InfoNu.nl > Pc en Internet > Software > Messenger discovery live, een handige tool voor Messenger

Messenger discovery live, een handige tool voor Messenger

Messenger discovery live, een handige tool voor Messenger Messenger Discovery live is een programma dat automatisch opstart als je msn opent. Het programma heeft ook een eigen icoontje dat zich nestelt naast het icoontje van Msn Messenger. Met een dubbele klik kan je heel veel opties van je Msn messenger veranderen en kan je leuke dingen doen zoals schermafbeeldingen stelen of praten in de plaats van je contactpersoon,...

Messenger discovery live

Met Messenger discovery live kan je oneindig veel dingen doen. Er zijn handige en leuke opties te vinden voor je messenger, zoals een beweegbare nick, oneindig veel buzzers sturen, de achtergrond van je contactpersoon stelen of iets zeggen in de plaats van je contactpersoon! Ontdek het nu!

Messenger discovery live downloaden

Messenger discovery live kan je downloaden op de site van Live en laat zich uiterst makkelijk installeren met een eenvoudige wizard.

De opties

Dat Messenger discovery live een leuke aanvulling is op Msn Messenger is u nu hoogstwaarschijnlijk ook al duidelijk. Maar om u een idee te geven van wa ja er nou percies allemaal mee kan aanvangen zet ik de belangerijkste opties op een rijtje:

De schermafbeelding van de contactpersoon stelen.

Zit je contactpersoon te stoefen met wat voor een mooie schermafbeelding deze wel heeft? Steel ze gewoon. In het programma krijg je een handig overzichtje van alle contactpersonen hun schermafbeeldingen. 1 voor elke dag!

Een oneindig aantal buzzers sturen

Reageert je contactpersoon weeral niet? Geen probleem. Weg met de irritante melding 'val je contactpersoon nie lastig'. Stuur gewoon zoveel buzzers je wilt.

Praat in naam van je contactpersoon.

De klassieker van de Msn grappen is toch wel de !imitate tool. Typ gewoon !imitate + 'je bericht' in het venster en het lijkt wel of je contactpersoon het bericht heeft getypt die jij net hebt gepost.
Kleine tip: het is vooral grappig als je in een gesprek zit met meerdere contactpersonen. Dan kan je de een dingen laten zeggen die hij nooit heeft gezegd.

Je waarschuwen als een contact je heeft geblokt en/of verwijdert.

Net zoals je een melding krijgt linksonder als een contactpersoon online komt te staan, krijg je een melding als een contactpersoon je heeft geblokkeerd of verwijdert. Naast dat kan je ook nog instellen dat je voor andere dingen een melding krijgt. Zoals contactpersonen die ofline gaan, of contactpersonen die terug online zijn van 'afwezig' of 'bezet' te zijn geweest.

Met 2 of meer e-mail adressen online zijn.

Heb je 2 email adressen? Of wil je vriend zich eens aanmelden op msn? Geen probleem! Want met de optie van met meerdere email adressen je tergelijk aan te melden kan je dat wel!!

Spellingscheck in je berichten.

Mag het iets formeler op Msn messenger? Dan kan je je berichten laten checken op spelling zodat geen enkele spellingsfout je ontgaat.

De geshiedenis van je nickname's

Het is altijd leuk om eens om het half jaar in deze lijst te kijken. Zo ontdenk je je nickname's terug die je jaren en maanden geleden hebt gebruikt!

Nawoord

Messenger Discovery Live is dè ideale aanvulling op Msn Messenger en zal de trouwste partner van je Messenger worden. De eindeloze opties die Msn Messenger ontbrak, zijn nu binnen handbereik!
© 2008 - 2017 Nielsvermeiren, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Windows Live Messenger 2011 installerenWindows Live Messenger 2011 installerenWindows Live Messenger 2011 is de opvolger van Windows Live Messenger 2009. Windows Live Messenger 2011 is een samensmel…
Wat is MastaMessenger?Wat is MastaMessenger?MastaMessenger is een alternatief voor andere messengerprogramma's zoals Windows Live Messenger of Yahoo. Het is een Ins…
Chatten met MSN Messenger: Account aanmaken+informatieChatten met MSN Messenger: Account aanmaken+informatieMSN Messenger (ouder) en Windows Live Messenger (nieuwer) worden door veel mensen gebruikt om te chatten. MSN is dan ook…
MSN messenger/Windows Live: installeren en verwijderenMSN messenger/Windows Live: installeren en verwijderenMSN messenger is een online communicatieprogramma. Wanneer u dit programma gedownload en geïnstalleerd heeft kunt u cont…
BlackBerry Torch 9800BlackBerry Torch 9800De BlackBerry Torch 9800 is een smarthphone met touchscreen én een uitschuifbaar qwerty toetsenbord van de Canadese fabr…

Reageer op het artikel "Messenger discovery live, een handige tool voor Messenger"

Infoteur: Nielsvermeiren
Laatste update: 05-10-2011
Rubriek: Pc en Internet
Subrubriek: Software
Schrijf mee!