InfoNu.nl > Pc en Internet > Communicatie > Hotmail: alles + hoe maak je een account en gebruik!

Hotmail: alles + hoe maak je een account en gebruik!

Hotmail: alles + hoe maak je een account en gebruik! Hotmail is de populairste online e-mailservice ter wereld en is gratis. Ze wordt aangeboden door Microsoft en heeft meer dan 200 miljoen gebruikers. Hier een overzicht van de geschiedenis, hoe je een account moet aanmaken, het gebruik enz...

Geschiedenis

In 1996 lanceerden Jack Smith en Sabeer Bathia Hotmail. Het werd een enorm succes en in 1997 kocht Microsoft de emailservice voor 400 miljoen dollar. Hotmail is aanvankelijk opgericht om aan te tonen dat je voor je e-mails niet afhankelijk moest zijn van de account van je internetprovider.

Concurrenten van Hotmail zijn Yahoo! Mail en Gmail. Gmail kondigde in april aan een inbox van 1GB aan te bieden. Hotmail bood toen nog maar 2 MB aan. Zij konden natuurlijk niet achterblijven, en tegenwoordig biedt Hotmail een onbeperkte opslagruimte aan.

Na 10 jaar was Hotmail wel eens aan een vernieuwing toe, vond Microsoft. Daarom ontwikkelden ze een opvolger voor Hotmail, Windows Live Mail. De naamsverandering viel echter niet in de smaak bij de gebruiker, en enkele maanden later werd de naam weer veranderd naar 'Windows Live Hotmail'. Deze heeft een nieuwe interface, en gebruikt AJAX-technologie. Deze nieuwe technologie was nodig omdat de oude versie van Hotmail zeer traag werd. Dit komt door de miljarden accounts; Hotmail kon deze enorme hoeveelheid moeilijk aan. Met de AJAX-technologie zou dit beter moeten lukken.
In november 2008 vernieuwde Microsoft Windows Live Hotmail opnieuw. Er werden enkele nieuwe functies toegevoegd (nieuwe thema's, messengerberichten rechtstreeks uit Hotmail verzenden,...), en Hotmail werd ook weer een stukje sneller.

Hotmail biedt ook een betaalde account aan, nl. Hotmail Plus. Deze heeft meer functies, waaronder:
  • Grotere bijlagen verzenden
  • Geen grafische advertenties
  • Mogelijkheid om je mail te beheren via POP, bv. met Outlook

Hoe maak je een account aan?

Het is redelijk eenvoudig om je aan te melden bij Hotmail. Hier een stappenplan:
  • Surf naar hotmail.com
  • Klik linksonder op registreren Je komt op de pagina 'Windows Live ID aanmaken'. Hier kies je je emailadres en het achtervoegsel (@live.be of @hotmail.com). Scroll naar onder, kies je paswoord, en vul de rest van je gegevens in. Vul nog even de antispamcontrole in, lees indien nodig de voorwaarden en klik dan op 'Ik ga akkoord'
  • Als je alles juist hebt ingevuld, kan je nu je account beginnen gebruiken. Je komt ineens in het postvak IN van je nieuwe account

Het gebruik van Windows Live Hotmail

Pas Windows Live Hotmail aan je eigen smaak aan
Als je wilt inloggen op je account, surf je weer naar hotmail.com, en daar geef je je e-mailadres en je wachtwoord in. Vervolgens kom je op de startpagina van je account. Hier zie je hoeveel opslagruimte je al gebruikt hebt, nieuws,... Links zie je een menu waar je naar je Postvak In, ongewenste berichten, concepten, verzonden berichten en verwijderde items kan navigeren. Als je in je Postvak In zit, zie je bovenaan nog een navigatiebalk. Hier vind je knoppen om een nieuw bericht, contactpersoon, map, groep aan te maken, om berichten te beantwoorden, door te sturen, te verwijderen, af te printen,...

Windows Live Hotmail voorziet ook in een functie om de interface aan je eigen smaak aan te passen. Zo kan je de kleur, de leesvensterinstellingen,... veranderen, en ook een achtergrond thema voor de interface kiezen.

Nieuwe zoekfunctie
In Windows Live Hotmail heb je helemaal bovenaan een handige zoekfunctie. Hier kan je rechtstreeks zoeken op het web. Rechts boven is er een ander zoekvak, hier kan je in je mail zoeken.

Je Hotmail account toevoegen aan Outlook

Een andere manier om de berichten van je Hotmailadres te lezen, is door je emailadres te koppelen aan je outlook programma. Dit doe je als volgt:

  • Open Outlook, en kies in het menu 'bestand' gegevensbestandsbeheer
  • Ga naar het tabblad 'E-mail' en druk op de knop 'nieuw...'
  • In de wizard die nu opent, vink je het bolletje 'Microsoft Exchange, POP3, IMAP of HTTP' aan, en druk je op volgende
  • Vul nu je naam, je emailadres en je wachtwoord in, en druk weer op volgende
  • Outlook haalt nu je mail op, je kan ze vanaf nu zowel in Outlook als op www.hotmail.com bekijken

Om je contactpersonen ook over te zetten naar Outlook, moet je deze uit Windows Live Hotmail exporteren (klik op de pagina contactpersonen op Beheer => exporteren), en deze dan importeren in Outlook (in het menu bestand=>importeren en exporteren..)

Problemen met Windows Live Hotmail

Wachtwoord kwijt

Wat nu als je je wachtwoord kwijt bent?
  1. Het beste dat je dan eerst doet, is in het aanmeldscherm van Hotmail op Wachtwoord vergeten klikken.
  2. Op de volgende pagina moet je je Emailadres (= Windows Live ID) en een kaptcha (afbeelding met de tekens, ter beveiliging) invullen.
  3. Vervolgens zijn er verschillende mogelijkheden. Waarschijnlijk krijg je dit te zien:
    • Gebruik mijn woonplaats en geheime vraag om mijn identiteit te controleren
    • Stuur mij per e-mail instructies voor het opnieuw instellen van mijn wachtwoord
  4. Indien je geen geheime vraag hebt ingesteld, zal je wachtwoord gewoon verzonden worden naar een alternatief emailadres.

Maar wat nu als je geen geheime vraag hebt, en je niet meer op je alternatief emailadres geraakt?
Je kan dan contact opnemen met de Hotmail Staff. Dit doe je via deze link: Hotmail Webformulier. Zij zullen u dan verderhelpen.

Alternatieven?

Er zijn verschillende alternatieven voor een hotmailadres. Je kan andere e-mailservices gebruiken, bvb. Yahoo! Mail of Gmail. Je kan ook kiezen voor het adres van je provider, of, als je een eigen site hebt, daar een adres van.
© 2007 - 2014 Lukasvv, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Windows Live Hotmail, online E-mailWindows Live Hotmail, online E-mailWindows Live Hotmail is een zeer veel gebruikte online e-mail service, wat vooral bij de jongeren bekend staat voor MSN.…
Windows Live Hotmail aanmakenWindows Live Hotmail aanmakenMet Windows Live mail zijn er afgelopen maanden de nodige dingen veranderd. Het is dan ook één van de grootste maildiens…
MSN en Hotmail besprokenMSN en Hotmail besprokenMSN is een gratis communicatiemiddel die vooral populair is bij jongeren. Met MSN Messenger kan je chatten met je vriend…
Windows Live Mail - Meld je nu aan!Windows Live Mail - Meld je nu aan!MSN is een zeer uitgebreide communicatiedienst van de grootste software- en harwarefabrikant Microsoft. In het begin was…
Windows Live Hotmail/Gmail/Yahoo! Mail: de voor- en nadelenHet is tijd om conclusies te trekken voor de verschillende online e-mailservices. Er zijn drie belangrijke services: Win…

Reageer op het artikel "Hotmail: alles + hoe maak je een account en gebruik!"

Reacties

Rien, 27-02-2013 14:44 #252
Messenger gaat naar Skype. Inloggen met hotmail acoount gaat goed. Maar binnen mijn werk heb ik 3 hotmail accounts. Hoe kan ik deze blijven gebruiken?

Eric van Hastel, 04-01-2013 00:03 #251
Beste, hoe maak ik een tweede hotmail msn adres aan, en zo mijn huidige email msn adres te behouden? Waarvoor dank.

Rika, 07-11-2012 23:01 #250
Als ik mij aanmeld bij hotmail krijg ik het mailadres in beeld. Ik wil deze automatische vermelding graag verwijderen en iedere keer mijn mailadres invoeren. Hoe doe ik dat?

Withofs Gaspard Roger, 10-10-2012 12:15 #249
Geachte,

De laatste dagen verschijnt mijn volledige naam op de verzonden E-mails. Dit is niet zoals op de account voorzien en ook niet door mij gewenst. Hoe komt dat.
Ik wens dat dat niet verder gebeurd, gezien het met privé te maken heeft.
Gaarne een vlug antwoord en snelle regeling.
Met vriendelijke groeten
WGR

Mariska, 09-07-2012 08:27 #248
Vanuit mijn werk een hotmail account met wachtwoord gekregen maar kom er niet in!
Snap er niks van?

Yvonne, 31-05-2012 14:31 #247
Ik wil heel graag een andere naam voor mijn email, omdat ik gescheiden ben en de naam van mijn man en mij gelinkt staan in dit account. Maar ik kan nergen vinden waar ik mijn emailnaam kan veranderen. Wie kan me helpen want het is best wel raar, iedereen vraagt waarom ik mijn naam nog niet veranderd heb.

Bep, 05-04-2012 14:51 #246
Hoe kan ik mij weer afmelden op msn?

Homy, 24-02-2012 09:59 #245
Mijn hotmailaccount is geblokkeerd en ik heb al meerde malen geprobeerd om het de deblokeren maar telkens krijg ik een mailtje terug dat ik niet voldoende gegevens had opgestuurd. Ik weet niet wat ik eraan kan doen. ook had ik mijn telefoonnummer niet opgeven waardoor ik nu ook geen code kan krijgen! help

Hilda Raynard, 15-02-2012 15:56 #244
Sinds een korte tijd kan ik mijn e-mail account niet meer gebruiken, dit e-mail account heb ik al jaren!
Nu kan ik geen e-mails ontvangen of versturen.
Please help mij!?

B. Reekers, 18-01-2012 16:35 #243
Als ik me aanmeld bij hotmail, word ik automatisch doorgelinkt ik wil graag weer zelf mijn hotmailadres en wachtwoord invullen Wat doe ik fout

Nyncke, 11-01-2012 12:36 #242
Wanneer ik op mijn msn zit, en graag mijn cam aan wil doen. geeft die meteen aan rapport verzenden of niet verzenden! maar in beide gevallen als ik erop druk sluit msn helemaal af en heb ik nog geen cam aan? wat eraan doen?

Corina, 27-12-2011 15:27 #241
Geacht,
ik open mijn pc en ga naar mijn emails en krijg een antwoord dat de account is geblokkerd
kan je dit verhelpen?

Rita, 26-12-2011 18:00 #240
Hallo
Op 25 december 2011 verwijderde hotmail opeens een map met als titel "noord holland"
Kunnen jullie mij die terug bezorgen?

Alvast heel erg bedankt.
Groeten

T., 23-12-2011 08:20 #239
Ik heb voor mn kinderen een hotmail, nu wil ik inloggen maar ben wachtwoord vergeten, nieuw wachtwoord aanvragen gaat niet want dan geeft hij aan dat het windows live id niet klopt terwijl dat volgens mij wel goed is. hoe moet ik dit oplossen?

G. Hendriks, 14-12-2011 20:21 #238
Ik heb een tijdelik hotmail.nl-account geopend. Ik kan echter geen berichten versturen, maar ook niet ontvangen. Op de plaats waar ik moet schrijven staat een lange reeks getalleen cijfers en deze is niet te verwijderen! Deze reeks zorgt er tevens voor dat ik dus geen berichten kan schrijven/ontvangen. Gaarne oplossing.

Ahmet, 14-12-2011 17:05 #237
Ik log in bij email en ik typ mijn wachtwoord en ik login en dan staat er dat het geklookerd is ik weet niet waarom miscien dat het gehackt is maar ik wil weer mijn email ik hoop dat het de berichten of dingen in mijn email verwijderd is graag hulp of bel tel. 0654241326 zeg dan spreek ik met ahmet.

M., 14-12-2011 13:44 #236
Mijn account is uit het niets geblokkeerd? En nu kan ik helemaal niet meer inloggen. In de stress heb ik mijn wachtwoord proberen te veranderen, dit was niet gelukt dacht ik. Maar nu zegt hotmail dat mijn oude wachtwoord ook niet meer goed is en ik heb geen flauw idee wat voor wachtwoord ik anders gebruikt zou moeten hebben. Hoe kan ik weer gebruik maken van mijn hotmail niks doet het.

Nina, 10-12-2011 17:42 #235
Ik heb een vraag hoe krijg ik mijn messenger onder in mijn balkje? downloaden lukt namelijk niet of als ik via live.nl ga en ik kom op mijn profiel hoe kan ik dan mijn lettertype veranderen? groeten n.

Anja Vos, 18-11-2011 20:22 #234
Ik krijg steeds een foutmelding op mn hotmailpagina te zien en kan vervolgens de mails niet openen. Hij geeft alleen niet goed aan waar de fout precies zit.Kan alles verwijderen en als ik hem weer opstart dan staan alle mails er weer in. Hoe kan ik hier mee verder?

Berry, 15-11-2011 20:54 #233
@Miguel: Ik heb gisterochtend die vragen waar jij het over had ingevuld en ze gaven aan dat ik binnen 24 uur reactie kreeg, tot op heden heb ik nog niks ontvangen. Heb jij enig idee hoelang het duurt voordat ik reactie krijg? Alvast bedankt. Hotmail klantenservice mailen is ook geen optie ik kan geen mailadres van ze vinden.

Irene, 11-10-2011 21:07 #232
Mijn vriendin en ik hebben een hotmail account aangemaakt voor een feestje en staat dus op onze uitnodigingen. Nu ben ik het wachtwoord vergeten en kan ik niet inloggen.Heb een nieuw wachtwoord aangevraagd maar dat lukt niet. Ik krijg constant de melding dat er een tijdelijk probleem is met de service en dat ik het moet blijven proberen. Dat duurt dus al 3 dagen. Ook inderdaad een formulier ingevuld en een aantal vragen beantwoord maar wij hebben deze account alleen maar aangevraagd ivm ons feestje en dus geen emailadressen en contactpersonen toegevoegd. Ik hoop dat het gauw opgelost is want alle afberichten gaan daar heen! Heeft iemand hier ook last van?

Miguel,,, 09-10-2011 19:27 #231
@Bo: Klantenservice gebruiken… je moet een aantal vragen beantwoorden en dan komt het goed. Het is mij ook overkomen in 2005, en zo heb ik mijn account terug gekregen.
Succes

Bo, 09-10-2011 14:23 #230
Mijn hotmail is gehackt. Als ik probeer in te loggen zegt die dat het geen goed wachtwoord is. En dat er te vaak is ingelogt met een verkeerd wachtwoord. Toen heb ik een nieuw account aangemaakt, om mijn oude account terug te krijgen. Ik heb 1x uitgelogt en kom ook niet meer in het nieuwe account. En probeerde ik daar weer bij in te loggen, met de beveiligingsvraag. Staat het ineens in het koreaans! Nu kom ik daar ook al niet meer in! Wat moet ik nu dan? Ik heb al een virusscanner laten runnen maar die vind ook niks. Wat moet ik nou doen dan? En ik wil mijn oude account terug!

Daan, 04-10-2011 12:57 #229
Ieder persoon in ons gezin heeft een eigen account op de pc. Nu is hotmail op mijn account erg traag en soms doet hotmail niet wat er gevraagd wordt. Mappen niet openen en mail niet openen of verplaatsen etc. Het zandlopertje is contstant in beeld en er valt dus niets te beginnen. Ik heb al meerdere keren internet van mijn pc onder mijn account verwijderd en dan gaat het een poos goed tot het weer zover is. Het gekke is als ik op internet ga onder het account van mjn man en dan via op hotmail ga er niets aan de hand is!. Ik word er gek en hopeloos van! Wie weet wat ik kan doen?

Alis, 07-09-2011 22:59 #228
Ik word echt ONTZETTEND gefrustreerd van dat *** hotmail, ik kom niet eens mn postvak in meer in! krijg continu het bericht; Er is op dit moment een probleem met Windows Live Hotmail. We verwachten dat het snel opgelost is, dus probeer het over een paar minuten opnieuw. Excuses voor het ongemak. iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Beerden Nadege, 08-08-2011 18:45 #227
Hey,
Kan er iemand mij help mijn vriend heeft een probleem met zijn hotmail, er is een worm in gekomen en dat heeft links door gestuurd naar iedereen in zijn adresboek maar nu geraakt hij er ni meer op en zelfs al code veranderd en door gestuurd naar mij en niks kan hij doen en als hij zich wilt aanmelden komt er steeds account is geblokkeerd. Kan er iemand ons aub helpen!

grtjs

Gerina Ijdema, 24-07-2011 10:57 #226
I.v.m scheidng wil ik mijn naam wijzigen, hoe doe ik dat?

Johannes Cuperus, 20-07-2011 19:34 #225
Ik heb getracht mijn hotmail account te openen maar het lukte niet.
heb verder alles getracht te doen wat er mogelijk is maar ben mijn geheime vraag antwoord verloren. mijn vraag ia hoe kan ik nou in mijn hotmail account komen want ik verwacht belangrijke mailtje's

Janny, 16-07-2011 10:07 #224
Mijn dochter heeft sinds kort een probleem, zei heeft al 5 jaar een hotmail account, maar kan nu niet meer op haar eigen account komen. Er staat dat zij teveel mailtje heeft gestuurd ( wat volgens haar niet klopt, ze mailt namelijk niet zo vaak! ) Kan iemand misschien helpen, zodat zij weer op haar eigen account kan. Alvast bedankt

Vincent, 12-07-2011 19:16 #223
Hallo
Ik had mijn hotmail-adres al jaren gebruikt tot vandaag… Ik ging gewoon mijn inbox schoonmaken met de ongelezen berichten van facebook. Ik ging afmelden en melde mij weer aan na een uurtje ofzo. Ik merk dat ik niet meer kan aanmelden bij mijn eerste hotmailadres want de makers van hotmail denken dat iemand anders mijn inbox heeft gespamd, maar dat is NIET zo.
Ik vergeet veel informatie om mijn account terug te krijgen ( wie was uw jeugdvriend?,…)
Ik heb een handicap, ik ben doof geboren. ALs ze twijfelen dat ik niet de accountgebruiker bent, kunnen ze zelf mijn identideitskaart kijken want ik ben er kwaad over…
Ik dank u en ik hoop dat ik snel een antwoord krijg :)

Maria, 11-07-2011 12:47 #222
Ik heb onlangs een tweede hotmail account aangemaakt, maar kan het niet meer openen, omdat paswoord verkeerd zou zijn. ik kan ook geen nieuw paswoord aanvragen, niets helpt.
hoe kan dit worden opgelost, want er zijn belangrijke mails die ik moet openen?

mvg

Yen, 08-07-2011 14:02 #221
Ik heb een HTC Legend en sind een paar weken krijg ik bij elke inkomende email de melding dat mijn ik plaats vrij moet maken omdat er teweinig plaats is. Heb alles terug op de fabrieksinstelling gezet en mail gedelete, maar krijg die stomme melding telkens terug, ook kunnen er daardoor geen mails meer ontvangen worden. Wie kan mij helpen aub?

Kris Mooi, 07-07-2011 19:35 #220
Mijn vorige hotmail account is geblokkeerd en ik zou nog graag belangrijke mails uit dat adres halen hoe moet ik dat doen?

Micha Leeuwe, 21-06-2011 22:28 #219
Op 7 juni werd plotseling mijn account van "hotmail en windows live messenger" (had beiden gekoppeld) geblokkeerd, omdat ik volgens hun spam en rare zou ontvangen (zie ook foutmelding 800488fe), maar kan tot mijn grote teleurstelling beide niet meer opennen.
Heb alles geprobeerd, zelfs de oplossingen van windows microsoft heb ik helemaal niets aan, heb intussen al een 2de hotmail account geopend. Heb ook de forumberichten hieronder gelezen en lees de mensen hieronder met de zelfde problemen worstellen.
Wie kan mij a.u.b. helpen om mijn accounts terug te krijgen, wie heeft er een oplossing?

Mvg,

Kitty, 13-06-2011 17:32 #218
Ik heb een tweede emailadres aangemaakt bij hotmail, ik probeer nu op mijn msn ook het tweede teplaatsen, zodat ik eerste live.nl en hotmail tegelijk heb wie weet hoe dat moet?

N. Gerharz, 12-06-2011 12:06 #217
Kan iemand mij het nummer geven van windows klanten diens, mijn hotmail is geblokkeerd en kan dus niet mijn maila lezen, dit is heel vervelend omdat ik sollicitaties heb lopen en deze berichten dus niet kan lezen.

Thomas, 11-06-2011 18:33 #216
Kan hier iemand me de nummer geven van de windows klantendienst.

want men hotmail en messenger zijn geblokkeerd omdat ik zogezegd teveel spammails verzend terwijl ik deze niet doe.en dit is dus irrantant omdat dit adres normaal dagelijks word gebruikt voor men werk.

Jomar, 11-06-2011 14:18 #215
Ik heb de laatste weken een probleem met hotmail als ik een bericht aan het typen ben: dan verspringt de pagina opeens naar de MSN startpagina. Heel irritant! En dat gebeurt dan verschillende keren achter elkaar. Ik heb geprobeerd de klantenservice van Hotmail te bereiken, maar ik kan nergens een emailadres vinden. Herkent iemand van jullie dit probleem, en zo ja, weet je hoe het te verhelpen is?

Willeke, 09-06-2011 17:21 #214
Ik heb al 5 jaar het zelfde e-mail adres en mijn ww valt niet te raden.
en nu zegt dat ding dat mijn acount is geblokeerd.
''Mogelijk is het account door iemand anders gebruikt om een groot aantal ongewenste berichten te verzenden (of voor andere activiteiten die een schending zijn van de Gebruiksrechtovereenkomst van Windows Live).
Wij helpen graag om het account terug te krijgen.''
maar dat lukt dus niet hem terug krijgen.
want hij probeerd een geheime code te versturen naar een E-mail adres dat niet meer bestaat…
wat nu

George Orie, 06-06-2011 21:47 #213
Ik heb sinds 2004 hetzelfde E-mailadres en wachtwoord en ik kijk dagelijks in mijn mailbox, omdat ik nogal wat correspondentie heb. Plotseling krijg ik op 17 mei als ik mij wil aanmelden de mededeling dat mijn e-mailadres en wachtwoord incorrect zijn. En sinds die dag probeer ik van alles om mij weer aan te melden met tig kaptcha's en geheime vragen, maar niks hoor het lukt nog steeds niet. Wat te doen?

Marieke, 06-06-2011 10:51 #212
Wie kan mij aan het telefoonnummer van de helpdesk helpen?

Saskia, 05-06-2011 13:02 #211
Hotmail vind ik persooonlijjk ook hartstikke goed. Tot afgelopen 2 weken. Ik had problemen met verzenden. Bestanden verzond ik naar mezelf om thuis te kunnen openen, vervolgens kwamen ze op een ander emailadres terecht. Op een of andere manier is nu mijn account van hotmail geblokkeerd van wege een 'inbreker'. Er zou dan een code moeten worden verzonden naar een bepaald emailadres. Maar op dat adres is nooit een mailtje aangekomen. :S Wat is de oplossing? Is er ook een nummer ofzo van hotmail-klantenservice? dan kan het probleem tenminste opgelosd worden.

Mvg.

Kees Keizer, 03-06-2011 14:35 #210
Blokkering account opheffen.
Beste Koen en anderen. Bij mij werkte de volgende oplossing.
Je moet een bepaalde code sturen naar een e-mailadres. Dit e-mailadres heb je niet of komt je onbekend voor of is een oud e-mailadres. Maak via windows live/hotmail dit e-mail adres eerst aan. Laat dan de code versturen naar dat adres. Haal de code op van dit e-mailadres. Vul deze in in het schermpje code. Je moet dan je wachtwoord veranderen in het volgende scherm en dan kan je weer bij je e-mail.
Succes.

Koen, 02-06-2011 23:08 #209
Nicole ik heb helemaal het zelfde! HELUP! Ik heb een emailadres waar iemand anders spam-mails mee rond stuurd. M'n account is nu dus ook geblokkeerd en kan me ook helemaal niet meer aanmelden. Dan wil ik het herstellen, maar moet ik een code opsturen. Daarbij staat maar één emailadres vermeld en dat is van een hele oude emailadres die niet actief is dus kan ik geen code opgeven. maar ik kan nergens iets vinden om contact op te nemen. Heeft iemand van jullie het zelfde probleem? En een oplossing? Groetjes Koen

Wesley B., 01-06-2011 18:35 #208
Wie kan mij alsjeblieft helpen.
Ik ben nu al meer dan een week me account kwijt.
Omdat die geblokkeerd is.
Er komen een hoop belangrijke mailtjes op binnen.
Kan iemand me helpen of weet iemand een e-mail adres van hotmail waar ik heen kan mailen?

alvast bedankt

Ines Claes, 30-05-2011 17:46 #207
Sinds gisteren is mijn hotmail account geblokkeerd.ik zou zo gezegd spam versturen, maar doe dat helemaal niet.ik heb alles geprobeerd, maar niets helpt om het vrij te geven.ik heb dat mail adres nodig, daar er alles op komt van mijn werk enzo, en dat is erg belangrijk.kan iemand mij helpen aub?ben ten einde raad

Shahid, 28-05-2011 14:28 #206
Hoi ik krijg sinds kort allemaal berichten binnen met mail delivery notification faillure, voornamelijk s'nachts soms wel 55 keer.
De mails worden allemaal via mijn mailadres verstuurd naar mijn contactpersonen, wat dus erg vervelend is, ik krijg het indruk dat mijn mailadres gehacked is.
Wat kan ik hiertegen doen?

Shelley, 23-05-2011 17:49 #205
Ik heb een vraagje: ik verstuur allemaal mails geen idee waar die vandaan komen en wat het inhoud maar dat stuurt die naar al mijn mensen in mijn contactlijst, weet niet wat de bedoeling hiervan is maar weet wel dat en meerdere dit echt niet leuk vinden, kan da niet gewoon afgeschaft worden je stuurt toch alleen maar mails naar de gene dat je zelf weet dat je iets stuurt of licht da aan mij?

Nicole, 23-05-2011 11:13 #204
Ik heb een emailadres waar iemand anders spam-mails mee rond stuurd. M'n account is nu dus ook geblokkeerd en kan me ook helemaal niet meer aanmelden. Dan wil ik het herstellen, maar moet ik een code opsturen. Daarbij staat maar één emailadres vermeld en dat is die van mijn ouders maar ze hebben dat emailadres niet meer dus kan ik geen code opgeven. Als ik dan om hulp wil vragen op windows, moet ik persé aangemeld zijn maar dat gaat een beetje moeilijk als mijn account volledig geblokkeerd is. Nu heb ik wel een tijdelijke email aangemaakt zodat ik windows kon mailen, maar ik kan nergens iets vinden om contact op te nemen. Heeft iemand van jullie het zelfde probleem? En een oplossing? Groetjes Nicole

Jacoline Breeman, 22-05-2011 12:02 #203
Ik heb me hotmaol account verwijderd maar ik wist niet dat ik daarmee ook msn verwijderde wat nu?

Nina, 18-05-2011 10:51 #202
Heb het zelfde probleem alleen wil ik graag het emailadres veranderen waar de link naar toe moet om het wachtwoord te veranderen maar ook dit lukt niet weet iemand hoe je dit kunt veranderen?

Peter Berling, 17-05-2011 13:20 #201
Ook mijn account van hotmail. werkt niet meer kan niet inloggen, een nieuw wachtwoord gemaakt maar kan nog niet inloggen mijn email zou gehackt zijn, ook mijn alternatieve email account werkt niet waar de nieuwe inlogcode naar toe gestuurd word, hoe kom ik er nog op? wie weet dat xx Peter

Margreetv, 17-05-2011 10:17 #200
Beste allemaal,
Het heeft een paar dagen geduurd… maar ik heb mijn account weer terug.
Ik heb via het Forum en het invullen van een webformulier (Via google; hotmail helpdesk formulier) goede hulp gekregen.
Succes allemaal.

Margreet, 16-05-2011 14:03 #199
Ik sluit mij helemaal aan bij melissa verkaik, ik heb al twee weken geen account meer omdat die is geblokkeerd. Ik heb ook al van alles geprobeerd maar alles wordt afgekeurd. Wie o wie kan ons helpen. Hopelijk krijgen wij nu eens een reactie?

Diane Snijders, 15-05-2011 19:20 #198
Ik heb net een 2e hotmailaccount aangemaakt en het werkte gelijk. Nu probeer ik weer in te loggen op mijn nieuwe account en ik kom er niet meer in. Wat ik ook doe, ik blijf de melding krijgen dat het windows live ID niet goed is. Wie weet hoe ik weer in dat account kom?

Melissa Verkaik, 13-05-2011 19:15 #197
Vanaf gister kan ik niet meer op mijn andere emailadres. Ik krijg de melding dat er vanuit mijn email spam werd verzonden en daarom mijn account geblokeerd is. Ik heb al verschillende formulieren ingevuld maar krijg elke keer terug dat ze te weinig informatie hebben om mij mijn email terug te geven! Ik ben echt ten einde raad want ik kan niks zonder mijn mail, mijn werk draait om mijn mail! Het is eigenlijk toch belachelijk dat dat zomaar geblokeerd kan worden, ik heb dat email adres al 10 jaar ofzo. Het maakt me niet uit hoe, maar kan iemand mij alsjeblieft helpen mijn email terug te krijgen?

Manon Coolen, 09-05-2011 09:32 #196
Vorige week vrijdag is mijn msn account geblokkeerd omdat buiten mijn wil om spammails werden verstuurd. Ik heb al meerdere malen geprobeerd om dit terug te herstellen maar lukt niet. Krijg telkens een mail waarin staat dat er onvoldoende gegevens zijn om te bewijzen dat het wel MIJN account is. Ten einde raad, wat kan ik nog doen om dit te herstellen?

Yvon Leidelmeijer, 02-05-2011 11:22 #195
Iemand heeft mijn wachtwoord van mijn hotmail account gebruikt, nu is deze afgesloten, ik kan niet meer op mijn hotmail. Daar staan erg belangrijke gegevens op hoe kan ik de hotmail account herstellen ik heb alles al geprobeerd.

Bert Arons, 29-04-2011 16:15 #194
Ik kan via mijn acount alleen mail ontvangen maar niewt versturen. Ik krijg dan een storingmelding en dat is al twee dagen. Kunt U helpen?

Odette Torfs, 21-04-2011 18:48 #193
Sinds gisteren is mijn msn account geblokkeerd omdat buiten mijn wil om spammails werden verstuurd. Ik heb al meerdere malen geprobeerd om dit terug te herstellen maar lukt niet. Krijg telkens een mail waarin staat dat er onvoldoende gegevens zijn om te bewijzen dat het wel MIJN account is. Ten einde raad, wat kan ik nog doen om dit te herstellen?

Braakman-De Leeuw, 07-04-2011 15:59 #192
Wat is menig keer de reden dat ik mijn mailbox niet kan openen? Er is nu weer een bericht en nu moet ik me weer eerst aanmelden en dan komt er steeds de mededeling dat of mailadres of wachtwoord niet klopt en dat klopt wel!

E. Gard, 06-04-2011 13:31 #191
Ik maak reeds enkele maanden gebruik van Hotmail. Door onverklaarbare reden is het incoontje in de werkbalk verdwenen en kan ik geen gebruik maken van de Hotmail.
Hoe krijg ik het icoontje terug in de werkbalk?

Nicole, 08-03-2011 20:52 #190
Ik wil voor mijn schoonmoeder haar email adres wijzigen. Ze is net gescheiden en haar achternaam moet verandert worden. Is dit mogelijk? Of kan ik haar contactpersonen en emailberichten overzetten op een nieuw account?

Maes Sidonie, 24-02-2011 18:03 #189
Ik kan mijn émails niet meer lezen. Ik heb een nieuwe hotmail Live aangemaakt, maar zou graag mijn émails lezen. Ik denk dat ik mijn oude wachtwoord terug moet instellen. Hoe lukt mij dat?

Marieke, 11-02-2011 08:39 #188
Ik kan de verzonden berichten niet weer terug vinden, de laatste die staat vermeld is die van oktober 2010. Ik moet een mailtje terug vinden die ik verzonden heb in januari. Kan hem dus niet vinden. Heeft iemand enig idee hoe dit komt, heb ik per ongeluk iets ingesteld ofzo?
HELP!

Malve, 10-02-2011 22:44 #187
Sinds enkele weken hoor ik van kennissen dat reply emails aan mijn hotmail e-mail continue terugkomen. Is er iemand die weet hoe het komt?

Ed Goudriaan, 23-01-2011 19:42 #186
Is er iemand die weet hoe het komt, als je in hotmail een mailbericht aan het beantwoorden bent zonder aanleiding een deel van je bericht in concepten gezet wordt en je geen berichten meer kan verzenden.
Ik zou deze aktie graag uit willen zetten maar weet niet hoe.
Graag hoor (lees ik) een reactie
Groet
ED

Janny Broeken, 18-01-2011 10:25 #185
Goedemorgen
Iemand stuurt via mijn mail adres bestanden \ berichten door naar verschillende van mijn contactpersonen. Wat kan ik hier aan doen?

Sas, 14-01-2011 07:24 #184
Goeiemorgen, mijn email van hotmail : sassie.p@hotmail.com werd overgenomen door een derde persoon, ik kan mijn paswoord niet opvragen daar het email adres in mijn account om het naar toe te sturen niet meer actief is. Ik heb mijn account nu geblokkeerd door de vele pogingen. Ik heb mijn verhaal gezet op de helpdesk van hotmail en er zou binnen de 48 tot 72 uur reactie komen helaas nog niet. Kan ik verder iets doen. Ik wil mijn email adres graag recupereren.
Met vriendelijke groeten

Anita, 12-01-2011 19:50 #183
Ik heb sinds gisteren een klein lettertype op de pagina van mijn hotmail inbox. Vind dit erg vervelend. Hoe krijg ik de oude "normale" instellingen weer terug? Wie weet raad?

Bo, 01-01-2011 21:53 #182
Ik wil graag een msn aan maken voor mijn broertje. maar ik weet niet hoe dat moet. iemand anders heeft voor mij mijn msn aan gemaakt, en toen ook gedownload, dus nu staat het al op onze pc. maar hoe maak ik een nieuwe msn? wie kan mij helpen?

Annemieke, 11-12-2010 13:29 #181
Ik wil graag mijn hotmailadres ook gaan gebruiken op de laptop. dit lukt echter niet. hij zegt dat de naam en het wachtwoord verkeerd zijn. heb het gecheckt maar alles is goed getypt. heb een ander mailadres geprobeerd en die doet het wel op beide computers. wie kan mij helpen?

Nel van Leeuwen, 07-12-2010 10:03 #180
Kan iemand vertellen hoe het komt dat mijn verzonden items niet meer weergegeven worden?

Leona, 26-11-2010 11:35 #179
Beste, ik heb een account maar het schijnt dat ik buiten mijn wil om spam verstuur. Ik denk dat iemand anders mijn adres gebruikt. Hoe doe ik dat om een ander account of adres aan te maken en moet ik dan aan al mijn contactpersonen laten weten dat ik een nieuw adres heb, of gaat alles automatisch?

L. Vanleeuwen, 12-11-2010 23:57 #178
Geachte.
Ik heb per ongeluk de naam hotmail.com verwijderd en weet nu niet meer hoe ik op hotmail.com moet komen.
Van alles geprobeerd maar het lukt me gewoon niet.
Kun U mij zeggen wat ik het beste kan doen?
met vriendelijk dank
l.vn Leeuwen

Reijnen, 10-11-2010 11:53 #177
Het is kennelijk niet simpel om een account aan te maken. Wat ik ook probeer, ik heb er geen succes mee.

Fred Romswinckel, 31-10-2010 10:52 #176
Sinds 14 dagen kan ik met mijn live id, niet meer inloggen, omdat ik de melding ktijg, dat er diverse keren een verkeerd live id was gebruikt.Wat kan ik verde doen?:-(

Mbongo, 18-10-2010 00:10 #175
Vernieuw de pagina in de browser. Wanneer het windows Live Hotmail-account op meerdere computers wordt gebruikt, is het vereist om opnieuw aan te melden om het account privé en veilig te houden. Wat ik moet doen?
Dank u

Ina, 05-10-2010 12:37 #174
Hallo heb sinds gisteren window 7. Hier voor gebruikte ik incredimail als mail maar nu window live maar die heeft niet mijn adressen bestand. Hoe kan ik dat overzetten?

Kees, 14-09-2010 13:59 #173
Als je een nieuw Hotmail account aanmaakt met nieuw wachtwoord, vervalt dan automatisch je oude hotmail account + wachtwoord of kan je dit zelf door een handeling laten vervallen. Ik wil namelijk het oude emailadres laten vervallen + wachtwoord en nieuwe aanmaken.

Petra, 14-09-2010 09:59 #172
Via mijn mail worden er allemaal FW(spam) berichten doorgestuurd naar al mijn contactpersonen.na de laatste x dat dat gebeurde is ook mijn mail "geblokt".ik kan dus niet meer aanmelden.terwijl ik echt wel het goeie wachtwoord invul+het goeie mail adres.heb zolang nu een ander mail adres aangemaakt.ik wil zo graag weer mijn ouwe terug.staan nogal belangrijke mailtjes in.heb al een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar die word naar mijn alternatieve mail adres gestuurd en ook daarvan weet ik niet welke dat is.ook heb ik de geheime vraag beantwoord(wat overigens helemaal niet mijn geheime vraag was)die deed het dus ook niet!lijkt wel of ik helemaal uit het systeem gewist ben…
wie o wie kan mij helpen… ben radeloos!:-(

Willeke J. Busscher, 10-09-2010 21:34 #171
Op mijn computer staan enkele hotmail-accounts die ik ontvang in IncrediMail. Twee weken geleden is Windows7 op mijn computer geïnstalleerd en sindsdien ontvang ik dagelijksmeerdere malen meer dan 7500 mails(vanaf juni 2008 tot nu). Ik markeer ze gelezen, verwijder ze en gooi ze daarna weg. En dan komen ze weer terug, en weer en weer… Soms stopt het en geeft dan een foutmelding. als ik het dan weer start begint het weer van voor af aan. Nieuwe mails verzenden en/of ontvangen is bijna onmogelijk in deze e-mail lawine.
Wat kan ik doen?

Judith, 09-09-2010 23:04 #170
Heb zojuist een 2e hotmailaccount geopend (om uiteindelijk mijn 1e op te zeggen), teminste dat dacht ik. Ik heb alles goed doorlopen en kom ook bij mijn nieuwe account, maar als ik uitlog en weer in wil loggen krijg ik de melding dat het adres en/of wachtwoord niet klopt. Ik weet zeker dat ik alles goed invul… En als ik dat mijn nieuwe adres check op beschikbaarheid, is hij miet meer beschikbaar! Help!

Henri de Melay, 28-08-2010 17:07 #169
Hoe verwijder je een map uit hotmail op een Mac; hier zit zoals genoegzaam bekend geen rechtermuisknop op.

Lenie, 23-08-2010 09:35 #168
Mijn adressenbestanden krijgen spam
Hoe kan ik dit voorkomen

L. Cremers, 18-08-2010 20:48 #167
Help! Via mijn adressenbestand wordt spam verstuurd naar al mijn contacten. Hoe kom ik hier vanaf?

L. B. de Jong, 10-08-2010 14:36 #166
Dringende vraag: Sinds gisteren is Postvak In van Hotmail verdwenen. We hebben niet verwijderd, is ook niet te vinden onder verwijderd of in prullenbak. Kunt u ons helpen aub? Alleen 1 bericht nu nog in Postvak, kunnen jullie niet op andere manieren bereiken. Bijv. hartelijke dank,

Reeringh, 03-08-2010 23:20 #165
Hotmail heeft een verandering ingevoerd>Ik vind dit zeer vervelend en wil weer de gewone hotmail pagina, de computer is hierdoor zeer traag geworden.Ik moet lang wachten voordat de post binnen is.de bijlagen duren eindeloos.ik kan niet meer zien wanneer en hoe laat de mails verzonden zijn. Ik hoop dat ik weer op de ""ouderwetse""
manier mijn post kan bekijken

Betul, 29-07-2010 22:17 #164
Het is al een tijdje zo. als ik in mijn postvak wil druk ik op dat icoontje maar dan gebeurd er niets.

graag hulp?
met vriendelijke groet,

B. Yardim

Flj, 29-07-2010 21:25 #163
Sinds gisteren is de hele hotmail pagina overhoop gegooid. De hele layout, die al jaren en versies hetzelfde is, is compleet anders en onduidelijk. Onoverzichtelijk en onnodig, die verandering. Dat is niet de eerste keer dat MSN zoiets flikt. Bij Messenger is ook altijd van kwaad tot erger met iedere update.

Ben Joles, 29-07-2010 19:43 #162
Hoe transfer ik al mijn contacten en mappen naar een nieuw hotmailadres?

Netty Klasema, 27-07-2010 18:40 #161
Sinds vanmorgen is het lettertype van mijn "postvak in" verkleind.
Ik wil graag oude (grotere) lettertype terug en geen pagina met allerlei ongevraagde rommelige informatie.
Graag Uw reactie.
Met vriendelijke groeten,
Netty Klasema

Joanne, 20-07-2010 19:28 #160
Kan iemand mij vertellen waarom ik steeds bij het uitloggen van hotmail op een ander land kom van de msn pagina, ipv gewoon nl.msn? Ik vind dit irritant!

Harry, 20-07-2010 09:40 #159
Hallo,

Ik heb per ongeluk mijn concepten in hotmail gewist. Weet iemand of ik die ook terug kan halen?

gr. Harry

Maurice, 15-07-2010 12:39 #158
Ik word er helemaal flauw van. Ik heb twee emails waar ik niet in kan komen vanwege wachtwoord fout, mijn geheime vraag zijn chineese tekens en heb dus geen idee wat het antwoord moet zijn.

Web formulier in gevuld 3x geen reactie, ik heb mijn email gegevens nu nodig maar kan helemaal niks.

Kan ik ergens kosten verhalen voor het missen van belangrijke informatie die ik nodig heb?

En waarom krijg ik geen reacties op mijn vraag om mijn email wachtwoord te resetten ook niet op de 3 en de 4e email die ik heb aangemaakt?

Nergens is er ook een telefoon nummer te vinden om normaal te communiceren met iemand over dit probleem
Iemand een idee om een tel nummer te krijgen dat ik iemand krijg die me kan helpen?

Kolleman, 06-07-2010 16:28 #157
Voor een paar dagen geleden kon ik nog zelf in mijn Hotmailbestand een mapje aanmaken (blauw aangegeven). Onderin mijn lijst was hiervoor de mogelijk, maar op dit moment niet meer. Dit stoort mij omdat ik dit graag zou blijven doen. Wilt u dit voor mij weer herstellen?

Nijssen, 01-07-2010 14:50 #156
Ik begrijp er niets meer van. Sinds vandaag lukt het me niet meer te mailen. Er is een chaos op mijn beeldscherm als ik hotmail aanklik. Niets doet het meer! En ik begrijp er niets van. Het wordt me allemaal te ingewikkeld. Ik erger me rot dat ik niet meer bereikbaar ben.

Jochien, 26-06-2010 20:53 #155
Via mijn email worden berichten verstuurd aan mijn hele adressen-bestand! Hoe kan ik dit voorkomen cq blokkeren?

Langelaar, 25-06-2010 09:21 #154
Hoi ik heb meerdere accounts nu wil ik er 1 verwijderen maar dat lukt me niet.wat kan ik hier aan doen zelf

Jacqueline Pepping, 23-06-2010 09:39 #153
Hoe krijg ik een account uit mijn bestand

A. Jialal, 20-06-2010 21:51 #152
Al jaren mail ik via hotmail, maarsinds kort heb ik ook op een andere window live mail aangevraagd.
Vanaf dat moment probeer ik deze twee mail adressenbij elkaar te koppelen.Dit lukt mij echt niet.
Nu krijg ik allen mijn nieuwe adres mali op het scherm, maar de oude moet ik via hotmail terug zien te vinden,
wat erg moeilijk is.Wat moet ik precies doen om gelijk aan mjin oude mail adres terug tekrijgen.
groeten Anita

Clairence, 18-06-2010 16:20 #151
Ik probeer mijn hotmail te koppelen aan outlook, maar krijg continue foutmelding. en wat stel je in bij gebruikersnaam?

Mark, 14-05-2010 14:22 #150
Mijn e-mail wordt geblokkeerd en ik zie hier geen reden voor. Ik heb dringend mijn account nodig om te mailen. Kan iemand mij hierbij helpen?

Dierik, 12-05-2010 11:01 #149
Via mijn e-mail wordt ook spam verstuurd naar al mijn contacten wat kan ik hier aan doen?

Bep, 11-05-2010 10:30 #148
Ik ben gescheiden en wil daar voor mijn emailadres wijzigen hoe doe ik dat…?

Marja, 04-05-2010 16:32 #147
Ook via mijn e-mailadres wordt spam verstuurd naar alle contactadressen. Wil ook graag een ander e-mailadres, hoe moet ik dit doen? En hoe kan ik dit in de toekomst voorkomen?

Vernooij, 26-04-2010 12:21 #146
Via mijn emailadres wordt spam verstuurd naar alle contactadressen. Kreeg gelijkertijd een scala van emailadressen toegevoegd. Hoe verwijder is deze "vreemde"adressen en kan ik dit in de toekomst voorkomen?

Marc Clerckx, 26-04-2010 11:26 #145
Via mijn é-mail adres wordt regelmatig spam verstuurd naar mijn contacten. Hierdoor wil ik van é-mail adres veranderen en mijn oude adres verwijderen. Hoe kan dit zonder dat ik al mijn contacten moet inlichten?

Loemie, 19-04-2010 11:52 #144
Ik heb incredimail geinstalerd op mijn hotmail adres. Ik kan e-mail ontvangen maar niet sturen via incredimail. Ik krijg altijd error.Hoe kan dat?

Wouter, 14-04-2010 17:36 #143
Als ik een email wil sturen is mijn standaard lettertype; Verdana. Nu moet ik iedere keer dat lettertype veranderen naar Times new Roman. Ik ben al een uur aan het zoeken maar ik ken nergens vinden waar ik dat standaard lettertype kan veranderen?

Ik word er namelijk gek van haha.

Bas, 11-04-2010 16:52 #142
Ik heb twee hotmail accounts. Een gebruik ik voor het algemeen, en de andere voor games enzo.
Nu ben ik het wachtwoord van mijn tweede account vergeten, en ik weet de geheime vragen ook niet meer.
Wat kan ik nu doen om mijn wachtwoord terug te krijgen want ik heb hem nu echt nodig!
Gr,
Bas

Dennis, 08-04-2010 21:25 #141
Met msn heb ik zelf vaak last dat ik met mijn contacten praat, en dan geen antwoord terug krijg, en dat er daarna blijkt dat zij wel wat gezegd hebben tegen mij, maar dat niet in mij chat scherm verscheind. Wat kan ik hieraan doen of wat is hier de oorzaak van.

Corrie, 04-04-2010 13:27 #140
Waarom kan ik mijn postvak in niet meer op ik heb echt alles al geprobeerd maar het lukt niet waar kan ik terecht om dit op te lossen ik kan wel op msn maar zodra ik op postvak in klik gaat hij laaien en dan krijg ik kan de webpagina niet vinden mijn dochter heeft ook 2 email adressen en daar gaat het ook niet bij
groetjes corrie

Ans Voorbij, 14-03-2010 12:51 #139
Ik wil een nieuw e-mail adres maken zodat ik in de vakantie overal toegang kan krijgen, hoe moet ik dat doen?

Antje, 13-03-2010 19:32 #138
Ik heb het email adres van hotmail nodig. Ik moet namenlijk mijn e-mails die ik heb verwijderd terug laten plaatsen. Ik weet dat het kan, want ik heb het al eerder laten doen. Ik kan alleen nu het contact e-mailadres niet meer vinden via internet.

Maria van Balen, 12-03-2010 09:51 #137
Ik wil een 2e email adres met een nieuwe naam, kan dat gergegeld of kan ik mijn naam wijzigen, dat zou helemaal fijn zijn.

Groeten Maria

Wilma, 09-03-2010 12:51 #136
Ik wil een 2e email hebben, via hotmail, kan dat gratis?
of kan je er maar 1 hebben? en hoe moet dat?

Anneke, 05-03-2010 13:25 #135
Ik wil graag weten hoe ik mijn lettertype in mij hotmail kan veranderen en opslaan. Nu heb ik een lettertype dat te klein is. Als ik een email wil verzenden moet ik eest het lettertype veranderen en dat kan volgens mij ook zo dat dit permanent blijft. Wie kan mij dit in begrijpende taal doorgeven. Ik ben een beginneling. Groet Anneke

Ingrid, 03-03-2010 11:39 #134
Hallo,

het lukt me niet om mijn hotmail emailaccount aan mijn outlook 2007 te koppelen, kan niet bij de server aangemeld worden (ik heb tele2 als internetprovider). Als ik het handmati configureren intik, vraagt ie om accounttype (pop3, imap, http), welke moet ik kiezen? En wat met server inkomende mail en uitgaande mail invullen? Kan iemand mij hiermee helpen, bedankt.

Jan, 02-03-2010 08:28 #133
Waarom kan ik hotmail niet meer openen in outlook ik vind het in windows live maar niets
als ik in outlook wil openen krijg ik de melding account bestaat niet voor wachtwoord in do ik het krijg ik dezelfde melding

Corstjens Jo, 22-02-2010 12:12 #132
Dag hotmail live
Ik heb een vraag?
Waarom is er niet meer het programma in hotmail waarmee je tot 50 foto's kunt doorsturen.
Ik deed als volg een nieuw bericht aanklikken dan naar bestand toevoegen en daar kon je dan kiesen tussen bestand bijvoegen of foto's toevoegen, maar ik heb nu windows 7 geinstaleerd en ik heb dat nu niet er meer opstaan.

Hoe kan ik dat terug krijgen of waar kan ik het downloaden?

Gelieve mij daarvan op te hoogte te houden?

Groeten Jo

Gaytrie (infoteur), 13-01-2010 15:30 #131
Hallo ik heb een vraagje. Ik heb een hotmailid en ook mijn beste vriendin. We hebben elkaars wachtwoorden. Nu ik haar een email vanuit mijn hotmail verstuur of andersom, dan komen de emails niet in ons postvak. We hebben onze mailbox ook leeg gemaakt, maar toch pakt het niet. Het geeft aan dat het verzonden is, en je kunt het ook in de verzonden item terug zien, maar we ontvangen de mails van elkaar niet. Hoe kan dat komen en hoe moet ik het oplossen? Groetjes, Gaytrie

Susanne, 08-01-2010 20:27 #130
Als ik via www.hotmail.com mijn mail wil checken dan krijg ik het laatst gebruikte email-adres in beeld. Daar kan ik op klikken en dan het wachtwoord invullen en klaar. Maar nu heeft mijn vriend zijn eigen mailadres, maar elke keer als hij in wil loggen moet hij drukken op 'aanmelden met ander account'. En dus zijn hele mailadres invoeren.
Nu heb ik gezien dat op de 'startpagina' ook meerdere mailadressen aangeboden kunnen worden zodat je alleen maar op jouw adres hoeft te klikken en je wachtwoord in moet vullen. Maar ik krijg dit dus niet voor elkaar op mijn pc. Weet iemand hoe dit moet?

Marloes, 23-12-2009 10:11 #129
Ik heb sinds een paar dagen een hotmailaccount, en nu ben ik ineens geblokkerd. Geen idee wat de rede zou kunnen zijn. Ik ben zelfs nog gegevens over aan het hevelen van een ander account naar de nieuwe.
Via de klantenondersteuning kan je met je klacht terecht, maar is dit een veilige site. en hoe zorg je anders dat je gedeblokkerd wordt?

Bertus Rijsbergen, 19-12-2009 19:02 #128
Wie kan mij helpen, Mijn vrouw heeft een hotmail account waar ze tot gisteravond nog in kon en nu vandaag niet meer wie kan haar helpen om te weten te komen hoe ze d'r oude hotmail weer kan gebruiken want al haar e-mails van d'r vrijwilligerswerk staat hier op en dat heb ze nodig en om nu weer een nieuwe aan te maken is een heilse baan want dan moet ze ook al haar e-mail adressen van iedereen weer opnieuw aanmelden.

Wie o wie kan ons helpen graag reactie naar bertus

Carolien, 03-12-2009 15:42 #127
Mijn account is door Hotmail afgesloten omdat ik met niet aan hun gebruiksovereenkomst heb gehouden, zeggen ze?
Ik ben mu van geen kwaad bewust, maar kan nu niet bij mijn contactpersonen of emails. Echt vervelend.
Is er een manier om je gegevens toch weer te kunnen bereiken?

Verleye Alphons, 21-11-2009 12:04 #126
Graag had ik voor mijn vrouw (op dezelfde computer) een email adres aangemaakt. Dit schijnt mij niet te gelukken. Telkens krijg ik de melding, je hebt reeds een email adres. Hoe kan ik dit verkrijgen voor mijn vrouw?

Jm, 14-11-2009 13:39 #125
Ik zoek en surf me rot voor het aanmaken van een nieuw account. Als service moet het toch makkelijk zijn om je rechtstreeks en zonder al deze zijdelingse informatie te voorzien van een aanmeldings rubriek of link?!

Verleye Alphons, 14-11-2009 11:36 #124
Graag had ik bij hotmail een 2° account aangemaakt voor mijn vrouw, maar met de beste wil van de wereld krijg ik het niet voor mekaar.

Inge, 12-11-2009 15:33 #123
Ik geraak niet meer op mijn hotmailadres, waarschijnlijk iemand gehacked. Weet iemand wat ik moet doen om terug in mijn mail te kunnen?

Betty, 10-11-2009 22:09 #122
Ik heb laatst een hotmailadres voor mijn man aangemaakt, maar vanuit mijn computer kan hij er niet op.
Dan krijg ik steeds mijn mailadres! Wat moet ik doen?

Annelies, 07-11-2009 10:55 #121
Onlangs heb een tweede hotmailadres aangemaakt, dit omdat mijn oude adres behoorlijk kinderachtig klonk. Nu heb ik de vraag of het mogelijk is om berichten die ik nog op mijn oude account ontvang, automatisch door te sluizen naar mijn nieuwe adres? Ik heb beide adressen al gekoppeld, maar dit is voornamelijk voor het makkelijk switchen tussen beide.

Jeroen, 31-10-2009 12:43 #120
Als ik wil typen en vervolgens op enter druk komt er op het scher rapporten verzenden of niet en ik verzend de hele tijd en dan zegt msn dat ze het probleem oplossen maar dat doen ze helemaal niet en op eens gaat dan alles weg heel vervelend want nu kan ik hellemaal niet typen met mijn vrienden. Doe er wat aan:-(:-(

Conny, 23-10-2009 19:59 #119
Ik wil een extra hotmailadres toevoegen, maar ik kom steeds met mijn bestaande hotmailadres in mijn postvak in en zie hier geen mogelijkheid om een nieuw mailadres aan te maken.

Kan iemand mij hier bij helpen?

Moes, 18-10-2009 02:59 #118
Hoe kan ik de aanmaakdatum van mijn hotmail zien?

Marjola Meliefste, 14-10-2009 11:50 #117
Hey hey.
ik heb een super groot probleem. hoogst waarscheinlijk heb ik last van een hacker ik kom mijn msn niet meer ik en mijn hotmail ook niet mijn wachtwoord is ook veranderd samen met mijn alternatieve e-mail adres. watr moet ik nu doen? weet iemand wat? laat het dam please ff weten want ik ben alles kwijt…
mvg marjola

Joalnda de Block, 06-10-2009 18:04 #116
Ik probeer een nieuw adres aan te maken, maar ik krijg steeds de mededeling probeer later opnieuw. Daar ik dit adres echter op zeer kort termijn nodig heb, zal ik me tot een andere server moeten wenden. Jammer…

Mike Ramgatie, 06-10-2009 10:05 #115
Hola, Ik heb outlook connector gedownload en het synchroniseren ging goed maar ik kan geen berichten verzenden via Outlook. Weet iemand hoe ik dit in kan stellen?

Arjan, 15-09-2009 11:16 #114
Heb laast een email geopend maar nu kan ik mijn hotmail en msn niet lezen en beruiken mijn zeg dat mijn accont is verlopen hoe lost ik dit probleem op

Angela, 15-08-2009 07:55 #113
Weet iemand hoeveel e-mail adressen ik aan kan maken bij Hotmail?

Maya, 13-08-2009 17:13 #112
Hey,

ik hebeen hacker en nu wil ik mijn wachtwoord veranderen maar hoe doe ik dat?

Jan Embregts, 08-08-2009 21:33 #111
Hoi al mijn mappen en contactpersonen lijst zijn leeg hoe kan dat en hoe krijg ik dat terug

Margot Goovaerts, 06-08-2009 12:17 #110
Ik kan geen hotmail accounts meer koppelen, krijg steeds de foutmelding(in roze balk!) dat er iets scheelt met de 'service' en dat ik het opnieuw moet proberen!Dat duurt nu al enkele weken!Weet iemand wat ik daaraan doe?
groetjes, Margot

Ruud, 29-07-2009 08:53 #109
Mijn MSNkalender is ineens veranderd en ben nu al mijn oude gegevens kwijt, Hoe los ik dit weer op?

Ashley, 20-07-2009 13:40 #108
Ik wil mijn hotmail adres veranderen, maar als ik naar hotmail.com ga kom ik steeds in mijn inbox, en kan ik nergens vinden: nieuw account aanmaken…
Kan iemand mij helpen?

Hans Eisma, 31-05-2009 10:59 #107
De problemen, vermeld in mijn reactie van 23-02-2009 zijn al een tijdje geleden opgelost. Het had niets met Hotmail te maken, maar met een virus dat zich in mijn PC genesteld had. De oplossing was het opnieuw installeren van de PC. Zorg voor goede beveiliging van je PC!

Jacco, 06-05-2009 11:26 #106
Kan ik ook wat anders dan:
voorbeeld1@hotmail.com
kan het ook:
voorbeeld1@zwangerwatnu.com

Sander, 04-05-2009 15:56 #105
Ik wil mijn hotmai accound verwijderen, maar dat gaat moeilijk als je je wachtwoord niet meer weet en ook geen vraag meer hebt om op terug te vallen. wie kan mij helpen?

Herry Schotpoort, 30-04-2009 21:20 #104
Ik kan geen mail ontvangen van hetnet.nl met mijn hotmailaccount. Andere gebruikers op deze computer kunnen wel met hun hotmail account hetnet.nl ontvangen. Ik gebruik het programma Windows live hotmail. Kan iemand mij helpen want ik kan het probleem niet vinden.

Netty, 19-04-2009 10:56 #103
Als ik de pc opstart krijg ik op het eerste scherm te zien dat ik 3 emails heb, ga ik naar mijn postvak in van hotmail zie ik nergens mijn 3 nieuwe berichten, ik heb ook al terug gekeken in mijn postvak maar daar staan ze ook niet waar kan ik ze nu vinden?

Steenackers, 15-04-2009 18:31 #102
Kan van een contacpersoon geen mail ontvangen, nochthans sta ik bij hem in de verzonden berichten hoe zou dit komen

Lin, 10-04-2009 06:22 #101
Ik wil me net aanmelden op hotmail en ineens krijg ik de melding dat ik nog geen inbox heb terwijl ik al jaren dit emailadres heb. Ik kan wel op msn en op m'n profiel maar niet in mijn inbox. Wat moet ik doen? Help!

Dakota, 08-04-2009 14:37 #100
Als ik msn wil dowloaden dan staat er code mar waar kan je zien waar je code staat?:-(

Hanneke, 08-04-2009 08:19 #99
Vandaag een bericht gekregen van windows live messenger. Ik MOET mijn ID aanmeldings adres veranderen anders kan ik straks niet meer inloggen. Dit alles omdat ze nieuwe service met express zendingen gaan creeren bla bla bla. Daar zit ik niet op te wachten. En al helemaal niet om mijn hele hotmailadres te gaan veranderen. En de link die ze geven die laat een pagina zien waarop je alleen je gegevens kunt veranderen en je wachtwoord maar niet je ID aanmeldingsadres. Kan iemand mij helpen alsjeblieft? Ik zit in het buitenland en ik wil absoluut niet mijn contact kwijtraken met nederland.

Nicoel Lardinois, 03-04-2009 13:40 #98
Mijn account is afgesloten om een voor mij onbekende reden. Je zou dan via de link 'Help' een e-mailondersteuningsformulier moeten invullen, maar dit kan ik nergens vinden. Als je van mening bent dat je account bij vergissing is afgesloten zou je ook contact moeten opnemen met de klantenondersteuning; deze kan ik echter ook nergens vinden. Ik ben dus bang dat ik straks ALLES kwijt ben. Wie kan mij helpen?

Rianne, 23-03-2009 07:28 #97
Hallo,

Ik had ook een eigen email adres, ik kan er niet meer op hij heeft alles aangegeven zoals: u heeft de gebruikersrechten overtreden(waarvan ik mij niet kan herinneren waarmee?) en daarna u wachtwoord is onjuist. ik stuur dit ook via en andere mail, maar wil graag mijn eigen email adres weer terug?

Marij van Boekhold, 18-03-2009 12:46 #96
Hoi,

Ik had een eigen email adres maar iemand heeft mijn eigen wachtwoord verandert en ik kan nu niet meer in mijn mail, ik stuur deze mail nu via mijn dochter, hoe krijg ik mijn eigen mail adres weer terug?

Ria de Bruin, 09-03-2009 07:33 #95
Ik wil een account voor hotmail en msn messenger aanmaken voor iemand anders. Hoe doe ik dat?

Hans Eisma, 23-02-2009 20:00 #94
Vandaag zijn de pijltjes onderaan de lijstjes van recente ingekomen en en verzonden e-mails verdwenen, zodat ik oudere mails niet meer kan inzien. Een Hotmail helpdesk, die ik over dit probleem berichten kan, kan ik nergens vinden. Hopelijk krijg ik op deze reactie een antwoordreactie. Hotmail, bij voorbaat bedankt!

Marly, 21-02-2009 21:42 #93
Ik kan wel een mailbericht versturen naar een bepaals adres maar van die persoon kan ik niets terug ontvangen. Hetzelfde heb ik ook met iemand maar dan andersom zij kan mij wel een bericht sturen maar wat ik terug stuur ontvangt ze niet. De rest van mijn adressen is zonder probleem. Hoe kan ik voorgaande oplossen, of wat is hier mis? Wie o wie heeft goede raad.

Jacobs, 17-02-2009 11:28 #92
Ik heb het hotmailadres van mijn dochter geinstalleerd in mijn outlookadres van at home, maar krijg telkens een foutmelding, namelijk; synchroniseren van headers fout opgetreden (0x800CCCF6). De mails komen niet op de hotmail link binnen. Hoe los ik dit op?

Danielle, 06-02-2009 10:14 #91
Op het ogenblik ontvangen wij emails gewoon via outlook, maar ik wil graag een eigen emailadres, dus leek hotmail me een goede oplossing. Ik vraag me alleen af of deze naast elkaar gebruikt kunnen worden. Ik ben bang dat als ik hotmail installeer of activeer, dat dan outlook geblokkeerd wordt o.i.d. Ze moeten dus allebei bereikbaar zijn. Kan dat? Reactie infoteur, 11-02-2009
Beste,

Het artikel is vandaag geupdate, en een onderdeeltje 'hotmail in outlook' toegevoegd. Hier staat in beschreven hoe je je hotmailaccount in Outlook kan gebruiken, naast je oude emailadres. mvg, Lukas

Appie Kleine, 05-02-2009 15:41 #90
Leuk artikel, alleen komen de aanwijzingen niet overeen met datgene wat er gebeurt op mijn scherm. De door jullie beschreven schermen en verwijzingen kan ik niet terugvinden in de schermen die dan volgen. Jammer. Reactie infoteur, 11-02-2009
Ik heb het artikel vandaag geupdate, hotmail was vernieuwd en de stappenplannen waren een beetje gedateerd. Nu zou alles terug moeten kloppen! Lukas

Kees, 29-01-2009 15:30 #89
Ik heb al hotmail, een mail adres enzo, maar hoe zorg je dan dat je ook msn krijgt? Moet je dat dan downloaden, en waar? Voor Frans: als je je hotmail adres krijgt, moet je gewoon op afmelden klikken, rechtsbovenaan. dan kom je op msn.nl ofzo. Tik weer www.hotmail.com in, en je kan klikken op "registreer". Succes

Frans, 29-01-2009 09:29 #88
Ik vind het bovenstaande erg onduidelijk. Als ik op hotmail.com klik, krijg ik mijn eigen, bestaande hotmail-account te zien. En dat was nou net niet de bedoeling. Ik wil gewoon nog een extra account openen, naast de bestaande. Wat moet ik doen?

Grayhound, 25-01-2009 14:31 #87
Ik wil een nieuw hotmail adres aanmaken. Maar zodra ik hotmail.com aanklik krijg ik"Welkom Grayhound".Verder gaan om een nieuw adres aan te maken kukt van daar niet. Wat nu?

Riny, 22-01-2009 00:58 #86
Hoe kan ik een nieuwe map aanmaken in Hotmail?

Ilse, 08-01-2009 19:26 #85
Ik kan sinds 3-1-2009 niet meer in mijn hotmail en msm komen
Ik krijg steeds een foutmelding, kan het zijn dat ik geen vista heb maar xp.
Ik kan wel via Mozilla Firefox in mijn hotmail maar niet in mijn msn, weet iemand hier een antwoord op.
ook kan ik geen nieuwe hotmail aanmaken

Turkdale, 28-12-2008 13:45 #84
Beste mensen,
Als je je wachtwoord kwijt bent en je wilt hem laten opsturen of veranderen zonder hem in te voeren.
Wat je kan doen is:
- Geheime antwoord invoeren
- Naar de bij registratie ingevoerde alternatieve email adres opsturen

Dat zijn ze.
Als je beide niet kan vanwege vergeten of verkeerde email ingevoerd.
Je kan altijd contact opnemen met Hotmail.

L. R. van der Smissen, 24-12-2008 18:44 #83
Geachte Mensen,
Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Ik heb het opnieuw ingesteld en de bevestiging laten sturen naar mijn alternatief e-mailadres. Daar komt het niet aan. Toen heb ik het naar mijn Windows live l.vds@live.nl laten sturen, maar daar kan ik niet in mijn Postvak In komen vanwege het vergetende wachtwoord. Hoe kan ik in mijn Postvak In komen van mijn Windows live zonder mijn wachtwoord in te typen?
Graag Uw antwoord.
Dank U voor de moeite.
L.R. VAN DER SMiSSEN.

Hilbers, 24-12-2008 16:44 #82
Kan iemand mij vertellen hoe ik een nieuw hotmailaccount moet aanmaken

Hajar, 12-12-2008 18:59 #81
Hallo ik wil gewoon weten hoe we mijn code van mijn msn veranderen

Harun, 01-12-2008 10:37 #80
Kan ik mijn gewiste berichten en verzonden berichten nog terug halen als ik ze heb verwijderd?

Henk Kobes, 30-11-2008 01:30 #79
Kan de prive mails fotos afbeeldingen enz. niet ontvangen krijg er wel bericht over maar niet openen wat moet ik doen

André, 29-11-2008 10:31 #78
Ik kan mijn berichten in Hotmail niet meer openen. Dat geldt zelfs al van eerder ontvangen en gelezen mails (verwijderen lukt trouwens ook niet meer). Zal wel met m'n pc instelling te maken hebben, maar in Outlook gaat alles wel normaal. weet iemand raad?

Shana, 14-11-2008 13:23 #77
Ik heb een nieuw hotmailadres aangemaakt, en vroeg mij af of het mogelijk is om al mijn oude vrienden terug over te zetten naar dit nieuwe adres?

Sabine, 29-10-2008 19:31 #76
Ik wil graag een nieuw account aanmaken -een eigen emailadres voor mijn partner-. De beschrijving van hierboven is misschien best simpel maar al bij de eerste pagina van live hotmail, staat er bij mij geen aanmelden. Dus hoe ik dan verder moet gaan weet ik even niet? Ik hoop snel op antwoord. Alvast bedankt.

Janou, 22-10-2008 20:29 #75
Ik heb alles geprobeerd maar weet echt niet hoe je MSN aanmaakt! Weet jij het?

Cisca, 13-10-2008 14:36 #74
Hallo ik heb hetzelfde probleem als Rene die schreef op 2 september sechreef: de pagina zegt gereed, maar hij blijft leeg. Graag een reactie

Heidi, 09-10-2008 20:39 #73
Ik heb mijn pc zo ingesteld dat je er via een wachtwoord in moet. Maar nu weet ikmijn wachtwoord niet meer en kom ikmijn pc niet meer in? Wie heeft er raad?

Eva, 04-10-2008 13:26 #72
Mensen kraken mijn wachtwoord steeds ik word er zot van nu heb ik een stom wachtwoord.maar ik wil nog een hotmail.dan heb ik er 2 en verlies ik mijn 1ste hotmail niet.

Marjolein, 03-10-2008 17:18 #71
Ik heb momenteel al een email adres maar wil graag een nieuwe aanmaken. En omdat het nogal een hele klus is alles emailadressen van vrienden toe te voegen vroeg ik me af is er een mogelijkheid dat je die toch toein een keer kan voegen op je nieuwe adres. Dit zou wel fijn zijn.

Truus, 26-09-2008 14:03 #70
Hallo ik heb hotmail op mijn bureaublad ingesteld staan die hoefde ik maar aan te klikken en hij opende zich, tot gisterenavond toen wilde ik hem openen, en moest ik opeens mijn windows live ID intoetsen en daar weet ik helemaal niets van, ik baalde als een stekker maar hoopte als ik een nieuw account aan zou maken dat ik dan ook mijn hotmail weer terug zou hebben niet dus.
Ik zit op heel belangrijke mailtjes te wachten en weet niet hoe ik mijn oude hotmail weer terug kan krijgen kan iemand mij helpen of weten iemand het telefoonnr. van hotmail ik ben hier niet blij mee. Reactie infoteur, 26-09-2008
Dag Truus,

Je Windows live ID is gewoon je emailadres (van hotmail, dus… @hotmail.com), en het paswoord dat je dan moet ingeven, is gewoon het paswoord van je emailadres… Misschien ben je hier wat mee?

Lukas

Marja, 09-09-2008 18:57 #69
Hallo, ik kreeg altijd een waarschuwing bij nieuwe e-mails. Nu niet meer, hoe kan dat en hoe stel ik dat opnieuw in?

Rene, 02-09-2008 18:02 #68
Thuis heb ik hotmail, als ik bij me vriendin zit krijg ik geen hotmail, dan staat er pagina gereed maar hij blijft blanco.
Hoe kan it?

Jolien, 27-08-2008 19:51 #67
Hallo

ik wil een nieuw account maken maar ik weet niet goed meer hoe dat moet kunnen jullie me zeggen hoe dat moet

alvast bedankt

J. Jansen, 07-08-2008 19:13 #66
Ik probeer al weken in m'n postvak in te komen, maar ben mijn wachtwoord vergeten. Nu heb ik dat geprobeerd te wijzigen, maar dan krijg ik dit nieuwe wachtwoord in mijn postvak, waar ik niet in kom; wilt u mij hiermee helpen, zodat ik weer in mijn postvak kan komen?

Chiyouko, 03-08-2008 16:09 #65
Ik had heel lang een hotmail.com account, tot ik een keer hotmail.co.jp vond. En heb ik een nieuw account aangemaakt, maar ik en mijn vriendin willen weten hoe je een Koreaans account aanmaakt dus dat je id: Naam@hotmail.co.kr word.

Adriyana, 04-07-2008 22:57 #64
Ik had al 10 jaar lang, eendezelfde account met messenger en sinds vorige week, is die gehacked. Nu heb ik Messenger een mail gestuurd en kreeg antwoord terug met een vragenlijst. Die heb ik met alle eerlijkheid ingvuld en toch kreeg ik de melding, dat de gegevens in hun computer, niet klopte met mijn antwoorden. Nu wilde ik dus een nieuw account aanmaken en geloof het of niet, zelfs dat lukt niet en krijg een melding, dat messenger een aanmeldingsstoring heeft. Heb zelfs msn van me pc gegooid en opnieuw geprobeerd een nieuwe account aan te maken en zelfs dat lukt niet meer… Hopelijk kan iemand mij helpen met advies, om een nieuw account aan te maken en desnoods me oude terug te krijgen. Want hier wordt ik strontziek van en nog wel de dag voor mijn verjaardag. :-(

Sylvia Baudoux, 03-07-2008 13:37 #63
Ik heb contactpersonen die ik al in mijn "adresboek" heb ingevoerd (na hen een mailtje te hebben verstuurd) maar ik zie ze niet verschijnen bij mijn contactpersonen. Sommigen zijn ook gewoonweg verdwenen. Staat daar een limiet op? Hoe verhelp ik dat probleem?

Terry, 29-06-2008 22:35 #62
Ik heb mijn wachtwoord te vaak fout ingetoetst. Ik heb geen alternatief email adres opgegeven, dus de link waarmee ik me weer kan aanmelden wordt gestuurd naar het adres waar ik niet meer inkom. Hoe kan ik mijn hotmail account weer vrij krijgen? Btw, heb ook geen geheime vraag ingevuld.

Selma, 15-06-2008 15:52 #61
Hallo, ik heb me per ongeluk toegevoegd aan msn op een openbare pc die telkens automatisch opengaat zonder de wachtwoord in te vullen ik weet niet hoe ik me moet afmelden iedereen kan dus op mijn msn.

Anoniem, 09-06-2008 15:41 #60
Hallo, Ik heb 2 oude msn-accounts waar ik nooit meer opzit maar nu wil ik graag er weer es op omdat daar nog belangrijke emails in zitten!
nu weet ikñiet meer het wachtwoord van die 2 accounts en ik weet ook niet wat het antwoord was op mijn geheime vraag.
want het alternatief e-mail adres staat ook op de oude account dus zo kan ik er nie op komen. hoe moet ik nou nog op die 2 oude msn- accounts komen die heel belangrijk zijn?

Valerie, 03-06-2008 16:50 #59
Hallo, Ik had altijd zo een enveloppe in mijn werkbalk met ongelezen mails. Nu is mijn pc gecrasht en heb ik een nieuwe harde schijf. Sinds dien is mijn envelopje eraf. Kan iemand mij zeggen hoe ik die er terug op krijg aub? Ik had al incredimail willen installeren om die reden maar dat blijkt ook niet te gaan via Hotmail. Dank bij voorbaat. Mvg. valerie.

Bear, 02-06-2008 07:31 #58
Ik heb 6 7 jaar geleden zeer kort gebruikt gemaakt van msn op een oude computer. Nu heb ik een nieuwe laptop met webcam en wilde ik weer gebruik gaan maken van msn. Ik maake een nieuwe account aan en nodigde vrienden uit. Nu blijkt dat de vrienden die ik 7 jaar geleden op mijn oude account die ik heel soms nog eens gebruik niet kan uitnodigen op mijn nieuwe account. Dus ik verwijder deze namen van mijn oude msn account zo dat ik al mijn vrienden op 1 account heb, mijn nieuwe. Nu probeer ik dezelfde vrienden uit te nodigen zonder succes. Ik krijg nu helemaal geen msn contact meer met meeste vrienden die ik heb uitgenodigd of waar ik wel contact mee had via mijn oude account. Is hier een oplossing voor. Of kan je mensen maar 1x uitnodigen en maar 1x verwijderen en dan ben je ze kwijt?

Ronald, 25-05-2008 09:19 #57
Ik heb zelf al een e-mailadres maar wil voor mijn zoon ook een hotmail adres aanmaken hoe doe ik dat Reactie infoteur, 28-05-2008
Dit staat allemaal in het artikel, lees het nog eens goed door:)

Robin, 15-05-2008 15:00 #56
Er is iets verkeerd gegaan met me aan te melden en heb mijn wachtwoord te vaak fout ingetoetst. Ik heb geen alternatief email adres opgegeven, dus de link waarmee ik me weer kan aanmelden wordt gestuurd naar het adres waar ik niet meer inkom. Hoe kan ik mijn hotmail account weer vrij krijgen? De geheime vraag werkt niet, omdat er te vaak is geprobeerd met een fout wachtwoord. Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor weet. Alvast bedankt Reactie infoteur, 28-05-2008
Lees het deeltje 'Problemen met Windows Live Hotmail nog eens na, hier staat normaal in wat je moet weten…

Erika, 14-05-2008 18:31 #55
Geachte heer, mevrouw,

Ik heb ook een ander adres naast mijn hotmailadres. Nu merk ik sinds vandaag dat mails van mijn @home adres naar hotmailadressen van mijn familie steeds terugkomen. Ook de mails van mijn vriend zijn @home adres, dan een andere computer, naar hotmailadressen komen terug.

Ik snap niet hoe dit kan, tot nu toe had ik geen enkel probleem om met hotmailadressen te mailen.Ik vind dit heel vervelend.

Ik stel het super op prijs als u hierop kan antwoorden.

Dank u wel Reactie infoteur, 28-05-2008
Hier heb ik echt geen idee wat het probleem is, misschien heeft Hotmail alle @home adressen geblokkeerd (wat mij zeer onwaarschijnlijk lijkt), of misschien is er ergens een fout in hun code geslopen. Ik raad u aan een mail te sturen naar @home, deze zullen u normaal verder kunnen helpen.

Bonne, 03-05-2008 20:34 #54
Hoe maak ik nog een msn account?

Lisa van Koldam, 03-04-2008 17:55 #53
Hi ik heet lisa ik wil graag een nieuw e-mail adres aanmaken maar het is een engelse site in iedergeval met een engelse tekst nou is het probleem dat ik wel engels kan verstaan (nou ja een beetje dan) maar totaal niet lezen:-(
dus is er ook ergens een nederlandse hotmail?

xxxx lisa

Jasmijn, 28-03-2008 21:47 #52
Ik weet mijn wachtwoord niet meer…

J. Dekkers, 27-03-2008 17:16 #51
Hoe kan ik binnen hotmail Outlook Express gebruiken?

Deconinck Patrick, 24-03-2008 04:30 #50
Het artikel is voortreffelijk opgemaakt, zowel qua beknoptheid als duidelijkheid. Het bevat de noodzakelijke informatie - m.a.w: volledig zonder hiaten (!) en dit zonder te vervallen in overbodige niets toe doe zijnde details e.d. Dit is iets wat niet aan iedereen gegeven is. Chapeau dus. Groeten nog, Patrick Reactie infoteur, 28-05-2008
Bedankt, ik doe mijn best:):)

Frank, 19-03-2008 12:21 #49
Ik heb mijn wachtwoord te vaak fout ingetoetst. Ik heb geen alternatief email adres opgegeven, dus de link waarmee ik me weer kan aanmelden wordt gestuurd naar het adres waar ik niet meer inkom. Hoe kan ik mijn hotmail account weer vrij krijgen?
Btw, heb ook geen geheime vraag ingevuld.

Nasi, 18-03-2008 18:46 #48
Hey ik kan geen msn maken omdat ik alles in het france heb :-p erg hé

Baelde Stijn, 15-03-2008 18:57 #47
Ik zie het wel zitten om een accont te hebben op homail

Foudia, 27-02-2008 22:10 #46
Weet er iemand hoe je je wachtwoord kan veranderen zonder ingeven van het geheime antwoord. Want ik ben mijn geheime antwoord vergeten.

Filip, 23-02-2008 18:31 #45
Mailen via hotmail is plezant

Brit, 28-01-2008 17:09 #44
Ik had gisteravond 2 emails in mijn postvak IN en vanmiddag zaten die er niet meer in. Ik heb al mijn mappen al doorzocht (prullenbak, ongewenst, concepten…) maar niks te vinden. Waar kunnen mijn emails nu zijn? Mvg, Brit

Olga, 27-01-2008 14:24 #43
Prima instructie. Een kind kan de was doen!

Hermans, 27-01-2008 12:50 #42
Hallo, ik ben geen computerfreak, heb er geen opleiding voor gevolgd, heb een hotmail maar krijg regelmatig de info dat er vanuit hotmail geen berichten kunnen worden verzonden omdat hotmail gratis is, wat moet ik doen om mijn berichten de deur uit te krijgen, ik wil best betalen maar ik weet niet waar ik moet zijn en bij wie, kan iemand mij daarmee helpen?

Jacky, 21-01-2008 09:39 #41
Kan iemand mij vertellen hoe ik een nieuwe hotmail account moet aanmaken? Alvast bedankt

L. Wijnen, 17-01-2008 21:19 #40
Ik heb steeds problemen met het openen van bepaalde links! Ook bij het trachten te openen van attachments geeft hij regelmatig aan dat de bijlage door een bepaalde beveiliging niet geopend kan worden! Bij het openen van een link verschijnt er een gesloten geel hangslotje onder in de balk van mijn scherm. Wat kan hier aan de hand zijn?Kan ik er iets aan (laten) doen? Ik heb windows ML, misschien ligt het daar aan?
Bertie

Schoefsie, 16-01-2008 19:44 #39
Deze middag werd ik gehackt en heb ik me dus afgemeld, toen ik me terug aan wou melden merkte ik dat ik mijn wachtwoord vergeten was. Tot nu stond het op ' wachtwoord onthouden' maar dit had ik perongeluk afgezet. En ik had dus ook geen alternatef emailadres of een geheime vraag. Dus kan ik niet meer op MSN. Rond 17uur heb ik het ' Hotmail Webformulier' ingevuld en rond 19u nog eens. Ik hoop maar dat het lukt!
Als jullie nog andere tips hebben zijn die altijd welkom, natuurlijk.

Johan, 16-01-2008 09:47 #38
Sinds kort gebruik ik Windows Live Mail onder Vista. Daarbij loop ik tegen het probleem aan dat ik een Excel bijlage bij een mail niet kan openen. het icoontje van de Excel-bijlage is ook blanco. Aan gegeven wordt bij opening dat ik een koppeling moet moet maken via het Configuratiescherm. Ik snap niet wat daar mee bedoeld wordt. Het gekke is dat ik oude excel-bijlagen die ik heb ontvangen voor mijn omschakeling naar Windows Live mail, dus nog in Outloo Express, zonder problemen kan openen.
Wie kan mij helpen?

Paniek, 14-01-2008 13:36 #37
Ik heb mijn wachtwoord te vaak fout ingetoetst. Ik heb geen alternatief email adres opgegeven, dus de link waarmee ik me weer kan aanmelden wordt gestuurd naar het adres waar ik niet meer inkom. Hoe kan ik mijn hotmail account weer vrij krijgen? Ik heb ook geen geheime vraag ingevult. Reactie infoteur, 15-01-2008
Zie het atikel onder het deel 'Problemen met Windows Live Hotmail'. Hier staat alles uitgelegd!

Lukas

Alleyn Rudy, 13-01-2008 21:52 #36
Mag ik aub iets vragen, heb een nieuwe pc, nu met vista en ik kan niet meer chatten met mijn hotmailadres. Naar het schijnt doet dit probeem bij anderen zich ook voor. Ik zie alleen mijn hotmailadres, mailen is geen probleem hoor, maar als ik op de naam klik van iemand anders, kon je vroeger zien of ze al dan niet online zijn, maar zelfs dit zie ik niet meer. Mis een vriend heel erg, kan niet meer chatten. Hebben jullie inderdaad ook gehoord van dit probleem en wat ik doen, of moet ik een totaal nieuw Hotmailadres maken, zou het dan wel lukken? Hopelijk krijg ik een oplossing toegereikt.
Bedankt bij voorbaat, Alleyn Rudy

Lukasvv (infoteur), 03-01-2008 13:47 #35
Update artikel: voor alle problemen met je wachtwoord: zie het deel 'Problemen met Windows Live Hotmail'! Ik hoop dat dit antwoord geeft op al jullie vragen i.v.m. wachtwoorden…

Elmas (infoteur), 18-12-2007 23:37 #34
Ik zie dat heel veel mensen stuiten op hetzelfde probleem:

Als je je wachtwoord kwijt bent én als het alternatief email ook niet meer klopt, wat dan?

Het was mijn vriendin overkomen. Zij heeft toen een mailtje gestuurd naar de Hotmail Staff. Ze moest haar persoonlijke gegevens, die zij had ingevuld bij het aanmaken van haar account, doorgeven. Dat wist ze maar deels. Daarom werd het moeilijker. Ze wist echter wel exact wie haar contactpersonen waren in dat account. En ook de onderwerpen van vele emails wist ze nog. Op deze manier heeft de Hotmail Staff haar password gereset en dus weer opnieuw vrijgegeven. Dus mensen, als je je gegevens nog weet, hetzij persoonlijke, hetzij je contactpersonen of de inhoud van je emails… dan kan je een nieuw wachtwoord krijgen van Hotmail. Hopelijk kunnen jullie hier mee overweg?

Groetjes, Elmas

Eric, 17-12-2007 07:56 #33
Ik ben mijn wachtwoord en mijn alternatief emailadres kwijt, kan ik weer inloggen of niet?

Joop, 09-12-2007 11:03 #32

Jill, 08-12-2007 21:55 #31
Hoe kan ik er achter komen of een email adres afgesloten is en niet meer geldig is? Kan ik zien of iemand anders echt zijn email adres heeft afgesloten?

Mark, 07-12-2007 12:52 #30
Ik ben mijn wachtwoord en mijn alternatief email adres kwijt, kan ik weer inloggen of niet?

Claudia, 07-12-2007 12:01 #29

Eenzame, 04-12-2007 17:41 #28
Hoi, ik ben mijn wachtwoord en mijn alternatief email adres kwijt, wat nu?

Man Kan Mij Iemand Helpen, 04-12-2007 12:42 #27
Er is iets verkeerd gegaan met me aan te melden en heb mijn wachtwoord te vaak fout ingetoetst. Ik heb geen alternatief email adres opgegeven, dus de link waarmee ik me weer kan aanmelden wordt gestuurd naar het adres waar ik niet meer inkom. Hoe kan ik mijn hotmail account weer vrij krijgen?
De geheime vraag werkt niet, omdat er te vaak is geprobeerd met een fout wachtwoord.
Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor weet. Alvast bedankt!

Carpbuster, 04-12-2007 09:23 #26
Hotmail is idd één van de betere e-mailservers. Omdat ik mijn eigen site bezit (yeuy) Zou ik graag een automatische reply steken bij mijn hotmail (Zo hoef ik niet elke mail te lezen of te doornemen) Ik heb al een tijdje zitten zoeken en tot nu toe is dit enkel mogelijk in outlook, ook een html code lijkt niet beschikbaar. Zo een functie op hotmail zou dus echt wel handig zijn, ook een html code is welkom java scripts ook, Grtz.

Marijke, 01-12-2007 22:06 #25
Ik zou graag de naam van mijn emailadres veranderen zonder dat ik een nieuw emailadres moet maken, al mijn contactpersonen opnieuw invoeren enz. Kan dat? Reactie infoteur, 03-12-2007
Dit is helaas niet mogelijk, denk ik! Je kan wel je contactpersonen exporteren, dus als je een nieuw emailadres maakt, moet je die niet opnieuw ingeven…

Skip, 30-11-2007 19:17 #24
Ik heb een adres op hotmail.com maar kom niet meer op de startpagina van hotmail.com. Voor de rest reageert mijn pc normaal. Alleen dat adres opent niet. Hij geeft een gevarendriehoek met FOUT links onderin, wie kan mij helpen?

Hilgeman, 23-11-2007 15:05 #23
Ik ben ineens hotmail kwijt en al mijn gegevens, What to do? Reactie infoteur, 24-11-2007
Ik zou even wachten, waarschijnlijk is er momenteel iets mis met de servers van hotmail ofzo, dit zou moeten overgaan…

Elise van Bommel, 21-11-2007 23:53 #22
Hallo, sinds kort hebben wij een andere computer, alles doet het prima, één ding… als ik www.hotmail.com intik dan gebeurt er niets. Ik kom dus niet meer op mijn eigen hotmail-adres! Wat moet ik doen om alles weer als vanouds te krijgen?
Met vriendelijke groeten Elise

Marga, 13-11-2007 11:08 #21
Door verhuizing heb ik een tijdje niet gemeld bij hotmail, nu ziet het venster anders uit en ik kan me niet melden of beter gezegt ik weet niet hoe ik me moet melden bij de groepen waar ik lid van was. Weet niet wat aan de hand is. Wie kan me meer over vertellen?
Groet en al vast bedankt.

Imro, 08-11-2007 15:33 #20
Ik ben mijn wachtwoord vergeten van mijn hotmail en ik heb een heleboel belangrijke berichten wat ik niet kwijt wil en mijn vraag is: Wat moet ik doen om aan die wachtwoord tekomen?

Jaap van den Berg, 31-10-2007 11:09 #19
Ik ben overgestapt naar Live Hotmail en ben al mijn e-mails en adressen kwijt! Wie kan mij daar met spoed mee helpen? :-(

Melany, 31-10-2007 04:00 #18

Josiane Vandijk, 30-10-2007 09:18 #17
Ben net omgeschakeld naar Windows Live Hotmail, zoals voorgesteld toen ik wou inloggen op Hotmail, maar nu zijn al mijn gegevens, mijn adressen, mijn mails… van mijn hotmail-adres weg, HELP!

Marcel, 23-10-2007 16:46 #16
Weet iemand of het mogelijk is om een, (recent aangemaakt) GRATIS Hotmail/Live account, ACHTERAF nog om te zetten is naar een BETAALD account? En zo ja, hoe? Of weet iemand anders een emailadres en/of telefoonnummer van Hotmail/Live waar ik deze vraag kan stellen?

Groetjs

Chaoshuis, 19-09-2007 19:24 #15
Inderdaad is hotmail een zooitje kan niet eens inloggen op mijn emails
wat een troep! Waneer wordt het inderdaad weer normaal?

Rb, 10-09-2007 10:24 #14
De laatste twee weken is hotmail een zooitje. Ik kan momenteel geen mail versturen (het tekstvak ontbreekt) De opmaak is weg en hij laadt ontzettend langzaam. Wanneer wordt alles weer normaal?

Peter Michiels, 03-09-2007 16:27 #13
Kunt u mij vertellen waarom ik in Vista op mijn hotmail geen word documenten kan versturen? Excel is geen probleem.

L. W., 02-09-2007 20:36 #12
Ik heb er ook last van inderdaad, is erg irritant ik kan mijn post niet eens normaal meer openen. Ik hoop dat er snel een oplossing komt voor dit probleem, anders ga ik toch maar een ander email adres aanmaken voor mijn post te ontvangen.

J. van Vliet, 02-09-2007 13:28 #11
De nieuwe hotmail is traag en nu krijg ik hem niet meer opgestart, wat is er allemaal aan de hand?

Huisman, 02-09-2007 09:40 #10
Sinds 30 aug. is hotmail zeer langzaam geworden. Er is niet mee te werken. Voordat alle gegevens op het scherm staan is er wel een half uur voorbij. Ook de ingekomen post duurt zo lang, vandaar dat ik een ander e-mail adres opgeef. Wat is er aan de hand?

Luciano, 01-09-2007 16:14 #9
Sinds dat ik windows hotmail geinstaleerd heb is een chaos, werk niet, het is traag, heb spijt dat ik gedaan heb.

Wannas (infoteur), 22-08-2007 14:14 #8
Goede uitleg hoor! ga zo door!

G. N. A. Seggelinck, 17-08-2007 11:54 #7
Mijn enige opmerking is het volgende, het is jammer dat er zoveel kalenders zijn (teveel). En het zou prettig zijn dat je de kalender ook al heb je een Nokia N73 kunt zien.

Tineke, 13-08-2007 23:10 #6
Ik heb dezelfde vraag als Brouwer van 11-8-2007. Gaarne uw antwoord.

Brouwer, 11-08-2007 10:25 #5
Mijn vrouw heeft ook een hotmail adres, hoe kunnen wij 2 ikonen op het scherm krijgen met ieder zijn of haar adres.
Op dit moment overschrijft zij of ik steeds het adres en wachtwoord. Gaarne uw reaktie. Het aanmaken van 2 diverse accounts op een computer vond ik nog niet.

Bargok, 10-08-2007 16:44 #4
Behulpzaam artikel!

Smits, 09-08-2007 14:41 #3
Hotmail heeft een veranderde versie op mn computer gezet. Bij de oude versie was het mogelijk op te starten zonder dat er automatisch het adres werd ingezet. Dat wil ik zo houden. Ik wil graag enige privecy houden en zelf mijn adres ingeven voordat de gegevns beschikbaar zijn. Hoe kan dat veranderd worden? Dan kan ik ook bij mijn andere hotmail adres, Bedankt. Smits

Heidi, 29-07-2007 21:46 #2
Ik heb last van iemand die zich telkens voordoet als mij en dan komt ze op mijn computer en op de msn als ik niet online ben, dan doet zij zich voor als mij.
Elke keer verander ik mijn wachtwoord maar zij weet het antwoord op mijn geheime vraag.
Kan ik mijn geheime vraag veranderen!
Ik hoop het.

Groetjes Heidi

Emilemulder, 27-07-2007 20:33 #1
Hoe kan ik hotmail koppelen aan Outlook. Ik kan dit nergens vinden, hoe dit te doen. In 2005 en 2006 had ik dit, maar sinds kort ben ik van creditcardmaatschappij veranderd, zodat de vereiste $19,99 niet van de rekening afgeschreven kon worden.

Gaarne uw antwoord.
Mvg, E. Mulder

Infoteur: Lukasvv
Rubriek: Pc en Internet
Subrubriek: Communicatie
Reacties: 252
Schrijf mee!