InfoNu.nl > Pc en Internet > Anti virus > Kaspersky Antivirus Free

Kaspersky Antivirus Free

Kaspersky Antivirus Free Gebruiksvriendelijke antivirus bescherming voor uw PC; Kaspersky Anti-Virus. Versie 7.0 combineert traditionele antivirus beschermingsmethodes met de nieuwste proactieve technologieën. Het biedt een solide en betrouwbare bescherming tegen virussen, spyware, trojans, internetwormen, rootkits en overige malware. U kunt echter ook gebruik maken van de gratis online scanner, voor zowel uw gehele pc als enkele verdachte bestanden. Ook kunt u de volledige versie 30 dagen op gratis proberen.

Kaspersky

  • Kaspersky Lab is een internationaal softwarebedrijf. Kaspersky biedt geavanceerde Secure Content Management aan.
  • Deze software-matige oplossingen beschermen thuisgebruikers en grote netwerkomgevingen tegen virussen, spyware, spam en hackers.
  • De succesvolle detectie en het onderscheppen van virussen hangt af van constant en intensief virusonderzoek.
  • Kaspersky Lab ondersteunt de grootste collectie virusdefinities.
  • Kaspersky Lab is inmiddels een bewezen strijder tegen virussen en zegt altijd proactief te reageren tegen nieuwe dreigingen.
  • Het internationale virus onderzoeksteam vult continu de collectie aan en ontwikkeld antivirus middelen.
  • De technieken van Kaspersky Lab hebben vele onderscheidingen vergaard.
  • Leidende softwarehuizen certificeren de Kaspersky producten.
  • In de Benelux is ook een onderdeel van het Kaspersky Laboratorium gevestigd.
  • Hierdoor zijn kwaadwillige programma’s en bestanden tevens lokaal snel te detecteren en te analyseren, waardoor updates snel beschikbaar gesteld kunnen worden.
  • Sinds het gevestigd is in 1997, heeft Kaspersky Lab zich ontwikkeld tot een wereldleider in informatiebeveiliging software.

Virus

Professor Fred Cohen deed onderzoek naar 'zichzelf reproducerende computerprogramma'. Dit deed hij op grond van theorieën, opgesteld eind jaren '40 en met behulp van eerste praktische ontwikkelingen uit de jaren '60. Professor Fred Cohen gebruikte rond 1980 voor het eerst de term 'virus'.

Zijn definitie van een virus:'Een programma dat andere programma's kan infecteren door deze zodanig te veranderen dat er een kopie van zichzelf in ondergebracht wordt.' Het biologische equivalent heeft een analoge functie, derhalve is de keuze voor de term virus is begrijpelijk.

Gratis online antivirus-scanner

Op de website van Kaspersky is het mogelijk gratis de gehele computer te scannen op virussen, spyware en andere malafide software. Ook is het mogelijk slechts één of enkele bestanden te scannen, indien u een bepaald bestand op uw computer verdacht vindt. Middels de volgende link, voert u gratis de online scan uit: Kaspersky gratis online scan

Gratis online virus removel

Op de website van Kaspersky is een groot aantal gratis virus verwijder programma's beschikbaar. Hierbij is een overzicht opgesteld, waarbij de virus, trojan en malafide software, op naam zijn gesorteerd. Een update wordt regelmatig online geplaatst, waardoor vele virussen zijn terug te vinden en gericht zijn te bestrijden.
Kaspersky gratis online virus removel OVERZICHT
  • Diverse worm.w32
  • Diverse I-Worm
  • Diverse Backdoor
  • Diverse Trojan
  • Diverse Win-32

Kaspersky Anti-Virus 7.0

Anti-Virus 7.0 combineert traditionele antivirus beschermingsmethodes met de nieuwste proactieve technologieën.
Het biedt een solide en betrouwbare bescherming tegen:
  • virussen
  • spyware
  • trojans
  • internetwormen
  • rootkits
  • overige malware

De gemiddelde verkoopprijs is € 39,95
Probeer 30 dagen gratis: Kaspersky Trials

Ervaring met Kaspersky

Goede ervaring met gebruiksvriendelijkheid en feitelijke werkzaamheid.
Functioneert goed, beschermd goed en geeft regelmatige updates.
Betrouwbaar en bovendien bij aanschaf op 2 pc's te installeren.
© 2008 - 2018 Alex, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Top 5 beste gratis virusscannersEr is niets zo vervelend als een virus op de computer oplopen tijdens het surfen. Om veel ellende met de computer te bes…
Hoe verwijder je het programma ‘My Security Engine’?Hoe verwijder je het programma ‘My Security Engine’?My Security Engine is een misleidende antivirus scanner die zogenaamd virussen en spyware vind die er niet zijn. Het kom…
Wat is malware en wat kan je ertegen doen?Wat is malware en wat kan je ertegen doen?Iedereen heeft wel eens last van problemen met de computer. Meestal gaat het dan om wat (al dan niet onschuldige) spywar…
Norton Antivirus virusscannerNorton Antivirus virusscannerEr is veel software te krijgen om je computer te beschermen tegen virussen en andere ongewenste programma's. Norton Viru…
Gratis virusscanners downloadenIn dit artikel: een overzicht van gratis virusscanners. Voor de meeste virusscanners moet je betalen. Toch is er een red…
Bronnen en referenties
  • Kaspersky.nl

Reageer op het artikel "Kaspersky Antivirus Free"

Infoteur: Alex
Laatste update: 24-03-2008
Rubriek: Pc en Internet
Subrubriek: Anti virus
Schrijf mee!