InfoNu.nl > Pc en Internet > Diversen > Gratis de RedRoom app van The Voice of Holland downloaden

Gratis de RedRoom app van The Voice of Holland downloaden

Gratis de RedRoom app van The Voice of Holland downloaden De eerste uitzending van The Voice of Holland 2014 is op 29 augustus om 20:30 op RTL4. Bij dit televisieprogramma hoort de RedRoom App voor Android, iPad en andere IOS toestellen. Met de gratis RedRoom applicatie voor de telefoon kunt u onder andere alle nummers van de kandidaten beluisteren dankzij de integratie met streamingdienst Deezer, verhalen en het laatste nieuws over TVOH 2014 lezen en alle backstage filmpjes bekijken. Zodra een uitzending is afgelopen kunt u de nummers direct beluisteren met de RedRoom app in combinatie met een gratis abonnement van Deezer. Presentator Jamai Loman speelt in het vijfde seizoen van The Voice een prominente rol in de Red Room van het programma.

The Voice of Holland

Dit televisieprogramma van RTL4 startte in 2010 met het eerste seizoen. Het programma werd direct een hit op de Nederlandse televisie en trok geregeld meer dan 2 miljoen kijkers. Bij deze talentenjacht gaat het om de stem van de artiest en, in eerste instantie, niet om het uiterlijk. De juryleden, ook wel coaches genoemd, zitten met de rug naar de kandidaat toe. Het talent krijgt 1 minuut de tijd om er voor te zorgen dat er een of meerdere coaches omdraaien. Als een coach eenmaal is omgedraaid door op de ‘I want you’ knop te drukken dan hoort de kandidaat in zijn of haar team. Mochten er meerdere juryleden zijn omgedraaid mag de kandidaat zelf een team uitkiezen. De voorauditie, blind auditions, the clashes, the battles en the liveshows zijn vaste elementen in het programma voor 2014. Backstage wordt de Red Room genoemd, hier worden de kandidaten opgevangen door zanger/presentator Jamai Loman. Het eerste seizoen werd gewonnen door Ben Saunders, het tweede seizoen door Iris Kroes, het derde seizoen door Leona Phillipo en in 2013 werd Julia van Toorn gekroond als beste zangeres van Nederland. In 2014 heeft de band O'G3NE gewonnen. Het zesde seizoen van TVOH wordt in het najaar van 2015 uitgezonden.

De finale van The Voice Of Holland 2014

Tijdens de finale van TVOH 2014 kunt u met de RedRoom applicatie stemmen op de volgende kandidaten:

RedRoom app, wat kunt u ermee?

De RedRoom app van The Voice of Holland kunt u downloaden voor IOS (iPad, iPhone) en voor Android toestellen. Het is niet mogelijk om de app te downloaden voor op een pc. Deze applicatie is volledig gratis. Dankzij het samenwerkingsverband met de streamingdienst Deezer kunt u onbeperkt de muziek van de kandidaten luisteren. Als u een nummer van een kandidaat beluistert en toevoegt aan uw persoonlijke Play list dan steunt u de desbetreffende kandidaat. U kunt echter wel de meeste content bekijken op de website van rtl4 zelf. Met de gratis te downloaden app kunt u:

Laatste nieuws

Al het nieuws rond The Voice of Holland zal direct beschikbaar zijn via de RedRoom app. Alle blijdschap, maar ook tranen van de kandidaten na hun optreden zullen zichtbaar zijn via de app. Ook zal de feedback die de kandidaat ontvangt via de applicatie te zien zijn.

Backstage

Jamai Loman heeft het stokje van Winston Gerschtanowitz overgenomen voor het vijfde seizoen van The Voice of Holland. In de RedRoom app neemt hij u mee achter de schermen van het televisieprogramma. Ook vangt hij alle talenten op na hun optreden en is hij bij een groot aantal talenten thuis geweest om een kijkje te nemen in de woonkamer.

Muziek beluisteren met streamingdienst Deezer

U kunt tijdens de uitzending zelf de optredens en muziek van uw favoriete artiesten toevoegen aan de play list in de RedRoom applicatie. Deze muziek kan na de uitzending onbeperkt beluisterd worden. Door deze handeling uit te voeren steunt u deze artiesten in de strijd naar de finale. In de uitzending zal Jamai Loman bekend maken welke artiest het vaakst is toegevoegd aan de play list door de kijkers. Het onbeperkt gratis luisteren via de dienst Deezer is volledig gratis. U dient wel een RedRoom account aan te maken voor de app zelf.
Hoe de streamingdienst Deezer werkt leest u in het artikel:
Wat is streamingdienst Deezer en hoe meld ik mij aan?

Gratis stemmen met de RedRoom App

Tijdens de liveshows van The Voice of Holland 2014 kunt u gratis uw stem uitbrengen via de RedRoom applicatie van het televisieprogramma van RTL 4. Hiervoor moet u een RedRoom account aanmaken met een gratis Deezer account. Tijdens de uitzending komt er in de applicatie een melding wanneer u kunt stemmen op uw favoriete talent. U kunt de foto van het talent naar het plus-symbool slepen om de voorkeur aan te geven.

Een account aanmaken voor de RedRoom app

Hieronder vindt u de stap-voor-stap uitleg om de app te installeren voor zowel IOS als android

RedRoom app downloaden IOS

  1. Via de App Store van Apple kunt u de RedRoom applicatie downloaden. Dit gaat als volgt:
  2. Open de App Store
  3. Zoek op: “RedRoom”
  4. Klik op The Voice of Holland RedRoom door RTL Nederland downloaden/gratis
  5. Sluit de App Store door op de home button te drukken
  6. Start de RedRoom app

RedRoom app downloaden Android

Via de Google Play Store kunt u de RedRoom applicatie downloaden. Dit gaat als volgt:
  1. Open de RedRoom app
  2. Open de Google Play Store
  3. Zoek op RedRoom (aan elkaar)
  4. Druk op The Voice of Holland Redroom door CLT-UFA NL
  5. Druk op installeren
  6. Open de app

RedRoom app registreren

De applicatie van The Voice of Holland is volledig gratis en u kunt de muziek van de artiesten onbeperkt luisteren. U dient wel een account aan te maken om de RedRoom app te kunnen gebruiken. Dit gaat als volgt:
  1. Druk op Registreer in de applicatie
  2. Vul een gewenste gebruikersnaam in
  3. Vul uw emailadres in
  4. Vul een wachtwoord in
  5. U kunt optioneel Vodafone en Talpa toestemming geven om u reclame te sturen. Dit is niet verplicht
  6. Druk op registreer
  7. Om muziek te luisteren dient u bovenin Deezer te bevestigen door op OK te drukken
  8. U kunt de app nu gebruiken

Hoe voeg ik een nummer toe aan mijn playlist?

Door een video in de RedRoom app toe te voegen aan uw favorieten zodat u het nummer onbeperkt en gratis kunt luisteren steunt u de desbetreffende kandidaat. Zo voegt u een nummer toe aan uw personal playlist:
  1. Open de app op uw telefoon of tablet
  2. Druk op het menu logo linksbovenin
  3. Druk op TALENTEN
  4. Zoek uw favoriete artiest
  5. Druk op het + symbool naast de naam
  6. Er verschijnt een hart symbool. Het nummer is toegevoegd aan uw afspeellijst.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
The Voice of Holland 2015 (TVOH) - seizoen 6The Voice of Holland 2015 (TVOH) - seizoen 6Op 25 september 2015 is het zesde seizoen van The Voice of Holland (TVOH) van start gegaan. De talentenjacht bestaat ook…
Jennie Lena: deelneemster The Voice of Holland (TVOH) 2015Jennie Lena: deelneemster The Voice of Holland (TVOH) 2015Vrijdag 25 september 2015 werd de eerste aflevering van The Voice of Holland 2015 uitgezonden. In de eerste aflevering v…
Brace: R&B zanger en deelnemer aan The Voice of Holland 2015Brace: R&B zanger en deelnemer aan The Voice of Holland 2015Vrijdagavond 2 oktober 2015 werd de tweede aflevering van The Voice of Holland uitgezonden op RTL4. Bij deze tweede afle…
De Voice-over is een stemartiestDe Voice-over is een stemartiestEddy Murphy (Shrek) en Tom Hanks (Toy Story) zijn bekende acteurs die hun stem geleend hebben aan tekenfilms. Heb je een…
The Voice of Holland 2016: Jury en seizoensopbouwThe Voice of Holland 2016: Jury en seizoensopbouwOp 21 oktober 2016 start een nieuw seizoen van The Voice of Holland. Deze talentenshow, bekend van de omgedraaide stoele…
Bronnen en referenties
  • Htp://thevoiceofholland.nl

Reageer op het artikel "Gratis de RedRoom app van The Voice of Holland downloaden"

Reacties

Veronica, 25-11-2016 18:46 #5
Waar zit de knop van de app ik heb een hema vr bril

Mvg veronica

Jean-Pierre, 13-12-2014 00:31 #4
Ik begrijp niet hoe iemand dit kan installeren. We zitten hier nu met een man of 10 en alle 10 kunnen het niet installeren op een android telefoon. Leuke app, waardeloos gewoon als zoveel mensen het niet kunnen installeren.

Anoniem, 08-12-2014 20:00 #3
Ik heb redroom en ook deezer gedownload, maar de filmpjes werken bij mij niet!

E. de Graaf, 15-11-2014 17:18 #2
Vraag al eerder gesteld, men spreekt over gratis stemmen via de app, echter je komt telkens uit bij je SMS berichten en dit kost dan gewoon € 0,90 +mob kosten, hoe zit dit nu?
Erik de Graaf Reactie infoteur, 16-11-2014
Beste Eric,

Iedereen die de applicatie heeft geïnstalleerd kan één stem uitbrengen per kandidaat. Na het uitbrengen van de gratis stem is er een mogelijkheid om het talent extra te steunen met een SMS. Om de score van een talent te bepalen worden de gratis stemmen en SMS berichten opgeteld.

Marian Bos, 22-09-2014 17:45 #1
Beste lezer,

Helaas ben ik mijn wachtwoord kwijt. Kan ik dit opnieuw instellen of is het bij jullie bekend?

Met vriendelijke groet,

Marian Bos Reactie infoteur, 22-09-2014
Beste,

Zowel de Android als de iOS (iPad, iPhone) applicatie van de RedRoom heeft geen optie om een vergeten wachtwoord te herstellen. U kunt een nieuw account aanmaken (hier is wel een ander uniek emailadres voor nodig) of een account aanmaken met Facebook. Als u ingelogd bent bij Facebook zal het inloggen voortaan automatisch gaan. De muziek die u aan de playlist heeft toegevoegd met uw oude account via de RedRoom app kunt u via de website http://deezer.com terugzien en eventueel beluisteren, hier heeft u een aparte account voor aangemaakt. Het Deezer wachtwoord kunt u wel herstellen via mail.

Vriendelijke groet,
Eddwin

Infoteur: Eddwin
Laatste update: 16-01-2015
Rubriek: Pc en Internet
Subrubriek: Diversen
Special: TVOH
Reacties: 5
Schrijf mee!