InfoNu.nl > Pc en Internet > Software > De 10 populairste software op de markt

De 10 populairste software op de markt

De 10 populairste software op de markt In dit artikel tref je een aantal goede software, die helemeel gratis te downloaden zijn. Het zijn de populairste software van het moment. Elk van hen is wel miljoenen keren gedownload door internetgebruikers, heb jij ze al gedownload?

De Top 10

De top 10 is gebaseerd op het aantal downloads op www.download.com

1. AVG Anti-Virus Free Edition

AVG Antivirus heeft een enorm succes gekend met zijn gratis antivirusprogramma. Dit programma is ook al niet te zwaar voor de PC en belast het CPU dus niet erg veel. Deze software is al meer dan 1,5 miljoen keer gedownload.

2. Ad-Aware Free Anti-Malware

Ook een gratis antmalware programma. Deze software bestrijdt uw eventuele malware terwijl u er geen cent voor hoeft te betalen. Ook dit software heeft een enorm succes gekend, gezien zijn downloadcijfer van meer dan 1 miljoen.

3. Avira AntiVir Personal - Free Antivirus

Het gaat blijkbaar heel goed met de antivirus software, want ook op de 3de plaats hebben we een antivirus programma. Deze is uiteraard ook gratis en ook een lichte software, waardoor je CPU niet erg veel belast wordt. Bijna 1 miljoen keer gedownload.

4. LimeWire

Eindelijk iets anders, een P2P-software. Een lange tijd was KazAa de populairste P2P-software op de markt, maar LimeWire heeft dat enorm veranderd na zijn lancering. Hij is ongeveer 700 duizend keer gedowload.

5. Avast Home Edition - Free Antivirus

Na een plaats in de rij over te slaan komt er nog eens een antivirussoftware in de lijst. Ook op de 5de plaats dus een antivirussoftware. Wat hebben de internetgebruikers toch last van die virussen! Ook ongeveer 700 duizend keer gedownload.

6. Malwarebytes Anti-Malware

Weer een gratis anti-malware software. Zeker nuttig als je ook last hebt van malware en niet tevreden bent met die andere anti-malware software. Zo ja ben je zeker niet de enige die het download, dan ben je slechts één van de ongeveer 600 duizend mensen die het gedownload heeft.

7. YouTube Downloader

De populariteit van YouTube heeft zich hier ook laten blijken. Youtube is ongetwijfeld de grootste videosite ter wereld, en dus de sowftare die die videos download is ook zeer populair met maar liefst 440 duizend downloads.

8. WinRAR (32-bit)

Een zeer goede compressiesoftware, een tegenhanger van WinZip eigenlijk. Vroeger zagen we eerder WinZip dan WinRar, maar nu heeft WinRar zijn plaatsje mooi ingenomen met ongeveer 375 duizend downloads.

9. Orbit Downloader

Een vrij nieuw op de markt gekomen software. Zeker om de videos op FaceBook te downloaden is dit een toppertje. Want FaceBook heeft geen eigen downloader. Orbit heeft een groot succes met bijna 360 duizend downloads.

10. FrostWire

Zeer gelijkwaardig aan LimeWire, Frostwire. Misschien is het wel een software van de zelfde fabrikant, want het wel bijna dezelfde software maar met aan ander kleur, en zeker een andere downloadcijfer, iets meer dan 260 duizend downloads.
© 2009 - 2017 Ibowts, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Gratis virusscanners: dit zijn de besteOp het internet zijn vele gratis virusscanners te verkrijgen. Avast Home edition, AVG Anti-virus en Antivir Personal zij…
Avast is een antivirusprogramma van stavastAvast is een antivirusprogramma van stavastComputervirus op de pc, ransomware op de pc? Avast Home 2017 is ook een gratis antivirusprogramma voor de niet commercië…
Gratis virusscanners downloadenIn dit artikel: een overzicht van gratis virusscanners. Voor de meeste virusscanners moet je betalen. Toch is er een red…
Gratis en betrouwbare antivirus scannersWanneer je op zoek bent naar gratis antivirussoftware loop je een groot risico om op die manier zelf een virus te downlo…
Beste gratis Antivirus 2017 - Virusscanners overzichtBeste gratis Antivirus 2017 - Virusscanners overzichtHier kunt u de beste gratis antivirus en anti-malware programma's van 2017 en 2016 vinden. De nieuwe virusscanners grati…
Bronnen en referenties
  • CNET DOWNLOAD.COM, Windows downloads, internet, 2009-11-02, (http://download.cnet.com/windows/)

Reageer op het artikel "De 10 populairste software op de markt"

Infoteur: Ibowts
Gepubliceerd: 02-11-2009
Rubriek: Pc en Internet
Subrubriek: Software
Schrijf mee!