InfoNu.nl > Pc en Internet > Communicatie > Bedrijf internet adsl / zakelijk internet

Bedrijf internet adsl / zakelijk internet

Bedrijf internet adsl / zakelijk internet Een bedrijf kan tegenwoordig niet meer zonder internet, ook wel zakelijk internet genoemd. Er zijn dan ook diverse aanbieders die zakelijk internet of bedrijf internet aanbieden. Zij bieden echter niet alleen 'standaard internet' aan, maar ook zakelijk sdsl en zakelijk dsl. Zakelijk internet handelt abonnmenten zakelijk af én biedt een goede kwaliteit internet welke voor een bedrijf van onvoorstelbare waarde is.

Wat is DSL?

DSL staat voor 'Digital Subsriber Line'. DSL is een supersnelle internetverbinding via de gewone telefoonlijn. Voor een vast bedrag per maand aan een Internetprovider kunt u een abonnement afsluiten waarmee u onder andere onbeperkt kunt e-mailen, chatten, films kijken, bankieren en vakantie's kunt boeken. ADSL wordt ook wel een breedbandverbinding genoemd omdat de upload en downloadsnelheid van gegevens bij een ADSL verbinding hoger ligt dan bij een analoge internetverbinding. xDSL is de verzamelnaam voor diverse DSL oplossingen zoals ADSL en SDSL. Er bestaat ook zakelijk sdsl en zakelijk dsl. Abonnementen zakelijk adsl zijn bij diverse Internetproviders af te sluiten.

Wat is Business ADSL?

Business ADSL is een breedbandverbinding waarvan het onderliggende netwerk specifiek gericht is op zakelijk gebruik. U bent altijd verzekerd van stabiel en professioneel ADSL internet. Business ADSL gaat ook wel door het leven als 'zakelijk ADSL' of bedrijf internet.

Voor wie is Business ADSL geschikt?

Business ADSL is ongekend geschikt voor bedrijven die hoge eisen stellen aan hun internetverbinding, zoals een hoge snelheid, veiligheid en betrouwbaarheid van de internetverbinding. Business ADSL kan door meerdere computers tegelijkertijd gebruikt worden.

Beschikbaarheid

Business ADSL kan vrijwel overal in Nederland aangesloten worden. Het is zelfs mogelijk om een draadloze modem te installeren waarmee men overal kan internetten, zo ook in de trein, tram, bus en andere openbare plaatsen.

Business ADSL versus andere internetverbindingen

  • Business ADSL geeft permanent toegang tot het internet, inbellen is niet nodig
  • Business ADSL is een breedbandverbinding waardoor de snelheid zo'n 30 maal hoger is dan internet via een analoge modem
  • Business ADSL is een breedbandverbinding waardoor de snelheid zo'n 15 maal hoger is dan internet via ISDN
  • U betaalt een vast bedrag per maand en komt niet voor verassingen achteraf te staan zoals bij een analoge verbinding het geval is waar je betaalt voor de tijd dat je op internet bent
  • Kabelinternet deel je met andere gebruikers in het netwerk, Business ADSL niet, waardoor een optimale verbindingssnelheid gegarandeerd kan worden

VPN

Wanneer een bedrijf heel erg intensief met computers en internet werkt is het mogelijk een optie om gebruik te maken van VPN: Virtual Private Network. Dit is een netwerk waarmee vestigingen, mobiele en thuiswerkers via een internetverbinding veilig met elkaar kunnen communiceren. VPN is grofweg een extra beveiligde uitvoering van Business ADSL.
Gerelateerde artikelen
Zakelijk sparen & depositogarantiestelselZakelijk sparen & depositogarantiestelselOndernemingen kunnen hun geld op een aparte spaarrekening storten: een zakelijke spaarrekening. Vallen deze spaarrekenin…
Bedrijfspand financieren: Kopen of toch liever huren?Wanneer je een bedrijfspand nodig hebt voor het opzetten of voortzetten van je onderneming, kom je automatisch voor de b…
Zakelijk sparen 2017 tegen de hoogste renteZakelijk sparen 2017 tegen de hoogste renteZakelijk sparen doet u in 2017 tegen een hoge spaarrente. Er zijn een aantal interessante zakelijke rekeningen voor onde…
Zakelijke lening, alles over zakelijk geld lenen!Het kan voorkomen dat je als (startende) ondernemer op een gegeven moment extra financiering nodig hebt. Om extra kredie…
Werkende vrouwen: succesvol zakelijk netwerk opbouwenWerkende vrouwen: succesvol zakelijk netwerk opbouwenNetwerken, hoe bouw je als werkende vrouw een effectief en succesvol zakelijk netwerk op? Welke grote voordelen kent een…

Reageer op het artikel "Bedrijf internet adsl / zakelijk internet"

Infoteur: Melod
Laatste update: 21-08-2008
Rubriek: Pc en Internet
Subrubriek: Communicatie
Schrijf mee!