InfoNu.nl > Pc en Internet > Tutorials > Objectives Temple Run

Objectives Temple Run

Inmiddels is Temple Run één van de meest gedownloade app's voor smartphones. Het grote succes van Temple Run is dat het zo eenvoudig, maar toch erg uitdagend, te spelen is. Tijdens het spelen van Temple Run kun je objectives halen. Door de objectives te behalen, wordt het makkelijker om een hogere score te krijgen bij het spelen van Temple Run. Het doel van Temple Run is zolang mogelijk overleven. Je hebt namelijk een afgodsbeeldje uit een tempel gestolen en wordt daardoor achterna gezeten door een groep apen. Het spel begint op het moment dat je de tempel verlaat. Vervolgens vlucht je over tempelmuren, houten bruggen en rotspartijen om de apen voor te blijven. Terwijl je vlucht is het de bedoeling dat je zo veel mogelijk munten verzameld. Op deze manier zul je een hoge score kunnen behalen.

Highscore

Buiten het aantal meters dat je loopt en het aantal munten dat je verzameld, zijn objectives ook erg belangrijk om een hogere score te halen. Het aantal objectives dat je gehaald hebt, bepaald namelijk de multiplier waarmee de score van een run vermenigvuldigd wordt. De berekening van je highscore bij temple run is als volgt:
  • Score= Aantal behaalde objectives +10 x (aantal gelopen meters + 5x aantal behaalde munten + 600x aantal keer dat je 100 munten gehaald hebt)

Stel dat je bijvoorbeeld 10 objectives gehaald hebt, 2000 meter gelopen hebt en 350 munten hebt verzameld, dan is je score als volgt:
  • 20x (2000+1750+1800)=111000

Wanneer je echter 30 objectives gehaald hebt, een even lange afstand hebt gelopen en evenveel munten hebt verzameld, dan is je score als volgt:
  • 40x (2000+1750+1800)=222000
Als je meer objectives haalt, wordt het dus veel makkelijker om een hogere score te behalen.

De Objectives

Alle objectives die hieronder gaan over het behalen van punten, over het aantal meters gelopen of over het verzamelen van munten, dienen in één leven behaald te worden. In totaal zijn er 36 objectives te halen.
  • Novice Runner: Loop 500 meter
  • Pocket Change: Verzamel 100 munten
  • Adventurer: Haal 25.000 punten (De eerste 3 objectives zijn erg makkelijk te behalen, vaak haal je die al bij de eerste keer lopen.)
  • Sprinter: Loop 1.000 meter
  • Miser Run: Loop 500 meter zonder munten te verzamelen (In de eerste 500 meter zijn er vaak nog niet zoveel munten die je kan verzamelen. Om dit objective te halen, moet je vooral opletten bij de bochten.)
  • Piggy Bank: Verzamel 250 munten
  • Treasure Hunter: Behaal een score van 50.000 punten
  • Mega Bonus: Vul de Bonus meter 4 keer (Dit betekend dat je de balk aan de linkerkant 4 keer achter elkaar vult, zonder een fout te maken. Dit komt er op neer dat je 400 munten achter elkaar moet halen.)
  • Athlete: Loop 2.500 meter
  • Lump Sum: Verzamel 500 munten
  • Resurrection: Wordt levend nadat je af bent gegaan. (Dit kan door de wings te kopen. Vervolgens moet je 2 keer op het scherm klikken. Als je vervolgens af gaat, speel je deze objective vrij)
  • Basic Powers: Koop alle Powerups tot Level 1.
  • High Roller: Behaal 100.000 punten
  • Payday: Verzamel 750 munten
  • Head Start: Gebruik de Head Start (Deze kun je in de store kopen en aan het begin van je run gebruiken.)
  • Steady Feet: Ren 2500 meter zonder een fout te maken
  • Allergic to Gold: Ren 1.000 meter zonder munten te verzamelen (Deze kan erg lastig zijn om te behalen. Richt je er niet in het begin te veel op. Als je naar verloop van tijd beter wordt, kan je dit objective makkelijk halen als je een aantal keer alleen voor dit objective loopt.)
  • 5K Runner: Ren 5.000 meter
  • No Trip Runner:
  • 1/4 Million Club: Behaal 250.000 punten
  • Double Resurrection: Gebruik 2 keer je wings zonder af te gaan (Je moet eerst 2 wings kopen in de store. Vervolgens gebruik je de eerste keer je wings en ga je af. Door daarna 1000 meter te lopen of 100 munten te verzamelen is het mogelijk om je wings nog een keer te gebruiken. Deze activeer je en wanneer je nu afgaat, heb je het objective gehaald.)
  • Money Bags: Verzamel 1.000 munten
  • 1/2 Million Club: Behaal 500.000 punten
  • Super Powers: Koop alle Powerups tot level 5
  • Dynamic Duo: Koop nog een extra karakter
  • Million Club: Behaal 1.000.000 punten
  • Money Bin: Verzamel 2.500 munten
  • Fantastic Four: Koop 3 karakters
  • Interior Decorator: Koop de 3 wallpapers uit de store
  • Sexy Six: Koop alle 5 de karakters
  • 10K Runner: Ren 10.000 meter
  • Fort Knox: Verzamel 5.000 munten
  • 2.5 Million Club: Behaal een score van 2,5000,000 punten
  • 5 Million Club: Behaal een score van 5.000.000 punten
  • The Spartan: Haal 1.000.000 punten, zonder dat je gebruik maakt van Powerups
  • 10 Million Club: Behaal 10.000.000 punten
© 2012 - 2019 Nightliner, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Dublin: bezienswaardigheden, uitgaan, overnachten en reizenDublin: bezienswaardigheden, uitgaan, overnachten en reizenDublin is de hoofdstad en tevens de grootste stad van Ierland. Dublin is een bekende en populaire bestemming voor toeris…
Korokke – De Japanse kroketKorokke is een heel populaire snack in Japan. Het is de Japanse kroket, vergelijkbaar met wat ze in Frankrijk de “croque…
Architecturale highlights in DublinVoordat je Dublin gaat bezoeken, is het handig om een beetje een idee te hebben van hoe de stad in elkaar zit. Wat je ab…
Het leven van Chris CornellHij werd bekend om zijn stembereik dat vier octaven omvatte en de unieke klank ervan. Gedurende zijn leven werkte hij sa…
Bronnen en referenties
  • De App Temple run

Reageer op het artikel "Objectives Temple Run"

Infoteur: Nightliner
Gepubliceerd: 18-06-2012
Rubriek: Pc en Internet
Subrubriek: Tutorials
Schrijf mee!