InfoNu.nl > Pc en Internet > Anti virus > Kaspersky antivirus downloaden

Kaspersky antivirus downloaden

Kaspersky antivirus downloaden Kaspersky werd ineens heel populair toen bleek dat zij de meest effectieve bestrijding van het Dorifel virus bood, een virus dat computers infiltreerde en Office documenten besmette en vergrendelde met een wachtwoord. Maar daarnaast biedt Kaspersky ook in de breedte uitstekende anti-virus software die kan concurreren met producten van bijvoorbeeld ZoneAlarm en McAfee. Bovendien biedt deze aanbieder speciale software voor Mac en tablet en kun je een gratis proefversie downloaden.

Kaspersky Internet Security 2012

Het is fijn wanneer een anti-virus programma je meerdere lagen bescherming biedt zodat je online altijd veilig bent. Zo kun je bijvoorbeeld veilig internetbankieren door een innovatieve technologie die je creditcardgegevens en transactiehistorie effectief afschermt van hackers met kwade bedoelingen. Ook biedt Kaspersky Internet Security 2012 realtime waarschuwingen wanneer het een potentieel phishing bericht heeft gesignaleerd.

Kaspersky Lab helpt bij het proactief zoeken naar verdachte acties die binnen jouw systeem plaatsvinden. Wanneer iets op een bedreiging lijkt dan wordt het automatische geanalyseerd en indien nodig wordt er actie ondernomen in de vorm van het blokkeren van deze actie. Daarnaast kun je ook op ieder gewenst moment een scan van eventuele spyware, malware of adware starten.

In een wereld waarin sociale netwerken een belangrijk aandeel vormen in je communicatie van de buitenwereld wil je natuurlijk ook op dit gebied zekerheid en daar is aan gedacht bij de ontwikkeling van Kaspersky Internet Security 2012. Zo houdt de software in de gaten of je bijvoorbeeld per ongeluk klikt op iets dat malware activeert en pikt het de Facebook en Twitter phishing berichten er zo uit. Foto's en account gegevens worden tevens goed beveiligd.

Doordat je een schakel wordt in het Kaspersky Security Network (indien gewenst, anders kun je ook uitschakelen) leer je als het ware van de ervaringen van andere gebruikers. Signaleerde het systeem namelijk bij een andere gebruiker nog onbekende kwaadaardige activiteiten dan zal het deze direct onderzoeken en wanneer er een effectieve bescherming is gevonden zal ook jij daar van profiteren. Zo kun je ervan op aan dat Kaspersky Lab altijd op de hoogte is van de nieuwste virussen, malware en adware die circuleert op het web. Wanneer je getroffen bent door schadelijke malware-activiteiten dan wil je de effecten hiervan natuurlijk snel kunnen terugdraaien. Ook daar heeft Kaspersky met het pakket van 2013 over nagedacht. Hiervoor zorgt de activiteitenmonitor.

Met zo veel anti-virus software om uit te kiezen kun je je afvragen wat het dan is dat Kaspersky je te bieden heeft dat anderen niet hebben. Het is met name de innovatieve hybride beveiliging gecombineerd met de robuustheid van de cloud die deze software zo aangenaam maken voor de klant. Het resultaat is vooral de snelle reactie op nieuwe dreigingen. De snelheid waarmee het systeem een antwoord bood op het Dorifel virus is daarvan een voorbeeld.

Password Manager

Kaspersky biedt aparte software om je wachtwoorden te managen. Wanneer je gebruik maakt van internetbankieren, webmail, sociale netwerken en messengerapplicaties is dit een handige tool. Het automatiseert namelijk het ingeven van wachtwoorden en zorgt ervoor dat deze van buitenaf niet te stelen zijn. Persoonlijke gegevens die je ingeeft op websites en in andere toepassingen blijven zo persoonlijk. Dit is een effectieve manier om jezelf te beschermen tegen identiteitsdiefstal.

Gebruik van een password manager biedt je de mogelijkheid om verschillende wachtwoorden te gebruiken voor verschillende websites. Mocht zo ooit een wachtwoord gecompromitteerd worden, bijvoorbeeld doordat de eigenaar van een website waarop je een account hebt aangemaakt er kwade bedoelingen mee heeft of doordat je het wachtwoord in goed vertrouwen aan een andere persoon verstrekt die er vervolgens misbruik van maakt, dan ligt niet al je informatie direct op straat. Een inbreuk wordt zo goed geïsoleerd.

Kaspersky Internet Security Special Ferrari Edition

Als liefhebber van Ferrari ken je deze speciale editie natuurlijk al. Het is iets dat Kaspersky doet opvallen in de bulk van anti-virus sofware aanbieders. Deze editie biedt een desktop die geheel voorzien is van een gelikte uitvoering compleet met logo en huisstijl van dit merk. Het geeft bovendien aan dat snelheid bij dit product centraal staat evenals de 'winnende prestaties' van beide bedrijven. Deze editie heeft bovendien een nieuwe Safe Surf-functie die automatisch ongewenste website blokkeert zonder dat het je computer langzamer maakt en het heeft een fijne Safe Run-modus die verdachte websites of toepassingen kan isoleren om te voorkomen dat ze je hele computer besmetten.

Kaspersky antivirus software downloaden

Iedereen heeft wel eens een vervelende ervaring gehad met anti-virus software. Je kreeg geen controle meer over je firewall of je computer werd er traag van. Voor je er geld aan uitgeeft wil je de software daarom eigenlijk eerst wel eens even op proef, en dat kan. Je kunt een product 30 dagen gratis op proef nemen. Je kunt proefversies downloaden van de volgende producten:
  • PURE 2.0
  • Internet Security 2012
  • Anti-virus 2012
  • Security for Mac
  • Password Manager
  • Mobile Security
  • Tablet Security

Van de Ferrari Edition kun je geen gratis proefversie downloaden.

Ben je specifiek op zoek naar een manier om het Dorifel virus te bestrijden? Download dan de Kaspersky Virus Removal Tool.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Kaspersky Antivirus FreeKaspersky Antivirus FreeGebruiksvriendelijke antivirus bescherming voor uw PC; Kaspersky Anti-Virus. Versie 7.0 combineert traditionele antiviru…
Beste gratis Antivirus 2017 - Virusscanners overzichtBeste gratis Antivirus 2017 - Virusscanners overzichtHier kunt u de beste gratis antivirus en anti-malware programma's van 2017 en 2016 vinden. De nieuwe virusscanners grati…
Hoe verwijder je het programma ‘My Security Engine’?Hoe verwijder je het programma ‘My Security Engine’?My Security Engine is een misleidende antivirus scanner die zogenaamd virussen en spyware vind die er niet zijn. Het kom…
Gratis antivirus voor AndroidGratis antivirus voor AndroidIn het afgelopen jaar, heeft de populariteit van Android geleid tot enorme toename van de verspreiding van malware. Deze…

Reageer op het artikel "Kaspersky antivirus downloaden"

Infoteur: Dessal
Laatste update: 16-08-2012
Rubriek: Pc en Internet
Subrubriek: Anti virus
Special: Antivirus
Schrijf mee!