InfoNu.nl > Pc en Internet > Anti virus > Opgepast voor Antivirus 2009

Opgepast voor Antivirus 2009

Opgepast voor Antivirus 2009 Virus makers zitten niet stil. Er bestaat sinds kort een virus dat de naam "Antivirus 2009" draagt. Een vals antiviruspakket.

Antivirus 2009

Je bent aan het rondsurfen en je krijgt opeens een website met de melding dat je een virus hebt. De website verzoekt je om een gratis virusscan uit te voeren. Het resultaat is verschrikkelijk. Honderden virussen op je computer. NIET DUS... Deze software is gemaakt om mensen om de tuin de leiden. Op de moment dat de antivirussoftware een virusscan "uitvoert" word er eigenlijk gewoon een lijst gemaakt met niet bestaande virussen. Ondertussen installeert de antivirussoftware een virus op je computer. Het gevolg is dat je foutmeldingen krijgt. Deze foutmeldingen zeggen dat je virussen op je computer hebt. Dit is niet waar. De antivirussoftware zal vragen om het volledige pakket aan te kopen om de virussen te verwijderen. DOE DIT NIET! Je betaalt geld voor virussen die niet op je computer staan.

Antivirus 2009 verwijderen

Als je geen frequente computer gebruiker bent, kan je best een specialist langs laten komen. Het gaat jou veel tijd besparen. Voor de andere ga ik hier kort vertellen wat je moet doen om dit virus te verwijderen.

  • Stap 1: Je verwijdert antivirus 2009 uit de software lijst in het configuratiescherm
  • Stap 2: Download SmitFraudFix en plaats dit op je bureaublad
  • Stap 3: Herstart je computer in veilige modus
  • Stap 4: Open SmitFraudFix en kies de 2e optie
  • Stap 5: Herstart je computer en kijk of het virus verdwenen is

Antivirus 2009 vermijden

Je kan dit soort virussen vermijden door een degelijke antivirussoftware te installeren. "AVG" is hier een voorbeeld van. Dit programma is tevens gratis voor thuisgebruikers. Vermijd vreemde websites. Download geen bestanden waarvan je niet zeker weet wat ze bevatten. Ga nooit in op gratis virusscanners die zich zomaar aanbieden op het internet. Ga eerst na of het wel een goed softwarepakket is. Door een keer rond te kijken op google kom je al veel te weten.

Je kan maar beter dit soort virussen vermijden. Ze kunnen zeer irritant en hardnekkig zijn.
© 2008 - 2018 Scanzee, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Valse anti-spyware en anti-virus programma'sValse anti-spyware en anti-virus programma'sIn het verleden hoefde je bijna alleen maar je computer te beschermen tegen virussen en wormen. Kon het nog maar zo makk…
Antivirus 2009: simpel en effectief verwijderenOver het verwijderen van ‘Antivirus 2009’ is al veel gezegd en geschreven. Wie het virus op zijn computer heeft, hoeft d…
Gratis virusscanners downloadenIn dit artikel: een overzicht van gratis virusscanners. Voor de meeste virusscanners moet je betalen. Toch is er een red…
McAfee en Norton AntivirusMcAfee en Norton AntivirusMcAfee en Norton zijn twee Antivirus programma's die uw computer beschermen tegen virussen. McAfee is een van de bekends…
AVG Anti-Virus Free Edition virusscannerAVG Anti-Virus Free Edition virusscannerDe nieuwste versie van het populaire antivirus-programma AVG Anti-Virus Free is 8 en volgt daarmee 7 op. De nieuwste ver…

Reageer op het artikel "Opgepast voor Antivirus 2009"

Reacties

Grui, 10-12-2009 23:20 #36
Ik ben vandaag echt aangevallen door een gelijksoortig, bijna zelfs identiek virus "antimalware".
Lijkt in alles en met gebruik van het windows schildje heel erg echt, maar is volgens mij de nieuwere versie van dat hier genoemde antivirus.
Ik wordt helemaal gek van popups en het virus heeft mijn AVG dat geidntslleed stond zelfstandig uitgeschakeld.
Hoe krijg ik al die popusp van mijn scherm?

Marianne, 04-08-2009 16:36 #35
Bij mij zijn de virussen verwijderd maar nu kan ik niet meer op internet komen, firewall kan ik niet meer inschakelen en systeembeheer werkt niet, fragmenteren ook niet, wat is het probleem? xp opnieuw installeren?

Laura, 31-05-2009 20:01 #34
Met Malwarebytes' Anti-Malware was het virus bij mij in een half uurtje weg, maar ik heb geleert dat ik nooit meer zomaar ergens op moet klikken, Bitdefender kan niet alles vermijden.

Fokke, 07-02-2009 14:20 #33
Arie: het zou kunnen dat je de firewall eerst uit moet schakelen om weer verbinding met Superspyware.com te maken. Kenmerk van dit virus is dat je moeilijk internetpagina's op kunt en je firewall een blokkade opwerpt. Ik heb de pc net gecleaned met Superspyware en zo te zien is hij nu schoon. Vreemd dat Norman Anti-virus die betaald en wel aanwezig is hier niets tegen onderneemt.

Arie, 04-02-2009 21:43 #32
Ben zelf computerdealer, al zo'n 12 jaar. Het verwijderen van xp antivirus 2009 kostte mij geen problemen. Hijackthis geeft niets meer aan dus het zou weg moeten zijn. Alleen is het niet weg. Ik word constant naar andere sites gebracht en windows update is niet te bereiken. Ook doen anti malware, super antispyware en spyware doctor het niet omdat je ze niet geinstalleerd krijgt ook niet in de veilige modus. Ze lopen allemaal vast bij installatie, superantispyware geeft een fout zowel in normale als in veilige modus. Kijk je met taskmanager draaien er in veilige modus alleen goede windows processen. Ook als je de opdracht tasklist /m geeft in command venster worden er voorzover als ik zie alleen goede windows modules ingeladen. Het is dus in mijn geval tot nu toe een onoplosbaar probleem, alleen een herinstallatie zal als laatste optie overblijven.

Jean, 04-02-2009 11:37 #31
Heb hetzelfde probleem en kan het maar niet verwijderen :-( Superantispyware wordt geblokkeerd, tenminste daar lijkt het op. Pc resetten zou alles weg moeten zijn maar dat heb ik laatst al gedaan. Is er geen andere oplossing?

Jack, 02-02-2009 15:23 #30
Dank voor de tip over Superantispyware. Buurman had dus Antivirus 2009 op zijn PC gekregen. Vroeg mij om hulp en ik was bang dat ik moest gaan formatteren+herinstalleren XP. Eerst geprobeerd met Spybot. Deze kreeg het niet weg. Via internet werden 2 programmas genoemd als oplosser. SuperAntiSpyware en Malwarebytes AntiMalware. De eerstgenoemde als eerste geprobeerd en inderdaad 10 minuten scannen in de quickmodus, 422 bedreigingen allemaal verwijderd en toen deed ie het weer perfect. Het andere programma vond daarna ook nog enkele zaken en toen was de PC helemaal schoon.

Lennaert, 14-01-2009 09:44 #29
Dankje ed, inderdaad met superantispyware programmatje is de virus zo verwijderd van je computer, heb nu nergens meer last van! :-)

Ed, 04-01-2009 17:30 #28
Echt heel verschrikkelijk allemaal. De hele dag bezeg geweest, maar dankzij de reactie van Vrouwholle heb ik nu ook weer een normaal draaiend systeem. Had ook al van alles geprobeerd maar het kwam telkens weer terug. Op www.superantispyware.com de freeversie downloaden en klaar is kees. Bedankt!

Nick, 01-01-2009 17:44 #27
Ik heb gewoon op start, alle bestanden dan zag ik daar antivirus staan met pijltje ernaast, dan zie je 2 dingen waaronder uninstall ik heb on uninstall gedrukt ik dacht werk niet! maar minutje laten kwam erop uninstal succesfull en kon ik naar program files gaan en daan antivirus 2009 verwijderen wat eerst niet kon! en nu heb ik geen last meer :-)

Toch thx voor de hulp! :-p

Vrouwholle, 29-12-2008 19:54 #26
Ben nu ook net bevrijdt van Antivirus 2009. Hele dag bezig geweest. Eerst Antivirus verwijderd met uninstall, maar de popups bleven komen en internet was ook niet vooruit te branden. Ook aut. updates van microsoft was niet aan te zetten. Foutcode 1058. SmitfraudFix gedraait, hielp niet. Toen HitmanPro erover, de hele middag bezig geweest. Heeft wel iets verwijderd, maar probleem nog niet opgeslost. Toen via via op www.superantispyware.com terecht gekomen. 50 minuten scannen en 450 treats later loopt ie weer als een trein en ook de aut.updates van windows loopty weer, en weet je, dit was de quickscan en free edition! Had ik dat maar eerder gevonden. Vanacht laat ik de complete scan nog een keer lopen, misschien vind ie nog meer.

Geusens Robert, 29-12-2008 17:05 #25
Door het "free" aanbod voor "antivirus 2009" te aanvaarden ben ik dik in de shit gekomen. De computer blokkeerd talrijke mogeliijkheden, en het sluit ten onpaste af.
Die shit van MS kan ik missen als kiespijn. Ik geraak er niet uit, en niet vanaf. Zelfs als ik naar Windows security 2009 zoek is dat onvindbaar.

R. Geusens

Klote-Antivirus, 10-12-2008 00:18 #24
Ik heb hetzelfde probleem gehad met antivirus. Na bloed, zweet en tranen, ben ik uiteindelijk op een progje gebotst dat alle problemen netjes heeft verwijderd, tesamen met nog een hele zooi andere trojans. Het is een klein programma, maar zeker het proberen waard => 'malware bytes'. Ik geloof dat je slechts één scan + opruimen gratis mag doen, maar dat zou dus genoeg moeten zijn. Ff googlen en je vindt het zo.

Thirza, 09-12-2008 19:28 #23
Ja ook ik was getroffen door het virus, niets hielp maar uiteindelijk heb ik het op de volgende manier verwijderd.

Ga naar (Start -> Uitvoeren -> msconfig)
Daar ga je naar het tabblad opstarten waar je goed in de lijst kijkt of antivirus 2009 of die rhc map niet staat aangevinkt.
Is dat zo vink je ze uit sla je dat op en start je opnieuw op.
Als die aangevinkt staan komen ze steeds terug namelijk bij het opstarten.

Hierna kun je in in document en settings de map antivirus2009 verwijderen.

Zijn er nog andere acties die ik moet ondernemen?

Rens, 07-12-2008 12:10 #22
Oke, het icoontje van die virusbeveiliging is rechtsonder weg, maar die van 'You have a security problem!' kun je niet weghalen.:-( Heel internet is nu een beetje verpest, om de 30 seconden ofzo sluit het af! Hoe los ik dit op. Trouwens, als ik op 'You have a security problem!' klik, krijg je weer die ''aanbiedingen'' van die virusscanners en gaan ze weer scannen! Hoe los ik dit op?

Rens, 03-12-2008 19:38 #21
Ik heb de instructies van hierboven gevolgd, volgens mij is het programma eraf, maar ik krijg nog steeds weer meldingen van: 'You have a security problem!' en rechtsonderin staat ook een icoontje met dat ik geen virusbeveiliging heb. Maar van Antivirus zijn geen sporen meer. Hoe zorg ik ervoor dat die pop-up 'You have a security problem!' en het icoontje van virusbeveiliging weggaan?

mvg

Rens Reactie infoteur, 03-12-2008
Als je erop klikt kan je ergens een optie aanduiden, deze meldingen niet meer tonen.

Stefan, 21-11-2008 23:39 #20
Ik wilde het downloaden, lukte ook, maar toen ik de setup wilde uitvoeren deed hij het, achterdaf gezien, gelukkig niet! Lange leve de andere virusscanners (AVG)

Martin, 17-11-2008 12:48 #19
Kreeg het er niet af, echt alles geprobeerd. Kreeg niets gedownload en alle antivirus site`s werden niet geopend. Kreeg niets geïnstalleerd om het te verwijderen. Via een andere pc gedowload en als het dan wel werd geinstalleerd, starte het programma niet. Hitman pro kreeg het er bij mij niet voldoende af, ook smitfraudfix niet. Kaspersky scan deed het wel. Maar kon niet updaten. Vond uiteindelijk na opstart altijd weer het virus. Systeem werd erg instabie, problemen met opstarten e.d. Uiteindelijk system recovery gedaan. Nu virusvrij.

Chantal, 09-11-2008 19:07 #18
Ik heb perongeluk op installeren geklikt toen ik de melding over antivirus 2009 kreeg. Maar direct erna had ik al door dat het foute boel was en heb ik alles zo snel mogelijk geannuleerd en verwijderd. Echter krijg ik nu bij google en andere site's meldingen dat de site wordt geblokkeerd en ik antivirus 2009 moet installeren om het probleem te verhelpen. Ik kan nu ook 9 van de 10 keer m'n computer niet opgestart krijgen omdat er iets over een IDEFix.exe bestand wat ontbreekt ofzo staat. Ik weet niet of dat door antivirus 2009 komt. Ik heb al geprobeerd met smitfauffix, maar ik kan wel in de map policies alleen kan ik niet op 2 klikken, want dan sluit ie gewoon af. En een 2e optie geeft ie niet. Ik krijg allemaal mappen en ik heb geen idee wat ik dan moet doen (in de veilige modus). hopelijk kan iemand me helpen. mvg Chantal

Jinkertje Albert, 08-11-2008 19:20 #17
Bedankt echt ik had last van de virus en nu werkt mijn com weer

Sas, 07-11-2008 08:18 #16
Ik had hem gisteren plots ook de melding spyware te hebben. 3x opnieuw opgestart maar kreeg de melding dat ik pakket moest kopen. Heb toen www.hitmanpro.nl erover gedaan (gratis programma). Na ongeveer 10 min was alles er af. Wel even opletten dat je bij de start button antivirus 2009 ook even verwijder. Alles doet het perfect! Duim voor Hitmanpro :-)

Dyola Schultink, 06-11-2008 20:10 #15
Het was mij dus ook overkomen, maar ik moet zeggen dat na het volgen van de stappen die beschreven werden, het meteen opgelost was. Het resultaat, mijn snelle goedwerkende pc weer terug. Bedankt!

Thea Dhaene, 19-10-2008 22:46 #14
Ik heb sinds 2 dagen ook het antivirus 2009 op mijn laptop en ik kreeg contant een pop-up met you have a security problem. Ik heb de adviezen opgevolgd met de SmitfaufFix en heb inderdaad het virus 009 eraf en de pop-ups zijn verdwenen alleen kan ik nog steeds niet internetten, krijg daar in een balk dat ik virussen op mijn pc heb en dat ik de virus 2009 moet downloaden. Vi google krijg ik nog steeds een grote balk te zijn met een melding.
ik heb ook al gezorgd dat met opstarten het vinkje uitsstaat. Hoe kan ik meer veilig op Internet Explorer?
Wie kan me helpen

Thea Reactie infoteur, 20-10-2008
Er is namelijk nog een stukje van het virus achtergebleven. Een goede oplossing en een gratis. Dowload avg: deze software heeft een nieuwe feature waarbij hij zegt welke website te betrouwen is en welke niet. Ook firefox gebruiken ipv internet explorer helpt het boeltje schoon te houden.

Rob, 16-10-2008 08:24 #13
Ook ik heb last van Antivirus 2009. Helaas ben ik er wel in getrapt om het volledige pakket aan te kopen om de virussen te verwijderen. Je krijgt dan een "licentie" na het aankopen. Vervolgens kan je wel met de "remove" button de virussen verwijderen. Vervolgens de pc opnieuw opgestart en wat blijkt is het icoontje Antivirus verdwenen op mijn bureaublad en taakbalk. Ben wel in verwarring nu, omdat ik niet weet of het virus daadwerkelijk verwijderd is of niet… Wie kan mij helpen?

Dien ik de volgende stappen nog uit te voeren zoals hierboven staan beschreven voor het verwijderen: Antivirus 2009 verwijderen. Creditcard laten blokkeren voor de veiligheid.

Ferry, 13-09-2008 14:01 #12
Mischien ben ik een dummie op dit gebied. maar ik kon ''uninstall" aanklikken. stond gewoon in mijn start menu

Dor Ron Op 07-09-2008, 07-09-2008 13:48 #11
Ik ben ook door dit virus getroffen. Had zich op de program files d schijf genesteld enzovoort. Kon het met geen mogelijkheid verwijderen. Het gatis gedownlode software programma SmitFraudFix (dus deze naam gebruiken!) werkte prima. Ik wist niet hoek het in de VEILIGE XP modus moest doen en deed het dus in de gewone modus, zoals verder omschrenven staat dooor het programma te open en de 2E optie te kiezen. Vervolgens de computer gewoon wer herstart en weg was het nep antivirus 2009 Bedankt hiervoor!

Eliza, 02-09-2008 11:16 #10
Ik heb ook last van antivirus 2009. Ik probeerde net die software te installeren en toen kreeg ik een popup om iets te downloaden. Ik dacht dus dat het die software was, maar dit bleek een andere programma te zijn dat virusremover 2008 heette. Ik heb het gegoogeld en dit blijkt ook weer zo'n virus te zijn. Vervolgens kwam ik bij de echte download site van smitfraudfix, maar nu lukt het me niet om die op te starten. Inmiddels krijg ik behalve popups echt overal meldingen van dat ik virussen in me computer heb. Geen idee hoe ik hier van af kom. Reactie infoteur, 02-09-2008
Gebruik smitfraudfix alleen in veilige modus. Anders kan je problemen krijgen.

Linda, 01-09-2008 21:29 #9
Bij mij start antivirus 2009 ook steeds met scannen… Tenminste, zo lijkt het. Ik heb daar verhalen over gehoord en ik geloofde er meteen niets van, dus ik heb het weggeklikt. Maar nu start antivirus 2009 steeds weer op en ik kan antivirus 2009 niet in mijn software lijst vinden en ook niet met zoeken. Ik wil best SmitFraudFix downloaden, maar sinds antivirus probeer ik voorzichtig te zijn met downloaden. Wat is een goede manier om dit vervelende virus weg te krijgen? En als SmitFraudFix daarbij nodig is, wat is dan een goede en betrouwbare website? Reactie infoteur, 02-09-2008
Volg de instructies en je virus wordt verwijdert. Hier is een link om smitfraudfix te downloaden.
http://en.kioskea.net/telecharger/telecharger-158-smitfraudfix

Ria, Amsterdam, 29-08-2008 23:53 #8
Dank, dank, dank! Uw suggestie om SmitFraudFix te downloaden heeft gewerkt! Hij is weg! De rust is weergekeerd in m'n laptopje, eindelijk! Ik werd gek (èn bang) van dat bombardement van dreigende vensters! De computer liep steeds vast als ik al die vensters probeerde weg te klikken. Hij blokkeerde m'n e-mail-toegang óók (ik moest steeds opnieuw m'n adres plus toegangscode intypen, dat klopte natuurlijk al niet) En hij kwam ook iedere keer weer terug na het verwijderen ervan via "software" in het configuratiescherm; dat beestje zat er dus blijkbaar heel diep in…

Student Nijmegen, 29-08-2008 12:27 #7
Bij deze waarschuw ik iedereen tegen de oplichterij van Antivirus 2009. Ik betwijfel of het aangeven van Antivirus bij de politie misschien handig is, want deze kan internetsites blokkeren. (niet meer zichtbaar voor de kijkers dus).

Ik vind deze site ontzettend professioneel en bedank de makers, omdat dezen ons niet oplichten. Voor iemand die Antivirus 2009 Niet kan verwijderen, adviseer ik het volgende.
Deze lijkt ontzettend veel op de instructie van op deze site zelf.

1. Druk op Software in het startmenu.
2. Druk op verwijderen. En wacht tot de programma's komen, hier zou `Antivirus-2009' erbij staan.
3. Druk op Antivirus en druk op verwijderen.
4. Start uw computer op op de stand: `veilige modus' dit kan bijvoorbeeld bij F5 (Bij windows xp) (Weet u niet hoe u dit kan doen, dan kunt u dit opzoeken op goole:
Typ hiervoor in: naam van uw computer veilige modus (met naam van computer bedoel ik windows 95, windows 98, windows 2000, windows milenium, windows XP enz.
5. Start het programma `Smit Fraude Fix' op.
6. Druk op Policies.
7. Als het progamma er is drukt u eerst op een toets (maakt niet uit welke).
8. Druk dan op het cijfer 2. (clean [safe mode recommeded]
9. Wacht tot het programma alles heeft opgezocht.
10. Opeens komt er iets met `remove this' en kun je kiezen uit Y en N (Y = yes, ja N= No, Nee)
11. Het programma gaat alles wat is opgezocht… verwijderen.
12. Start uw computer opnieuw op.
13. De grootste oplichter allertijden: Antivirus-2009 is succesvol verwijderd. Indien dit niet zo zou zijn, dan weet ik het ook niet meer. (Voor advies vraag een van je vrienden/familie/bekenden) Reactie infoteur, 29-08-2008
Er zijn inderdaad meerdere manieren om het virus te verwijderen. Dank u voor de aanvulling

Ton, 21-08-2008 11:06 #6
Ook met SmitFraudeFix is het mij niet gelukt om Antivirus-2009 van mijn PC te verwijderen Reactie infoteur, 21-08-2008
In sommige gevallen is het beter het bestrijden van de virussen op te geven en je computer een fatsoenlijk schoon maken. Een keertje formatteren en daarna uitkijken voor virussen zoals deze. Als er teveel virussen op je computer staan, dan vullen zij elkaar soms aan, ze gaan ervoor zorgen als er een verwijdert wordt, er terug een bij komt.

Mysterious, 19-08-2008 10:49 #5
Ik krijg sinds kort ook de melding van Antivirus 2009 op mijn computer, dat komt zomaar uit het niets plots op mijn scherm, omdat ik dit al direct verdacht vond heb ik het al elke keer genegeerd, de eerste keer had ik volgens dat programma 70 virussen op mijn pc en als ik die wou verwijderen moest ik dat programma downloaden en installeren, ik heb dat dus niet gedaan omdat ik het niet vertrouwde, zonet kreeg ik dat weer op mijn scherm, deze keer zou ik 59 virussen hebben, al minder dan de vorige keer, dat klopt dus zeker niet, daarom wou ik op google gaan kijken of ik iets over dat programma kon vinden, zo kwam ik hier terecht en werd mijn vermoeden bevestigd dat het vals is, helaas lees ik hier wel dat er toch velen het vertrouwden en installeerden, iets dat zomaar op je scherm komt mag je nooit vertrouwen! Reactie infoteur, 19-08-2008
Inderdaad! Om jou probleem te verhelpen, zodat de berichtgevingen niet meer op je scherm komen, raad ik aan je computer eens te scannen met een echte antivirus. Kijk ook even of je firewall aanstaat.

M. Groenewegen van der Weiden, 09-08-2008 13:15 #4
Helaas ben ik er ook ingetuind en heb jawel het anti virus 2009 gekocht voor niet 49,95 dollars maar voor 104,85.
Blijkt het allemaal niet te kloppen met het gevolg aangifte gedaan bij de politie voor oplichting en mijn creditcard moeten blokkeren. Ik hoop dat een ieder die dit leest zijn en/of haar les eruit haalt. Reactie infoteur, 09-08-2008
Ja, inderdaad… Het is een dure grap, en meestal ben je je geld kwijt. Ik weet niet of jij iets terug hebt gezien van je geld?
Ik probeer zoveel mogelijk en zo snel mogelijk dit soort software op te sporen en een artikel over te schrijven zodat er geen 104,85 euro meer verloren gaat aan dit soort praktijken.

Denise, 08-08-2008 19:06 #3
Ik heb anti virus 2008 erop staan. Krijg het er met geen mogelijkheid vanaf heb pc tools spyware gedownload wat voor de meeste werkte maar hij blokkeert em hier, handmatig lukt ook niet beveiligd tegen verwijderen iemand ideetje? Reactie infoteur, 09-08-2008
Lukt het niet met de vermelde stappen hierboven?
Pas zeer goed op voor spyware removers! veel van deze tools zijn zelf virussen. Ga eerst altijd na of dit wel een goede, betrouwbare tool is!

Saskia, 06-08-2008 23:58 #2
Het lukt mij niet om stap 1`uit te voeren. Ik kan antivirus 2009 niet vinden in mijn configuratiescherm. Wel via verkennen, maar dan is hij beveiligd tegen verwijderen. En nu? Reactie infoteur, 07-08-2008
Heb je al met een virusscanner geprobeerd het virus te verwijderen?
Anders probeer je onmiddelijk stap 4. SmitFraudFix gaat ervoor zorgen dat het virus niet meer kan opstarten. Na stap 4 probeer je alle andere mappen te verwijderen.

Cees, 04-08-2008 15:03 #1
L.s Hartelijk dank! Na 'n maand aanklooien ben ik, door u programma, van dit verschrikkelijke "Antivirus 2009" af :-) Gek werd ik ervan. Ik ga ook nog ff met 't Kaspersky Anti-Virus programma aan de gang want er zit volgens mij nog wat verborgen. Nogmaals… Hartelijk bedankt! Reactie infoteur, 05-08-2008
Graag gedaan hoor. Als er iemand vragen heeft over een ander virus, je mag ze altijd aan mij stellen. Als ik tijd heb zal ik er een oplossing voor schrijven. MVG

Infoteur: Scanzee
Gepubliceerd: 21-07-2008
Rubriek: Pc en Internet
Subrubriek: Anti virus
Reacties: 36
Schrijf mee!