InfoNu.nl > Pc en Internet > Diversen > Goedkoop shoppen op internet: “dag aanbiedingen”

Goedkoop shoppen op internet: “dag aanbiedingen”

Goedkoop shoppen op internet: “dag aanbiedingen” De goedkoopste producten vind je op het internet. Je moet alleen weten waar en wanneer. Producten worden kortstondig tegen grote kortingen aangeboden. Een voorbeeld van zo een aanbieder is IBOOD, maar in dit artikel zal ik er nog een aantal bespreken. Heb geduld en wees alert, dan kan ook jij profiteren van deze acties.

Internet shoppen

Internet is een wereld op zich, dat enorm groot is. Het makkelijke is dat je voor deze wereld niet naar buiten hoeft om hem te bezoeken. Sterker, met je internet browser ben je in een muisklik bij de door jouw gewenste locatie. Je hoeft dus niet eindeloos winkels te bezoeken om de goedkoopste producten te vinden. Een fenomeen op het gebied van internet shoppen is wel het steeds bekender wordende “aanbieding van de dag”.

Je hebt een aanbieding van een type product dat goedkoper is dan elders bij andere aanbieders. Sommige sites beweren zelfs goedkoper dan bij welke aanbieder in Europa dan ook. Deze aanbieding is slechts voor één dag geldig en zolang de voorraad strekt. Het is wel verstandig om het desbetreffende product in een prijsvergelijk site, die er overigens voldoende zijn, te controleren. Dit om te zien of het product daadwerkelijk zo goedkoop is.

Bij sommige sites klopt dit wel degelijk, al heb ik niet ieder product in de prijsvergelijk gegooid. Er zijn veel populaire dag-aanbieders, ik bespreek hier in het kort de top 5. De sites gebruiken een nieuwsbrief waar je jezelf voor kunt aanmelden zodat je altijd op de hoogte bent van de laatste aanbiedingen

IBOOD

Ibood is een Europese aanbieder die elke dag om twaalf uur s’nachts van aanbieding wisselt. De producten variëren op deze site van HD tv’s, laptops en videocamera’s tot parfumerie, kooksets en speelgoed. De meest populaire producten zijn vaak al voor de verstrijkingstermijn van twaalf uur uitverkocht. Ibood wint steeds meer aan populariteit. U kunt op deze site o.a. met Ideal betalen.

Dagactie

Dagactie plaatst zijn product op een willekeurig moment op dag en het verdwijnt weer op het moment van uitverkoop. Meestal gaat het op deze site om een kleine een de meest uiteenlopende producten. Ook zij werken met Ideal.

1dayfly

Deze site is vergelijkbaar met Ibood en kent ook een verscheidenheid in producten, echter wisselt 1dayfly zijn producten om twaalf uur s’middags elke dag weer. Hier hanteert men in principe altijd één product per etmaal.

Doebie

Ook doebie loopt elke dag om twaalf uur in de nacht af. Over het algemeen vind je hier elektronische artikelen en dan meestal ook van kleine aart. Dus je vindt hier eerder een memory stick dan een tv.

Priceattack

Ten slotte Priceattack. Dit is een handelsonderneming die 3 artikelen te koop zet zolang de voorraad strekt. Deze site is een stuk minder populaire dan Ibood, vooral omdat het om kleinere producten gaat.

Gebaseerd op de één dag-aanbiedingen zijn er steeds meer gerelateerde acties zoals sites met week-aanbiedingen. Of zoals Wehkamp, die online elke dag om twaalf uur s’middags de prijs bekend maakt en om één uur zijn aanbieding weer sluit.

Al met al kan je op internet heel goedkoop uit zijn. Bewaar je geduld en wacht tot jouw gewenste artikel voorbij komt. Anderzijds laat je niet verleiden door al deze aanbiedingen, waardoor je uiteindelijk veel meer koopt dan je anders gedaan zou hebben.
Gerelateerde artikelen
Goedkope aanbiedingen Ibood winkel, is Ibood echt goedkoper?Ibood is een goedkope internetwinkel die echt goedkoper is. Ibood plaatst elke dag een nieuwe aanbieding / product op de…
Goedkoop weekendje wegGoedkoop weekendje wegWanneer je een goedkoop weekendje weg wilt, kun je zeker op internet hele goede en goedkope aanbiedingen vinden. Afhanke…
Goedkope cruises – Hoe vind je cruise aanbiedingen?Goedkope cruises – Hoe vind je cruise aanbiedingen?Wie wel eens een cruise heeft gemaakt, weet dat cruisevakanties erg duur kunnen zijn. Toch is het mogelijk om goedkope c…
Geld besparen met boodschappen doenVoordat je het weet, heb je het winkelwagentje volgeladen met producten die je eigenlijk niet nodig hebt. Je hebt je lat…
Bronnen en referenties

Reageer op het artikel "Goedkoop shoppen op internet: “dag aanbiedingen”"

Infoteur: Emen
Laatste update: 17-08-2016
Rubriek: Pc en Internet
Subrubriek: Diversen
Schrijf mee!