InfoNu.nl > Pc en Internet > Download > Gratis live voetbal kijken op je pc

Gratis live voetbal kijken op je pc

Wil je gratis live voetbal of andere sporten bekijken op je pc? Dat kan! Je kunt gratis alle wedstrijden volgen uit de Nederlandse en buitenlandse competities.

Wat heb je nodig?

Om gratis naar live voetbal te kijken moet je eerst een programma downloaden. Dit is volledig gratis en het heet sopcast. Dit programma is hier te downloaden. Klik op het groene blok waarin staat: 'gratis downloaden'. Klik vervolgens op uitvoeren en installeer het programma. Dit is in principe alles wat je nodig hebt.

Programma geïnstalleerd

Als het je gelukt is het programma te installeren ga je naar de volgende website. Het kan gebeuren dat er nu een nieuwe pagina met reclame opent. Je kunt deze gewoon wegklikken. Als je op de site bent zie je vervolgens links boven in de witte balk 'broadcasts' staan. Als je hierop klikt zie je alle verschillende sporten die je gratis kunt bekijken. Als je bijvoorbeeld op 'Football' klikt zie je alle voetbalwedstrijden die op die dag gespeeld worden. Klik op de wedstrijd die je wilt zien en je zult een aantal streams aantreffen. Aan de rechterkant van sommige streams staat sopcast. Als je deze stream aanklikt opent het sopcast programma zich automatisch en zal de uitzending beginnen.

Er staat geen sopcast stream bij

Mocht er geen goede sopcast stream bij staan dan scroll je naar onder en kijk je bij de comments of iemand er nog een goede link heeft bij gezet. Soms geven ze je ook een nummer wat je kunt intoetsen in het sopcast programma om toch de goede stream te krijgen. In de meeste gevallen staan er ook andere streams bij, zoals Veetle, Megom en Ustream. Deze zijn echter van mindere kwaliteit en vaak moet je ook nog iets downloaden om deze te laten werken.

Welke stream moet ik pakken?

Je wilt natuurlijk ook genieten van het heerlijke Nederlandse commentaar. Kijk daarom eerst of er een stream beschikbaar is waar 'Dutch' achter staat. Achter de meeste streamen staat namelijk de taal waarin er verslag wordt gedaan. Als er geen Dutch staat kun je ze allemaal proberen tot je misschien toch de Nederlandse zender vindt. Als ook dit niet werkt kun je het best de stream met het hoogste percentage gebruiken, want deze werkt het beste.

Wat kun je allemaal bekijken

Op deze site kun je natuurlijk alle voetbalcompeties kijken zoals Engeland, Duitsland, Italie, Nederland en Spanje. Ook kun je tennistoernooien, basketbal en zelfs ijshockey live zien op je computer.

Een aantal andere handige dingen aan deze site zijn dat er tussenstanden staan van alle wedstrijden en dat je de stand in alle competities eenvoudig kan zien. Dus waarom zou je betalen als je ook gewoon op je pc gratis naar voetbal kunt kijken?
© 2012 - 2019 Psveindhoven, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Gratis films kijken + Online TV kijken (Sopcast uitleg)De laatste jaren kijken steeds meer mensen televisie via het internet. Gratis online tv kijken kan gedaan worden met div…
Live voetbal en meer sporten gratis op je pc kijken!Live voetbal en meer sporten gratis op je pc kijken!Tegenwoordig worden er geen volledige voetbalwedstrijden op televisie uitgezonden. We moeten het maar doen met een samen…

Reageer op het artikel "Gratis live voetbal kijken op je pc"

Reactie

Henk, 27-08-2015 20:55 #1
Waarom moet ik mij dan registreren en daarbij ook nog een geldig creditkaartnummer invoeren?
Hierover lees ik niets in bovenstaande en ben ook niet van plan dit te doen.

Infoteur: Psveindhoven
Laatste update: 12-02-2013
Rubriek: Pc en Internet
Subrubriek: Download
Reacties: 1
Schrijf mee!