, kan niets weggooien. Heel erg vervelend, ik zou willen dat ze alles bij het oude gelaten hadden! Niemand weet iets of kan iets doen, hoe moet ik het dan kunnen oplossen!?

Els van de Swaluw, 30-07-2010 04:45 #135
3 dagen geleden heeft Windows Live mijn hotmail gewijzigd en nu kan ik ingekomen mails niet meer beantwoorden en nieuwe emails verzenden, Heel vervelend, zou willen dat ze het niet hadden gewijzigd en alles bij het oude hadden gelaten, Ben zeer teleurgesteld en boos. En ze zijn niet te bereiken voor contact

Royjava, 28-07-2010 16:37 #134
Hallo mensen, wat vervelend dit allemaal te lezen! Ik heb sinds vorige hetzelfde probleem en kan niet meer inloggen. Krijg ook constant het bericht. "U heeft te vaak geprobeerd uw accountgegevens te controleren. Probeer een andere optie of verzend later een nieuw e-mailbericht. Klik op Doorgaan om terug te keren naar de opties voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord."

Ook bij instellen van een nieuw wachtwoord komt het bericht dat je deze per alternatieve mail toegestuurd krijgt, maar die heb ik helemaal niet, en check constant de enige mails die ik heb naast die van Hotmail.

Ik lees hier geen exacte antwoorden, is er iets anders gaande? Groet Roy

Lepe, 27-07-2010 20:51 #133
Ik wilde vandaag msn uitproberen en heb me aangemeld, daarna wilde ik mijn contactpersonen van hotmail invoeren, maar nu blijkt dat ik alles kwijt ben, al mijn mail, contactpersonen en dat ik een nieuw account heb aangemaakt.
Hoe kan ik dit ongedaan maken.

Rosanna (infoteur), 24-07-2010 20:55 #132
Ik heb mijn wachtwoord voor hotmail veranderd, maar er kwam iets tussendoor en nu ben ik mijn nieuwe wachtwoord kwijt. Hoe kan ik nu weer in mijn hotmail komen?

Ilse, 18-07-2010 09:37 #131
Hallo Sanne, heb jij al een antwoord op jouw vraag? Ik zoek me namelijk ook suf naar een oplossing want ik heb hetzelfde probleem.

Jan, 07-07-2010 15:49 #130
Hallo waarom geeft windows live mail bij openen heel vaak een geel driehoekje aan met de melding fout.

Hendrika, 04-07-2010 23:38 #129
Ook ik ben een gedupeerde. Ik gebruik Hotmail sinds 2004 en nooit bijzondere problemen gehad. Tot ongeveer 6 maanden terug, toen begonnen er steeds vreemdere dingen te gebeuren. Een paar maanden geleden ik opdracht om een ander wachtwoord instellen. Dat heb ik gedaan en het ging een paar weken goed, toen werd mijn wachtwoord div. keren niet geaccepteerd en dan ineens weer wel.

Eergisteren werd mijn GOEDE wachtwoord niet geaccepteerd, terwijl ik zeker ben dat het mijn juiste ww was. Sindsdien krijg ik, wanneer ik wil inloggen alleen nog maar de melding dat ik té vaak met een fout wachtwoord heb ingelogd enz enz.

Ik weet niet meer of ik destijds een "Geheime vraag" heb beantwoord, maar nu werd mij gevraagd welk mijn favoriete voetbalclub is en ik ben geen voetbal liefhebber, dus heb daar geen antwoord op, een andere optie/vraag kwam er niet.

FRUSTRATIE: Nergens kan ik ook maar enig kontaktpunt of optie vinden om kontakt te krijgen met de Beheerders van Hotmail, of Microsoft, niets te vinden. Ze zijn onvindbaar. Ik heb 3 keer gebruik gemaakt van een optie "Feedback" om mijn probleem te melden en hopelijk een reaktie te krijgen, NIETS. Een andere belachelijke optie was om een nieuw wachtwoord in te stellen, maar daar moest ik idd mijn huidige wachtwoord kennen, of de optie dat zij een nw wachtwoord naar mijn Hotmail mailbox zouden sturen, maar dáár kan ik dus niet in!

Vrijwel alle situaties die ik in deze reakties lees, zijn mij ook overkomen. zowel véle berichten in mijn Hotmail-box, als via mijn MSN account, uit China, Taiwan, Phillipijnen en andere onduidelijke landen. Variërend van aanbiedingen van een gratis I-pod en verzoek om op mijn vriendenlijst geplaatst te worden, tot pornografische emails. Ook al mijn kontaktpersonen kregen diverse spam-mails. Ik heb o.a. al mijn kontakten/adressen gewist enz. Ook mijn emails kwamen bij verkeerde personen, of bij de juiste persoon op een heel andere plek binnen dan verwacht.

In mijn Hotmail mailbox bevinden zich zéér belangrijke mails, erg privé. Ik heb ze daar bewaard in een aparte map en ik maak ook veel gebruik van bewaarde mails om snel iemands mail adres te vinden. Het ging al zo lang goed met Hotmail, dat ik dacht dat dit veilig was. Ik zou deze mails erg graag overhevelen naar mijn nieuwe email account, maar ik kan er dus niet bij. en intussen komen er dagelijks vele mails bij.

Ook nog iets; elk jaar in november, wordt er € 20,-- afgeschreven, wegens extra groot opslagvermogen en grotere bestanden kunnen mailen en grotere bijlagen. Ik kan niet bij mijn accountgegevens komen om dit te stoppen.
En zo gaat het maar door. Ik ben helemaal van slag.

An van de Vliert, 04-07-2010 13:53 #128
Krijg steeds te lezen wachtwoord klopt niet Help A B dank u.

Sara, 27-06-2010 10:11 #127
Als iemand een mail naar mij stuurt komt die aan bij een andere persoon. ze hebben mij vertelt dat als ze een mail naar mij sturen dat dan automatisch het e-mailadres van die andere persoon komt te staan. Dit is echt super vervelend.

B., 25-06-2010 18:26 #126
Er zijn allemaal emails uit mijn mailbox verdwenen, die ik niet verwijderd heb, en ze staan ook niet in de prullenbak, kan ik die nog ergens terughalen? Dat zou wel zo fijn zijn, want het gaat om mails over werkafspraken volgende week en ik ben hier nu dus alle informatie over kwijt.

Annie, 23-06-2010 09:40 #125
Hallo ik heb een vraagje mijn dochter heeft live.com en telkens kan ze niet in haar hotmail komen want er is te vaak geprobeerd haar wachtwoord te raden via haar hotmail nu kan ze niet meer in haar email acount komen
hoe komen wij erachter wie dit doet en waar kunnen wij een klacht indienen en hoe beveilig je het want er is iemand aan het klooien

Sanne, 10-06-2010 19:51 #124
Hallo,

Ik heb even een vraagje.
Als ik iemand mail, slaat hotmail dit emailadres op. Af en toe zonder dat ik dit wil. Met als gevolg als dat ik met iemand wil mailen die bijvoorbeeld met de m begint, ik alle emailadressen krijg die beginnen met een m waarvan er enkele tussenstaan die ik niet meer wil gebruiken. Hoe verwijder is deze? Deze staan niet bij mijn contactpersonen omdat ik de naam niet heb opgeslagen van deze personen omdat ik ze maar 1x gemaild heb.

Gr. Sanne

Mike, 12-05-2010 07:34 #123
Hallo,
Op mijn werk hebben ze nu Explorer 7 geinstaleerd maar kan nu mijn hotmailaccount niet meer openen. Heeft iemand een idee welke instellingen ik hier moet wijzigen zodat het weer werkt?
Merci
Mike

Natalia, 23-04-2010 09:55 #122
Hallo mensen, ik probeerde gisteren mijn in te loggen op hotmail maar helaas is dat niet gelukt, iemand heeft namellijk mijn wachtwoord proberen te raden maar blijkbaar is dat niet gelukt, maar nu is mijn hotmail geblokkeerd weet iemand hoelang dat duurt blijft het voor altijd geblokkeerd of is dat tijdelijk? ik heb namelijk heel belangrijke dingen op mijn email staan :-(
alvast bedankt. N

Diandra, 19-04-2010 18:11 #121
Ik heb perongelijk een e-mail verwijderd die bij ongewenste e-mails stond kan ik deze nu nog op een bepaalde manier terug lezen?

Lucy In The Sky, 16-04-2010 17:03 #120
Als ik mails verwijder met windows live mail, vind ik ze niet meer terug in de prullenbak. Hoe kan dat?

Herma, 02-04-2010 13:26 #119
Ja, ook ik moet iedere keer als ik wat wil versturen mijn account verifieren. En nu mag ik niets meer door sturen na 50 personen. Terwijl ik er eigenlijk 300 mag. Graag zou ik raad willen hebben. IK BAAL OOK ERG. Wie kan me helpen?

Marga, 30-03-2010 05:22 #118
Steeds geeft de mail aan dat ik mijn account moet verifieren, maar als ik de link gebruik, gebeurt er niks!
WIE KAN ME VERDER HELPEN! IK BAAL ALS EEN STEKKER!

Karlijn, 26-03-2010 10:42 #117
Ik heb een vraagje. Ik heb een nieuw e-mailaccount aangemaakt een naar mijn beste vrienden en bekenden (30 personen) een mail gestuurd dat ik een nieuw e-mailadres heb. Nu is mijn mail geblokkeerd (ik kan geen mailtjes meer versturen, wel ontvangen) omdat ik in de eerste weken niet meer dan 20 mailtjes per dag mag sturen (wist ik echt niet). Nu wil ik graag weten hoe lang deze blokade er op blijft. Heeft iemand enig idee? Ik heb ook al geprobeerd contact te leggen met Hotmail maar helaas kan ik geen contactgevens of dergelijke vinden… Kan iemand me helpen?

Linda Adam, 25-03-2010 13:07 #116
Ik heb een vraagje. Ik heb iemand in mijn messenger gekregen die ik waarschijnlijk ooit wel eens heb geaccepteerd, maar ik heb hem of haar geblokkeerd omdat ik steeds links kreeg van haar of hem. En nu ik ze verwijderd en geblokkeerd heb krijg ik ze nog steeds staat niet meer in mijn lijst ik heb het account verwijderd mijn wachtwoord verranderd. Ik weet niet meer wat ik moet doen ook van bekende die ik wel in mijn lijst wil houden krijg ik ook allerlei links terwijl ze niet eens achter msn zitten.
Hoe kan ik dit voorkomen want ik ben in staat liver messenger eraf te gooien.
Of er moet een passende oplossing zijn. Alvast bedankt voor de reacties

Tim, 19-03-2010 11:46 #115
Ik wil mijn huidige livemailaccount sluiten omdat ik teveel "zooi" binnen krijg, ik wil echter wel al mijn oude mailtjes behouden. Weet iemand hoe ik die mail kan overhevelen naar een nieuw livemail account?

T. Callenbach, 16-03-2010 10:10 #114
Vorige week is er een spam mail gestuurd naar al mijn contactpersonen waarin Chinese producten werden aangeboden. Sindsdien ontvang ik geen e-mails meer wie kan mij helpen met een oplossing?

Ronald, 14-03-2010 09:25 #113
Goedemorgen, Wie kan mij verder helpen!? Afgelopen vrijdag ontvingen mijn contacten een 'spam' e-mail waarin er namens mij, in het engels, Chinese producten werden aangeboden. Nadien wilde ik inloggen op mijn Hotmail maar mijn wachtwoord accepteerd hij niet meer. Nu heb ik in 15 jaar nooit meer mijn wachtwoord aangepast, weet de antwoord op mijn vraag niet meer en heb ook nooit een back-up e-mailadres toegevoegd (wat ik mij herinner). Wie o wie kan mij helpen met directe contactgegevens van Hotmail of op een andere manier zodat ik weer in mijn mailbox kan, waar ook e-mails in staan welke niet voor derden zijn. Alvast heel hartelijk dank!

Kitty, 09-03-2010 04:51 #112
Omdat bij het installeren van hotmail op mijn telefoon al mn emails op mn telefoon werden binnengehaald. Heb ik al mn emails even 'geinstalleerd' bij deleted mails. Na een week waren al mn emails verdwenen, kan ik die nog terughalen (zaten belangrijke emails bij).

P. Londema, 22-02-2010 21:19 #111
Vraag al een paar dagen om een nieuw wachtwoord, er staat wel steeds bij, dat als ik hotmail heb kan het een paar uur duren, waar is dat voor, en hoe kom ik aan een nieuw wachtwood

Harmsen N. M., 17-02-2010 14:11 #110
Als ik met hotmail "nieuw bericht" selekteer en geef een email-adres op aan wie ik een mail naar wil sturen, laat hij als ik de eerste letter intik, alle adressen zien die ik al eens gemaild heb die ook met die letter begint. Hoe krijg ik dat weg? Dus : Hoe wis ik de geschiedenislijst bij hotmail van email-adressen die ik eens iets verstuurd heb?

Jedidja, 16-02-2010 19:03 #109
Ik ben bang dat ik iets stoms heb gedaan. daardoor hebben anderen nu wellicht mijn wachtwoord bij aangegeven mailadres.
ik wil mijn wachtwoord dus veranderen, maar weet niet hoe dat moet…

alvast dank voor de hulp.

Hanna, 12-02-2010 11:58 #108
Ik heb een nieuw adres aangemaakt omdat mijn oude ineens rare mailtjes ging versturen naar mijn contactpersonen. Nu is bij het overtikken van een code iets verkeerd gegaan, waardoor mijn account is geblokkeerd! Ik kan er wel mail op ontvangen, maar als ik iets wil versturen komt er een balk in beeld met de tekst dat het account is geblokkeerd. Wie weet wat ik nu kan/moet doen om dit te verhelpen? Contact opnemen met de helpdesk lukt me niet, ik vind nergens een telefoonnummer, en mailen kan ik nu niet! Wie kan mij helpen?

Ricardo van der Veen, 11-02-2010 14:31 #107
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, en kan geen nieuw wachtwoord aanmaken omdat je daarvoor de oude moet weten!
hoe kom ik ooit weer in mijn inbox, om ooit nog mijn emails te lezen en mijn contacten te onderhouden!
HELP!

Simplylife (infoteur), 04-02-2010 00:02 #106
@Pat: ik heb hier een stappenplan gemaakt voor mensen die last hebben van het msn virus. (Deze link is niet bedoeld voor eigen reclame), http://pc-en-internet.infonu.nl/anti-virus/33188-het-msn-virus-verwijderen-en-informatie.html.

Pat, 27-01-2010 19:34 #105
Ik heb schijnbaar een virus op mijn hotmail. Ik krijg steeds tientallen mails binnen mail unddilivery of zoiets en via mijn msn worden er aan mijn contactpersonen berichtjes gestuurd dat ze een i phone gewonnen hebben.

Yvonne, 11-01-2010 17:03 #104
Hallo
mijn vraag is als je een wachtwoord kwijt bent en die echt niet meer weet hoe kom ik
dan aan een nieuw wachtwoord want als ik op vergeten druk, moet ik op mijn mail komen voor verdere
instructies voor mijn nieuwe wachtwoord want ik weet mijn geheim antwoord niet meer op Die vraag van favoriete voedsel kan je me helpen graag want ik wil geen nieuw email want heb net al me contact personen bij elkaar.
alvast bedankt!:-(

Dadin, 08-01-2010 17:03 #103
Vraagje, iemand heeft zijn hotmail op mijn pc geopend, nu krijg ik steeds een melding dat ik 1700 ongelezen emails heb, Hoe krijg ik dit verwijderd?de persoon van deze e-mails zie ik niet meer.

Nikki, 06-01-2010 12:06 #102
Hoi heb bericht terug gekregen van Hotmail,
de vragenlijst die ik in moest vullen moest ik weer opnieuw doen want ze twijfelde aan mijn id.
groetjes nikki

Nikki, 06-01-2010 11:16 #101
Ik heb ook het zelfde probleem me account is geblokkeerd omdat ik te vaak vekeerde antwoord heb ingetypt
maar nu kom ik er niet meer in en kan ik ook niet me e-mail deblokkeren want ik weet me geheime antwoord weer, .
wat moet i ik doen anders ben ik heel veel belangrijke informatie kwijt:-(:-( heb al mail naar hotmail gestuurd maar niks ontvangen:-(

Pd, 06-01-2010 11:14 #100
Hallo Paul,

Ik liep gisteren tegen hetzelfde probleem aan en vandaag heeft Microsoft het probleem voor mij al weer opgelost. Het is inderdaad moeilijk om contact met Microsoft te krijgen, maar na een uurtje zoeken vond ik het volgende formulier (https://support.microsoft.com/contactus/emailcontact.aspx?scid=sw;en;1310&ws=1prcen) dat je nodig hebt om een nieuw wachtwoord aan te maken. Dit is een verificatiedocument dat je moet opsturen via internet. Je krijgt dan snel antwoord op een alternatief email adres (even aanmaken). Microsoft controleert dan of jij werkelijk de gebruiker/eigenaar van het account bent. Als de verificatie goed verloopt krijg je de volgende dag op je alternatieve e-mail adres (dit moet je even aanmaken om te communiceren met Microsoft) een procedure hoe je op het oude adres (met verloren paswoord) een nieuw wachtwoord kunt instellen. Alles bij elkaar had ik binnen 24 uur weer toegang tot mijn Hotmail. Een grote opluchting en werkelijk goede service van Microsoft, waarvoor nogmaals dank.

Ik hoop dat jij en ook anderen hiermee geholpen zijn.

:-):-)

Paul, 23-12-2009 12:03 #99
Ik heb enkele weken geleden na meer als 6 jaarvoor het eerst mijn wachtwoord gewijzigd van mijn Hotmail adres. Hierna kan ik niet meer inloggen, een regelrecht ramp voor mij daar ik niet meer bij mijn mailadressen kan.
Ik heb diverse keren mail gestuurd naar Hotmail maar tot op heden GEEN enkele reactie!
Heeft überhaupt iemand wel eens mail terug gehad van Hotmail?

W., 15-12-2009 11:21 #98
Ik probeer om een hotmail account te openeen voor iemand anders op mijn pc maar het lukt niet omdat ik automatisch verwezen wordt naar mijn eigen account dus kan ik niet opnieuw registreren, wilt u mij s.v.p. aanwijzingen geven?

Saskia, 07-12-2009 17:58 #97
Ik heb 'n probleem.
ik ben op 'n heel sluwe manier door editie enigma aangemeld voor een abbonement waar ik me meteen weer op heb afgemeld nu krijg ik de hele tijd brieven binnen die ik moet betalen.
dit mailtje heb ik verzonden in september maar darna natuurlijk mijn postvak leeggemaakt die mail wil ik terughalen als bewijs stuk voor een rechtzaak.

kunnen jullie mij alstublieft helpen anders gaat dit me nog heel veel geld kosten.

m.v.g Saskia kranenburg

Cagla, 22-11-2009 02:38 #96
Ik heb een probleem heb perongeluk belangrijke mails verwijderd ook uit de prullenbak en dit is nog niet 24 uur geleden. Is het mogelijk om mijn emails nog terug te krijgen?

Paulina Sladek, 02-11-2009 16:50 #95
Hi Leuke informatie-site over Windows hotmail. Ik lees veel van jullie artikelen op InfoNu.nl. Veel succes. Paulina Sladek.:-)

Corinne, 22-10-2009 11:12 #94
Hallo,
Ik kan mijn hotmail niet meer openen omdat ik mijn wachtwoord en het geheime antwoord op de vraag niet meer weet.
Nu heb ik het ook te vaak ingetypt. Voor een nieuw wachtwoord aanmaken sturen ze de intructies naar mijn hotmailadres en die kan ik nou juist niet openen. Wie weet hoe ik dit kan oplossen? Dank alvast!

York, 21-10-2009 18:21 #93
Ik heb mijn msn verkeerd aangemaakt in plaats van Nederland, heb ik op een ander lang geklikt en nu als ik het postvak wil openen krijg ik een arabische thema en ik krijg helemaal geen msn vandaag?
ik wil mijn msn helemaal opnieuw aanmaken, ik wil geen andere msn maar de zelfde

Johan, 21-10-2009 11:04 #92
Goede morgen ik heb een vraagje ik ben mijn hotmail kwijt hoe kan dat zo ik kan er niet meer op dus ik kan ook niet in mijn postvak ik zou hier graag een reactie er op terug willen hebben vriendelijk dank.

Leonie, 03-10-2009 22:49 #91
Hierbij de link waar klachten/ problemen gemeld kunnen worden mbt hotmail-accounts:
https://support.live.com/eform.aspx?productKey=wlid&ct=eformts&4c5e28dc-c511-475a-af2c-1c5ef2ae372e&mapquerytype=keyword&mapquery=plehdievil&4c5e28dc-c511-475a-af2c-1c5ef2ae372e&project=liveidv1&market=nl-nl

Bram, 11-09-2009 15:44 #90
Ik heb tot vannacht zitten gamen, toen ik vanochtend opstond kon ik niet meer op mijn email ( msn ) in loggen. mijn geheime vraag is ineens in het chinees / japans, en geen enkel antwoord is goed. ik heb graag snel een oplossing want ik gebruik dit voor mijn werk en het gaat om veel geld

Wil, 18-08-2009 21:54 #89
Hallo, Sinds enkele weken kan geen gebruik meer maken van het toevoegen van meedere foto's. Ik kan ze allen nog per bestand opsturen. Kan iemand mij zeggen hoe ik op een ander manier meerder foto's in 1 x kan versturen?

Antoine, 18-08-2009 13:09 #88
Hallo, ik krijg als ik een email wil verzenden een foutmelding dat dit account is geblokkeerd. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit verholpen krijg?

Alice, 09-08-2009 12:53 #87
Ik heb een nieuwe computer gekocht. Tot mijn groot spijt kan ik niet zoals vroeger foto, s toevoegen bij mijn e-mails die ik verstuur. Het vakje met toevoegen voor foto, s te versturen komt niet te voorschein. Is er iemand die mij daar raad kan in geven of helpen hoe dat ik dat vakje terug kan krijgen AUB. Ik dank U. Groetjes

Els, 09-08-2009 08:34 #86
Ik kan sinds een update van windows niet meer bij mijn hotmailaccount. Ik doe dit nu op mijn werk, maar moet er thuis ook bij kunnen. Kan iemand me vertellen hoe ik hier weer bij kan?

Wolly, 08-08-2009 08:43 #85
Sinds een aantal dagen kan ik geen berichten meer versturen via hotmail. telkens krijg ik een bericht dat de verbinding met Windows Live verbroken is of dat het te druk op de site is. Zelfs oom 6 uur in de ochtend…
Erg frustrend, vooral als het om belangrijke mail gaat.
is hier iets aan te doen?

Thomas Kerkhof, 07-08-2009 09:05 #84
Ik heb een probleem met mijn email even als mijn vriendin, dat onze wachtwoorden tevaak waren ingetypt.

Ik heb mijn ww nu gewijzigd. d.m.v het alternatieve email maar mijn vriendin heeft dit niet. Dus om te wijzigen kan ze alleen naar het eigen mail gestuurd worden, maar die kunnen we nou net niet openen

Ik ben al opzoek naar contact gegevens voor hotmail om ze te mailen/vragen maar dat kan ik nergen vinden, . De link hier onder in de tekst werkt niet bij mij. (kom ik op help van hotmail en geen contact gegevens.

Alvast bedankt.
Probleem speelt sinds gisteren

Marcel, 07-08-2009 02:36 #83
Ik heb al een tjidje problemen met het openen van de website, kunt u mij zo snel mogelijk een oplossing geven hiervoor?b.v.d. heer m.veldman.

Debby Waddilove, 22-07-2009 13:37 #82
Ik heb het zelfde probleem kan geen mail openen en versturen op meerdere accounts via mijn eigen computer iemand een oplossing hier voor

Olga Peters, 01-07-2009 19:44 #81
Hoe kan ik de fout in script op deze pagina weer corrigeren? Ik kan nu geen e-mails openmaken en verwijderen b.v.d. voor een goed antwoord.

Anie, 07-06-2009 03:01 #80
Ook ik kan live mail niet openen, er wordt gezegd dat de website niet kan worden geopend, de bewerking is afgebroken. Ik heb net een nieuwe laptop, en ik heb ook een probleem met een site, daar kreeg ik te horen dat javascript was enabled. Heeft dit daar dan ook mee te maken? Het lukt heel soms om even een mailtje te lezen of te sturen

Bianca de Kooker, 06-06-2009 11:52 #79
Ik heb hetzelfde probleem als Mariette (8-5-09) Ook ik heb een nieuwe account aangemaakt, 30 berichten in sets van 10 verstuurd en nu is ook mijn account geblokkeerd, zodat ik geen berichten meer kan verzenden. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan oplossen?

Johan, 17-05-2009 16:45 #78
Sinds een week kan ik geen mail openen of verzenden in live hotmail, ik zie alleen dat er een fout op de pagina zit. het zou iets met javascript te maken moeten hebben. ik gebruik IE8 maar als ik firefox gebruik werkt alles prima maar ik zou graag willen dat het met internet exploder ook weer wil. nooit problemen gehad wie weet hier het antwoord op.

Mariette, 08-05-2009 08:11 #77
Ik heb een nieuwe live- account aangemaakt. Vervolgens heb ik geprobeerd om alle contacten een mail te sturen met mijn nieuwe adres. Ik kon maar per 10 adressen sturen een bericht sturen. Nadat ik op deze wijze aan 30 contacten een bericht werd gestuurd, werd de account geblokkeerd voor het verzenden van berichten. Ik kan wel berichten ontvangen. Ik hoopte dat de account na 24 uur gedeblokkeerd zou worden, maar dat is niet gebeurd. Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Pwt Ruigrok, 02-05-2009 01:24 #76
De laatste tijd is hotmail hotmail niet meer. Ik raakte zo maar al mijn adressen (contacten) kwijt, en vragen om ondersteuning om dit op te lossen, ho maar. Ze voeren zo maar allerlei veranderingen door zonder behoorlijke voorlichting en wanneer het fout gaat zijn ze niet thuis. Ik denk toch dat dit anders moet, anders gebruikt over drie jar heel nederland een Apple: die houden het veel strakker en simpeler.

Caroline, 30-04-2009 00:45 #75
Sinds vanmiddag krijg ik geen toegang meer tot mijn account met mijn wachtwoord. Mijn alternatieve mailadres is al jaren verlopen, blijkbaar is het antwoord op de geheime vraag ook niet goed. Kortom, ik kom mijn email niet meer in.
Ik zie dat er meerdere mensen zijn met dit probleem. Ik heb al een formulier opgestuurd.
Maar misschien zijn er nog andere tips?
Alavst bedankt!

PS Jennifer, ik zie dat het bij jou uiteindelijk is opgelost. Ik snap alleen je stappenplan niet helemaal.

Hélène, 29-04-2009 14:31 #74
Als ik op Hotmail een bericht wil verzenden, dan gaat dat niet en verschijnt de volgende melding: Het is noodzakelijk dat we je account verifiëren. Kom daarna hier terug en klik opnieuw op Verzenden. Dit is om spammers te bestrijden. Iemand die me kan helpen? Dit probleem heb ik nu al 2 weken en ik word er gek van!?

Pedro, 10-04-2009 07:08 #73
IK heb het volgende probleem, als ik inlog op www.hotmail.com kan ik gewoon inloggen maar direct daarna krijg ik een scherm "Je hebt nog geen Postvak IN

Meld je aan bij Windows Live Hotmail voor een gratis Postvak IN dat kan worden aangepast en over veel opslagruimte en een goede beveiliging beschikt.

Opmerking: ook als je Hotmail niet gebruikt, kun je altijd naar je contactpersonenlijst gaan."

Hebben toevallig meer mensen dit probleem? Of weten mensen wat ik hier aan zou kunnen doen?

Groet.

Jeanette, 09-04-2009 12:59 #72
Ik heb voor zover geen problemen met lezen of andere dingen van windows live mail. Wel met het openen van het programma. Het komt meer dan regelmatig voor dat als ik het programma wil openen omdat ik in mijn messenger scherm zie dat er mail is, (ik open 'm dan door op op het mail icoontje te klikken of via de koppeling op m'n bureaublad) er niets opend. De enige mogelijk is dan, om via taakbeheer het proces wlmail.exe te beeindigen. Deze staat er dan op dat moment ook 2x in( of vaker, ligt eraan hoevaak er getracht is te openen). De grootste beeindigen, dan gaan ze allemaal weg, en kan ik windows live mail op eerdergenoemde manier openen. Pc is 3 dagen geleden opnieuw geinstalleerd, probleem was er voor die tijd, en nu ook weer. Ik heb geen idee waar ik het moet zoeken…

Sambino, 02-04-2009 22:46 #71
Hey Bernd, ik neem aan dat je bedoelt dat je een formulier hebt ingevuld en nog wacht op antwoord? Ik heb zelf een formulier ingevuld op 26 maart en kreeg pas antwoord op 1 april. Er werd aangegeven dat het nogal druk is bij Microsoft en vandaar dat het wat langer duurt dan normaal. Ik raad je aan om geduldig te zijn en te wachten op antwoord. Ps. Ik neem aan dat je gewoon bij accountservices NL een formulier hebt ingevuld.

En Bernardine, wat je beschrijft kan aan veel dingen liggen. Ten eerste kan het je internetverbinding zelf zijn waardoor het langer duurt om contact te maken met een site. Ook kan het aan je Norton firewall liggen. Het zou ook kunnen dat het aan je browser ligt. Wat ik je aanraad is om even een andere browser te proberen. Ik neem aan dat je nu internet explorer gebruikt. Je kunt Mozilla gebruiken en die kan je hier gratis downloaden: http://www.mozilla.com/en-US/firefox/firefox.html of je gebruikt de nieuwe browser van google die ook snel is. Die kun je hier ook gratis downloaden: http://www.google.com/chrome
Weet trouwens niet of het verboden is om links te plaatsen, zo ja: sorry.
Er zijn inderdaad gratis alternatieven voor een virusscanner. Zelf ben ik geen voorstander van Norton of wat dan ook. Heb zelf NOD32 lopen en die is redelijk licht waardoor je pc niet zo sloom wordt. Daar had ik met norton wel last.?200 vind ik dan ook heel duur voor een virusscanner die reactief optreedt en als er een virus op je pc zit kan hij die meestal niet verwijderen. Hier heb ik ook last van met NOD32 die toch hoog wordt aangeschreven.
Wat ik je aanraad is niet zomaar bestanden downloaden zonder er zeker van te zijn dat het van een veilige bron komt. Hierdoor bespaar jezelf veel moeite mee om virussen te verwijderen. Ikzelf zou Norton hebben gedeïnstalleerd en deze 2 programma's installeren:
http://www.malwarebytes.org/
http://www.safer-networking.org/nl/spybotsd/index.html
Deze zijn beide gratis en heel effectief. Wat je kunt doen is beide installeren en om de paar weken een scan uitvoeren om gevaarlijke bestanden te verwijderen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Bernardine van Schaik, 02-04-2009 18:44 #70
Hallo lieve mensen.Ik een vrouw van 66 jaar.Ben ontzettend blij dat ik inmiddels kan computeren.Maar hoe komt het, dat ik niet meteen naar mijn postvak kan, om mijn mailtjes te kunnen lezen?Maanden geleden, en in 2008 ging het feilloos, en perfekt.Maar nu moet het uren, en uren lang dat zandlopertje vol zijn.En dan nog kan ik mijn mailtjes niet lezen.Ik ben nog een leek met de pc, maar zou nog heel veel hierover willen gaan leren.Kunnen jullie mij hiermee helpen, wat ik moet doen?En ik betaal aan de anti virus scan van ""NORTON"" meer dan 200 euro per jaar is er ook een gratis anti virus scanner?Want mook voor mij is 200euro heel veel geld.Ik heb maar een A.O.W.uitkering.Alvast dank voor het lezen.Vriendelijke Groet van uit Brabant, Diny

Bernd, 02-04-2009 03:56 #69
Zit al 7 dagen te wachten live support abuse hotmaill van alles geprobeerd
tot op heden geen kans mijn email te gebruiken
zelfs alternatief email rest bied geen uitkomst
ook verbinden van live id van 2 hotmail profielen niks werkt

wat is het probleem nu

Lieve, 28-03-2009 19:18 #68
Hey, ik zit net met hetzelfde probleem. Sinds 25 maart 2009 kan ik helemaal niet meer in mijn hotmail. Hij geeft ook aan dat mijn paswoord verkeerd is, terwijl dit al jaren hetzelfde is. Gisterenochtend heb ik een mailtje gestuurd voor hulp, maar tot nu toe nog geen reactie gehad. Ik hoop dat dit snel opgelost wordt want binnenkort vertrek ik op reis naar het buitenland voor een tijd en al heb mijn email wel nodig.

Mariël, 28-03-2009 15:43 #67
Hoi, ik heb sinds 24 maart 2009 het probleem dat ik niet meer mijn hotmail in kan. Hij geeft aan dat mijn wachtwoord onjuist is. Ik heb sindsdien 4 webformulieren ingevuld, donderdag krijg ik hier reactie op : ze zouden mijn problemen zo snel mogelijk behandelen maar ik moest niet zo vaak een wegformulier invullen. Ik heb sindsdien niks meer gehoord. Is bij één van jullie het probleem al opgelost? Ik hoop dat ik mijn mail behoud!

Sambino, 26-03-2009 20:29 #66
Heel erg bedankt Jennifer voor je oplossing. Ik heb een mail gestuurd naar Live en hopelijk krijg ik zsm antwoord terug. Het is niet noodzakelijk om een nieuw account aan te maken, ik heb dit zonder een account gedaan. Zou geweldig zijn als ik hem terug zou krijgen! :-)

Jennifer, 25-03-2009 23:31 #65
Ok ik heb het terug gevonden. Je moet dus een nieuw live/hotmail of zoiets aanmaken. Maak die account aan. Dan ga je naar Help Central. (omdat je vorige account geblokkeerd is)-wat rechts onderaan staat-. Dan kies je Windows Live ID and Account.
-->Why can't I Sign in? --> Get more help (rechtsonderaan) --> Klik op Get Support -->Type probleem
En de rest is all up to you.

Jennifer, 25-03-2009 23:12 #64
Ik heb n beetje opgezocht op het internet en ben uiteindelijk bij Windows Live ID Support geraakt. Die hebben mij dan verder geholpen. Je krijgt binnen de 72h n antwoord. En dan moet je al die vragen beantwoorden om te verifiëren dat jij de houder bent van die account.
Groetjes

Paulette Groenewold, 22-03-2009 15:14 #63
Ik kan vanaf het begin dat ik de nieuwe Windows Live heb geen nieuwe mappen meer aanmaken? Is er iets veranderd in de wijze waarop je die moest doen of functioneert er iets niet goed bij mij of doe ik gewoon iets fout?
H.gr. Paulette

Evi, 20-03-2009 11:34 #62
Hallo iedereen,

Ik heb hetzelfde probleem! Mijn wachtwoord klopte gisterenavond rond 22u opeens niet meer, terwijl ik mij enkele uren ervoor probleemloos had aangemeld! Ik weet helaas ook het antwoord niet meer op mijn geheime vraag, ik krijg mijn vraag ook in het chinees of gewoon bolletjes! Kan iemand mij helpen aub? En kan ik nergens contact opnemen met hotmail?

Harry Eichelsheim, 15-03-2009 10:36 #61
Ik wil met mijn huidige mail adres mijn mail via outlook ontvangen. Kan dat? Wat zijn dat de gegevens voor de inkomende en uitgaande server, zodat ik via outlook dit account kan toevoegen.

Jennifer, 13-03-2009 00:13 #60
Hey,
heb sinds een 5tal dagen hetzelfde probleem. Ik kan langs geen kanten niet meer op mijn hotmail-account, niet op het werk noch thuis. Probeerde enkele malen het wachtwoord in te typen dat al jaren hetzelfde is en komt er een foutmelding op. Dat t wachtwoord incorrect is. Via mijn geheime vraag ( waarvan ik het antwoord niet meer wist) kom ik ook niet veel verder. Staan wel een paar belangrijke mail op, dus is niet echt n leuke situatie.
Als er iemand raad heeft of een oplossing. Tell me
Groetjes Jennifer

Jeroen, 09-03-2009 19:41 #59
Ik heb sinds vandaag hetzelfde als jij hebt. Snap er niks van. Kan niet meer in mijn inbox en msn. Weet iemand raad?

Muriel, 02-03-2009 19:27 #58
Ik heb probleem met openen van Live Hotmail. Volgens mij komt het door de reclame's die rechts in beeld moeten komen. Dat downloaden duurt zo lang. Wie heeft tips hoe ik dit kan verhelpen?

BEdankt,
Muriel

Lisha, 01-03-2009 00:18 #57
Ik heb hier hetzelfde probleem als stijn, er komt te staan dat mijn Windows live ID niet bestaat of onjuist is. of dat mijn wachtwoord fout is. Maar hij deed het altijd nog, want hij stond op automatisch aanmelden. Nu heb ik geprobeert met mijn geheime vraag maar die blijkt fout te zijn en een alternatief emailaderes heb ik niet:S. Weet iemand hoelang zo'n blokking duurd of wat ik hieraan moet doen!?

Mendy, 13-02-2009 16:14 #56
Ik kan mijn hotmail/ live niet op mijn pc openen, krijg de volgende melding: U heeft JavaScript nodig voor Windows Live ID. Deze webbrowser ondersteunt JavaScript niet of er worden scripts geblokkeerd.

Zie de online Help van uw browser om te achterhalen of de browser JavaScript ondersteunt of om scripts toe te staan.
Kan iemand mij helpen hoe ik dit kan oplossen, ben niet zo goed met de pc :-;

Sambino, 12-02-2009 21:24 #55
Nee helaas Lenie. Je zou contact kunnen zoeken met microsoft, maar mij is dat niet gelukt. Ik heb dan ook nog geen oplossing ervoor en ben mijn mail definitief kwijt, denk ik. Ik heb een nieuwe account aangemaakt(niet meer bij hotmail/live). Hele rare situatie en ben dus ook al mijn belangrijke mails kwijt.

Lenie, 12-02-2009 12:23 #54
Ook ik heb de kreet te pakken van LIVE-ID. Er staan belangrijke mails op mijn hotmail. En wat ik ook probeer niets lukt. Ik ben nu ook mijn chello mailbox kwijt? Is er dan echt niemand die kan helpen? Ik lees alleen maar klachten maar geen oplossingen.

Marc, 31-01-2009 03:01 #53
Bij mij hetzelfde geval als een heel aantal berichten hieronder. Kan niet meer aanmeldne op messenger en ook niet meer op hotmail. Wachtwoord kan ik niet veranderen omdat ik de geheime vraag niet kan beantwoorden en altrenatieve email werkt ook niet. Heeft er al iemand een idee?

Angelique, 25-01-2009 11:28 #52
Ook bij mij werkt het wachtwoord ineens niet meer. Ik kom dus mijn mailbox niet meer in. Proberen te resetten gaat ook niet, want info wordt naar mijn mailadres gestuurd dat ik dus niet meer kan openen. Wie weet hoe nu verder? Voor een reactie heb ik nu een ander mailadres ingevuld, dus als iemand iets weet, dan heel graag!

Michelle, 18-01-2009 23:13 #51
Zelfde problemen hier. Hotmail beweerd dat mijn live ID niet bestaat of mijn wachtwoord onjuist is. Ik krijg mijn geheime vraag ook in het chinees… Er stonden hele waardevolle mails in mijn inbox, ben ik die nou echt allemaal kwijt? Is er iemand die later toch op zijn e-mail kon ofzo?

Sambino, 06-01-2009 20:25 #50
Ik vind het wel toevallig dat meer mensen dezelfde foutmelding krijgen. Misschien een fout bij hotmail zelf? Ik hoop het wel. Als het bij iemand is opgelost, kun je het dan hier melden aub.

Danielle, 05-01-2009 21:50 #49
Ik heb sinds vandaag de foutmelding 80048831 weet niet wat ik moet doen hij doet helemaal niks meer men msn… heb nu al geprobeerd om men wachtwoord te achterhalen maar ja weet het antwoord op men geheime vraag niet meer. Wie weet hoe ik met iemand van msn in contact kan komen zodat ze me kunnen helpen?

Stijn, 05-01-2009 15:30 #48
Ik kan mijn hotmail adres niet meer binnen omdat ik te vaak een verkeerd wachtwoord heb ingevuld. Het antwoord op mijn geheime vraag weet ik niet meer en een alternatief emailadres heb ik niet opgegeven. Op mijn eigen computer staat automatisch aanmelden op msn nog geactiveerd maar ik kan er dus niet meer in omdat mijn account tijdelijk onbeschikbaar is. Hoe lang duurt een blokkage van je emailadres, 12u, 24u, 48u, …? Is er nog een andere manier hoe ik mijn hotmailadres binnenkan?

Sambino, 03-01-2009 12:04 #47
Zelfde probleem. Gisteren kreeg ik een melding dat ik mijn hotmail adres om moest zetten naar een live ID. Ik eigenwijs en heb dit niet gedaan. Sinds vanochtend is het onmogelijk om in mijn hotmailadres te komen. Hij zegt steeds dat mijn email of wachtwoord onjuist is. Lijkt net alsof iemand mijn wachtwoord heeft veranderd. Wat niet het geval is. Er zijn ook geen contactgegevens van hotmail, dus heel lastig allemaal.

Wies Krol, 01-01-2009 23:15 #46
Heb mijn hotmail adres verloren door tevaak het verkeerde wachtwoord in te typen.

Ben nu bij live hotmail.

Maar mijn mappen in hotmail en adressen ben ik kwijt zijn die nog te verkrijgen?
wies

Nelleke, 29-12-2008 14:05 #45
Waarom kan ik de Word-bijlagen in mijn ontvangen hotmail-berichten niet meer openen? Mijn systeem probeert deze te openen in ACDSee, waar vervolgens natuurlijk niets te zien is. Ook 'opslaan als' of 'kopieren' lukt niet. Weet iemand raad? Ik kan pdf ontvangen, xl-bestanden, foto's, etc., maar Word documenten dus niet.

J. den Brinker, 28-12-2008 17:15 #44
Ik vind het knap waardeloos de roosters van e zaak zijn niet meer terug te vinden in hotmail live hiervoor kon ik ze gewoon openen nu worden ze niet eens als bijlage aangegeven en kan ik er niets meer ze zijn van exel maar nergens in mail staat die bijlagen

L. R. van der Smissen, 24-12-2008 18:33 #43
Hy!
Hoe kan ik bij mijn Windows live Postvak In komen, als ik mijn wachtwoord nie ken?

Thevissen Andre, 15-12-2008 14:49 #42
Hoe komt het dat ik mijn e-mail bijlage niet kan openen in hotmail?

Paula, 12-12-2008 10:46 #41
Ik wil graag mijn nieuwe e-mail in outlook laten komen, echter mijn outlook vraagt om een inkomende en uitgaand serveradres. Wat is dit? of waar kan ik deze vinden?

Esther, 06-12-2008 19:48 #40
Ik heb van de week mijn wachtwoord verandert, maar ben deze weer vergeten. Om erachter te komen wat m'n wachtwoord is moest ik een geheim antwoord op een vraag invullen, maar die wist ik ook niet meer. Het alternatieve emailadres is waarschijnlijk mijn eigen emailadres want mijn vader en moeder hebben geen mail ontvangen. Mijn account is tijdelijk, door het proberen van mogelijke wachtwoorden, geblokkeerd. Wat nu? Ik zit in de problemen.

Munrielle, 05-12-2008 12:20 #39
Waar moet ik gaan om een nieuwe acoutn maken voor @live.nl
:-(

Tamara, 04-12-2008 21:24 #38
Mensen ik heb precies dezelfde problemen. Kon mijn hotmail niet meer inkomen door foutmelding 80048831, ben ik met mijn andere 2de mail gaan inloggen om ze samen te koppelen zodat ik de link voor wachtwoord wijzigen door zou kunnen laten sturen naar de 2de mail, kan ik daar als resultaat ook niet meer inkomen… :-(

Iemand oplossing? kan nergens contact gegevens van hotmail vinden word alleen steeds doorgelinkt naar die irritante windows live help.

Nvkeulen, 18-11-2008 20:45 #37
Hallo, Ik kan mijn hotmail niet meer in, als ik inlog met wachtwoord krijg ik een scherm van Live dat geeft aan: Accountgegevens Opgeven als ik dan nog eens wachtwoord invoer, blijft hij staan op Accountgegevens Opgeven. Kent iemand dit ook? Kan al paar dagen dus geen mail meer lezen!

Melissa, 17-11-2008 16:55 #36
Ik heb precies hetzelfde probleem als bert en nathalie! Heel irritant! weet iemand wat hieraan te doen is?

Bert, 16-11-2008 09:07 #35
Hey Natalie,
ik heb hetzelfde probleem weet iemand hoe dit te verhelpen?

Natalie, 12-11-2008 18:24 #34
Hallo kan iemand mij vertellen hoe ik mijn mails kan opendoen.Met die nieuwe versie van windows live krijg ik mijn mails niet mer geopend in mijn postvak in.alvast bedankt.ps er staat telkens op fout op pagina van onder javascript:-)

Theo, 12-11-2008 15:40 #33
@ Sjouk bedankt, ik heb een klacht naar hotmail gestuurd. Een 2e klacht die ik heb is dat als je een ontvangen mail met bijlages naar iemand anders wilt doorsturen dan kan dat, maar je krijgt niet de kans om er zelf nog een stukje tekst bij te schrijven want je hele scherm wordt in beslag genomen door alle namen van bijlages en naar beneden scrollen is onmogelijk. Ik heb nog wel een tip (= geen oplossing maar een lapmiddel) voor mensen die hun mappen willen raadplegen.
Ga naar www.logonhelp.org tik daar www.hotmail.com in. Nu kun je inloggen met je eigen e-mailadres. Je postvak in ziet er wel anders uit dan je gewend bent, maar helemaal onderaan, onder je postvak in, staan nu je mappen. Eventueel kun je belangrijke mails uit die mappen verplaatsen naar je postvak in. Nogmaals het is geen echte oplossing, maar even beter dan niks. Ondertussen ben ik benieuwd of hotmail mijn klacht gaat oplossen en beantwoorden…

Sjouk, 12-11-2008 12:29 #32
@ Theo,
Ik heb een link voor je naar een furmulier waar je een klacht heen kunt sturen. Ik was ook al op zoek naar een manier om met de mensen van hotmail in contact te komen.
https://support.live.com/eform.aspx?productKey=wlid&ct=eformts

Theo, 11-11-2008 14:00 #31
Ook ik vind het nieuwe hotmail waardeloos. Dat ze het af en toe veranderen vind ik best maar ook ik kan niet meer bij mijn mappen komen. Daar baal ik enorm van. Ongewenst, verzonden, verwijderd, persoonlijke mappen, alles is onbereikbaar. Weet iemand hoe je een klacht kunt sturen?

Hanny Janssen, 06-11-2008 21:23 #30
Sinds 2 dagen is het niet meer mogelijk om in de mappen: ongewenst, concepten, verzonden, verwijderd en in de door mezelf aangemaakte mappen te kijken. Dit rijtje staat er wel met het openen van de hotmailpagina en springt dan meteen weer weg.

Burema, 03-11-2008 20:35 #29
Ik heb precies hetzelfde probleem als ik wil inloggen in mijn account zegt die dat ik niet meer besta weet iemand misschien hoe dat opeens komt en dan nog wel bij zoveel mensen

P. Baker, 30-10-2008 06:24 #28
Ook ik heb het probleem van Bert Meertens, ik zou graag een adres of telefoon nr. hebben oom een oplossing te zoeken. gegroet N Baker

Bert Meertens, 27-10-2008 10:16 #27
Zojuist een bericht gestuurd maar met vermelding van mijn hotmail e-mail adres.
Niet zo slim want die kan ik dus met geen mogelijkheid openen. Inmiddels heb ik op het internet gelezen dat er meerdere mensen zijn met vergelijkbare problemen. Het heeft te maken met de upgrade die Microsoft aan het doorvoeren is voor hotmail. Leuk die upgrades…

Bert Meertens, 27-10-2008 10:06 #26
Sinds een paar dagen kan ik niet meer mijn hotmail openen. Ik krijg een foutbericht 80048821 dat mijn Windows Live ID niet bestaat. Ook wordt mij gevraagd om mijn wachtwoord opnieuw in te vullen. Als ik dat doe krijg ik het bericht dat mijn wachtwoord niet klopt. Wachtwoord veranderen kan ook niet want de benodigde info wordt gestuurd naar mijn hotmail e-mail adres en die kan ik dus niet openen… Een hulpwebsite van Hotmail is ook al dagen niet bereikbaar. Dus probeer ik het op deze manier. Ik kan wel een nieuw @live adres gaan maken maar dan ben ik mijn adresboek en mijn berichten kwijt. Alvast bedankt voor de hulp.

Marja Kleijn, 25-10-2008 11:33 #25
Ik kan geen mails verzenden met een bijlage. Hoe kan dat?
Graag antwoord. Deze vraag heb ik vorige week ook al geplaatst.
Marja

Sarah, 19-10-2008 14:34 #24
Ik kan mijn zoontjes email niet meer openen, het rare is dat hij zelfs fout aangeeft bij het antwoord op de geheime vraag. Hoe kunnen wij nu in zijn account op de site van hotmail wordt niet gereageerd op mails lees ik telkens weer op helpforums wat nu?

Katy, 18-10-2008 15:27 #23
Ik kan me sinds gisteren niet meer bij Hotmail aanmelden. Na het invoeren van mijn wachtwoord (die ik al meer dan 10 jaar heb) krijg ik de melding dat ik het juiste emailadres en/of wachtwoord moet opgeven. Ik heb alles geprobeerd, maar ik kan nog steeds niet inloggen. Weet iemand een oplossing?

Arnold, 28-09-2008 17:10 #22
Heb Windows Live ingesteld, maar als ik emails open zie ik volgende staan: beantwoorden, allen beantwoorden en doorsturen. Hoe kan ik gewoon de emails lezen?

Bram, 25-09-2008 19:23 #21
Is er een mogelijkheid om Windows Live Mail elke keer bij het opstarten ervan een wachtwoord te laten vragen? Nu geeft hij namelijk direct de mails weer, wat ik niet erg aangenaam vind. Alvast bedankt. Reactie infoteur, 30-09-2008
Ja, dit is mogelijk.

Als je hotmail automatisch inlogt, moet je even afmelden (dit staat rechtsboven in je hotmail). Vervolgens ga je naar www.hotmail.com. Daar kies je tijden het inloggen; "altijd naar bijden vragen".

Let op: als je via je msn messenger naar je inbox gaat, hoef je nooit in te loggen.

Hoop dat je hiermee verder komt.

Ireen, 27-08-2008 14:54 #20
Hallo, Ik kan mijn hotmail niet meer in, als ik inlog met wachtwoord krijg ik een scherm van Live dat geeft aan: Accountgegevens Opgeven als ik dan nog eens wachtwoord invoer, blijft hij staan op Accountgegevens Opgeven. Heeft iemand zelfde soort problemen en wat kan ik er aan doen?

Liendadezutter, 24-08-2008 20:11 #19
Hoe kan ik mijn wachtwoord vinden voor live mail aub

Koos Dijkgraaf, 22-08-2008 11:25 #18
Ik wil graaf mijn oude gedeelde profiel wijzigen. Hier klopt echt niets meer van! Zodra ik "Uw gedeelde profiel bewerken" inklik verschijnt er na lange tijd wachten"De webpagina kan niet worden weergegeven " Deze pagina krijg ik ook als ik "Contact met ons opnemen" inklik. WAT KAN IK DOEN? Reactie infoteur, 22-08-2008
Het enige wat je kan doen is afwachten. Hoogstwaarschijnlijk zit er een foutje in Hotmail, welke wel weer wordt opgelost. De foutmelding dat de pagina niet kan worden weergeven is alleen op te lossen door de webhost, omdat er technisch niet iets zou kloppen. Afwachten dus…

Marian Stanneveld, 19-08-2008 21:22 #17
Onze zoon heeft een belangrijke bericht weggegooit begin maart. Deze bericht is vooral in het belang van de politie. Kunnen wij dit ook nog terug halen van hotmail dat daar de gegevens nog zijn. Dit is gebeurd op 3 maart. Reactie infoteur, 21-08-2008
Het is niet mogelijk verwijderde berichten terug te halen, tenzij je dit binnen 24 uur doet. De prullenbak wordt elke 24 uur geleegd, en de berichten hierin worden definitief verwijderd.

Veel succes.

Ramajm, 21-07-2008 11:50 #16
Probllem zelf opgelost. Ik gebruikte Firefox browser om een account te maken. Dit kan niet, wel met Internet Explorer 7.

Ramjam, 17-07-2008 18:56 #15
Ik kan geen Hotmail account maken met http://account.live.com. Ik probeer al 3 dagen maar krijg steeds een melding "We proberen een tijdelijk probleem met onze aanmeldservice op te lossen.
Probeer het opnieuw.

Error code: 1"
Gegoogled met deze medeling maar geen resultaat van Windows, wat is hier aan de hand?

Ferket, 09-07-2008 11:43 #14
Hallo ik kan geen foto"s meer doorsturen via de e-mail van hotmail?

Groeten

Inasleurink, 04-06-2008 21:27 #13
Ik kan vandaag geen enkele e-mail meer openen als ik die aan klik op live.nl!. Er verschijnt dan een bericht: er is een probleem op getreden bij het openen van het bericht. Probeer het later nog een keer.

Taeke, 21-05-2008 21:33 #12
Ik heb een probleempje met een contactpersoon ze is niet meer bij mij online terwijl we elkaar niet geblokkeerd of verwijdert hebben hoe kan dit?

Jan, 28-04-2008 20:42 #11
Na het wijzigen van mijn wachtwoord, kan ik niet meer in mijn e-mail. Daarna heb ik geprobeerd (vele malen) om via mijn geheime antwoord toch in mijn hotmail te komen maar zonder succes. Het is voor mij heel belangrijk aangezien al mijn e-mail adressen en zakelijke gegevens in mijn hotmail staan. Wie kan mij helpen er is nergens een e-mail adres van hotmail te vinden. svp reactie zenden aan dit adres aangezien ik ook niet in mijn hotmail kan

Corina, 25-04-2008 15:31 #10
Hoi ik kom in meer in mijn hotmail account alle mogelijke wachtwoorden geprobeerd maar krijg steeds een pagina die laad maar niets aangeeft. Heb ook meerdere keren mijn wachtwoord veranderd mede daardoor zie ik door de bomen het bos niet meer. Help aub er staan belangrijke dingen in mijn mailbox hoe kan ik mijn hotmail adres dan toch weer aan de praat krijgen? Bvd Corina

aub mail naar dit adres sturen daar mijn hotmail niets doet

Marianne, 26-03-2008 08:36 #9
Ik kom niet meer in mijn hotmailaccount, er staat ook steeds een slotje rechts onderaan de balk, hoe krijg ik dat weg?

Mervos, 24-03-2008 08:42 #8
Mijn msn gaat niet open

Rattjolh, 26-02-2008 20:35 #7
Ik kan niet op mijn mail van Windows Live Hotmail. Maar internet doet het wel gewoon en andere sites ook. Alleen mijn mail niet. Kan ik daar wat aan doen? zoja wat? Reactie infoteur, 26-02-2008
Hallo,

Windows Live Hotmail doet overal raar. Ook ik kan niet op mijn Hotmail. Dit ligt dus niet aan jouw computer of internet, maar aan Microsoft. Het zal waarschijnlijk snel worden opgelost.
Don't worry.

Raymond, 20-02-2008 13:06 #6
De pagina om een e-mail aan te maken, http://account.live.com klopt niet want de pagina bestaat helemaal niet! Reactie infoteur, 20-02-2008
Http://account.live.com bestaat wel degelijk. Deze link is niet de directe link omdat deze te lang is. Als je naar http://account.live.com gaat word je automatisch doorgestuurd naar de pagina waarbij je de volgende genoemde stappen kunt ondernemen.

De Vries, 17-02-2008 19:37 #5
Een hacker heeft mijn mail verwijderd uit mijn hotmail :-(
Kan iemand mij vertellen of ik alle mails weer terug kan halen en of ik er achter kan komen wie dat gedaan heeft? Reactie infoteur, 17-02-2008
Deze berichten zijn alleen terug te halen als zij nog in de prullenbak staan. Dat dit het geval is, is erg onwaarschijnlijk.
Er is jammer genoeg op geen andere mogelijkheid je e-mail berichten terug te krijgen en er is ook niet achter te komen wie dit heeft gedaan.
Het enige wat je kan doen is een nieuw wachtwoord of een heel nieuw e-mail adres aanmaken en deze beter beveiligen. Veel succes.

Carin Stomp, 28-01-2008 11:14 #4
Hoe kan ik contactpersonen toevoegen? Alvast hartelijk dank voor een reaktie. Reactie infoteur, 28-01-2008
In Hotmail zelf kun je een contactpersoon toevoegen door een E-mail naar diegene te sturen en vervolgens te klikken op 'Contactpersoon opslaan' of door op de tab 'Contactpersonen' te klikken en vervolgens op 'Nieuw'.

Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb.

Lordofdane, 11-12-2007 13:16 #3
Heerlijk programma, dat Livemail, helemaal als al je mailtjes bouncen onder de noemer dat het om SPAM gaat en je zelfs je zus niet meer kunt mailen.
Ik heb al Mozilla en Sun Open Office, nu nog een fatsoenlijk Open Operating System en dan kan Mikkiezooi met hun niet werkende processoreisende prutzooi wat mij betreft het bekende bos in.
Wat een dramazooi.

Els Bakker, 07-11-2007 19:50 #2
Help, ik ben het grootste gedeelte van mijn contact adressen kwijt geraakt. Het is al eerder gebeurt dat er adressen waren verdwenen. d.m.v opnieuw aanmelden/soms de andere dag waren ze weer terug. Nu al twee weken foetsie. Kan niet via Hotmail contact vragen, functioneert niet.

Mhm Notenboom, 18-10-2007 11:17 #1
Help Help. Ik krijg steeds bericht van Hotmail dat ik me moet verifieren. Ga ik naar de website dan krijg ik gelijk mijn account en geen verificatiebalk. Ik kan me dus niet verifieren! Ik kan wel mail ontvangen maar niet sturen.
Ik heb geen adres voor klantencontact of klacht met Hotmail. Nu probeer ik dit maar. Graag Hulp!

Infoteur: Grotefrits
Rubriek: Pc en Internet
Subrubriek: Communicatie
Reacties: 278
Schrijf mee!