InfoNu.nl > Pc en Internet > Diversen > Bloemetje bestellen? Topbloemen.nl

Bloemetje bestellen? Topbloemen.nl

Bloemetje bestellen? Topbloemen.nl Als je een bloemetje wilt bestellen, dan ben je aan het juiste adres bij Topbloemen.nl. Je kunt veel verschillende boeketten bestellen. Lees hieronder meer over Topbloemen.

Bloemetje bestellen

Wat kun je bestellen bij Topbloemen.nl?

  • Boeketten
  • Geboorteboeketten
  • Rozen
  • Bloemstuk + wijn
  • Wijn/rosé
  • Fruitmanden
  • Rouwstukken
  • Kerstboeketten/kerststukken (rond kerstmis)
  • Valentijnsboeketten (rond valentijnsdag)

Bestellen, zelfde dag nog in huis

Als je bloemen vóór 13:00 uur besteld, is het de zelfde dag nog in huis (met uitzondering van zondag). In veel plaatsen in Nederland is het ook nog mogelijk om na 13:00 uur te bestellen om het de zelfde dag in huis te hebben. Indien je op de website besteld, zie je automatisch de eerst volgende bezorgdatum. De verzendkosten binnen Nederland is altijd 6,95. Voor het buitenland bedragen de verzendkosten 9,95. Fruitmanden en bloemen voor het buitenland kunnen niet dezelfde dag worden bezorgd, deze dien je uiterlijk een dag van tevoren te bestellen.

Spoedbestelling?

Wil je toch nog snel een boeketje laten bezorgen bij iemand? Kijk dan op de website of het nog mogelijk is, of bel de klantenservice 088-110 8000.

Bezorgtijd aangeven

Als je een bestelling plaatst is het mogelijk om bij het vakje 'opmerkingen' een bezorgtijd aan te geven. De bezorgdienst van de bloemist kan hier dan zo veel mogelijk rekening mee houden. Houd er wel rekening mee dat je een uiterlijke bezorgtijd invult. Er zijn bloemisten die geen eigen bezorgservice hebben, en maken gebruik van de bezorgdienst PostNL. Hou er daarom zo veel mogelijk rekening mee dat de bezorgtijd die je hebt aangegeven niet gegarandeerd zal zijn. Bij woningen is de bezorgtijden tussen 09:00 - 18:00 uur, en bij bedrijven tussen 09:00 - 17:00 uur.

Rouwarrangementen

Als je een rouwarrangement besteld op de website is het altijd gegarandeerd dat het voor een bepaalde tijd wordt geleverd.

Ontvanger niet thuis?

Als je ontvanger niet thuis blijkt te zijn, doet de bezorger een kaartje in de brievenbus. Hierop kan staan: het adres waar de bloemen zijn afgegeven, dat de bezorger een dag later weer langs komt óf dat er contact opgenomen kan worden met de uitvoerende bloemist.

Boeket bestellen voor iemand in het buitenland

Zoals al aangegeven staat bij het kopje 'Bestellen, zelfde dag nog in huis', is het niet mogelijk om voor dezelfde dag nog een boeket te laten leveren in het buitenland.

Betaalmethoden

  • Ideal
  • Mastercard
  • Visa
  • American Express
  • Paypal
  • Acceptgiro: + 1,50 (alleen voor particulieren)
  • Op rekening: + 1,95 (alleen voor bedrijven)
Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • Inleidingsfoto: Topbloemen
  • www.topbloemen.nl

Reageer op het artikel "Bloemetje bestellen? Topbloemen.nl"

Infoteur: Rozanne
Laatste update: 16-06-2015
Rubriek: Pc en Internet
Subrubriek: Diversen
Schrijf mee!