InfoNu.nl > Pc en Internet > Hosting > Global Domains International, geld verdienen met GDI

Global Domains International, geld verdienen met GDI

Global Domains International, geld verdienen met GDI Met Global Domains International kun je online geld verdienen maar in werkelijkheid moet je je daar niet veel van voorstellen. Thuiswerk met Global Domains International is geen scam en geen piramidespel, maar GDI biedt de mogelijkheid om met MLM (Multi Level Marketing) geld te verdienen op een eerlijke manier. Met het registreren van een domeinnaam kon je met GDI vroeger een bijverdienste opbouwen, maar dat was ook toen al slechts voor een enkeling weggelegd,want waar vind je referrals? Een inkomen bij GDI kon echter uitgroeien tot een zeer hoog bedrag. In 2017) is dit echter niet gemakkelijk meer want de websites van GDI zijn zelfs dan nog steeds niet geschikt voor mobiele telefoons.
Global Domains International afgekort GDI is het bedrijf wat de .WS website registratie van domeinnamen in bezit heeft. Bijvoorbeeld mijneigenwebsite.ws. Voor € 7,50 per maand (of $10) registreer je een ws. domeinnaam bij Global Domains International. Veel mensen kiezen voor GDI om twee redenen. Ze krijgen een eigen website + tien e-mailadressen, en ze willen geld verdienen met GDI affiliatie. Hoe werkt GDI?

GDI, maak je eigen website

Global Domains International online maakt er al jarenlang reclame voor dat je geld verdienen door middel van een eenvoudige concept. Namelijk met affiliate. Je hoeft hiervoor niet je eigen GDI website te gebruiken. Je krijgt aparte webpagina's waar alles op staat en je hoeft dus ook niemand iets uit te leggen. Je hoeft alleen bezoekers naar je link toe te sturen, bijvoorbeeld via Twitter, Facebook, enzovoorts. Bij GDI registreer je een domeinnaam en daar krijg je een website en 10 e-mailadressen bij. De e-mailadressen zijn altijd handig maar kan je ook uitsluitend gebruiken voor je website. Je bouwt de website online met een software van GDI. De software om een website te bouwen is op zich gebruiksvriendelijk en het is daarom gemakkelijk om de website zelf te bouwen. Het nadeel is echter dat domeinhost Global Domains International website.ws tot op heden (maart 2017) geen enkele poging lijkt te hebben ondernomen om websites zoekmachine vriendelijk te maken,. Ze leveren dus geen responsive websites en in die zin is het een volstrekt nutteloos product geworden want als zoekmachines je website niet meer geschikt vinden dan krijg je ook geen bezoekers meer.

Geld verdienen met Global Domains International

Veel mensen hebben geen idee wat GDI is en daarom nemen ze vaak niet de moeite om zich in GDI te verdiepen. Mensen die er niks vanaf weten beginnen soms te roepen dat het vast en zeker een piramidespel is, wat niet waar is. GDI maakt gebruik van MLM, Multi Level Marketing. Bij een piramidespel is er geen product, bij GDI is er wel een product, namelijk een unieke .ws domeinnaam plus een eigen website en tien extra e-mailadressen. Op zich een goed product dus, wat met $10,- per maand waarschijnlijk betaalbaar is voor iedereen. Maar aangezien de regels bij zoekmachines veranderd zijn (een website moet ook goed te bekijken zijn op bijvoorbeeld een smartphone of tablet) loopt GDI hier enorm mee achter en dit maakt het heel moeilijk om er nog geld mee te verdienen. Het was sowieso al niet makkelijk om veel deelnemers te vinden, maar sommige mensen waren hier toch succesvol mee en verdienen soms een paar honderd dollar per maand of meer. Zolang de .ws websites echter niet responsive zijn, is dit product af te raden.

Hoe werkt het?

Eenvoudig maar moeizaam. Je verdient met MLM geld op meerdere levels, wat houdt dat in? Je verdient niet alleen aan de mensen die jij aanbrengt, maar ook aan de mensen die zij (de mensen die jij hebt aangebracht via jouw links) weer aanbrengen, en zo door en door en door, tot vijf levels diep. Je hebt dus een 5 level diep (MLM) netwerk waar je geld aan verdient en omdat je onbeperkt mensen aan kunt brengen, die ook weer onbeperkt mensen mogen aanbrengen. Daarom verdien je dus steeds 5 levels diep aan alle mensen die meedoen! Dit geldt voor iedereen die meedoet. Als gevolg hiervan zou je op den duur tientallen, of honderden en op termijn zelfs duizenden mensen, die meedoen kunnen hebben, waar je maandelijks voor betaald wordt.

Nadelen

Probleem: de meeste mensen lukt het niet om nieuwelingen aan te brengen en geven al snel op. Er gebeurt dan niks op de levels onder je. Veel mensen blijven dan toch nog vrij lang doorgaan met GDI omdat ze een mooie website hebben gebouwd. GDi is echter de enige die zeer veel verdient met GDI. Benadeel je hiermee geen andere mensen? Nee, dat niet. GDI is 100% legaal. Maar ze stellen het zeker te rooskleurig voor, want alleen als je goed bent in het vinden van nieuwe mensen, ga je wat verdienen. En waar vind je honderden mensen die ook een domeinnaam bij GDI willen kopen? Het was al moeilijk om deelnemers te vinden toen er nog niet zoveel smartphones en tablets waren, maar nu de .ws websites ook nog eens steeds niet goed te bekijken zijn op een smartphone, is het een zinloze investering om deel te nemen aan GDI.

GDI ervaring

  • De software van GDI om een eigen website te bouwen, is kwalitatief geen hoogstandje maar wel gebruiksvriendelijk. Je kunt er simpele strakke websites mee bouwen en iedereen kan met de software overweg. Het zijn echter eenvoudige sites met weinig mogelijkheden, en ze zijn niet responsive, dus niet goed te bekijken op bijvoorbeeld mobiele telefoons.
  • Om referrals te vinden krijg je aparte webpagina's van GDI. Op die promotiepagina's wordt duidelijk uitgelegd hoe het netwerk marketing systeem van GDI werkt. Er staan filmpjes op, tips, enzovoorts. Je hoeft anderen dus alleen maar de link van die pagina's te sturen. Verder niets. Dat is je hele werk bij GDI. Zorg dat anderen te weten komen dat GDI bestaat en dat ze er veel geld mee kunnen verdienen. Eenvoudiger thuiswerk is er dus feitelijk niet, maar verwacht geen snel resultaat. Als anderen vervolgens ook een domeinnaam registreren, levert je dat pas geld op en dat kan heel snel gaan groeien, maar meestal is dat niet het geval.
  • Hoe lang deze betalingen doorgaan? Als de domeinregistraties van je downline niet worden opgezegd gaat de betaling je hele leven lang door. Iemand die net zo laaiend enthousiast is over GDI als ik (en dat zijn er velen) zullen niet meteen stoppen met GDI. Waarom zou je stoppen met iets waar je geld aan verdiend? Dit geldt voor elk nieuwe domeinregistratie, levenslang. Maar aangezien de meesten er geen geld mee verdienen, stoppen heel veel mensen wel weer met GDI.Het systeem is mooi, maar heel veel mensen vinden die $10,- per maand overhebben voor een website, is moeilijk. Mensen vinden die $10,- per maand overhebben voor een website en die ook nog andere mensen zover krijgen, zijn nog moeilijker te vinden. Dan stort het kaartenhuis helaas al snel in.
  • Je kunt bonussen van $100,- of meer krijgen, als je vijf of meer domein registraties in een week hebt aangebracht. Betalingen aan en van GDI verlopen bij voorkeur via PayPal. GDI wordt daarom ook wel paypal-proof genoemd, wat inhoud dat ook PayPal dit wel een betrouwbaar bedrijf vindt.

Global Domains International ervaringen en verdiensten

  • Een rekensom laat je dus zien dat als jij 5 domein registraties zou aanbrengen, en die 5 personen ook elk weer 5, en zo 5 keer door, dat je dan $3905,- per maand ontvangt. Breng je 7 nieuwe mensen aan die een domeinnaam registreren via GDI, en zij brengen elk ook 7 nieuwe registraties aan, dan ontvang jij een maandinkomen van $19607,- per maand, en dat elke maand opnieuw. Bij een minder rooskleurig beeld (de realiteit) bijvoorbeeld als je 'maar' 3 mensen vindt die een domeinnaam willen registreren, en als zij er op hun beurt ook maar 3 weten te vinden, dan verdien je $363,- per maand. Probleem is echter dat het jou misschien wel lukt om 3 of 5 of zelfs 10 deelnemers te vinden, maar die deelnemers lukt dat op hun beurt meestal niet. Maar natuurlijk kan je een tijdje later misschien ineens wel weer een paar extra registraties aanbrengen, en dat groeit je inkomen weer verder. Begrijp je nu waarom GDI zo populair is maar ook lastig om succesvol te verdienen? Is dit legaal? Ja! Zitten er geen addertjes onder het gras? Nee. Waarom heeft dan nog niet iedereen een account? Omdat mensen er geen zin in hebben om ermee aan de gang te gaan, en omdat het lastig is om anderen te overtuigen maar ook omdat veel mensen denken dat het om een piramidespel gaat. Tot slot zijn de websites in maart 2017 nog steeds niet responsive en op basis daarvan alleen al is de software om websites te bouwen af te raden.

Is Global Domains International echt geen Scam?

Global Domains International werd rond het jaar 2000 opgericht. Het is geen scam, geen piramidespel, geen kettingbrief constructie, niet verboden, maar het is op zich een slim uitgedacht affiliatie programma waar mensen geld mee kunnen verdienen, als ze zich er keihard voor inzetten verdienen ze per maand $1,- dollar per aangebracht nieuw lid. Iedereen kan hier aan meedoen. GDI werd positief omschreven door het prestigieuze ‘Entrepeneur Magazine' en in de 'San Diego Union Tribune”. Ook staat GDI in 2009 op de 37ste plaats van snelst groeiende private ondernemingen van de US en op de vijfde plaats in Californië. Dit was echter in de tijd dat websites nog niet beoordeeld werden of ze responsive waren.

GDI opzeggen, hoe doe je dat?

Je kunt GDI altijd opzeggen. Telefonisch opzeggen is het beste en snelste. Hun telefoonnummer vanuit Nederland is: 001-760-602-3000 (pacific time dus er is 8 uur verschil. Kantooruren voor GDI zijn (naar Nederlandse tijd omgerekend) ) van (ongeveer) 17.00 uur uur 's middags tot ongeveer 23.30 uur (Nederlandse tijd). Ook kan je GDI opzeggen via PayPal, door de automatische betaling van $ 10,- per maand stop te zetten. Je website verdwijnt dan na verloop uiteraard wel uit de lucht dus als er content op staat die je bewaren wilt kan je dat het beste er bijtijds vanaf halen.

GDI WS domeinnamen verkopen: wat betekent WS?

.WS, van oorsprong West Samoa, werd al snel WebSite, en daarom populair bij een groot publiek. Dit is te vergelijken met de .tv websites, van oorsprong Tuvalu (eilanden), maar al snel in gebruik voor websites die met televisie te maken hebben. Het .WS domein is dus een groeiende domeinnaam om te registreren, maar niet alleen vanwege de toepasselijke WS extensie, ook omdat je eventueel wat geld mee kunt verdienen.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Snel geld verdienen met thuiswerk mogelijk?Snel geld verdienen met thuiswerk mogelijk?Je hebt het vast wel eens gezien: aanbieders voor thuiswerk die vaak duizenden euro’s per maand beloven. Veel mensen dro…
Thuiswerk, de addertjes onder het grasSteeds meer mensen voelen zich aangetrokken tot de thuiswerkmarkt, niet alleen vanwege het stijgend aantal werkelozen, m…
Geld verdienen met thuiswerkGeld verdienen met thuiswerkKun je geld verdienen met thuiswerk of is al het thuiswerk onbetrouwbaar? Thuiswerk kan zeker een goede inkomstenbron zi…
Extra geld verdienen (via thuiswerk, gastouderschap etc.)Er zijn veel mogelijkheden om een extraatje bij te verdienen, zonder dat je hiervoor de deur uit moet. De keuze is einde…
Bronnen en referenties
  • http://www.youtube.com/watch?v=l8kTYkC8SgI
  • Persoonlijke ervaringen
  • www.flex-income.ws

Reageer op het artikel "Global Domains International, geld verdienen met GDI"

Reacties

Yvonne, 30-06-2013 22:17 #3
Hallo,

Ik heb een vraagje, hoe weet GDI dat jij bepaalde personen ertoe hebt gebracht zich aan te melden bij GDI en dus daarvoor $1 aan jou moet betalen?

Als me dat duidelijk is dan heb ik er verder wel vertrouwen in!

Groetjes Reactie infoteur, 01-07-2013
Hoi Yvonne,

Dat komt omdat je in je account een eigen code hebt staan in de links die je gebruikt om mensen te zoeken. Dat noem je affiliate marketing. Bij elke verkoop die dus door jouw links tot stand komt, ontvang je provisie/commissie.

Ik raad je wel aan alleen met GDI te starten als je echt denkt dat je andere mensen aan kunt brengen want anders verdien je er niet veel mee. Er zijn mensen die heel fanatiek aan de gang gaan met dit, en dan wel veel geld verdienen, maar daar moet je dan wel zin in en tijd voor hebben. Ik wil het je niet tegenmaken of zo, maar de website die je kunt bouwen is op zich niet verkeerd, maar ja, dat kan bij wel meer aanbieders. Dus of probeer het een weekje gratis uit, of doe het alleen als je het helemaal ziet zitten.
Succes.

Geert, 15-01-2011 08:39 #2
Beste, graag had ik geweten of er enige "investering" vereist is, en ook of u tips heeft om op een effectieve manier nieuwe mensen te vinden. Ik kan bv een mail sturen naar mijn gehele adresboek, maar dat is misschien niet zo'n goed idee?. Reactie infoteur, 15-01-2011
Beste Geert,

Er zitten voor en nadelen aan verdienen met GDI. Persoonlijk heb ik er vooral tijd in geinvesteerd, en natuurlijk de tien euro per maand, maar daar voor heb ik een website met tien extra emailadressen terug gekregen. De website bevalt me op zich prima, is gemakkelijk te onderhouden, is simpel maar goed genoeg.
Het nadeel aan GDI vind ik echter wel dat ik wel mensen wist te vinden die meededen, door via twitter te werken en via de flyer (die kan je uitprinten), maar de mensen die ik binnenhaalde stagneerderden de boel vaak omdat ze geen zin hadden om veel tijd erin te steken. Dan werkt het niet. Ik heb dus nog wel GDI, verdien er ook maandelijks nog mee maar het loopt terug omdat ik er zelf ook niet veel meer aan doe. De mensne onder me pr0oberen geen nieuwe mensen te vinden dus dan is het net stroop. Alleen als je actief aan de gang gaat met GDI, en als je de mensne beneden je ook weet te activeren, kan het zeer succesvol zijn. Lees ook eens bij www.globaldomainsinternational.wikidot.com/

Er zijn voor mij nu wel betere manieren om geld te verdienen, daarover kan je ook eens lezen hier:

http://weet.wikidot.com/geld-verdienen-op-internet

Marcel, 13-08-2009 23:27 #1
Ik wil dit ook proberen maar ik krijg mijn paypall account niet toegevoegd aan mijn GDI account. Kan je mij want info mailen want ik misschien verkeerd doe? Reactie infoteur, 14-08-2009
Beste Marcel,

Kun je me uitleggen wat de problemen zijn, in welke zin kun je het account niet toevoegen? Het is voor mij heel moeilijk te zien wat het probleem zou kunnen zijn.

1. Heeft u een paypal account aangemaakt en is dat reeds geactiveerd en in gebruik?

2. Heeft u reeds een GDI account aangemaakt en liep het vast bij de betaling?

3. Welke foutmelding krijgt u?

Hartelijke groetjes.:)

Infoteur: Kisses
Laatste update: 19-03-2017
Rubriek: Pc en Internet
Subrubriek: Hosting
Special: Global Domains International
Reacties: 3
Schrijf mee!