InfoNu.nl > Pc en Internet > Tips en tricks > Problemen met Hotmail of Live

Problemen met Hotmail of Live

Problemen met Hotmail of Live Hotmail, MSN of Live; de meest gebuikte e-mailaccounts ter wereld. Alle problemen die zich kunnen voordoen op een rijtje. Sinds 2012 heeft Microsoft het nieuwe outlook.con geïntroduceerd. Ook voor deze e-mailaccounts alle problemen op een rij.

E-mailaccount

De gratis e-mailaccount die Microsoft aanbiedt, kunnen eindigen met hotmail, msn of live. Sinds 2012 is daar Outlook.com bijgekomen. Het maakt bij de probleemoplossingen geen verschil waar het e-mailadres op eindigt: alle vier de accounts worden door dezelfde aanbieder (Microsoft) verstrekt. Waar in dit artikel over Hotmail wordt gesproken kan ook Outlook, Live of Msn worden gelezen.

Hotmail in Outlook problemen

Voorheen kon Hotmail aan Outlook 2003 of 2007 gekoppeld worden, zodat alle e-mailberichten via hotmail gewoon op de pc binnen kwamen. Tegenwoordig heeft u hier de Outlook Connector voor nodig. Sluit Outlook af, download de Outlook Connector en volg de instructies op. Start na voltooien Outlook opnieuw op, en voer uw e-mailadres en wachtwoord in. De berichten worden in een deelvenster weer gegeven. In het menu Outlook Connector klikt u op Een nieuw account toevoegen indien U nog een extra live of hotmail-account wilt toevoegen, dit kan alleen indien Outlook Connector al is geïnstalleerd.

Iemand anders meldt zich op uw msn aan

Wanneer u het vermoeden heeft dat iemand anders zich op uw MSN aanmeldt en u kunt u zelf zonder problemen aanmelden, verander dan uw wachtwoord. Meldt u aan via www.hotmail.com of www.live.nl met uw e-mailadres en wachtwoord. Ga rechtsboven naar opties, kies voor meer opties/ account beheren. Dit kan per aanmeldvenster iets verschillen. Ga naar persoonlijke gegevens bekijken en beheren. Bij wachtwoordgegevens staat achter het wachtwoord, dat gemarkeerd staat met sterretjes (****), de optie wachtwoord wijzigen. Voer het oude wachtwoord in, gevolgd door het nieuwe wachtwoord en klik op OK. Wijzig ook uw geheime vraag, omdat de kans groot is dat iemand anders nog steeds in uw account kan indien ze het antwoord weten. Doorloop dezelfde stappen als hierboven en klik naast de geheime vraag op wijzigen. Klik op OK. Kijk ook even na of het alternatief e-mailadres nog klopt. Het kan zijn dat u geen alternatief e-mailadres en/of geheime vraag heeft, verander alleen datgene wat op u van toepassing is.

Het aanmeldvenster van MSN vertoont mijn e-mailadres en dit wil ik niet.

De nieuwere versies van MSN onthouden het e-mailadres, dit wordt getoond in het aanmeldvenster. Indien u dit niet wilt, klik dan in het aanmeldvenster op Mijn e-mailadres vergeten, er word nu gevraagd of u dit e-mailadres wilt verwijderen. Vink bij het aanmelden het vakje e-mailadres onthouden uit. Het e-mailadres wordt niet opgeslagen wanneer u zich aanmeldt.

PC werkt traag na installeren van MSN

Het kan zijn dat uw besturingssysteem te verouderd is om de nieuwe MSN aan te kunnen; deinstalleer de nieuwe versie en zoek een oudere versie van MSN. U kunt uiteraard ook uw pc updaten: zorg er regelmatig voor dat Windows up to date is.
Soms vertonen twee programma's een conflict met elkaar: onthoudt welke programma's u als laatste geïnstalleerd heeft en verwijder die als eerste totdat het probleem is opgelost. Scan de pc regelmatig op virussen: ook via MSN of email komen virussen makkelijk binnen.

Ik wil MSN, hotmail of Live hacken

Waarom u iemand anders zijn account wilt hacken, zullen we buiten beschouwing laten. Het is net zoiets als iemand anders zijn post ongevraagd openen en dus zeer strafbaar. Er worden diverse programma's op internet aangeboden waarmee u een account zou kunnen hacken. Het enigste wat u met deze programma's bereikt, is dat uw eigen account waarschijnlijk gehackt wordt of virussen binnen haalt op uw pc. Volkomen nutteloos dus. Indien u toch misbruik wilt maken van een andere account, besef dan dat Windows Live tegenwoordig de misbruik-knop heeft toegevoegd aan zijn services.

Aanmelden lukt niet vanwege te vaak foutieve wachtwoorden opgeven.

Indien u te vaak een verkeerd wachtwoord heeft ingevoerd, blokkeert hotmail het account tijdelijk om misbruik tegen te gaan. Na enige tijd word het account weer vrij gegeven en is inloggen weer mogelijk.

Wachtwoord vergeten

Indien u uw wachtwoord bent vergeten, klik dan in het aanmeldvenster op wachtwoord vergeten. Er wordt u gevraagd uw e-mailadres en een aantal tekens over te typen. Vervolgens beantwoord u een aantal vragen zoals uw postcode/ woonplaats. U kunt nu kiezen uit het versturen van een nieuw wachtwoord naar een alternatief e-mailadres, dat u tijdens het aanmaken heeft opgegeven, of het beantwoorden van uw geheime vraag. Indien u geen geheime vraag heeft opgegeven én geen alternatief e-mailadres, wordt de email naar uw account gestuurd waarvan u het wachtwoord bent vergeten. Hier kan u uiteraard niet veel mee. U kunt proberen contact op te nemen met Microsoft, deze stellen u een aantal vragen waarop alleen u het antwoord kan weten, zoals de contactpersonen die in uw account staan en andere gegevens. Het kan een aantal dagen tot weken duren voordat u antwoord heeft en niet iedereen wordt hierbij geholpen.

Alle gegevens zijn verloren gegaan in mijn account

Mist u contactpersonen of e-mailberichten? Dit kan op een storing duiden bij Hotmail zelf, of een ander is u voor geweest en heeft ingelogd op uw account. Wijzig voor de zekerheid uw wachtwoord , geheime vraag en/of alternatief e-mailadres en wacht een aantal dagen af. Indien u uw gegevens niet terug krijgt, neemt u contact op met Microsoft.

E-mailadres veranderen

U kunt uw e-mailadres niet veranderen, wel uw naam die weergegeven wordt. Meldt u aan. Ga rechtsboven naar opties, kies voor meer opties/ account beheren. Dit kan per aanmeldvenster iets verschillen. Ga naar persoonlijke gegevens bekijken en beheren en naar geregistreerde gegevens, U ziet dat u hier verschillende dingen kunt wijzigen zoals uw naam. Wijzig de gegevens en klik op OK.

Account sluiten en controleren

Om het account te sluiten meldt u aan en ga naar opties. (meer opties) Klik op account beheren en daarna op Persoonlijke gegevens bekijken en bewerken. klik onderaan op account sluiten. Voer uw wachtwoord in en klik op JA. Er wordt een melding gemaakt dat binnen enkele dagen alle gegevens verwijderd zullen worden. U ziet nu ook nog een link om Uw Microsoft-account te sluiten. Dit is allemaal afhankelijk van het soort account dat u heeft. Om te controleren of een account gesloten is, stuurt u een email naar het betreffende account. Indien het account gesloten is, krijgt u de email retour met een melding. Wanneer u zich weer binnen 270 dagen aanmeld bij het gesloten account, word het account weer geactiveerd.

Email van Hotmail of Windows Live dat ik alles moet aanpassen

Soms krijgen mensen een email van Hotmail of Windows Live dat ze op een link moeten klikken en hier hun gegevens moeten invullen, waaronder hun wachtwoord. Doen ze dit niet, dan zou hun account geblokkeerd worden. Indien u zo een mail heeft ontvangen, klik niet op de link en geef uw wachtwoord niet op! Medewerkers van Microsoft zullen nooit naar uw wachtwoord vragen. De kans is zeer groot dan kwaadwillenden uw gegevens in hun bezit proberen te krijgen om hier misbruik van te maken.

Kan ik telefonisch contact opnemen met hotmail / live?

Het is niet mogelijk om telefonisch contact op te nemen met het helpcentrum van Windows Live/ Hotmail. Dit heeft twee redenen: ten eerste heeft u te maken met een gratis servive. U betaalt helemaal niks voor het openen van een of meerdere emailaccounts, terwijl u toch gebruik maakt van hun webruimte. Om de kosten zo laag mogelijk te houden, laat men alleen contact via internet toe. Wilt u een emailaccount waarbij u telefonisch contact kan opnemen met een helpdesk, neem dan een betaalde account zoals bij Versatel, Ziggo etc. Bij deze internetproviders krijgt u een internetaansluiting plus emailaccount ter beschikking. Plus het feit dat u ze kunt opbellen. Service kost nou eenmaal geld. Overigens kunnen betalende klanten van Microsoft wel weer hulp krijgen. Voor 72 euro bent u geholpen.

Het tweede feit is dat Windows Live/ Hotmail geen Nederlands concept is. Deze vallen namelijk onder Microsoft. En dat is Amerikaans. De Nederlandse medewerkers van Microsoft kunnen dan ook niks veranderen aan de regels. Het heeft dan ook geen enkele zin om verhaal te gaan halen bij derden, of programma's zoals Kassa in te schakelen. Deze kunnen net zo weinig ermee als u. U heeft pas recht op service als u er ook voor betaald heeft.

Veel mensen vergeten dat ze bij het afsluiten van een gratis emailaccount de gebruiksvoorwaarden geaccepteerd hebben. In de gebruiksvoorwaarden staat vermeld dat er geen garantie onder hun product valt en dat er geen recht is op schadevergoeding.

Andere problemen

Indien er andere problemen optreden of u nog vragen heeft, vermeld u dit aub onderaan dit artikel. Het artikel zal dan indien nodig uitgebreid worden, want problemen zijn er om opgelost te worden!
© 2009 - 2014 Bibiana, gepubliceerd in Tips en tricks (Pc en Internet) op . Het auteursrecht van dit artikel en antwoorden op reacties ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Windows Live Hotmail, online E-mailWindows Live Hotmail, online E-mailWindows Live Hotmail is een zeer veel gebruikte online e-mail service, wat vooral bij de jongeren bekend staat voor MSN.…
Windows Live Mail - Meld je nu aan!Windows Live Mail - Meld je nu aan!MSN is een zeer uitgebreide communicatiedienst van de grootste software- en harwarefabrikant Microsoft. In het begin was…
Windows Live Hotmail aanmakenWindows Live Hotmail aanmakenMet Windows Live mail zijn er afgelopen maanden de nodige dingen veranderd. Het is dan ook één van de grootste maildiens…
Hoe moet ik een Hotmail account verwijderen?Hoe moet ik een Hotmail account verwijderen?Wanneer je een Hotmail account hebt en dat niet meer wenst te gebruiken is het wel even zoeken naar de juiste manier om…
Foutcodes Windows Live MessengerFoutcodes Windows Live MessengerWindows Live Messenger (MSN) is niet meer wegtedenken bij de jongeren. De Instant Messaging-dienst van Mircosoft is de m…

Reageer op het artikel "Problemen met Hotmail of Live"

Reacties

De Ritter, 21-10-2014 12:21 #611
Sinds vorige week kan ik niet meer inloggen. groen balkje maar een wit scherm, kan wel op een andere pc inloggen.
Ik zie ook dat meerdere mensen dit probleem hebben. Heeft iemand een oplossing?

Jes, 21-10-2014 10:42 #610
Sinds enkele dagen kan ook ik niet meer inloggen bij Hotmail. Het adres balkje wordt groen etc. maar het scherm blijft wit! Ik kan wel via mijn telefoon inloggen. Wat is de oplossing?

M&m, 19-10-2014 19:19 #609
Sinds enkele dagen kan ik niet meer inloggen bij Hotmail. Adresbalkje wordt groen en het scherm blijft wit. Elders kan ik wel inloggen. Hoe oplossen?

Tar, 19-10-2014 11:41 #608
Sinds 15 oktober kan ik niet meer inloggen bij Hotmail. Adresbalkje wordt groen en het scherm wit. Ik kan niet eens mijn mailadres en wachtwoord intikken. Op mijn werk kan ik wel inloggen. Wat is het probleem?

Rachel, 15-10-2014 14:57 #607
Probleemm! Heb net een nieuwe email aders aan gemaakt. Microsoft-accountteam zegt: Voordat je doorgaat. controleer je je Postvak IN op een bericht van het Microsoft-accountteam. Volg de instructies in deze e-mail om de instellingen van je account te voltooien. Maar ik kan niet mijn mijn nieuwe Postvak IN/? en wat nu?

Ashley, 12-10-2014 11:14 #606
Ik heb op mijn laptop wel toegang tot internet, maar op een of andere manier kan ik geen verbinding maken met outlook.com, Wat is het probleem?

Caroline Spaans, 02-10-2014 17:27 #605
Probleem,
hallo allemaal, hoop dat iemand mij kan helpen ik kan niet meer in mijn mail. Als ik wil inloggen wordt er gezegd dat iemand anders misschien mijn account gebruikt maar het mail adres dat dan tevoorschijn komt is van mijn echtgenoot. Ik moet dan een code invoeren ook die heb ik niet… hoor graag van jullie hoe ik dit moet oplossen, zodat ik snel weer gewoon in mijn mailbox kan.
Grtjes Caroline

Mieke, 21-09-2014 12:39 #604
Vroeger verschenen de ontvangers na 1 letter al tevoorschijn als ik een nieuwe email wilde versturen.
op de een of andere manier is dit gestopt maar is erg onhandig nu, moet steeds naar personen gaan om
een email adres te vinden.
hoe kan ik dit herstellen?

Albert, 21-09-2014 10:36 #603
Het is al diverse malen voorgekomen dat ik snel een mail wilde laten sturen vanuit mijn mailadres door mij of mijnmedewerkers die mijn wachtwoord kennen… dan verschijnt er een bericht in de trant… we willen niet overbeveiligen… bla bla en moet ik via een ander mailadres kijken naar een code die mmicrosoft heeft gesturrd en dan weer terug… enz kent u dat… heel frustrerend en tijd verlies… willen dan ook nog een tel. Hebben.
Wat is dit voor een flauwekul?

B. Nauta, 19-09-2014 12:50 #602
Ik kreeg een mail die voor een geheel ander emailadres bedoeld was. Het adres wijkt geheel af van het mijne. Het betrof een uitnodiging van een ziekenhuis voor een bijscholing. Moet ik mij bezorgd maken hierover vwb veiligheid en privacy. En hoe kan dit?

Ria Spierings, 17-09-2014 12:49 #601
Ik kom niet meer in mijn agenda/personen/ als ik aangemeld ben in mijn Live mailbox.
Wat kan ik daaraan doen?

Xavier, 08-09-2014 21:15 #600
Mijn alternatieve email-adres is vervallen. Nu is mijn wachtwoord gehackt. Graag wil ik mijn wachtwoord wijzigen maar krijg dus geen code om dit te doen. Een zeer vervelende situatie want er worden mailtjes gestuurd naar personen waar ik al jaren geen contact mee heb. Hoe kom ik uit deze situatie. Wil mijn vervallen alternatieve email vervangen door een andere. Help

Yvonne, 03-09-2014 11:29 #599
Mijn alternatief e-mailadres is al jaren vervallen. Met de nieuwe beveiligingsacties van Hotmail moet ik een code vinden die alleen maar naar dat oude alternatieve e-mailadres verzonden kan worden. Ik heb mijn Hotmail nodig voor mijn werk. Hoe kan ik mijn vervallen alternatief e-mailadres vervangen voor een nieuw?

Serena, 27-08-2014 05:18 #598
Hallo,

Ik zie al een tijdje bij mijn recente activiteiten dat iemand zich aanmeld op mijn email.
Het IP-adres komt vanuit Amsterdam omgeving en zelfs uit Engeland, en ik woon in provincie Limburg.
Ik heb zelfs geprobeerd om mijn wachtwoord te veranderen, maar nog steeds zie ik dat er iemand op mijn e-mail aanmeld in die omgevingen.
Wat kan ik hieraan doen?

Marjolijn, 25-08-2014 19:47 #597
De beveiliging werkt wel erg goed kom nu na een nieuw wachtwoord en code, die blijkt ik te vaak te hebben op gevraagd en ingevoerd helemaal niet in mijn Hotmail kan, krijg de boodschap kom over een week terug. wie weet hoelang het kan duren voordat de Hotmail weer kan worden geopend? Of hij in de toekomst nog wel geopend kan worden?

Zerha, 24-08-2014 14:39 #596
Nu de nieuwe beveiliging van Hotmail/ outlook account erg actief is, kan ik niet meer via de laptop op mijn Hotmailaccount.
Probleem; er wordt gevraagd om de code in te voeren die per sms wordt verzonden naar mijn mobiel nummer. Pas als deze code ingevoerd is, kan men verder. Maar deze code wordt naar mijn oude mobiele nummer gestuurd en ik zie geen mogelijkheid/ optie om mijn telefoonnummer te wijzigen. Erg onhandig! Wie kan mij hierbij helpen?

MVG

Arend, 24-08-2014 12:04 #595
Vraag: mijn mails komen niet aan bij de geadresseerde. Kan wel ontvangen. De berichten staan wel in de map verzonden, maar niets komt aan. de adressen zijn gecontroleerd. hoe kan ik dit oplossen

Mario, 12-08-2014 15:29 #594
Ik heb de laatste week ook problemen met consulteren van emails.
1. Ik zie ze wel maar kan max. 1 à 2 effectief lezen.
Daarna kan ik niets meer ondernemen behalve live/outlook afsluiten. Inloggen in m'n account is geen probleem. Maar ik moet wel dringend m'n mails kunnen lezen.
2. Bij consulteren van Accountinstellingen staan er ook voortdurend cirkels met een pijltje. ( cookies) en krijg deze moeilijk weg.

Wat is hier gebeurd? Graag dringend feedback aub.

Kevin Huijgens, 11-08-2014 15:39 #593
Ik heb sinds kort problemen met het toevoegen van bijlages bij windows live mail. als ik een bijlage aanklik omdat ik die wil toevoegen krijg ik blauw scherm en start mijn pc opnieuw op. wat kan ik hier aan doen of is dit niet te fixen?

Joke Schep, 03-08-2014 19:07 #592
Ik ondervind sinds afgelopen week problemen, heb updates uitgevoerd op mijn pc, maar kan nu wel inloggen bij live/outlook.nl, en dan slaat het programma vast? De e-mails komen wel binnen, maar erop klikken kan niet. Wat kan ik hier aan doen?

Annabel, 03-08-2014 09:10 #591
Ik plaats dit eigenlijk namens mijn moeder, maar heel handig hotmail heeft bedacht dat ze haar beide e-mail adressen tegelijk moet verifiëren. Dit betekend dus dat ze dit niet kan doen want ja ze heeft voor die accounts telkens het andere e-mail adres opgegeven. We hebben al contact gezocht met microsoft die beloven om binnen 24 uur te antwoorden maar tot nu toe nog steeds niet en het is nu bijna 3 dagen geleden. Ik snap dat ze willen controleren maar dit is wel een hele domme actie als je het mij vraagt!

Rinus, 02-08-2014 13:26 #590
Ik krijg de melding van uw postvak heeft de max groote bereikt niet weg in outlook 2013, heb via internet de prullebak en overige mail verwijdert maar de melding op de comp blijft terugkomen.

Janneke Plomp, 29-07-2014 11:12 #589
Ik kan niet al mijn mail ontvangen. Slechts een zeer beperkt aantal wel. Mails aan mijzelf komen niet binnen, Hotmail geeft wel aan datzelfde zijn verzonden.

Henny van der Lee, 27-07-2014 19:36 #588
Een half getypt bericht in Windows Live Mail springt na een paar woorden gelijk in de map Concepten. Heel vervelend. Hoe los ik dit op?
Graag uw advies, want dit werkt niet prettig.

K. van der Kleij, 25-07-2014 11:53 #587
Als ik me via hotmail.com aanmeld, heb ik het volgende probleem:

Ik krijg een mail van b.v. mevrouw A. Als ik die mail 'beantwoord' komt er bij AAN mijn eigen e-mailadres te staan,
niet die van mevrouw A.
Het gekke is dat ik dit probleem maar met 1 contactpersoon heb, dus alleen met mevrouw A. Ik heb al een keer geprobeerd haar te verwijderen en opnieuw toe te voegen, maar dit heeft het probleem niet verholpen.
Als ik via Live Mail mijn post bekijk, heb ik dit probleem niet.

Hoe kan ik dit oplossen?

Ronald, 17-07-2014 22:05 #586
Beste meneer / mevrouw,

Telkens krijgen zowel mijn moeder als mijn zusjes die allen een apart e-mail account hebben een melding omtrent de beveiliging. Het gaat dan om een code. Klopt het dat een ieder dus eigenlijk twee e-mailadressen nodig heeft in verband met de verificatie?

Het is heel hinderlijk want mijn moeder en mijn zusjes kunnen niet optimaal gebruik meer maken van hun e-mail. Is dit in te stellen, zodat die vraag niet meer terug komt en we weer normaal gebruik kunnen maken van email?

Gaarne uw hulp.
Met vriendelijke groet,
Ronald

Rens, 14-07-2014 09:32 #585
Ze vragen mijn oude nummer om mijn account van de security af te halen maar dat nummer gebruik ik nu niet meer maar ze vragen dus een code die ze alleen naar dat nummer sturen. ik heb al geprobeerd dat nummer te veranderen maar ze sturen nog steeds alleen naar mijn oude nummer. wat moet ik nu doen?

Henriette, 25-06-2014 16:37 #584
Ik kreeg een bijlage van iemand opgestuurd, en daar heb ik op geantwoord, en zo zijn er een paar mail heen en weer gegaan. Maar nu kan zit er geen bijlage meer bij in de mail. Hoe krijg ik die terug?

Zjors, 21-06-2014 16:53 #583
Ik kan zonder problemen inloggen op mijn hotmail (live) account. maar als ik een e-mail wil aanklikken dan springt hij steeds van het e-mail bericht naar mijn Postvak-In, dan weer naar het bericht dat ik heb aangeklikt, en dan weer terug naar mijn Postvak-In. Soms kan ik zelfs niet uitloggen, doordat hij steeds de pagina moet "herladen". Ook komt er steeds de melding dat ze geen verbinding met hotmail kunnen maken! Kunnen jullie me helpen met dit probleem?

Miguel, 24-05-2014 10:34 #582
Als ik me wil inloggen kom er altijd op van die overbeschermd gedoe, kan die niet annuleren of geen code sturen want het aangegeven e-mail adres bestaat al niet meer en naar andere adressen komen ze niet aan. Hoe kan ik nu dan men mails bekijken?

Marije Hendrikx, 23-05-2014 10:31 #581
Sinds 2 dagen kom ik niet meer in mijn eigen mailaccount. Mijn wachtwoord zou opeens niet meer kloppen. Ik heb alle instructies gevolgd om het wachtwoord te veranderen en na enige uren puzzelen kon ik gisteren weer in mijn account. Ik kon mail ontvangen, maar, zo merkte ik gisteravond, niet versturen.
Sinds vanochtend kom ik opnieuw niet in mijn hotmail- account. Ik ben nu al ruim een uur bezig om dezelfde procedure te volgen, maar er duikt een nieuw probleem op. microsoft vraagt mij naar een alternatief adres waar zij een nieuwe toegangscode kunnen verzenden. In het witte vlak vullen zij zelf een niet bestaand emailadres in, dat ik niet kan verwijderen.
Nu is er niets meer dat lukt en kan ik niets meer ontvangen.
HELP!

Arianne, 02-05-2014 13:01 #580
Hi
ik krijg sinds een paar dagen bij elke email die ik verzend een melding dat ik een code via sms zou krijgen die ik niet krijg of ik moet letters overtypen. dat is bijzonder irritatnt en tijdrovend. hoe kan ik dat aanpassen?
en ik kan ineens niet meer mailen aan een groep mensen. Dank voor je antwoord alvast

Raymond, 25-04-2014 22:42 #579
Hoi marie,

ik had vandaag hetzelfde probleem. Uiteindelijk werkte het weer nadat ik naar msn.com ging, daar op het icoontje van outlook klikte en me vervolgens op die manier had aangemeld. Dan weer uitloggen en vervolgens kun je gewoon weer op de normale manier zoals altijd inloggen via hotmail.com. Hoop voor je dat het op deze manier ook bij jou werkt. succes!

Erna Denissen, 25-04-2014 20:06 #578
Hoi,
Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem als nr 574. Ik heb eens verder gelezen op dit forum maar zoals nr 570 zei heb ik geen update gedaan. Kan er iemand mij / ons met dit probleem helpen aub? Want blijkbaar hebben we allemaal hetzelfde probleem.
Alvast bedankt

Erna

Bart, 25-04-2014 18:08 #577
Ook bij mij,

Wanneer ik me op m'n hotmail wil aanmelden krijg ik na het intikken van m'n wachtwoord enkel een wit scherm. Wat moet ik doen? Wie kan me helpen aub? Ik lees hier allerlei vragen van gebruikers, maar hoe kan ik het eventuele antwoord lezen?

Wat nu?

Marie, 25-04-2014 11:21 #576

Hartelijk dank bij voorbaat!

Marie

Ruud Plas, 25-04-2014 08:36 #575
Nadat ik inlog bij hotmail krijg ik alleen een blauwe balk en een wit venster. Dit is alleen op mijn eigen pc, ik kan wel bij hotmail op een andere pc / tablet

Willy, 25-04-2014 08:11 #574
Als ik wil inloggen bij outlook om mijn mail in te kijken, krijg ik een blauwe streep boven in en rechts mijn naam, maar er komt verder niets te zien, geen mails geen postvak in enz. te zien.
Wat kan ik hieraan doen?

Geja, 24-04-2014 20:54 #573
Zie nr. 570, ik krijg bij het inloggen ook alleen maar een wit scherm met net bovenaan de letters outlook. Hoe kan ik mijn mail weer lezen op mijn laptop? Op andere computers en mijn mobiel kan ik de berichten wel lezen.

Gaj, 24-04-2014 09:46 #572
Ik kan geen mail van een ander account doorsturen.
Er kan geen verbinding worden gemaakt met pop3.live.com
De server heeft een fout teruggestuurd: "Connection timed out: There may be a problem with the settings you added. Please contact your other email provider to verify the correct server name and port."
POP-server: pop3.live.comsmtp.live.compop3.live.compop3.live.compop3.live.compop3.live.com--------Overige… Poort: 11014399399511102221
Kan dat verholpen worden? Hoe?

Ruud Plas, 21-04-2014 11:57 #571
Bij verzonden berichten staan alle berichten die ik heb verzonden heel vaak vermeld vanaf januari t/m heden heb ik al 680 pagina's. Hoe kan ik dit verhelpen?

Marije Goosen, 19-04-2014 17:09 #570
Nadat ik inlog bij hotmail krijg ik alleen een wit venster. Dit is gekomen na een update ongeveer een week geleden. Ik heb de update geaccepteerd en daarna kon ik niet meer in hotmail. Het werkt niet om de pagina te verversen. Dit is alleen op mijn eigen pc, ik kan wel bij hotmail op een andere pc en anderen kunnen op mijn pc wel hun hotmail openen.

Ana, 16-04-2014 01:31 #569
Hoi ik krijg sinds gister ineens postmaster delivery faillure terug wanneer ik naar een voor mij bekend emailadres wil mailen. Dit probleem had ik eerst niet, waarom gebeurd dit nu ineens wel… Ik heb als test dezelfde mail naar mezelf gestuurd en die komt wel aan. Ik heb t met 2 verschillende hotmail accounts geprobeerd maar t is bij beide… Hebben jullie hier een antwoord of oplossing voor… tis namelijk heel frustrerend.

Jess, 04-04-2014 09:48 #568
Ik kan mijn mailbox niet openen. Krijg steeds de melding "
Er is een fout opgetreden waardoor we je nu niet kunnen aanmelden. Probeer het later opnieuw." Wat is er hier aan de hand? Dat is sinds gisteren. Via msn kan ik wel al de rest openen, behalve mijn mail.

Cornelie van Uuden, 03-04-2014 10:00 #567
Cornelie: Ik heb een Vista premium. Sinds avond 1 april kan ik niet meer bij mijn e-mail. Op mijn scherm verschijnt Outlook. Wat kan er aan de hand zijn?

Annemee, 15-03-2014 12:06 #566
Iemand stuurde mij een mail en vroeg om ontvangstbevestiging. Ik heb op Ja gedrukt en nu blijft mijn live maar ontvangstbevestigingen versturen. Het rare is wel dat de afzender van de oorspronkelijke mail deze inmiddels honderden ontvangstbevestigingen niet ontvangt, hoe kan ik dit stoppen?

Aire, 11-03-2014 14:06 #565
Hallo,
Ik heb al een week moeite met het openen van mijn e-mails (het lukt met het herstelknop boven op de browser vak) en ik kan zelf helemaal geen e-mails meer versturen, ook de fail's, foto's etc bij plakken lukt niet.
Wat te doen?

Met vriendelijke groeten,
Aire Junolainen

Lieve, 05-03-2014 14:57 #564
Probleem :
sinds een paar dagen haalt mijn Hotmail account heel oude mails terug boven.
mail en berichten die al maandenlang gedelete werden.
om de paar uur moet ik nu mijn inbox en ongewenste mail en masse verwijderen.
totaal staat momenteel op +/- 20000 items

waaraan ligt dit?
hoe kan ik het verhelpen?

graag advies,
lieve

Hillegonda van Kooij, 27-02-2014 17:20 #563
Hoi.

Me hotmail account was gehacked… wachtwoord opnieuw ingesteld.maar ik blijf nu steeds meldingen krijgen.dat ze proberen in te loggen in me hotmail… om de paar sec… zie ik het op me phone verschijnen… wat kan ik hier tegen doen

Gerda Beuger, 23-02-2014 00:14 #562
Ik heb 3 verschillende Skype-accounts (Skype zelf, aanmelden via Facebook en Microsoft-account). Bij Microsoft-account blijft na het aanmelden het rechter gedeelte zonder tekst of foto Bij die andere accounts krijg ik wel foto en de normale tekst te zien. Dit is pas sinds kort! Weet u de oplossing hiervoor?

Brit, 21-02-2014 16:03 #561
Heel vreemd!
Als ik in mijn postvak op een bericht klikt met een foto… verdwijnen er heel veel foto, s naar de prullenbak.
Er staan dan mappen met de naam bestandsmappen.
Snap er niets van hoe dat kan?
Dus elke keer haal ik ze weer terug uit de prullenbak.
Wie kan mij dat op een makkelijke manier uitleggen hoe ik dat kan oplossen.
Brittie

Johan, 09-02-2014 08:34 #560
Hallo, hier thuis hebben we van het ene moment op het andere problemen met "outlook Hotmail. we kunnen onze adressen openen, zien de mails staan en ze komen binnen ook maar verder kunnen we er niets mee doen. geen mails openen, niet beantwoorden enz. niets is veranderd in ons systeem. we hebben 2 hotmailadressen en 2 live adressen. gelukkig werk ik persoonlijk op het adres van mijn provider en die werkt perfect. blijkbaar kan je ook nergens terug voor een oplossing. zoveel reacties kan je lezen maar wat kan er gedaan worden?

Reijntjes, 06-02-2014 20:27 #559
Hallo,

ik heb sinds drie dagen een probleem met hotmail. Ik kan geen mails meer versturen.
Ik krijg de melding dat mijn mailadres niet beschikbaar is! Ik heb dit mailadres al jaren.
Wie o wie kan mij helpen?
Graag wil ik weten wat ik hier aan moet doen. Het hotmail-adres is tevens mijn enige email-adres.

Mieke, 01-02-2014 17:41 #558
Als ik een email verstuur worden er vele kopieën in mijn verzonden box opgeslagen.
Hoe kan ik dit voorkomen?

An, 30-01-2014 22:07 #557
Beste,
sinds kort kunnen we geen email meer versturen of beantwoorden met dit emailadres, ontvangen lukt wel en met andere hotmail-adressen kunnen we nog wel versturen en beantwoorden. Hoe kunnen we dit probleem oplossen? mvg

Katinka Meindert, 28-01-2014 22:08 #556
Vanochtend kon ik nog gewoon op mijn emailadres, vanmiddag ook, maar vanaf vanavond geeft hij opeens aan dat het wachtwoord niet klopt. Als ik klik op "wachtwoord vergeten", krijg ik een scherm waarop ik mijn emailadres moet invullen, bepaalde letter/cijfer code moet overnemen en dan staat er dat er een code naar mijn emailadres wordt gestuurd… Euh. Ik kan mijn emailadres niet openen, dus hoe kom ik bij die code?

Corné, 23-01-2014 15:20 #555
Heb ooit via facebook een profielfoto aan live.nl laten koppelen en die ging mee met uitgaande berichten. nu heb ik de foto van facebook verwijderd maar nog steeds gaat die profielfoto mee met elk bericht. ik krijg em niet weg. wie weet raad?

alvast bedankt,

Corné Mooibroek

Wendy, 17-01-2014 06:49 #554
Sinds 8-1 ontvang ik geen mails meer. Heb al allerlei instellingen nagekeken, maar kan niets vinden. Wat moet ik nu doen?

Monique Noppe, 09-01-2014 15:50 #553
Sinds +/- een paar dagen is er iets met de pc gebeurd. Wellicht virussen geplaatst. Quid?

J. M. Mulder, 02-01-2014 18:44 #552
Sinds ergens begin 2013 zie ik alle inkomende e-mails aan mijn e-mail adres dd.nl ook in de inbox van Hotmail. Zeer hinderlijk. Verkeerde klik gebruikt? Zeer hinderlijk. Hoe op te lossen?

Ingrid Bes, 16-12-2013 09:50 #551
Ik wil mijn hotmail in en krijg bericht dat waarschijnlijk iemand anders mijn account gebruikt. Ik moet mijn account checken en krijg daarvoor info van ib******, maar als ik naar volgende ga gebeurt er niets en kan mijn mappen niet geopend krijgen. Weet iemand wat hier aan de hand is?

Naam Eikens, 12-12-2013 13:56 #550
Ik heb een mobiel en voer mijn code in van mijn modem maar geeft aan verificatie probleem weet niet meer wat ik moet doen. help! alle letters zijn goed met hoofdletter in gevuld, maar op straat waar er internet is werk het.

Gerrit, 12-12-2013 09:59 #549
Ik krijg iedere keer tijdens het werken in mijn email account het vierkante vakje van dat er fouten zijn opgetreden terwijl mijn account gewoon goed werkt. Wat moet ik daar aan doen? Ik ga dan naar taken bekijken en staat er alles is voltooi en vind het hinderlijk.

Met vriendelijke groet,
Ger van de Belt.

Erika, 12-12-2013 07:36 #548
Hallo,

Mijn vraag ik verstuur mijn email maar krijgt mijn mail steeds terug. Wat moet ik daar aan doen?

Mvg Erika

Pascal, 29-11-2013 16:39 #547
Ik heb een paar mails verstuurd, en nu loopt mijn map met verzonden berichten vol met gekopieerde berichten van die mails, terwijl mijn ontvanger maar 1 keer de mail krijgt.
iemand een oplossing?
zou heel fijn.
gr.
pascal

Kenny, 26-11-2013 23:04 #546
Ik heb problemen met mijn Hotmail account. I kan mij perfect aanmelden, naar mijn inbox gaan, maar van de moment dat ik op een mail klik krijg ik de mail zo'n 4 tal seconden te zien en krijg dan telkens: "Internet explorer werkt niet meer" te zien. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Groeten
Kenny

David, 22-11-2013 19:51 #545
Ik zit met een heel vervelend probleem ik heb 2 mails die ik verzonden heb, die zichzelf in mijn "mailbox verzonden berichten" herhalen ik krijg dagelijks 100 keer de zelfde mail in verzonden berichten!
Er moet een probleem op de server van Hotmail zijn kan iemand mij aub helpen.
Groeten
David

Willy, 20-11-2013 14:40 #544
Ineens werkt mijn wachtwoord niet meer bij mijn hotmail account. Dus de procedure doorlopen van wachtwoord vergeten. Krijg een mail met een link om een nieuw wachtwoord in te stellen, maar na 2 dagen blijft telkens de volgende melding komen: Er is een tijdelijk probleem. Er is een tijdelijk probleem met de service. Probeer het opnieuw. Als je deze melding blijft krijgen, probeer het dan later opnieuw.
Dat schiet niet op. Heb geprobeerd de link in een andere browser te openen, zelfde resultaat, ook op een andere computer, ook hetzelfde. Iemand die weet hoe dit is op te lossen want ik kan nog steeds niet op mijn hotmail account komen.

Anke, 13-10-2013 14:12 #543
Ik heb zojuist een nieuw account aangemaakt maar als ik naar mijn mail toega dan verschijnt dat 2 sec. en dan verdwijnt het. Ik kan ook niet meer inloggen op mijn andere mailadressen want iedere keer verschijnt dat nieuwe adres om dan vervolgens meteen te verdwijnen. Dus het resultaat van een nieuw email account aangemaakt te hebben is dat ik nu helemaal niet meer bij mijn mail kan komen.
Weet iemand een oplossing hiervoor?
Alvast hartelijk dank voor de hulp.

Anke Beerens.

Jolanda, 12-10-2013 20:39 #542
Hoe kan het dat er een aantal mails die ik een paar maanden gelden heb ontvangen en verwijderd steeds terug blijven komen. Iedere keer dat ik kijk of er mail is staan ze er weer bij, steeds weer helemaal onderaan, net of ze al die tijd niet geopend zijn. 2 zijn er van een vervend bedrijf dat mij tv via pc beloofde en 1 is er van een familielid. Weet iemand hoe ik definitief van deze mails af kan komen? Ik verwijder ze, ook uit de prullenbak.
Alvast bedankt voor je hulp.
Jolanda

Eric Boer, 08-10-2013 21:45 #541
Al 2 week bezig mijn berichten te open iemand een idee hoe op te lossen. Kan op dit moment geen verbinding maken met Outlook. Probeer het later opnieuw.

Gerrie, 07-10-2013 10:04 #540
Goedemorgen.
Wat is het vreselijk moeilijk om over een bepaald onderdeel van hotmail iets te vinden waar ik een vraag kan stellen. Als ik me aanmeld bij hotmail en andere mensen op mijn laptop dan blijven alle emailadressen in een balk staan. Hoe kan ik mijn laptop zo instellen dat er geen emailadressen onthouden worden en in een balk blijven staan?
Graag een reactie.
Succes, Gerrie

Trudy Kreuter, 23-09-2013 21:52 #539
Ik heb een bericht gehad dat mijn account van hotmail binnen 6 dagen gesloten zou worden als ik niet reageer per sms of telefoon waarop een code verstrekt zou worden. ik heb dit gedaan ben ik slachtoffer geworden van een hacker of was dit wel echt? ik voel me heel dom nu termeer daar ik eerst online ben gaan opzoeken of het oke was. ik kon toen weer wel inloggen op mijn hotmail.

Els, 23-09-2013 11:44 #538
Sinds vanmorgen krijg ik een wit scherm te zien als ik hotmail probeer te openen. Ik heb systeemherstel geprobeerd maar krijg daarna de melding dat het systeemherstel niet gelukt is vanwege een onbekende fout, wat moet ik nu doen?

Jim, 03-09-2013 11:58 #537
Beste infoteur,

U beweert:
"Soms krijgen mensen een email van Hotmail of Windows Live dat ze op een link moeten klikken en hier hun gegevens moeten invullen, waaronder hun wachtwoord. Doen ze dit niet, dan zou hun account geblokkeerd worden. Indien u zo een mail heeft ontvangen, klik niet op de link en geef uw wachtwoord niet op! Medewerkers van Microsoft zullen nooit naar uw wachtwoord vragen. De kans is zeer groot dan kwaadwillenden uw gegevens in hun bezit proberen te krijgen om hier misbruik van te maken."

Dat is nogal verwarrend omdat ik onlangs na het inloggen op een pagina terechtkwam waarbij om een verificatie wordt verzocht via een door het account team te versturen email. Daar staat tevens een link naar een pagina met uitleg:
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-live/account-security-password-information

Het is buitengewoon frustrerend om van hen een code te ontvangen, deze in te vullen, en vervolgens geconfronteerd te worden met de mededeling : ''Deze code werkt niet. Controleer de code en probeer het opnieuw.'

Een herhaling van zetten geeft hetzelfde resultaat.

Wanneer ik daarnaast naar 'Instellingen' bij mijn account ga staat in de rubriek 'wachtwoord en beveiligingsgegevens' een link 'beveiligingsgegevens bewerken' met als toelichting:
"Dankzij deze beveiligingsgegevens kun je altijd toegang tot je account krijgen, zelfs als je je wachtwoord vergeet. Deze gegevens en je instellingen voor verificatie in twee stappen kun je beheren op de pagina met beveiligingsgegevens."

Dan kom ik dus opnieuw uit bij datzelfde inlog-verificatie-code scherm dat bij mij om de een of andere reden niet werkt… :(

Ik zit dus in een doodlopende loop, en aangezien het account support forum per september is opgeheven heb ik nog maar 1 optie. Het ondersteuningsformulier invullen:

http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-live/get-support?selectedproduct=Windows%20Live%20ID&selectedissue=I%20am%20having%20problems%20receiving%20or%20using%20security%20code&Mkt=nl-nl&productKey=wolmain

Ik heb daar nu dus het ondersteuningsformulier ingevuld en hoop dat het gaat helpen want ik begrijp werkelijk niet wat het probleem is noch waar dit voor nodig is.
Ik dreig een heel archief kwijt te raken en moet al woekeren met tijd. Ik durf nu ook niet meer uit te loggen. :( Ik heb wel een bevestiging van ontvangst gekregen en de mededeling dat ik binnen 24 uur bericht ontvang. Hopelijk snappen zij wat er aan de hand is want ik sta perplex en met lege handen. Ik doe toch niets verkeerd?
Wanneer u suggesties heeft hoor ik dat graag!

Met vr. groet, jim

Karin, 30-08-2013 12:48 #536
Heeft iemand al antwoord op het probleem met de code voor inloggen? Ik zit met het zelfde probleem en over een paar dagen wordt anders het account geblokkeerd…

Alice van T. Hof, 30-08-2013 12:26 #535
Ik kan sinds 30-8-2013 mijn Hotmail live.nl niet meer openen.
Kan iemand mij helpen?

Moniquereclame, 18-08-2013 09:14 #534
Ik probeer al vele malen om huidig account te sluiten. Krijg bij enelaatste stap continue de melding dat jullie server niet beschikbaar is. Dit blijkt al zeer lange tijd. Is dit een manier voor jullie om het aantal accounts fictief hoog te houden? Ik wil er toch van af. Hoe kan ik dat doen?

Jessica Berben, 09-08-2013 11:57 #533
Bij het inloggen vragen ze een code in te voeren, echter deze code willen ze versturen naar een foutief e-mail adres. Ik kan deze niet wijzigen. Ik heb enkel 2 keuzes, namelijk of het foute e-mail adres of opgeven dat deze e-mail niet meer bestaat. Wat moet ik doen, help?

Mike de Ferm, 05-08-2013 17:10 #532
Ik verwijderde een map met ontvangen mails op mijn hotmail adres. Kan ik deze nog ergens terugvinden?

Yvonne, 24-07-2013 15:47 #531
Kan niet meer aanmelden bij hotmail. Wordt gevraagd ter bescherming een extra code in te voeren. Nu wordt die code naar mijn email gestuurd waar ik dus niet in kan. Hoe dit op te lossen?

Angela, 22-07-2013 22:31 #530
Uitloggen en weer opnieuw inloggen met ander account lukt niet met live hotmail
Hoe zet ik dit uit?

Helppp

Mw F. Stavast, 17-07-2013 15:22 #529
Sinds hotmail "in outlook" werkt, lukt het me vaak niet om "allen beantwoorden" te laten werken.

Martin, 08-07-2013 23:14 #528
Al 1.5 week bezig om mijn berichten open te krijgen, kan wel inloggen maar krijg geen mail open of verstuurd. Krijg de melding "Kan op dit moment geen verbinding maken met Outlook. Probeer het later opnieuw." Dan doe je de server test, en ja natuurlijk de status van de is server is goed volgens hun pfff. Wat een amateurs daar bij Outlook!

Petra, 04-07-2013 13:56 #527
Ik krijg sinds vanochtend deze foutmelding: Er is een fout opgetreden waardoor we je nu niet kunnen aanmelden. Probeer het later opnieuw. Ik heb van alles geprobeerd. opnieuw installeren, cookies verwijderen. slilverlight opnieuw geïnstalleerd. Het lukt niet. Ik kom niet meer op mijn account. Emails komen nog wel binnen. Zie ik op mijn Iphone. Maar ik kan ook hier er niet meer bij. Ben echt radeloos want ik moet antwoorden op de emailtjes. Wie kan mij helpen?

Shelly Vervaet, 27-06-2013 10:57 #526
Waar kan ik tercht voor mijn probleem? Ik kan mijn hotmail niet meer openen. Er komt telkens error en dit op mijn beide email adressen.

Graag jullie hulp.

Ikke, 24-06-2013 14:38 #525
In het weekend mijn Hotmail op mijn nieuwe mobiel geinstalleerd maar nu komt de weergavenaam die ik dus ook gebruik op mijn pc niet zichtbaar te staan bij de ontvanger. De benaming voor het apestaartje wordt nu genoemd. Terwijl er op mijn mobiel toch iets anders staat! Hoe kan ik dit oplossen?

Jacobs Eric, 21-06-2013 10:31 #524
Kan geen mails meer ontvangen. Versturen geeft ook problemen.
Er verschijnt : "server heeft fout geretourneerd. Time out van de verbinding met de server 'pop3.live.com' via poort 995"

Wat betekent dit allemaal? Heb geregeld problemen van dezelfde aard. ben een ontevreden gebruiker!

Villegas Chr, 15-06-2013 06:24 #523
Sinds 2 dagen kan ik geen bericht meer aanmaken of op een binnengekomen bericht antwoorden!?

Pijl, 14-06-2013 18:28 #522
Kan helemaal geen berichten verzenden. Het rondje wat draait als je een bericht verstuurt, blijft draaien. Reactie infoteur, 15-06-2013
Kijk eens bij verzonden berichten, waarschijnlijk is hij wel verzonden.

Patrycja, 14-06-2013 16:28 #521
Ik kan geen bijlage meer toevoegen. Ik krijg de volgende opmerking: De instelling is nog niet klaar. Probeer het nog een keer.
Hoe kan ik dit oplossen?

Carla Bruinsma, 04-06-2013 22:16 #520
Ik zie hier keer op keer het probleem dat ik ook heb, kan namelijk geen mails meer lezen, maar zie nergens een antwoord, of hoe ik dat kan oplossen, ergens halverwege staat door uw infoteur als antwoord geschreven, zie bij het antwoord dat is gegeven? help mij, heb er ondertussen meer als 500 mailtjes staan, die ik niet kan lezen, beantwoorden, verwijderen enz enz.

Peter Swofs, 24-05-2013 13:14 #519
Ik heb Vista op mijn PC. Als ik Hotmail wil inloggen begint er van alles te knipperen en krijg ik vervolgens de mededeling van Hotmail, dat er een fout is opgetreden en dat ik het later nog eens moet proberen. Op mijn andere PC's heb ik dit probleem niet (Windows XP en Apple). Hoe los ik dit op?

Wijkaatje, 20-05-2013 11:28 #518
Sinds Hotmail verandert is naar outlook en wil het openen dan krijg ik de foutmelding dat mijn internet explorer niet werkt. Kan helemaal geen mail lezen zo. Waarom moet er altijd maar van alles en nog wat verandert worden?

Niet een tevreden klant

J. Messersmid, 17-05-2013 09:38 #517
Sinds Outlook zie ik geen tijd meer wanneer het bericht naar je verzonden is.
Is het misschien mogelijk dat in te stellen?

Fjm Engel, 07-05-2013 10:31 #516
Sinds een week heb ik problemen met outlook.com kan outlook wel openen komt ook de tekst van de bovenste mail in beeld maar wat ik hierna ook aanvink reageert er niets meer ook niet verzonden en verwijderde items reageren niet blijf dezelfde tekst in beeld houden van eerste mail en zie boven op blauwe balk puntjes lopen hoe kan dit wat heb ik verkeerd gedaan wie helpt mij?

J. Everaars, 27-04-2013 21:35 #515
Ik wil mijn Hotmail/Outlook.com openen maar krijg de melding dat ik eerst in mijn browser moet melden dat ik cookies toesta. Hoe moet ik dat dan doen? Eerder kwam ik normaal in mijn mail.

A. Hartkamp, 19-04-2013 10:56 #514
Hoe krijg ik mijn email weer werkend? kan niet meer inloggen :-(

Sandor van den Berg, 17-04-2013 22:06 #513
Ik kan niet meer inloggen. Wat een prutswerk. Ik kan belangrijke E-mail nu niet lezen. Groet, een boze klant.

Raddy, 17-04-2013 19:59 #512
Elke keer als ik een bijlage wil openen krijg ik de melding virisscan mislukt en kan dan niks meer met de bijlage. Ik heb mijn viruscanner er af gehaald om te kijken of het probleem was opgelost. Helaas bleef het probleem bestaan. Weet u misschien wat de oorzaak is? Wachtende op uw antwoord verblijf ik, …

Vriendelijke groeten Raddy Jansen.

H. van de Meent, 17-04-2013 09:15 #511
Op mijn i-pad is het wachtwoord onjuist van hotmail-account"live". Kunt u mij raad geven, heb al van alles geprobeerd, weet het niet meer.
Met vriendelijke groet,

H.van de Meent.
Op mijn pc doet hij het wel, daar is alles goed.

A. Pennings, 16-04-2013 14:36 #510
Sinds mijn hotmail is veranderd in outlook kan ik geen heel emailbericht meer uitprinten, hij pakt namelijk altijd maar een pagina waar er meerdere pagina's voor nodig zijn. hoe kan ik dat veranderen? groetjes.

Joel, 16-04-2013 04:16 #509
Als ik een bijlage wil uploaden krijg ik de foutmelding dat internet explorer niet meer werkt. Deze foutmelding heb ik sinds Hotmail is aangepast naar Outlook.

Peter, 15-04-2013 13:08 #508
Ik word knetter gek van outlook kan er meer niet in als wel. krijg dan steeds te lezen geen verbinding met outlook. kijk na of u aangesloten bent of wel het goede hebt in getoetst. nou dat is allemaal goed, dus waarom nog steeds geen normaal iets. ik word er echt knetter gek van.

Roos, 14-04-2013 10:55 #507
Mijn hotmail.com is automatisch overgezet naar outlook.com. Helaas kan ik mijn mails niet meer openen op mijn laptop. Op een vaste computer lukt dit wel. En ja, ik werk met IE 8 en windows 7 en de laatste updates van de andere vereiste programma's. Hoe kan ik het probleem oplossen? Alvast bedankt voor de reactie! Roos

Sonja, 04-04-2013 14:09 #506
Krijg sinds 30-3 geen mail meer binnen kan ook niet meer verzenden krijg foutmelding kan geen verbinding maken heb al van alles geprobeerd wie kan mij helpen.

Geert Brouwer, 03-04-2013 09:48 #505
Ik krijg deze melding wanneer ik een email wil versturen:
Controleer je account. Er is ongebruikelijke activiteit waargenomen in je Outlook-account. Uit veiligheidsoverwegingen is je account tijdelijk geblokkeerd

Ook zie ik in mijn map verzonden, mails staan die niet door mij zijn verzonden. Wat kan ik hier nu tegen doen? Ik gebruik mijn mail ook zakelijk, dus kan niet zomaar even een ander hotmail account nemen.

John Freekenhorst, 02-04-2013 22:21 #504
Ik kan geen bijlagen meer verzenden vanuit Hotmail, als ik op bijlagen klik volgt er geen geen reactie ook verschijnt het bekende handje niet als ik op bijlagen ga staan met de cursor.

Sarah, 28-03-2013 10:50 #503
Als ik een bestand wil toevoegen in een mail, geeft die aan dat het bestand kennelijk leeg is of er een fout in zit. Wat moet ik nu doen. Dit geeft die aan met alle type soorten bestanden.

Conny Lemmens, 23-03-2013 19:42 #502
Mijn vriend heeft toevallig mijn account van kontich verwijderd.ik heb nog een voor edegem ook, omdat wij op 2 adressen wonen.Nu is mijn vraag, kan ik de e-mails van kontich ergens anders op de computer terugvinden.

dank bij voorbaat
conny

Harry de Leeuw, 17-03-2013 13:45 #501
Hoe kan ik chatbericht wissen bij de nieuwe outlook die in de plaats is gekomen van Hotmail?

Floor, 15-03-2013 18:42 #500
Ik heb laatst 2 nieuwe hotmail accounts aangemaakt, en kon er in. In beide gevallen kon ik na afmelden, er voor de 2e keer aanmelden, NIET meer in. Hoe kan dit en kan ik er zo snel mogelijk een oplossing voor krijgen, het heeft haast!

Lucie, 14-03-2013 16:05 #499
Kan sinds gisteren mijn e-mail niet openen. Staat; indien dit probleem zich blijft voordoen meldt dit dan bij Microsoft. Kan geen contact maken.

Miranda, 14-03-2013 13:58 #498
Ik kan sinds vanmorgen geen e-mails meer versturen naar één van mijn contactpersonen, krijg het bericht direct terug. In het bericht staat dan een vakje met geblokkeerd. Hoe krijg ik dit hersteld? Ik kan wel naar mijn andere contactpersonen mails versturen.

Nicky, 10-03-2013 17:42 #497
Ik ontvang op mijn emailadres mailtjes die voor een ander meisje bestemd zijn maar wel aan mijn emailadres zijn gericht, soms hebben er ook van te voren conservaties plaatsgevonden terwijl ik absoluut geen email heb verzonden.
Verder ontvang ik enkele mailtjes niet dus ik neem aan dat die ergens anders belanden.
Ik heb de vorige keer ook al dit probleem aangekaart en toen werd er gezegd dat dit niet kon maar het gebeurt wel degelijk dus hoe kan ik dit veranderen?

Sani, 10-03-2013 12:01 #496
Geachte,
Er is te vaak foutieve code ingetoetst en ik kan niet aanmelden. Wat kan ik doen.? Het gaat over live.com

Jan Roelof, 05-03-2013 15:50 #495
Elke keer als ik mijn hotmail of mijn facebook pagina wil openen moet ik mijn emailadres en wachtwoord invullen. Dit is sinds een paar dagen zo. Wie heeft hier een oplossing voor?

Groet,
Jan Roelof

Joyce, 05-03-2013 13:25 #494
Sinds ik skype heb geinstaleerd {geen idee of dat ermee te maken heeft} ziet de tab bestanden en foto's e.d. mijn cursor niet meer, en dus kan ik geen bestanden meer toevoegen aan mijn mailtjes, ook facebook laat me alleen losse foto's uploaden maar geen album, {ook geen idee of dat er mee te maken heeft} heeft iemand een idee wat te doen of wat het kan zijn, ik heb al adobe flash player gedeinstaleerd en op nieuw de laatste versie geinstalleerd, nu weet ik t niet meer, wie wel?
Alvast bedankt! gr Joyce

Hans, 04-03-2013 13:24 #493
Kan Hotmail niet openen via snelkoppeling.
Wel via google.

Bij voorbaat dank
Hans

Ineke Reijnders, 25-02-2013 20:00 #492
Ik heb vanaf vanmiddag geen hotmail. Wat is er mis?

Linda Verstappen, 18-02-2013 15:14 #491
Ik heb een mail bestand naar iemand gestuurd die per ongeluk veel te groot was en nu blijft er maar een melding komen met een bijna groene balk dat pc maar bezig blijft met versturen van een mail wat niet gaat lukken. Kan ik dit verwijderen of heeft u een andere oplossing? Reactie infoteur, 18-02-2013
De e-mail kunt u gewoon verwijderen, hij wordt dan niet meer verzonden.

Marco, 08-02-2013 11:05 #490
Ik kan de email berichten niet openen, tevens is de opstelling van de pagina veranderd.
Namelijk is de tekst in blauw en de berichten staan onder. Weet iemand dit probleem op te lossen?

Mvg Marco

Ludo Vorsselmans, 07-02-2013 16:00 #489
Reeds meer dan een week is het onmogelijk om een bijlage te uploaden bij een e-mail. Telkens krijg ik een bericht dat hotmail niet het volledige bestand doorkreeg en dat ik later maar opnieuw moet proberen. Na meer dan een week lukt het nog steeds niet. Mijn man gebruikt dezelfde internetverbinding met een ander e-mailadres en heeft geen problemen. Kunt u dit probleem oplossen?

Har, 06-02-2013 15:50 #488
Sinds ik Windows 8 heb geïnstalleerd kan ik, als ik mijn pc opstart, zonder meer in mijn mail. Hoef daarbij geen wachtwoord meer in te geven. Wijzigen van het wachtwoord lost het probleem niet op. Hoe kan ik mijn mail weer beschermd krijgen mbv een verplicht in te voeren wachtwoord bij het openen?

Kan iemand mij dat vertellen?

Manu, 05-02-2013 20:21 #487
Op de laptop gaat hotmail niet meer open… telkens krijg je een nieuwe lege login pagina. raar. want op vast pc lukt het wel…

weet iemand een oplossing?

Helmi Kros, 04-02-2013 20:59 #486
Ik kan mijn account openen maar niet mijn mails. Wat ik ook probeer ik kan mijn mail niet openen en dus ook niet lezen. Wat kan ik hier aan doen?

Deja, 01-02-2013 16:12 #485
Ik kan niet meer inloggen op 1 van mijn emailadressen.
Ik moet mijn ww opnieuw invullen en krijd dan de melding dat mijn wachtwoord bij de server gewijzigd is.

Hoe los ik dit op?

Bea, 25-01-2013 12:20 #484
Sinds outlook kan ik mijn mails niet meer openen. Ook om nieuwe adressen in een groep of categorie toe te voegen lijkt niet simpel. Wat een ellende!

Jenny Rodriguez, 24-01-2013 10:42 #483
Hallo,

ik heb per ongeluk mijn accountnaam gewijzigd en wil het nu terug wijzigen maar het lukt niet. Nu is mijn oude emailadres een submap in mijn inbox. Hoe krijg ik dit als hoofdmap?
Heeft iemand een oplossing voor mij?
Groet,
Jenny

Masterbob, 22-01-2013 11:00 #482
De webpagina kan niet geopend worden. Wat kan ik doen?

Winden, 17-01-2013 10:07 #481
Wij hebben 2 mail adressen. Ik zie in het ene bericht dat iemand ons ook naar het andere adres heeft gemaild maar wij hebben die mail niet ontvangen. Het zijn beide hotmail accounts. Hoe kan dit?

Pie Vde Vrede, 15-01-2013 12:01 #480
Goedendag, Ik kocht een W8 tablet van iemand, de computer was op fabrieksinstellingen teruggezet. Nu wil ik een account registreren, dat lukt, maar de bevestiging ervan niet. Ik krijg steeds de vraag een e-mail te laten sturen, maar email-app blijft blank, bij het vragen om de bevestigingsemail krijg ik de opm: er kan geen email worden gemaakt, probeer het later nog eens! (Mogelijk staat de account van de oorspr. eigenaar in de weg?).

Annelieke, 13-01-2013 15:43 #479
Ik heb sinds gisteren het vreemde fenomeen bij mijn @live.nl e-mailadres dat er automatisch lege berichten in mijn Conceptenmap worden geplaatst. Ik heb mijn wachtwoord al veranderd, maar het probleem blijft bestaan. Zijn er meer mensen die dit hebben?

Hannekemoerdijk, 10-01-2013 10:29 #478
Sinds gisteren problemen met live.nl als ik wil openen op het bureaublad.
Melding : kan webpagina niet vinden of, reageert niet.
Is dit te verhelpen?

mvg
Hanneke

Ab Zandbergen, 06-01-2013 12:36 #477
Ook ik heb de laatste maanden constant problemen met het typen van berichtjes.
Gaat erg traag en steeds vallen er letters weg en moet ik later gaan corrigeren.
Ik constateer dat meerderen dit probleem melden maar nog steeds geen oplossing gezien. Waar ligt dit aan en wat hieraan te doen?

Redgy van Sante, 30-12-2012 20:29 #476
Geachte,
Ik heb namelijk het probleem dat iedere maal als ik een mail beantwoordt heb komt hij bij de eerste mail te staan.
Ik vind dat persoonlijk niet handig en gemakkelijk.
Is het mogelijk dit te veranderen in de instellingen ergens.
Alvast bedankt.

Mvg,

Redgy Van Sante

Lilian, 30-12-2012 14:11 #475
Bij mij ook dit probleem: Sinds kort problemen bij het opstellen van een nieuw bericht/mail. Als ik een bericht type vallen er steeds letters weg of werkt de spatiebalk niet. Bijzonder irritant, moet constant corrigeren en zo duurt een eenvoudig mailtje bijzonder lang. Hoe kan ik dit oplossen?

André Smit, 29-12-2012 22:33 #474
Krijg nu al 2 dagen bij het aanklikken in de startpagina naar hotmail in het scherm te zien lege pagina en ook bij sign in kan hij de hotmail pagina niet vinden.
wat kan hierbij de oorzaak zijn?

Britt, 20-12-2012 14:38 #473
Ik heb hetzelfde probleem als G. en Helga Hermans. Is hier een oplossing voor?
Als je dit wil oplossen moet je je gsmnr geven waarnaartoe dan een code word gestuurd. Ik ontvang deze code maar niet. En als je het op een andere manier probeert, moet je gegevens doorgeven die ik helemaal niet heb, zoals livebox nr, creditcardnr, …?
Ik zou graag mijn mails terug willen raadplegen.

L. van Dorst, 20-12-2012 14:30 #472
Waarom kan ik windows live mail geen nieuw account meer toevoegen van hotmail, live of MSN? Komt dit omdat de aangeboden server https is i.p.v de bestaande http? Hoe is dit op te lossen voor mij?

G., 20-12-2012 13:15 #471
Als ik in wil loggen krijg ik de mededeling dat er iemand anders mijn account gebruikt! Hoe moet ik dit oplossen!

Helga Hermans, 20-12-2012 11:59 #470
Als ik wil inloggen krijg ik volgend bericht: uw microsoft-account lijkt gebruikt te worden door iemand anders. Hoe moet ik dit oplossen?

Hanneke van Zundert, 19-12-2012 21:07 #469
Ik kan niet meer inloggen op mijn hotmail accout. Als ik op aanmelden druk begint de pagina zich te refreshen en moet ik mijn email en wachtwoord invullen. Mijn zoon kan ook niet inloggen. Als ik het probleem bij microsoft wil aangeven kan dat niet omdat het dan ook ingelogd moet zijn. help

Bert, 11-12-2012 21:47 #468
Letters vallen weg bij het opstellen van een bericht, erg lastig. Eigenlijk onbruikbaar zo!

Frans, 11-12-2012 16:07 #467
Laatste tijd veel problemen met het opstellen van een bericht. Er vallen constant letters weg en de spatie weigert vaak. dit lijkt steeds erger te worden. Eigenlijk is er niet meer mee te werken.
Ontzettend balen want zomaar overschakelen naar een ander e-mailadres is geen kleinigheid als je 2000 folders hebt laten drukken en vermeldingen hebt gedaan op de eigen website. Is dit nog op te lossen?

Karin, 10-12-2012 09:43 #466
Sinds kort problemen bij het opstellen van een nieuw bericht/mail. Als ik een bericht type vallen er steeds letters weg of werkt de spatiebalk niet. Bijzonder irritant, moet constant corrigeren en zo duurt een eenvoudig mailtje bijzonder lang. Hoe kan ik dit oplossen?

Omer, 05-12-2012 12:31 #465
Ik kan bij mijn pc niet aangemeld blijven. Ik moet iedere keer opnieuw intypen emailadres en wachtwoord, maar wat is het probleem dat ik niet aangemeld blijf?

Anna, 03-12-2012 20:28 #464
Ik kan mijn emails openen maar als ik een email wil beantwoorden loopt heel mijn hotmail vast en ik heb belangrijke emails te versturen.
Kan iemand me helpen?

Remy, 22-11-2012 10:32 #463
Op 8-11-12 heb ik dezelfde klacht gerapporteerd als Alex #457. (woorden die niet meer gevormd worden en letters die wegvallen) Helaas geen antwoord en ook mijn reactie is niet geplaatst, maar het probleem bestaat nog steeds! Hoe kom ik hier vanaf?
BVD en ik hoop op een spoedige en blijvende oplossing.
m vr groet, remy

Mieke Cremers, 21-11-2012 12:45 #462
Ik heb problemen met de lijst van contactpersonen. Bestaande e-mailadressen kan ik niet wijzigen en geen nieuwe invoeren. Krijg al zeker 4 weken de melding: later opnieuw proberen. Wat te doen?

Ank, 21-11-2012 12:06 #461
Ook ik heb hetzelfde probleem als Hanneke (01-11-2012) en Leonie (19-11-2012)
Is hier al een oplossing voor?

Leonie, 19-11-2012 20:01 #460
Ik heb hetzelfde probleem als Hanneke (01-11-2012) sinds vrijdag op mijn laptop, mijn laptop loopt constant vast als ik ingelogd ben, ik kan geen nieuwe mails verzenden en ook geen mails openen (terwijl er wel nieuwe binnenkomen). Op mijn telefoon werkt dit wel gewoon. Ik hoop op een oplossing!

Kees de Waal, 13-11-2012 12:11 #459
Ik heb tijdens het wissen van div. e-mail accounts van mijn oude laptop waarschijnlijk wat teveel gewist, want mijn adresboek bevat alleen nog maar adressen die van Facebook afkomstig zijn. Weet u hoe ik mijn oude e-mailadressen weer kan terug krijgen. Via mijn smartphone kan ik er nog wel bij.
mvg.

Kees de Waal

Leny van de Donk, 12-11-2012 10:59 #458
Soms komt een mail verzonden door iemand via onsbrabantnet.nl niet aan bij mij, terwijl die bij hem hen wel in de verzondenbox staat

Alex, 08-11-2012 21:13 #457

Vanessa, 08-11-2012 16:15 #456
Beste,
ik heb al een tijd problemen met windows live messenger. Ik kan mijn postvak in -helpdesk en registratie niet openen. Wat moet ik doen?

Levi Barrdak, 06-11-2012 14:56 #455
Hallo,

Ik heb een probleem om bij mijn e-mails te komen. Als ik ingelogd ben kom ik op een tablad waar naar een code wordt gevraagd die ik via sms of via het bellen ontvang, maar de laatste 2 getallen van dat nummer komen niet overeen met die van mij. Hoe kan het ingestelde nummer verander in dat van mij?

Stel u kunt mij helpen, dan zou dat heel fijn zijn.

Mvg,

Levi Bardak.

Hanneke, 01-11-2012 11:20 #454
Ik kan gewoon inloggen, zien dat ik mails heb maar alles waar ik op klik reageert niet. Ik kan dus geen mails openen en dingen verwijderen e.d. Het enige wat ik nog kan is mijn accountgegevens wijzigen en uitloggen enz. Ik heb mn wachtwoord al gewijzigd voor het geval dat, maar dat had geen effect. Iemand hier ervaring mee?

J. Schuurman, 30-10-2012 22:45 #453
Kan van uit mijn hotmail geen mails meer verzenden, hij geeft dan steeds het volgende aan. app.name iexplore.exe appver.8, 0, 6001.18702
modver 5.1.2600.5781 offset:00012 afb
mod name :kernel 32.dll

Hoe los ik dat op?

Jan P., 25-10-2012 13:32 #452
Sinds enige dagen: als ik een bericht aanklik, springt het beeld vaak terug naar postvak in.
Klik ik op een andere map, springt het beeld vaak terug naar postvak in. Iemand enig idee?

S. Kotey, 24-10-2012 18:44 #451
Ik krijg gewoon emails binnen maar kan niets openen om te beantwoorden.
Help!

Konny, 22-10-2012 07:41 #450
Ik kan wel in mijn hotmailadressen komen maar kan mijn postvak in van mijn adressen niet openen. Niet op mijn pc en ook niet bij iemand anders op de pc.

Ineke, 18-10-2012 13:46 #449
Ook ik heb problemen, dacht eerst dat dit lag aan het inloggen op een andere plek, maar naar diverse malen te hebben geprobeerd lukt het niet, krijg ook geen nieuwe of tijdelijk inlogcode ondanks diverse verzoeken, er lastig kan nu geen mail meer bekijken, heb ook een gmail aangemaakt, maar de mails van hotmail kan ik niet meer bekijken. Wie kan mij? Heb er absoluut geen verstand van, werk er dagelijks mee.

Carina, 17-10-2012 09:00 #448
Sluit me bij alle vorige mensen aan; nu weet ik dat het niet aan mijn eigen pc ligt. Ik kreeg ook melding dat ik misschien te weinig geheugen of schijfruimte zou hebben, maar dat is niet aan de orde. Hoop dat het snel wordt opgelost.

Herbert, 16-10-2012 09:47 #447
Mijn vrouw kan sinds gisteren haar @live.nl-account niet meer openen. Ze schijnt 'niet meer te bestaan'. De keuzes die je vervolgens krijgt zijn geen van allen van toepassing. Een nieuw account aanmaken is mooi, maar dan ben je dus alle mail in het oude account kwijt? Zij gebruikt @live.nl ook zakelijk.

Meer mensen die dit hebben & enig idee van oplossing en hoe lang het allemaal gaat duren?

Veerle, 15-10-2012 21:10 #446
Ook problemen vandaag. Kan hotmail openen, maar er is geen enkele email zichtbaar. Postvak in geeft aan dat er 3 nieuwe mails zijn. Niks te zien, behalve als ik "beantwoorden" klik, dan krijg ik de eerste mail te zien. Afwachten?

Cuijpers Patrick, 15-10-2012 20:19 #445
Beste,

Sinds enkele uren kan ik mijn postvak in niet meer openen. Na het ingeven van het paswoord komt er normaal gezien een proper scherm maar deze keer komt er een beeld met een slechte lay-out. Ik kan helemaal niets doen met de icoontjes. Niets verzenden, niet lezen van ontvangen berichten… nada. Wat kan ik hieraan doen?

Groeten,
Patrick

Mireille, 15-10-2012 20:06 #444
Dag Judy,
Hier hetzelfde probleem, compleet ander scherm, kan geen enkele mail openen of verwijderen, altijd zandloper…? Hoop op snelle oplossing!

Monica, 15-10-2012 20:05 #443
Hallo Judy,

Ik heb precies hetzelfde probleem sinds vandaag met mijn hotmail, kan wel inloggen, maar krijg een ander scherm en alles ziet er blauw uit aan de linkerkant ipv zwart en de zandloper blijft maar lopen.

Wat is hier aan de hand en weet iemand hoe lang dit gaat duren?
Hoe kan je hotmail hier op de hoogte van stellen? Reactie infoteur, 16-10-2012
Zie het antwoord dat al eerder is gegeven.

Bernadette, 15-10-2012 20:04 #442
Sinds vandaag kan ik nog wel bij mijn hotmail inloggen maar ook ik kom niet mijn bij mijn inkomende mail of mijn contactpersonen. Net als Judy krijg ik ook een ander scherm. Hoe los ik dit op?

Jeroen, 15-10-2012 19:59 #441
Ik kan sinds vanavond mijn hotmail inbox niet meer bereiken. De paginavormgeving is veranderd en de zandloper blijft eindeloos lopen. Iemand een oplossing?

Jeroen.

Cristina, 15-10-2012 19:52 #440
Ik heb dezelfde probleem als Judy sinds vandaag, wel inloggen maar inbox blijf hangen.

Judy, 15-10-2012 15:34 #439
Ik heb vandaag ook problemen met hotmail, kan wel inloggen maar krijg ander scherm, maar ik kan mijn inkomende mail niet openen, zandloper blijft lopen. Heeft iemand hetzelfde probleem? Reactie infoteur, 15-10-2012
Problemen met hotmail komen vandaag zeer veel voor. Het scherm kan anders van kleur zijn, de indeling kan er ook iets anders uitzien. Niet bij iedere account doet dit probleem zich voor. Even afwachten, het probleem zal vast zo spoedig mogelijk hersteld worden.

Samantha, 10-10-2012 17:31 #438
Ik kan sinds vandaag(10 oktober 2012) mijn email niet meer openen. Hij geeft aan dat er een fout is opgetreden en daardoor niet kan aanmelden. Ik las hier onder dat er meer mensen dit probleem hebben.

Linda Op 't Hof, 09-10-2012 14:29 #437
Ik kan sinds 08-10-2012 mijn mail niet meer openen, al verschillende keren een nieuw wachtwoord ingesteld maar ik krijg steeds dat deze webpagina niet kan worden weergegeven. Heeft iemand een oplossing?

Rianne Jongbloed, 09-10-2012 08:18 #436
Ik kan sinds gisteren opeens mijn postvak van hotmail niet meer openen…verbindingsproblemen. Ik kan wel het postvak van mijn vader op mijn pc openen. Mijn zoon die in een andere plaats woont, kan wel mijn postvak openen. Ik snap er totaal niets van… heb al herstelsysteem gedaan… nieuw wachtwoord gemaakt, maar niets helpt.

Weet er iemand wat ik moet doen?

Bedankt!

Conny, 08-10-2012 18:51 #435
Eerder vandaag en nu weer kan ik de site van hotmail niet openen (tussendoor 1 x wel). Hij geeft aan dat hij de pagina niet kan openen of dat er een fout is opgetreden. Ik kan wel op andere websites. Zijn er op dit moment meerdere mensen die dit probleem hebben?

J. Siemerink, 08-10-2012 08:38 #434
Kan sinds gisteren mijn hotmailaccount niet meer openen. Als ik probeer aan te melden krijg ik de boodschap: Er is een fout opgetreden waardoor we je nu niet kunnen aanmelden. Probeer het later opnieuw. Wat is er aan de hand?

Dolf van Dam, 07-10-2012 23:47 #433
Sinds enkele dagen kan ik een van mijn hotmail-accounts niet meer openen. Na het ingeven van mijn wachtwoord zie ik links onderin het scherm dat er van alles gebeurt, maar na enkele seconden verschijnt steeds de volgende boodschap: Er is een fout opgetreden waardoor we je nu niet kunnen aanmelden. Probeer het later opnieuw. Wat is er aan de hand?

Ria Stomp, 26-09-2012 21:21 #432
Email adres selecteren uit contactpersonen. Als ik een e-mail wil beantwoorden komt het e-mail adres die ik wil beantwoorden in 90 % van de keren niet in het vakje aan. Ook als ik op aan klik krijg ik vaak mijn contactpersonen niet te zien. Weet iemand een oplossing?

Chris, 25-09-2012 15:07 #431
Hopelijk lost het vanzelf op, want als het niet wordt opgelost ben ik heel veel belangrijke berichten verloren.

Klaas, 25-09-2012 14:56 #430
Hier ook zelfde probleem, kan niet inloggen en pagina vernieuwt zich hotmail en msn, zeer vervelend geeft foutcode aan cffff28e kan hier niks vinden op het internet.

Marion, 25-09-2012 14:49 #429
Heb hetzelfde probleem als wendy. Kan idd wel inloggen met een ander e-mail adres maar niet met mijn belangrijkste hotmail.? Als ik me wil aanmelden voor een tijdelijk e-mail adres of wachtwoord wil veranderen staat er "tijdelijk probleem". Wat nu? Of zou het zich vanzelf oplossen?

Chris, 25-09-2012 14:41 #428
Wendy ik heb precies hetzelfde probleem, ik heb 2 hotmails en mijn belangrijkste wilt niet openen, ik log in en het lijkt net of de pagina opnieuw refresht.

Wendy, 25-09-2012 14:28 #427
Ik kan mijn account niet meer openen. Het gekke is wel dat wanneer ik inlog op mijn andere emailadres dat die het wel doet bij Hotmail. Maar de belangrijkste hotmail account dus niet! Er komt geen melding niks. Hij logt gewoon niet in. Iemand dezelfde ervaringen/problemen?

Desiree Cardinaals, 25-09-2012 13:07 #426
Kan mijn mailaccount plotseling niet meer openen. Tijdelijk probleem staat er wanneer ik mezelf opnieuw wil aanmelden. Wat is dat?

L., 20-09-2012 12:14 #425
Als ik een e-mail wil versturen, verschijnen mijn mailadressen van mijn contactpersonen niet automatisch in het beeld. Als ik bij een e-mail op beantwoorden klik, verdwijnt ook het e-mailadres en moet ik het dus zelf ergens opzoeken en intypen. Het verschijnt niet vanzelf. Dit is dezelfde kwestie als Jacqueline, 28-08-2012 11:03 #414 heeft getypt. Kunnen jullie mij helpen?

Joan, 13-09-2012 12:56 #424
Ik heb 3 emailadressen, 1 x @hotmail.com en 2 x @live.nl Geen van de 3 adressen kan in in mijn email komen. Er wordt aangegeven dat er mail is, maar ik kan niet naar postvak in of nieuwe mail verzenden. Hoe kan dat, en hoe lang gaat het probleem duren? Moet met spoed in mijn email.

Vandenborre Rita, 11-09-2012 10:43 #423
Heb serverfout 0x80004005. Hoe kan ik dat verhelpen?

Jan van Hardeveld, 08-09-2012 22:04 #422
Het openen van hotmail gaat heel traag. Daarna kom ik niet in mijn inbox, kan iemand mij vertellen waar dat aan kan liggen?

Ton Sertons, 08-09-2012 13:21 #421
Waarom moet ik elke keer opnieuw inloggen bij Hotmail?
Mijn vrouw logt ook regelmatig in met haar e-mailadres. Komt het daardoor?

D., 06-09-2012 21:21 #420

Joke Schmit, 06-09-2012 20:32 #419
Als ik mijn contactpersonen wil zien krijg ik een leeg scherm? Ook bij een nieuw bericht willen verzenden krijg ik vreemd indeelscherm?

W., 06-09-2012 15:59 #418
Moe word ik er van. Weer problemen met inloggen, al de gehele dag kan ik niet in mijn inbox komen om mijn mail te lezen. Ik heb deze echt nodig. Ik heb al problemen sinds ik de Outlook versie gebruikt heb, die werkte al voor geen meter, dus terug naar Hotmail en ook die geeft sindsdien problemen. Zou heel graag en snel een oplossing willen zien.

Marjo, 06-09-2012 10:13 #417
Sinds een week krijg ik op mijn live en hotmail accounts geen emails meer binnen. Ik weet dat er emails naar mij toe zijn gestuurd, maar er komt niks binnen. Hoe kan dit? Ik hoop dat het antwoord op mijn vraag wel binnenkomt via de mail.

Harie, 04-09-2012 14:58 #416
Heb meerdere hotmail adressen. Bij een daarvan werkt mijn uitgaande email niet meer met mijn contactpersonen dus moet ik alle keren het hele email adres intypen.

M. de Beer, 03-09-2012 14:37 #415
Geachte dames/heren,

als ik naar mijn postvak wil gaan reageert hotmail niet, ook als ik met een vriend wil chatten gaat dat niet. Ik kan gewoon inloggen maar dan heb je het ook gehad. niks werkt meer. msn, email en agenda niet! Hebben jullie een oplossing voor dit probleem?

Jacqueline, 28-08-2012 11:03 #414
Sinds meer dan een week, moet ik bij het verzenden het hele e-mail adres weer zelf typen.
Daarvoor, kon ik de naam typen meteen een keuze maken van het e-mail adres door het dan eenvoudig aan te klikken. Wat kan ik doen om dit te veranderen?

T., 21-08-2012 07:27 #413
Ik kan hotmail niet openen : krijg "doorgaan" in venster boven en dan gebeurt er niets, ook niet als ik aanklik. Bij terug naar Google en weer hotmail intypen kom ik dan wel in mijn account, maar kan geen berichten meer versturen!

Jacob, 16-08-2012 23:08 #412
Ik kan na mijn vakantie niet meer bij mijn hotmail komen. Het geeft aan dat er misschien door anderen gebruik wordt gemaakt van mijn account. Dit is allemaal heel vervelend, mede omdat ik nu al een paar keer een lange lijst heb moeten invullen maar nog steeds zonder resultaat. Wie heeft de zelfde ervaring en misschien een oplossing? HELP.
Groet, Jacob

J. Ten Berge, 14-08-2012 14:44 #411
Ik heb sinds een probleem met Hotmail, hij slaat de verzonden mail niet op onder "verzonden" en dat is tamelijk lastig omdat ik nu niet weet of iets wel verzonden is, wat kan ik hier aan doen?

J. van Delden, 13-08-2012 23:02 #410
Hai, ik kan niet meer op mijn hotmail komen omdat microsoft perse wilt dat ik een telefoonnummer achterlaat om het veiliger te maken voor mij. Nu heb ik op alle mogelijke manieren het telefoonnummer proberen in te voeren maar krijg steeds de melding dat het telefoonnummer nie geldig is etc. Ik kan wel op me mail komen via mijn iphone maar via een pc/laptop kan dat niet zonder dat ik dat scherm krijg om mijn telnr in te vullen! Dat scherm krijg ik nadat ik mijn wachtwoord heb in gevuld.

Mvg

J van Delden

Ida, 13-08-2012 14:38 #409
Geachte medewerkers
Er is sinds gisteravond een aantal mails verdwenen uit mijn hotmail
waaronder mails met foto, s en dergelijke.
het was net of er zomaar een paar dagen uit geplukt waren
Ik kan wel leuk mijn wachtwoord veranderen maar hoe krijg ik mijn mail terug?

Anita, 11-08-2012 09:51 #408
Al een dikke week bezig om mijn mail gegevens reug te krijgen. Zonder enig resultaat. Mijn accound zou door iemand anders worden gebruikt.
Al mijn vluchtgegevens staan hierin vermeld. WAT TE DOEN?

Karin, 10-08-2012 07:58 #407
Mijn account is geblokkerd, iemand anders zou die gebruiken, keurig netjes formulier ingevuld, na 4 dagen nog geen teken van leven van Microsoft om mijn account te herstellen!

Jos, 09-08-2012 17:37 #406
Sinds dinsdag kan ik mijn mail niet meer benaderen. Maandag heb ik al een nieuw wachtwoord aangemaakt, aangezien het maandag via de de additionele vragen naar mijn e-mail diende te gaan. Ik heb al een aanvraag ingediend - eerste afgewezen en gisteren opnieuw ingediend en daarop geen bevestiging van de aanvraag ontvangen. Kunt aangeven waar het bij mij mis loopt en hoe ik weer van mijn account gebruik kan maken.

Marianne Hulsman, 08-08-2012 10:50 #405
Als ik mij aanmeld krijgen anderen te zien, dat ik mij aanmeld onderin een schermpje rechts. Ik wil dit niet. Hoe kan ik dit veranderen? Groetjes

Peter, 07-08-2012 07:25 #404
Kan sinds enkele dagen mijn hotmailaccount niet bereiken. mijn pc blijft hangen op aanmelden en er gebeurt dan verder niets meer. via messenger zie ik dat ik mails heb maar als ik dan ze wil bekijken blijft de doorschakeling via messenger hanger op aanmelden. hoe kan ik dit oplossen?

Manon, 06-08-2012 13:23 #403
Hallo,
ik kan me niet meer aanmelden op hotmail, ik krijg deze melding: Het lijkt erop dat iemand anders je account gebruikt" ik heb al 3x een aanvraag ingediend, en telkens is deze afgewezen. ik moet echt dringend terug toegang krijgen tot deze mails aangezien het reservatienummer van mijn vlucht daarin staat. kan iemand mij aub helpen!
alvast bedankt!
Manon

Y. Smits, 01-08-2012 13:27 #402
Sinds een uur heb ik problemen met hotmail, even werkt alles normaal om dan weer een melding te krijgen dat er geen verbinding met hotmail gemaakt kan worden. Heeft dit te maken met de overgang naar outlook?

Yvonne, 31-07-2012 23:00 #401
Ook ik heb sinds 3 dagen hetzelfde probleem. Kan de mailbox wel openen maar geen mail meer ontvangen of versturen. Ga ik naar windows live krijg ik de volgende melding; Het lijkt erop dat iemand anders je account gebruikt
Om jou—en alleen jou—weer toegang tot (e-mail adres) te kunnen bieden, moeten we controleren of het jouw e-mailadres is.

Ook ik kan, na het invullen van de vragenlijst, deze niet verzenden. Hoe is dit op te lossen zodat ik weer gewoon de mail kan gebruiken?

Koemar, 31-07-2012 13:42 #400
Hallo vrienden,

Ik denk dat iemand een virus naar mijn account gestuurd heeft. Ik kan niet meer normaal inloggen. Ik kan wel inloggen maar ik krijg mijn gegevens niet te zien.

M. Bergmans, 31-07-2012 10:14 #399
Sinds ik terug ben van vakantie kan ik mijn live mail niet meer benaderen omdat mogelijk iem. anders mijn account gebruikt. Ik heb reeds de beveiligingsgegevens ingevuld en de enquete, maar kan nog steeds niet inloggen. Graag verneem ik van u (spoedig) of en wanneer ik weer van mijn account gebruik kan maken.

Miranda, 30-07-2012 16:09 #398
Ook ik krijg een melding dat iemand anders mijn account zou gebruiken. Omdat het emailadres waar een code naar toegezonden kan worden niet (meer) bestaat heb ik de andere gevraagde gegevens ingevuld, maar zonder succes. Het verzenden lukt niet. Wat te doen?

Capan, 29-07-2012 18:43 #397
Mijn account is geblokkeerd.Ik krijg een melding dat iemand anders mijn account zou gebruiken. Ik heb al een vragenlijst ingevuld om mijn account terug te krijgen. Daar hoor ik maar niks van. De e-mail waar de code naar verstuurd wordt bestaat niet. Wat te doen? Graag zo spoedig mogelijk reactie. Alvast bedankt.

C. V. Kuik, 29-07-2012 14:18 #396
Mijn hotmail is geblokkeerd en nu probeer ik steeds via een code weer mijn hotmail te openen maar hij geeft steeds aan dat de code al gebruikt is terwijl ik al 3 keer een nieuwe code heb gekregen en ik steeds de nieuwe gebruik, zeer vervelend want ik moet mijn mail hebben ivm met de zaak.

Dinie de Kreek, 29-07-2012 11:32 #395
Ik krijg een melding dat iemand anders mijn account zou gebruiken. Ik heb een aantal keren mijn mobiele tel.nummer gestuurd maar krijg geen sms-bericht retour om in te kunnen loggen. Heb de info nodig die in mijn mailbox zit!

Ernakubben, 26-07-2012 16:18 #394
Min hotmail isgeblokkeerd. Ik heb al vanalles gedaan om weer in te kunnen loggen.
Ik krijg ook geen sms. dikke ellende is dit. er zit een heleboel informatie in mijn hotmail-account en ik zou er dan ook graag nog 1 keer gebruik van willen maken. Daarna is het denk ik voormij wel klaar.

Marleen ter Steege, 25-07-2012 18:41 #393
Mijn account is geblokkeerd. Ik heb al een vragenlijst ingevuld om mijn account terug te krijgen. Daar hoor ik maar niks van. De e-mail waar de code naar verstuurd wordt bestaat niet. Wat te doen? Graag zo spoedig mogelijk reactie. Alvast bedankt.

Grace, 22-07-2012 09:16 #392
Krijg rare "bank" mailtjes van een kennis die hotmail gebruikt.
Natuurlijk heeft zij die helemaal niet zelf verzonden!
Wat kunnen we doen om dit te vermijden?

D. Wiechers, 15-07-2012 15:00 #391
Mijn account is geblokkeerd door een 'inbreker' die zou spam hebben verstuurd via mijn mail. Nu kan ik niet meer op mijn mail die ik dringend nodig ben. De mail waar een code naar verstuurd zou worden heeft niet bestaan door een typ fout. Kan dit worden opgelost?

Lia, 15-07-2012 11:13 #390
Kan m'n postvak wel openen maar zie vervolgens geen mails. Zie de mappen wel, maar kom er niet in.

Kelly Aerts, 13-07-2012 14:02 #389
Ik heb een probleem. Ik kan wel mijn postvak in, maar ik kan niks openen. Geen e-mails, geen mappen. Kan ook niks verwijderen. Hoe kan dat?

Ans Verstegen, 12-07-2012 10:03 #388
Ik moet mijn wachtwoord wijzigen omdat waarschijnlijk iemand mij gehackt heeft. Nu moet hotmail een code versturen, maar het adres wat ik ooit heb opgegeven klopt niet meer en ik kan het niet aanpassen. Wat te doen?

Myriam Fransssens, 11-07-2012 13:49 #387
De teksten van mijn binnenkomende mails worden vervormd. De originele Nederlandse tekst wordt omgevormd naar een schijnbaar uit het Engels vertaalde Nederlandse tekst en wordt onbegrijpelijk. Men kan 'oorspronkelijke tekst' niet aanklikken. Hoe kan ik dit oplossen?

M. Nieuwboer, 09-07-2012 12:07 #386
Sinds enkele weken heb ik een probleem met het intikken van een mail, doordat er telkens letters worden weggelaten waardoor er heel vreemde woorden ontstaan. Het kost giga veel tijd om telkens de mail helemaal na te lopen. Enig idee hoe ik dit kan aanpassen?

Heleen, 09-07-2012 11:17 #385
Hallo, mijn account is geblokkeerd omdat ik waarschijnlijk allemaal spam verstuurde, om mijn acount terug te krijgen moest ik een code invullen die naar een ander email adres werd gestuurd. Steeds wanneer ik de code invulde kreeg ik een foutmelding (probeer het later opnieuw). Nu is dat zo vaak gebeurd dat ik te vaak die codes heb geprobeerd en staat dit er: Het aantal keren dat een bevestigingscode mag worden aangevraagd is overschreden. Probeer het later opnieuw. Ik ben nu al een week aan het kloten hiermee! Wat moet ik doen? Ik moet mijn email terug hebben!

Femke, 09-07-2012 10:47 #384
Ik heb op 1 computer iedere keer het probleem met messenger. Hij zegt dan iedere keer: Opnieuw verbinding maken. Kan dan niet chatten! Weet iemand welke instelling dan niet goed is? Ik kan het namelijk niet vinden. Ik hoor het graag?

Ikhebeenanderprobleem, 07-07-2012 00:55 #383
Wanneer ik mij aanmeld dan staat er voeg enkele beveiligingsgegevens aan je account toe. Dit zou dan zogenaamd zijn wanneer jij je wachtwoord vergeet. Alleen vind ik dat maar raar. Er staat dat je telefoonnummer en ander mailadres moet achterlaten en beveiligingsvraag. Nu heb ik die laatste wel gedaan. Maar de anderen niet. Als ik dan doorklik naar profiel dan staat er pagina kan niet gevonden worden. Ik klik dan boven op hotmail en kan zo naar postvak in. Maar dit heb ik al een tijdje, hoe kan dit?

Dennis, 05-07-2012 23:23 #382
Hallo ik kan sinds 03-07-2012 geen mail meer verzenden of beantwoorden als ik dit probeer dan krijg ik de melding dat internet explorer niet meer werkt en dan wordt de pagina opnieuw geladen. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

H. van Noppen, 02-07-2012 15:46 #381
Was een nieuw bericht aan het schrijven op mijn Ipad, toen de internetverbinding uitviel. Bij het weer beschikbaar zijn van de verbinding, bleek het hele (concept)bericht verdwenen.
Is de tekst nog ergens terug te vinden? Als ik op een pc of laptop werk met hotmail, slaat die het bericht regelmatig op als concept, maar niet op de IPad. Is daar wat aan te doen?

Aafke D., 26-06-2012 08:29 #380
Sinds 15 juni kan ik geen mail meer ontvangen via Hotmail. Verzenden lukt wel.
Als ik mijn gegevens wil nakijken en eventueel wijzigen krijg ik de melding dat er geen verbinding met Hotmail kan worden gemaakt en dat ik het later weer moet proberen, hetgeen ik al dagen probeer dus. Er zijn geen problemen met de internetverbinding.
Wat te doen?

Eelco, 25-06-2012 13:20 #379
Na het per ongeluk openen van een SPAM mail, begon mijn computer gek te doen. Ik heb mijn geschiedenis van mijn computer verwijderd en een virusscan NOD32 erover gaan.

Nu kreeg ik bij het openen van www.hotmail.com een e-mail adres te zien die nog nooit bij mijn computer is ingevoerd en een rare e-mailadres naam bevat.

Hoe is dit mogelijk en hoe kan ik dit voorkomen in de toekomst?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met dit probleem.

Met vriendelijke groet,
Eelco

Alisia M., 25-06-2012 13:19 #378
Ik wil mijn account verwijderen; maar krijg iedere keren een melding: Er is een tijdelijke probleem met de service, probeer opnieuw. Ik doet dat al dagen, en krijg nog iedere keer dezelfde melding dat er een tijdelijke probleem is met de service. Vraag me nu af, hoe moet ik dat nu verwijderen, als ik steeds dat bericht krijgt van "er is een tijdelijke probleem.

Martin, 23-06-2012 22:26 #377
Ik krijg een sms bericht dat de mails die door een ander worden verstuurd dat hij ze weer terug krijg terwijl mijn mailbox nog 490 MB ruimte heeft waar kan dit aan liggen ik kan het namelijk niet vinden. Gr Martin

Pascal, 22-06-2012 23:07 #376
Het is zo als ik naar mijn hotmail ga kijken, dan zie ik geen mail. Dan moet ik eerst een paar keer klikken op postvak in en dan staan er ineens mailtjes in mijn postvak, terwijl hij dit eerder aangaf door cijfers. Ik zie nu dus niet dat er mail binnen gekomen is, kunt u mij vertellen hoe ik dit moet oplossen, gr pascal

Ko, 21-06-2012 14:54 #375
Ik kom sinds gister ineens mijn hotmail niet meer in… via messenger krijg ik een foutcode en via hotmail word ik eerst naar een pagina gesluisd waar ik mijn wachtwoord MOET wijzigen wat vervolgens niet lukt en je in een loop blijft steken. Super frustrerend en ik kom maar niet voorbij de inlog pagina. Wie weet een oplossing?

Alex, 20-06-2012 22:06 #374
Ik ondervind problemen bij het opstellen van een nieuw bericht. Om de haverklap worden letters die ik intoets niet weergegeven. Bijzonder irritant want ik moet steeds corrigeren en een eenvoudig bericht neemt nu veel tijd in beslag. Heeft iemand een oplossing?

S. Nice, 19-06-2012 19:56 #373
Hallo, sinds enkele dagen kan ik mijn email niet meer checken, ik krijg dan de mededeling dat waarschijnlijk iemand onder mijn naam heeft proberen in te loggen,
maar hoe nu verder?weet iemand wat ik nu kan doen zodat ik mijn email weer kan lezen?

Han, 19-06-2012 11:00 #372
Sinds vanochtend kan ik niet inloggen in mijn Live mail account. Ik krijg de melding dat het vermoedelijk door een storing komt. Ik weet het alleen niet zeker.

Kees, 18-06-2012 11:37 #371
Mijn hotmail werkt niet goed meer. Als ik een nieuw bericht wil sturen of iets anders wil doen op hotmail loopt mijn laptop vast. Eerst kan ik niets kiezen met de muis en daarna werkt de muis helemaal niet meer. Ik kan de laptop alleen nog maar uitzetten d.m.v. aan/uit knop (harde stop). Ik kan dus ook niet in de taakbeheer kijken. Wie kent dit probleem of wie weet er een oplossing? Gr.kees

Lotte, 17-06-2012 12:44 #370
Ik heb hetzelfde probleem als marcel die een reactie op 5-4-2012 heeft geplaatst. Mijn account is geblokkeerd en ik probeer een nieuw wachtwoord in te stellen, maar krijg elke keer de melding dat er een tijdelijk probleem met de service is. Hoe kan dit opgelost worden?

July, 15-06-2012 22:16 #369
Hallo, Bij mijn hotmail werkt de directe acties niet, hoe kan dat? Als ik op een andere pc ben dan werkt dat wel. Ik zou het ook graag op mn eigen pc willen gebruiken want het is wel erg handig!

Loumpia, 11-06-2012 16:08 #368
Hi, ik heb de updates van mijn vrienden op privacy gezet hoe verander ik die terug? Help me.

Mitchell, 08-06-2012 20:57 #367
Ik heb nu al 2 keer geprobeert mijn wachtwoord te veranderen maar steeds de volgende dag staat ie weer op het oude wactwoord waarom is dat?

Hetty V. Berkesteijn, 08-06-2012 13:56 #366
Ik kan hotmail openen, nieuwe mail staat in de lijst, maar ik kan niets openen en ook niet naar mijn mappen, hotmail geeft aan een error op de page te hebben, helaas geen optie om iets te doen, messenger gegevens blijven laden maar ik kan wel bovenin op profile klikken en naar mijn profiel waar messenger gedeelte wel werkt. Is er een optie hoe ik dit kan wijzigen?

V. Skejovic, 07-06-2012 14:48 #365
Waarom moet ik steeds hotmail vernieuwen om een nieuw bericht te zien?

Constance van Veenendaal, 05-06-2012 14:59 #364
Ik krijg opeens mails retour van adressen waarvan het onduidelijk is waarom zich dit voordoet. Hoe kan dit?

Constance

Gerda de Graaff, 05-06-2012 11:05 #363
Al enige tijd krijg ik herhaaldelijk de melding: "Windows live mail reageert niet, sluit het programma af'. Vaak zijn inkomende mails dan verdwenen. Kan daar iets aan worden gedaan?

G. Boelee, 04-06-2012 10:43 #362
Vanaf gisteren: 3 juni 2012 is het voor mij onmogelijk mails te versturen. Hotmail openen en lezen gaat wel, reageren niet. Wat is er aan de Hand?

Henk van Beekveld, 02-06-2012 17:18 #361
Als ik een e-mail wil versturen, krijg ik een boodschap dat ik geen id-code heb, maar dat ik ongecodeerd mijn e-mail kan versturen. Ik weet niet wat een id-code is en ik wil die boodschap ook niet op mijn scherm hebben. Ik vind dat lastig en ik wil die boodschap verwijderen, maar ik weet niet hoe. kunt U mij helpen? Ik wacht met spanning Uw reactie af.

Hanna Boot, 01-06-2012 15:21 #360
Ik krijg tijdens het mailen (sinds gisteren) telkens onderaan een balkje dat live.com niet werkt en de pagina hersteld moet worden. Dan kan ik ook niet verder met typen. Na enkele minuten gaat het weer goed en dan krijg ik die melding opnieuw. Mailen duurt zo uren en op 'herstellen' drukken helpt niets.
Waar ligt dit aan en wat kan ik er aan doen?

Groet,
Hanna Boot

Gudrun, 31-05-2012 15:50 #359
Ik kan geen foto's of filmen versturen, het wordt altijd aangegeven dat er een fout is opgetreden. Maar ik weet niet wat het probleem is. Kunnen jullie mij helpen!
b.v.d. Gudrun

Peter, 28-05-2012 08:03 #358
Mijn account is geblokkeerd en ook na het via een sms aanpassen van mijn wachtwoord blijft het account geblokkeerd. Hoe bereik ik de klantenondersteuning om te zien de blokkade er af te krijgen. Kort daar voor leek het wel of er vanuit mijn mail spam verstuurd werd.

Homma, 27-05-2012 18:48 #357
Enkele weken geleden is mijn hotmail account afgesloten. Hoe ik ook probeerde dit ongedaan te maken het lukte niet. Ten einde raad hebben wij toen live geïnstalleerd, echter ik wil graag mijn oude hotmail terug, want daar zitten al mijn gegevens in. Mijn wachtwoord wordt niet geaccepteerd terwijl ik weet dat ik geen wachtwoord gewijzigd heb. Hoe kom ik weer aan mijn oude mailadres?

Rick, 26-05-2012 13:07 #356
De laatste tijd krijg ik steeds als ik een bijlage toevoeg aan een mailtje de waarschuwing dat de server vol is, terwijl ik dat vroeger nooit had. Kan ik me ook niet voorstellen. In ieder geval is de server bezig en wordt mij gevraagd om het later nog eens te proberen. Doe ik het nog een keer, dan staat er dat er een fout is opgetreden die niet met mijn verbinding te maken heeft en dat ik de status van de verbinding kan controleren (die goed is, als ik de link volg). Hoe kan het dat ik geen bijlage meer kan versturen?

John, 24-05-2012 18:09 #355
Als ik in mijn hotmail wil lukt dit niet omdat er een slotje op zit nu wil ik deze eraf hebben maar weet niet hoe ik dit moet doen.Ben al weken bezig maar lukt me niet.Kan iemand mij AUB helpen dit probleem op te lossen, raak er een beetje gefrustreerd van.Alvast bedankt.Grtjes John

Re-Queeste, 23-05-2012 10:30 #354
Mijn mail verspringt deels buiten beeld naar links als ik wil beantwoorden. Hoe kan ik dit herstellen?

Hartelijke groet,

Jolijn

G. Hogenkamp, 16-05-2012 23:18 #353
Als ik sinds kort een bijlage open bij een mail, dan komt daarvan een pictogram op het bureaublad te staan. Binnen de kortste keren heb ik mijn bureaublad vol staan. Ook krijg ik nu steeds het verzoek om na het opstarten van hotmail om mozila Firevox te updaten. De volgende keer vragen ze er weer om. en elke keer weer een extra pictogram op bureaublad.

Margarita, 14-05-2012 16:40 #352
Mijn account is geblokkeerd en er is een code verstuurd naar een ander e-mail adres waar ik ook niet in kan en ik kan geen ander e-mail adres kiezen. Hoe kan ik toch weer mijn account actief krijgen?

Hans, 09-05-2012 15:51 #351
Hallo, Ik kan sinds vanochtend niet meer inloggen. Foutmelding:
Windows Live Network is niet beschikbaar via deze site om een van de volgende redenen:
Er is een probleem opgetreden op de site
De site maakt geen deel uit van Windows Live Network
U kunt:
U kunt zich aanmelden of registreren bij andere sites op Windows Live Network of het later nogmaals proberen op deze site.

Simone, 07-05-2012 15:38 #350
Ik ontvang een fout melding dat mijn account is geblokkeerd is, ik heb mijn geheime vraag beantwoord en wachtwoord veranderd! Nu blijft hij dit nog steeds weergeven. Wat kan ik eraan doen om toch weer in mij mail te kunnen komen? Want hier staan belangrijke mails in die ik voor mijn werk en school nodig heb.

Katinka, 06-05-2012 13:26 #349
Ik ontvang een fout melding dat mijn account tijdelijk geblokkeerd is, tevens gebruik ik dit account ook op mijn telefoon en daar komen nog steeds emails binnen. maar wil ik me aanmelden op de pc of Ipad dan krijg ik deze melding, wat kan ik doen?

Ans, 04-05-2012 13:57 #348
Ik heb sinds gisteren mijn wachtwoord gewijzigd. Het werkt goed op mijn PC, Mijn smartphone (Samsung) vroeg om het nieuwe wachtwoord en dat werd geaccepteerd. Bij het openen van mijn I-pad werd ook mijn nieuwe wachtwoord gevraagd. Dit accepteert hij echter niet en ik kan nu mijn Ipad helemaal niet meer gebruiken omdat hij blijft vragen om het nieuwe wachtwoord.

Irene de Graaff, 03-05-2012 11:59 #347
Hi, Mensen krijgen continu een foutmelding als ze mij mailen. Soms komen die mails aan, maar soms ook niet.
Mijn inbox heb ik al leeggemaakt. Wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen?

Andre van Zoggel, 03-05-2012 10:22 #346
Kan niet bij mijn Hotmail. Wat betekent t.*****@live.nl?
Groetjes Andre

P. Jansen, 01-05-2012 01:33 #345
Iedere keer als ik een email bericht wil lezen staat windowslive te laden maar loopt vast voordat het bericht op scherm verschijnt… Heb windowslive mail al verwijderd via het configuratiescherm en opnieuw geinstalleerd geen resultaat loopt vast en alle open staande schermen van internet sluiten af ook het reparen van het mail programma geeft het zelfde resutaat

Illona, 22-04-2012 20:31 #344
Ik kan wel gewoon op de messenger komen, maar kom niet in mijn postvak. Krijg alleen een blanco pagina. Hoe kan dit? Inmiddels heb ik behoorlijk wat emails heb ik gezien maar kan er gewoon niet opkomen Reactie infoteur, 25-04-2012
Probeer eens in te loggen via www.hotmail.com, en niet via de messenger zelf.

Jan, 20-04-2012 13:29 #343
Hotmailaccount aangemaakt, ook email ontvangen van Hotmail. later wil ik Hotmail openen, zegt hij wachtwoord klopt niet. Iemand hier een oplossing voor? Reactie infoteur, 25-04-2012
Wellicht heb je je nieuwe wachtwoord niet goed onthouden, of heb je caps lock aan gehad. Let op het gebruik van hoofdletters.

Carlijn, 20-04-2012 10:51 #342
Mijn hotmail account is geblokkeerd, maar het email adres waar de code naartoe wordt gestuurd is al opgeheven. Wat moet ik nu doen? Help! Ik gebruik dit email adres dagelijks en al mijn belangrijke formulieren staan erin!

Janna de Graaf, 18-04-2012 15:47 #341
Krijg steeds als ik Hotmail open een gele balk met daarin de tekst: Hotmail kan dit niet uitvoeren. Of de tekst er is een update voor Hotmail. Dit laatste heb ik al 3 maal doorlopen, wachtwoord gewijzigd en alternatief e-mail adres aangegeven, wat niet wordt geaccepteerd om een link te sturen. Help mij a.u.b. verder of probeer de gele balken niet meer te laten verschijnen.

Laura Schilder, 17-04-2012 17:21 #340
Er zit een virus in mijn twitter account, die gekoppeld is aan mijn hotmail account. Daardoor is mijn hotmail account geblokkeerd. Ik zou mijn alternatief emailadres moeten invullen, maar het blijkt dat dat email adres (wat van mijn zus is) al te oud is en verwijderd is. Ik had geen vraag die je in kan vullen als je een account maakt, maar ik wil geen nieuw account aanmaken omdat het oude volstaat met belangrijke emails van belangrijke contactpersonen. Hier zou ik graag een oplossing voor vinden. M.V.G. Laura Schilder

Maiss, 17-04-2012 14:36 #339
Ik moet altijd geluk hebben om mijn mail te kunnen lezen. Wanneer ik erop klik om te openen gebueurt er helemaal niks. Deze probleem heb ik al een paar maanden.

Filip Willemarck, 16-04-2012 12:47 #338
Ik kan mijn emails niet lezen, alles lijkt geblokkeerd. Ik kan wel naar postvak IN gaan, maar daar blijft het bij. Wat is het probleem a.u.b.?

Nicole, 13-04-2012 23:47 #337
Mijn account is geblokkeerd en om dit op te heffen is er een code verstuurd, maar die gaat naar mijn geblokkeerde account en ik kan geen ander e-mail adres opgeven dus dat is niet erg zin vol. Hoe kan ik mijn account weer actief krijgen?

Armand, 10-04-2012 19:24 #336
Ik kreeg afgelopen vrijdag bij het inloggen van mijn account de melding dat
Deze was geblokkeerd. Ik moest tal van vragen beantwoorden (wat ik ook heb gedaan)
En binnen enkele dagen zou mijn account weer toegankelijk zijn. Inmiddels
Betwijfel ik of dit wel klopt. Wie kan mij hiermee helpen?

John, 06-04-2012 09:14 #335
Ik kan sinds twee dagen geen email replyen (benatwoorden). Als ik op een email wil reageren door deze te replyen en te forwarden gebeuren twee dingen. Of krijg ik een erropagina of wordt het nieuwe reply pagina afgesloten en keert hotmail terug naar de inbox. Ook het opsturen van nieuwe email lukt niet. Ik kan mijn account dus alleen gebruiken om emails te lezen.

Gaarne aangeven waar dit aan zou kunnen liggen en eventueel hoe dit opgelost kan worden. Alvast bedankt.

Marcel, 05-04-2012 10:37 #334
Ik heb ineens geen toegang meer tot mijn hotmail en heb een lijst in moeten vullen om weer toegang te krijgen. Vervolgens krijg ik van Windows live team een link om mijn wachtwoord opnieuw in te stellen. Je raadt het al, de link werk niet en ik krijg de volgende melding : "Er is een tijdelijk probleem met de service. Probeer het opnieuw. Als u deze melding blijft krijgen, probeer het dan later opnieuw". Dit duurt nu al een aantal dagen en vraag mij af wanneer dit wordt verholpen? Ik ben nu inmiddels 1 week verder en kan nog steeds niet in mijn hotmail. Wat nu?!?

Liegeois, 05-04-2012 00:51 #333
Mijn vrouw haar email adres is geblokkeerd en ze vind nergens haar alternatief email. Wat moet ze doen om haar email adres terug te activeren dan? Reactie infoteur, 25-04-2012
Waarschijnlijk heeft ze een geheime vraag eerder beantwoord?

Vanuytsel Maddy, 04-04-2012 10:25 #332
Ik kan geen emails meer ontvangen of verzenden. Hij geeft aan als fout 'serverfout 0x800488FE'. Wat moet ik doen? Ik krijg betalingen binnen om te betalen via men email.

Dekzwabber, 02-04-2012 13:17 #331
Ik tik Firefox en krijg Google België en niet Google.com - Ik stap over op Google Chrome en weer komt er Google België wat ik niet vraag. Enkele maanden geleden was dit anders en kreeg ik steeds Google - zonder meer en dat zou ik terug willen. Ik "praat" liefst Engels met Google omdat ik meen dat ik dan sneller resultaat krijg. Heb ik het goed voor? Is Google een beetje " over protective " omdat ik in Antwerpen woon? Graag uw mening. Dank en groeten. Reactie infoteur, 02-04-2012
Google gaat uit van je woonplaats en zal hier de zoekmachine op aanpassen, alsmede getoonde advertenties en zoekresultaten.

Ashley, 02-04-2012 10:11 #330
Mijn msn account is geblokkeerd wat zou ik kunnen doen voor men account weer te kunnen vrijgeven zonder men code na een oude msn te moeten sturen, want deze msn heb ik verwijderd.

M, Jakobs, 29-03-2012 21:30 #329
Hallo, Ik vind deze site erg handig als je problemen met hotmail of live hebt, alleen ik heb nu ook een probleem, dit staat er niet tussen dus vraag ik het zo:
Als ik mij aanmeld, staat er achter inbox (3) wat meestal betekend dat je 3 ongelezen mails hebt. Als ik dan klik op inbox, komt wel alles in beeld, maar alleen de gelezen mails. Dit heb ik zins ik 3 mails gemarkeerd had als gelezen, en dus blijft de (3) achter inbox staan. Hoe kan ik dit oplossen? Hotmail refreshen helpt niet.

weet iemand hoe ik dit fix, het is heel vervelend, want dan denk ik als ik op msn ga, ow mailtjes, en dan blijkt het niet zo te zijn. dus weet iemand hoe ik dit misschien kan oplossen?

Carola van Doorn, 26-03-2012 18:49 #328
Hallo,

Er worden zogenaamd via mijn account rare mailtjes gestuurd naar mijn vrienden. Ik weet niet hoe ik hier vanaf kan komen.
Lees dit m.
Krijg ook veel mails terug die niet goed zijn aangekomen. Maar ik heb die dus nietr verstuurd. Hoe kan ik dit oplossen?

Met vriendelijke groet,
Carola van Doorn

Bianca, 19-03-2012 21:12 #327
Ik kon eerst altijd op mijn mobiel, vanuit hotmail, naar messenger gaan. Dan kon ik zien wie online is, en daarmee chatten. Nu kom ik daar niet meer in en zie alleen updates van mijn contactpersonen. Heb mijn telefoongeschiedenis verwijderd en hele telefoon gewist, maar niets lukt. Heeft iemand een tip?

Paul, 06-03-2012 19:58 #326
Als ik mijn live-account open krijg ik eerst een oud scherm van mijn Postvak-IN met eerdere mails (die ik o.a. al had gedelete), dan duurt het een aantal seconden, waarna automatisch het blad van een nieuw te verzenden emailbericht wordt geopend. Daarna kan ik wel handmatig weer op Postvak-In drukken, waarna mijn actuele postvak pas verschijnt. Daarna kan ik mijn Live account pas gebruiken. Staat er een instelling verkeerd?
In de 'opties' heb ik aangegeven dat hij direct naar het Postvak IN moet gaan.
Overigens, dit doet t'ie alleen op mijn PC, want als ik op een andere PC naar mijn account ga gaat het gewoon goed.

Mevr Brebels, 04-03-2012 11:25 #325
Wanneer ik op verschillende site's kom krijg ik vaak in de adresbalk voor de HTTPS een slotje met daarboven op een driehoekje, Kan U mij zeggen wat dit betekent?Alvast dank

Vriendelijke groet

Mevr.Brebels

Sinem, 28-02-2012 14:36 #324
Ik kan me niet aanmelden op hotmail omdat het geblokkeerd is. Mijn wachtwoord veranderen gaat ook niet want ik weet het antwoord op mijn geheime vraag niet. En op het vragenformulier antwoorden helpt ook niet, want ze vinden dat ik niet de rechtmatige eigenaar ben. Wat kan ik nog doen?

Lia, 26-02-2012 18:53 #323
Had ook problemen. Opnieuw msn geloof ik geïnstalleerd.
Nu log ik in. Kom zie x nieuwe berichten. Klik daarop.
Kom vervolgens weer op het aanmeldscherm, weer inloggen + wachtwoord, maar zie een veranderde pagina met een groen slotje. Krijg vervolgens nadat ik in mail zit waarschuwing van mijn virusprogramma Norman dat "surrogaat-com" probeert toegang te krijgen. Wil ik dit toestaan of weigeren vraagt Norman. Heb de indruk dat er "gevist" wordt… Iemand tips?

Jannie, 25-02-2012 11:19 #322
Ik kon inloggen direct via hotmail, niet via mijn computerlink; maar nadat ik het weer probeerde kreeg ik de melding dat mijn wachtwoord (dat ik (weer) opgeslagen had fout was, terwijl ik wel toegang had gekregen met dat wachtwoord. Ik moest het opnieuw invoeren, maar krijg er een raar gevoel bij. Ik kon niet zien of de vraag echt van hotmail kwam. Heb het maar geannuleerd en wacht het af.

Harma, 24-02-2012 18:52 #321
Ik kom sinds vanmiddag niet meer in mijn hotmail, kan mijn post niet openen. En hij geeft aan dat de server unavailebel is. Ik kan wel op msn. Heeft iemand een idee hoe dit kan?
Vanmorgen alles nog prima en heb daarna niets verandert.

Claudius, 24-02-2012 18:29 #320
Aangenaam kennis te maken ik heb nu 24-02 1825 uur eveneens geen toegang tot mijn hotmail hij geeft: webpagina niet beschikbaar of service unavaliable. Wat een zooi maken ze ervan.

Reina, 24-02-2012 00:34 #319
Na diverse meldingen dat de website niet gevonden kon worden (hotmail.com) lukt het nu weer wel. (zie de melding hieronder).
Raar zo'n storing, nergens op internet kon ik meldingen hierover vinden en toch weet ik zekerdat hetprobleem niet bij mij lag. Door toeval heb ik juist vanavond hetzelfde probleem gehad op twee verschillende werkplekken/computers, het was dus geen probleem met de instellingen.
Nou ja, blij dat het weer voorbij is.

Reina, 23-02-2012 23:24 #318
Halverwege deze avond, toen ik opnieuw naar mijn email (hotmail) ging kwam ik er niet meer in. Intussen ben ik op een andere plek, probeer in te loggen met een andere computer (beide plekken in frequent probleemloos gebruik) maar ik krijg een melding dat er problemen met de website zijn. Ik kan niet bij mijn mail komen, krijg de indruk dat er een storing is.

Joelen, 23-02-2012 12:48 #317
Ik kan ook al niet meer in mijn account. Ik moest bovenstaand nieuw account aanmaken. Dat heb ik gedaan. Vervolgens 3 verzoeken gedaan die telkens werden afgewezen. Via het forum geven ze al 2 dagen niet thuis. Het antwoord dat mijn account niet door hen geblokkeerd was, klopt niet. Want via mijn email meldden zij dat het wel geblokkeerd is. Heeft iemand een emailadres waar je naar windowslivehelp kunt mailen? Antwoorden op hun berichten gaat niet.

Marika, 22-02-2012 18:00 #316
Ik kan inloggen op hotmail. Als ik op mijn laptop werk kan ik niet naar een andere map of pagina. Als ik dit op de gewone pc doe kan het wel. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Max, 21-02-2012 14:12 #315
Goedemiddag,

Sinds vrijdag kan ik niet in mijn hotmail meer, omdat het wachtwoord fout zou zijn.
Terwijl ik zeker weet dat het correct is.
Uiteindelijk een vragen lijst ingevuld om mijn account te restaureren, deze verzonden en kreeg het berichtje dat er binnen 24 uur antwoord komt op mijn alternatieve mailadres.
Ondertussen is het dinsdag en nog niets gehoord, is dit normaal?
Echt irritant en ik hoop echt dat alle zaken die ik erin had staan niet weg zijn dadelijk.

Groet
Max

Sven van Duivenboden, 20-02-2012 13:48 #314
Ik krijg van meerdere mensen te horen dat ze geen mail kunnen versturen naar mij. Het gaat geloof ik vooral om foto-bestanden. Wie kan me helpen? Dit krijg ik als foutmelding. (het lijkt wel of het vanzelf weer oplost, maar het zal wel niet goed genoeg zijn, het gemopper bljft rondom mijn account bestaan)

Voor het account Live (sventoday) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden.

Serverfout: 0x80048820
Server: 'https://mail.services.live.com/DeltaSync_v2.0.0/Sync.aspx'
Windows Live Mail-fout-id: 0x80048820

Henry, 18-02-2012 15:34 #313
Dit komt door al die klote beveiligings updates van die klote microsoft zet ten eerste de automatishe updates uit en verwijder in het cofiguratiescherm progamma verwijderen
geinstalleerde updates en verwijder ze een voor een op datum totdat het probleem is opgelost

Bert, 17-02-2012 17:25 #312
Sinds een aantal dagen heb ik het volgende probleem:
Als ik onlog krijg ik de melding ""Er is momenteel een probleem met Hotmail"", vervolgens kan ik wel in mijn Inbox maar bij elke aktie die ik vervolgens doe krijg ik de melding ""live.com reageert niet"" en moet ik IE afsluiten om vervolgens weer internet op te kunnen. Wat is hiervan de oorzaak en hoe kan dit opgelost worden?

Infoteur: Bibiana
Rubriek: Pc en Internet
Subrubriek: Tips en tricks
Reacties: 611
Schrijf mee!