InfoNu.nl > Pc en Internet > Diversen > Online invullen van prijsvragen

Online invullen van prijsvragen

Online invullen van prijsvragen Veel mensen willen nu eenmaal geld verdienen zonder er veel voor te hoeven doen. Prijsvragen invullen is voor deze mensen dé manier! Een aantal websites zetten alle lopende prijsvragen en antwoorden voor je in een overzicht. Zo kun je binnen een paar minuten alle online prijsvragen invullen zonder al te veel moeite te hoeven doen. Wil je prijzen dan kun je geld verdienen door deze door te verkopen. Prijsvragen, je vindt ze in tijdschriften, kranten en folders, en vooral natuurlijk op internet. Je kan hier aan mee doen er er leuke prijzen mee winnen. Maar hoe gaat dit voor jou winstgevend worden? Dat is simpel: de prijzen die je wint kun je via internet weer doorverkopen op websites als Marktplaats, Speurders of eBay.

Hoe ga je het beste te werk?

Je kan natuurlijk zelf gaan zoeken naar websites waar met enige regelmaat prijsvragen op verschijnen. Maar er zijn ook sites die hier volledig aan gewijd zijn. Als je in een zoekmachine het woord prijsvraag invult, dan krijg je vaak al meerdere hits van dit soort sites. Welke site jij het handigst vindt kun je dan zelf uitzoeken.

Op deze sites staat de prijsvragen vaak onder elkaar in een kolom. Vooraan staat de prijs vermeldt die je kunt winnen, vervolgens de website en indien het echt om een vraag gaat die je moet beantwoorden, dan staat meestal ook het antwoord als vermeldt. Deze sites worden iedere dag bijgewerkt, dus telkens vind je er de nieuwste prijsvragen. Op deze manier kun je systematisch alle sites langs gaan.

Deze websites steunen ook op de help van internetgebruikers zoals jij. Als je ergens een prijsvraag vindt die niet op de sites staan, zijn er vaak speciale rubrieken waar je deze aan kan melden. Vaak worden er onder de aanmelders door die site dan ook weer prijzen verloot. Dit is een mogelijkheid, maar je kan het natuurlijk ook voor jezelf houden zodat er minder deelnemers zijn en je zelf een grotere kans maakt op het winnen van de prijs!

Soorten prijsvragen

Er bestaan een aantal verschillende typen prijsvragen en verlotingen, de belangrijkste zijn:
  • Vraag beantwoorden
  • Schatting invullen
  • Mening geven
  • Slagzin maken
  • Aanmelden voor nieuwsbrief
  • Periodieke verlotingen

Vraag beantwoorden

Vaak zijn het vragen die beginnen met 'Wie speelt de hoofdrol in..' of 'Welke zangers zong....'. Het antwoord hierop is makkelijk te vinden via internet. Soms is de vraag wat lastiger en moet je wat verder zoeken.

Schatting invullen

Soms moet je een enquête invullen en is er aan het einde nog een vraag als 'Hoeveel procent van de deelnemers ......'. Er wordt dan een prijs gegeven aan de persoon die er het dichtste bij zat. Dit lijkt een blinde gok, maar sommige mensen laten hier een kansberekening op los waar je als leek nauwelijks tegen op kan.

Mening geven

Soms word je gevraagd in te vullen waarom jij een prijs zou moeten winnen of als er een cd verloot wordt, word je gevraagd om je mening te geven over een eerder album van die artiest. Bedenk hierbij een origineel antwoord!

Slagzin maken

Dit is echt het terrein van specialisten. Sommige mensen verdienen hun brood met het invullen van slagzinnen, en als leek ben je vrijwel kansloos. Wel zijn er sites te vinden die een vlugge cursus geven in hoe je dit het beste kunt invullen.

Aanmelden voor nieuwsbrief

Vrij vaak proberen sites abonnees te trekken voor een nieuwsbrief door het verloten van een prijs onder iedereen die zich inschrijft. Het is het proberen waard, mocht je geen interesse hebben in de nieuwsbrief, dan kan je het adres altijd nog blokkeren of naar je ongewenste mail loodsen.

Periodieke verlotingen

Er zijn sites waar je je alleen maar hoeft in te schrijven en dan ding je iedere maand of ieder kwartaal mee naar een leuke prijs.
Gerelateerde artikelen
Geld verdienen met prijsvragenGeld verdienen met prijsvragen is mogelijk, maar het is dan natuurlijk wel belangrijk dat je goed kijkt aan welke prijsv…
Prijs WK-pooltje en online gokken tot 454 euro belastingvrijPrijs WK-pooltje en online gokken tot 454 euro belastingvrijTijdens grote voetbaltoernooien wordt er flink gewed in ons land. Hele bedrijven richten zich op de uitslag en de werkne…
Winkansen kraslotenEén van de in Nederland legale gokspellen is de kraslot. Ze zijn te koop op alle verkooppunten van de Lotto en de Staats…
Pangram - alle letters van het alfabet in één zinPangram - alle letters van het alfabet in één zinHet is een kunst om een pangram te schrijven, om het hele alfabet in één zin te wurmen. Het is een letterpuzzel. Sommige…
Prijzen winnen via de radioMet regelmaat komen er prijsvragen voorbij via de radio ene vele doen er aan mee. Bij de ene zender betaald u om deel te…

Reageer op het artikel "Online invullen van prijsvragen"

Reactie

Bob Kuijer, 13-09-2008 10:29 #1
Dit lijkt me bij uitstek de manier om ons levensonderhoud wat te vermakkelijken

Infoteur: Dessal
Laatste update: 22-11-2013
Rubriek: Pc en Internet
Subrubriek: Diversen
Reacties: 1
Schrijf mee!